بازنشستگان

بازنشستگان در آبان ماه منتظر کدام واریزی نقدی باشند؟

بازنشستگان در آبان ماه منتظر کدام واریزی نقدی باشند؟
کدخبر : 546778

بازنشستگان کارگری چندسالی است خواستار تغییر در روند دریافت عیدی از دولت شده اند.

به گزارش شما و اقتصاد، بازنشستگان کارگری چندسالی است خواستار تغییر در روند دریافت عیدی از دولت شده اند. این بازنشستگان می‌گویند: حالا که محاسبه‌ی افزایش مستمری‌های ما براساس مصوبات شورای‌عالی کار و میزان افزایش دستمزد کارگران است، عدالت حکم می‌کند در پرداخت تمام مزایا از جمله عیدی پایان سال نیز، ما را کارگر به حساب بیاورند.

این بازنشستگان با تاکید بر اینکه سیاست یک بام و دو هوا پذیرفتنی نیست، می‌گویند: سال‌هاست که در حقوق، کارگر و در عیدی، کارمند به حساب می‌آییم؛ خواسته‌ی ما از مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی این است که این روند ناعادلانه را خاتمه بخشند و عیدی پایان سال ما را براساس عیدی مصوب کارگران بپردازند.

به گفته‌ی آن‌ ها؛ تفاوت بسیار میان مستمری بازنشستگان کارگری و بازنشستگان دولت هست؛ اگر قرار است عیدی‌ها کارمندی باشد، باید این تفاوت از میان برداشته شود.

یک بازنشسته در این رابطه می‌گوید: سال‌هاست که پرداخت عیدیِ کارگری را مطالبه می‌کنیم؛ توقع داریم امسال که دولت جدید بر سر کار آمده، روند همیشه تغییر کند و حق ما برای دریافت عیدی کارگری جدی گرفته شود.

واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۲۰ آبان ۱۴۰۰

واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همزمان با واریز یارانه نقدی آغاز می‌شود. در واقع حقوق این گروه از بازنشستگان از روز بیستم هر ماه آغاز می‌شود و براساس حروف الفبا واریزی‌ها تا پایان هر ماه ادامه دارد.

هر دو گروه بازنشستگان باید در این ماه وام ضروری دریافت کنند.

وام بازنشستگان تامین اجتماعی هفت میلیون تومان و وام بازنشستگان لشگری و کشوری ۱۰ میلیون تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: