یارانه

چه کسانی یارانه ۹۰۰ هزارتومانی دریافت می کنند؟ | لینک ثبت نام یارانه

چه کسانی یارانه 900 هزارتومانی دریافت می کنند؟ | لینک ثبت نام یارانه
کدخبر : 546722

امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ های کشور درباره یارانه 900 هزارتومانی مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون مبلغ ۲هزار و ۵/ ۶۶۶میلیارد تومان به سازمان بهزیستی برای حمایت از مددجویان پرداخت شده است.

به گزارش شماواقتصاد، امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ های کشور درباره یارانه ۹۰۰ هزارتومانی مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون مبلغ ۲هزار و ۵/ ۶۶۶میلیارد تومان به سازمان بهزیستی برای حمایت از مددجویان پرداخت شده است. 

طبق اعلام مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸٫۲ هزار میلیارد تومان برای حمایت از مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی به این دو نهاد پرداخت شده که با توجه به جمعیت ۹ میلیونی مددجویان قاعدتا باید به هرکدام از آنها ۹۰۰ هزار تومان رسیده باشد.

امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور گفته است: از ابتدای سال‌جاری تاکنون مبلغ ۲هزار و ۵/ ۶۶۶میلیارد تومان به سازمان بهزیستی برای حمایت از مددجویان پرداخت شده است. همچنین در راستای حمایت‌های قانونی و اجرای بند «۱۵» مصارف جدول تبصره «۱۴» قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، مبلغ ۸/ ۵۹۸میلیارد تومان به کمیته امداد امام‌خمینی(ره) پرداخت شده که با احتساب ۵هزار و ۶/ ۸۳میلیارد تومان واریزی مرحله اول در سال‌جاری، در مجموع مبلغ ۵هزار و ۴/ ۶۸۰میلیارد تومان از این محل به حساب کمیته امداد حضرت‌امام(ره) پرداخت شده است.

بنابراین طبق اعلام مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸٫۲ هزار میلیارد تومان برای حمایت از مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی به این دو نهاد پرداخت شده است.

از سوی دیگر طبق آخرین اعلام از ۳۴ میلیون مشمول یارانه معیشتی کرونا ۹ میلیون نفر از کمک‌بگیران سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند. بنابراین با توجه به جمعیت ۹ میلیونی مددجویان و اعتبار ۸٫۲ هزار میلیارد تومانی که مدیر سازمان هدفمندی می‌گوید پرداخت شده است، قاعدتا باید به هرکدام از مددجویان ۹۰۰ هزار تومان یارانه از ابتدای امسال تاکنون رسیده باشد.

یارانه ۲۰۰ هزارتومانی

طبق اعلام مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، بیست و چهارمین مرحله یارانه معیشتی آبان ماه ۱۴۰۰ ساعت ۲۴ روز دوشنبه (۱۰ آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

ببه گفته امید حاجتی، بیست و چهارمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ روز دوشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و همانند دوره‌های قبل، خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه‌نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج‌نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت خواهند کرد.

همچنین، یازدهمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت کرده‌اند، این ماه کسر خواهد شد.

یارانه نقدی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • باقر قهرمانئ سلیم کندی

    با سلام مدد جو ی ذکر شده بالا از سال 1391 تا به حال به علت گرفتار شدن وقطع شدن یارانه فرصت نداشتم ثبت نام کنم مت 9 سال است یارانه وکمک معیشت دریافت نمیکنم چگونه می توانم ثبت نام کرده واز این نعمت دولت استفاده کنم به خدا به نان شب محتاجم .

  • ناشناس

    مسخره کردید مردم را هر روز حرف یارانه میزنید

  • پرسپولیس

    سلام هنوز مابلتفاوت حقوقی بهزیستی و کمیته ماه فروردینرا پرداخت نکردن

  • ناشناس

    سلام چراهرچی کمک هست به کمیته وبهزیستی میشه والاوضع واوضاع اوناازماکه کارگریم بهتره یه کمیم به کارگران ساختمانی برسید

  • نادر اربابی

    با سلام احتراما امیدوارم با توجه به میزان تحصیلات و جزو مستمری بگیران تامین اجتماعی هستم مشمول خانواده و بنده نيز بشود.