صحبت های جنجالی پرستو صالحی بعد از مهاجرت

صحبت های جنجالی پرستو صالحی بعد از مهاجرت
کدخبر : 546890

پرستو صالحی بازیگر محبوب ایرانی بعد از مهاجرتش صحبت های جنجالی را درباره ازدواج ناموفقش در میان گذاشته است.

پرستو صالحی بازیگر محبوب ایرانی از ایران مهاجرت کرد . پرستو صالحی که همه با سریال زیر آسمان شهر او را میشناسند.فعالیت خود را با نام صفحه پرستو صالحی در اینستاگرام آغاز کرده است. پرستو صالحی در ایران ازدواج ناموفقی را داشته است .  پرستو صالحی بعد از ممنوع الکار شدن خود در ایران تصمیم به مهاجرت گرفت .

بیوگرافی پرستو صالحی

پرستو صالحی متولد 9 آبان 1356 در تهران، بازیگر است . دانشجوی انصرافی رشته نمایش می باشد، فعالیت خود را با نمایش شروع کرد و حالا در کنار بازیگری یک فعال اجتماعی است که بارها توبیخ شده است.

نام اصلی اش الهام صالحی سیاوشانی می باشد، مادرش خانه دار و پدرش تکنسین ارتش بود، یک برادر بنام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر می باشد.

پرستو صالحی

ازدواج و همسر

پرسنو صالحی در 10 دی ماه 1397 خبر ازدواج رسمی خود را رسانه ای کرد، همسرش فرد هنری و مشهور نمی باشد و طبق شایعات مختلف نیز رستوران ندارد.

می گوید در زمان مشخص همسرش را معرفی خواهد کرد.

دلیل کم کاری پرستو صالحی از زبان خودش

 پرستو صالحی در اظهاراتی جنجالی علت کم کاری خود در سینما را به این شرح بیان کرد: «اگه نگم دق می کنم!!! همش می گن چرا کم کاری؟ چرا نیستی؟ چرا مثل سابق پر کار نیستی؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟من چه می دونم!کدوم بازیگریه که دلش نخواد بازی کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد تو کارهای خوب ظاهر بشه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد با آدم های حرفه ای و درست درمون کار کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد دیده بشه؟»پرستو صالحی در ادامه نوشته است:«دور از جون تهیه کنندگان و کارگردانان و هنرمندان فرهیخته کشورم که هممون می دونیم چه کسانی هستند و چه کسانی نیستند و فقط ادعا و اداشو دارن، به یک تهیه کننده سر شناسی از سره درد دل گفتم:دلم یه کار طولانی می خواد گفت:اونی ام که بهت کار طولانی بده …!!! به قول مرحوم شکیبایی:وای...ولی من هنوز ایمان دارم که تو هنر مقدس هفتم، هستند انسان هایی که بی درخواست و نیاز و… فقط و فقط به کارشون فکر می کنند. متاسفم از وجود کسانی که هنر پاک آریایی را رو با ناحیه 10 قدیم تهران اشتباه گرفتن…».

پرستو صالحی : پاک پاکم

پرستو صالحی امروز در لایو با سینا علت پایان نامزدی اش را گفت .

پرستو صالحی

او می گویداین آقا بوتیک داشتند و دوسالی منو زیر نظر داشتن چون مشتری ثابتشون بودم و همیشه از من به عنوان شیرزن تعریف میکردن که از هیچی نمیترسم وقتی همه چیز جدی شد و من رسما نامزدی را اعلام کردم ایشون گفتن که دیگه حق فعالیت و حرف های سیاسی راندارم و از اینجا رابطه ما تموم شد ضمن اینکه این آقا ده سال از من کوچکتر بودن در حال حاضر حتی دوس پسر هم ندارم و یک ساله پاک پاکم.

پروژه هایی با حضور پرستو صالحی 

فیلم های سینمایی اعتراض و خانه ای روی آب و همچنین سریال زیر آسمان شهر از کارهای شاخص پرستوصالحی  است.  پرستوصالحی در بخش هایی از مجموعه شوخی کردم مهران مدیری نیز ایفای نقش کرده است

مهاجرت پرستو صالحی

صالحی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام عکسی از دریچه پنجره هواپیما گذاشت و در توصیف آن نوشت: «گاهی برای بودن باید رفت… سخت بود دل کندن!» استفاده از شکلک گریه نیز به شائبه مهاجرت او از ایران دامن زد.

پرستو صالحی

پرستو صالحی در آغوش کامران و هومن

.پرستو صالحی بازیگر مطرحی که به تازگی مهاجرت کرده در اینستاگرامش عکسی را با کامران و هومن خوانندگان لس آنجلسی منتشر کرد.

خانم بازیگر در ویدیوی که از خود منتشر کرد گفت قصد کشف حجاب ندارد اما با سرعت تصویری استوری کرده که در کنار «کامران و هومن» دو برادر خواننده ایرانی آن هم دست به کمر حضور دارد.

پرسو صالحی به شخصه نگفت به کدام کشور رفته اما از آن جایی که کامران و هومن در ترکیه کنسرت دارند قطعا خانم بازیگر هم در این کشور می باشد. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

پرستو+صالحی

البته این حرکت خانم بازیگر آن قدر ها هم دور از انتظار نبود زیرا او ظاهرا به زور در ایران مانده بود و علاقه ای هم به حجاب نداشت و با توجه به حواشی که داشت انجام چنین کاری بعید نبود. احتمال می رود تا چند وقت دیگر تصاویر کشف حجابش هم در بیاید!

پرستو صالحی زمانی که در ایران حضور داشت گاهی اعتراضات تند و تیزی در مورد مسائل سیاسی می کرد و با وجود اینکه بازیگر پر کاری هم نبود اما بیش از 2 میلیون فالوور در اینستاگرام نیز دارد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: