اخبار روز| اخبار هنرمندان| ویدئو | هانیه توسلی

درگیری لفظی هانیه توسلی بخاطر آب + فیلم

درگیری لفظی هانیه توسلی بخاطر آب + فیلم
کدخبر : 546954

هانیه توسلی بازیگر سرشناس و محبوب ایرانی در گیر و دار درگیری با مردی که آب را هدر می داد گرفتار شده است .

هانیه توسلی بازیگر سینما و تلویزیون که کار خود را از تئاتر شروع کرده است .در اولین بازی هانیه توسلی در شب های روشن تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن توسط او دریافت شد . این روزها فیلم زخم کاری را با بازی هانیه توسلی مشاهده می کنید .هانیه توسلی در تذکر به فردی مورد هجوم قرار گرفت . این فرد با پاشیدن آب بر روی ماشین هانیه توسلی او را بسیار ناراحت کرد .

لایو هانیه توسلی در اینستاگرام 

در این ویدیو که هانیه توسلی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، درباره بحران کمبود آب صحبت کرد و رفتار عجیب یک مرد با او در همین رابطه را تعریف کرد.

واکنش هنرمندان به لایو هانیه توسلی  

گلایه داریوش فرضیایی و هومن حاج عبدالهی نسبت به رفتار ناشایست شهروند نسبت به تذکر هانیه توسلی در ویدئو زیر مشاهده می نمایید.

بیوگرافی هانیه توسلی 

هانیه توسلی متولد 14 خرداد 1358 ، در همدان، بازیگر است. او دیپلم علوم تجربی دارد و از دانشگاه آزاد هنر و معماری در رشته ادبیات نمایشی فارغ‌التحصیل شده است. به عکاسی و نقاشی علاقمند است و علاقه شدید و خاصی به گربه دارد و شش گربه در خانه‌اش با او زندگی می‌کنند که همه خیابانی هستند. جالب است بدانید در دوران دبیرستان تجدید آورده و تنبل کلاس بوده است، در امتحانات تقلب زیاد می‌کرده که در باحال ترینش 25 صدم را با تعویض ورقه با دوستش به 14:25 رسانده است! هانیه توسلی به گفته خودش از تنهایی بسیار لذت می‌برد و همیشه از جمع و شلوغی فراری است: «من از همان دوران مدرسه ام هم هیچ دوست صمیمی نداشتم و با کسی رفت و آمد نکردم.» اسطوره بازیگری او در سینمای آمریکا، «ایزابل هوپر» فرانسوی است.

هانیه توسلی

زندگی خصوصی هانیه توسلی 

 پدرش، مرحوم «نادر تقی توسلی» سرهنگ ژاندارمری و مادرش خانه دار بود. هانیه توسلی چهار خواهر دارد که خواهر بزرگترش هما مدتی در یک مجله، منتقد بود در حال حاضر کار ترجمه انجام می دهد. خواهر دیگرش مهسا جراح مغز است. و خواهر دیگر هدیه نام دارد و در آمریکا خوانندگی می‌کند. خواهر کوچکش هم در رشته طراحی شهری تحصیل کرده است. هانیه توسلی از ۱۷ سالگی کار تئاتر را به صورت آماتور در همدان شروع کرد و اولین گامش در ورود به سینما بازیگری نبود و با دستیاری کارگردان در فیلم «آخر بازی» در سال ۷۹ شروع کرد. قبل شروع به بازیگری دارای مشکل اختلال تلفظ بود که به دلیل علاقه‌اش به سینما و تمرین‌هایش این مشکل حل شد.

هانیه توسلی از تئاتر تا دستیاری

تئاتر را به شکل غیر حرفه ای از سال ۱۳۷۴ وقتی ۱۶ ساله بود از همدان شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۷۸ در ۲۰ سالگی بعد از قبولی در دانشگاه راهی تهران شد.

کنار تحصیل بعنوان دستیار کارگردان در فیلم «آخر بازی» به کارگردانی همایون اسعدیان همکار داشت.

هانیه توسلی

افتخارات هانیه توسلی

هانیه توسلی چند سال پیش به خاطر بازی در «فیلم شام» آخر تندیس بهترین بازیگر هفتمین جشن خانه سینما را دریافت کرد

او سال 1391 هم برای بازی در فیلم «دهلیز» سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول را از آن خود کرد

عکس هانیه توسلی بدون آرایش 

هانیه توسلی به ناگهانی عکس بدون آرایش و با جوش صورت خود را منتشر کرد. این عکس هانیه توسلی  تعجب دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام   هانیه توسلی  را به همراه داشت که چرا هانیه توسلی تصمیم به انتشار چنین عکسی گرفته است. آیا هانیه توسلی حال روحی خوبی ندارد؟ یا صرفا جهت به نمایش گذاشتن چهره ای غیر بزک کرده که خلاف معمول نوع عکس پست کردن بازیگران دیگر است. عکس هانیه توسلی را در ادامه مشاهده می کنید.

هانیه توسلی

ماجرای تجاوز به هانیه توسلی

کمپینی در فضای مجازی به راه افتاد که در آن بازیگران زن ایرانی به تجاوز از سوی عوامل فیلم ها و سریال ها اعتراف می کردند در این میان هانیه توسلی هم به این کمپین پیوست اما بعدا آن را تکذیب کرد و گفت به او تجاوز نشده است. او با انتشار تکذیبیه نوشت :  من می دانم اذهان عمومی روزی رشد خواهد کرد و ظرفیت پذیرش مشکلات زنان این سرزمین را خواهد داشت. روزی می آید که وقتی زنی دردی را فریاد می زند، همدلی و درک و فرهنگ جامعه حمایتش خواهد کرد. به امید آن روز. نیت من اعلام همدری با زنان آزاردیده بود، خود من هم مثل خیلی ها آزار دیده ام.

هانیه توسلی

بازیگر سرایل زخم کاری در ادامه گفت : آزار و تعرض و تبعیض جنسیتی و توهین و تحقیر زنان سال های سال است که در ریز و درشت زندگی مان وجود دارد. این ماجرا زمانی بیشتر نمود پیدا می کند که مردان در موضع قدرت به خودشان اجازه ی گفتن هر حرف و انجام هر رفتاری را می دهند. کاش نترسیم. حرف زدن در مورد آزار و تعرض وقتی در جایگاه ضعیف تر باشی شجاعت و جسارت فوق العاده ای می خواهد، می دانم.

هانیه توسلی

نکته ی مهمی که می خواهم رویش تاکید کنم این است که قاطعانه و در نهایت صداقت اعلام می کنم، دردی که از آن حرف زدم هیچ ارتباطی به هیچکدام از فیلم هایی که در آنها بازی کرده ام ندارد. من خوشبختانه پیش از ورودم به سینما سال ها تئاتر کار کرده بودم و جایزه ی بازیگری تئاتر داشتم؛ فیلم های خوب دیده بودم و کتاب زیاد خوانده بودم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: