اخبار روز | اخبار هنرمندان | فریبا نادری

عکس جنجالی فریبا نادری در شمال

عکس جنجالی فریبا نادری در شمال
کدخبر : 546977

عکس جنجالی فریبا نادری در شمال را ببنید

فریبا نادری از بازیگران زیبا و جوان در حوزه سینما و تلویزیون می باشد. فریبا نادری تحصیلکرده رشته گرافیک رایانه ای می باشد . از فیلم های دیده شده فریبا نادری می توان به ستایش اشاره نمود . فریبا نادری 8 سال بعد از فوت همسر اولش تن به هیچ ازدواجی نداد تا بالاخره فریبا نادری با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد.

عکس جنجالی فریبا نادری در شمال را ببنید

فریبا نادری

 

بیوگرافی کاملی از فریبا نادری 

فریبا نادری در تهران به دنیا آمد و یک برادر و دو خواهر دارد. نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده‌است. او پس از مرگ همسرش در سال ۱۳۸۸ در مصاحبه‌ای اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد. او در مورد همسرش می‌گوید: «در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خلائی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پر محتوایش در خاطرم هست.»

فریبا نادری

فعالیت بازیگری فریبا نادری

شاید به جرائت بتوان گفت روزی که فریبا نادری به همراه دوست گریمورش به دفتر کار مسعود رسام رفته بود هیچ گاه تصور نمیکرد که سرنوشت اش با مسعود رسام گره بخورد و وارد دنیای بازیگری و عرصه هنر بشود! او که خیلی اتفاقی پا به عرصه بازیگری گذاشته است در این باره می گوید از بچگی عاشق بازیگری بوده ام و همیشه دوست داشتم جای قهرمانان فیلم های مورد علاقه ام بازی کنم ولی پدر و مادرم به شدت مخالف این قضیه بودند و حتی زمانی که در دوره نوجوانی پیشنهاد اجرا در برنامه نیمرخ به من داده شد مادرم مخالفت کرد تا اینکه یک روز به همراه دوست گریمورم به دفتر آقای رسام رفتیم و ایشان از من تست بازیگری گرفتند و برای بازی در سریال مروارید سرخ علیرغم مخالفت خانواده ام انتخاب شدم بعد از معرفی در آن سریال، بازی در سریال گل بارون زده سبب شد اهالی سینما حساب ویژه ای روی او باز نمایند و سر آغازی برای شروع فعالیت هنری او گردد.

فریبا نادری

صحبت های فریبا نادری از شغلش 

رشته تحصیلی‌ام، گرافیک رایانه‌ای بود، اما می‌خواستم زودتر به هدف‌هایم نزدیک‌ شوم. من با کار بازاریابی شروع کردم، البته به علت بازیگری نمی‌توانستم تمام وقت کار کنم. کار سختی بود، طرف‌های مذاکره من اغلب مدیران باتجربه شرکت‌های بازرگانی بودند، خوشبختانه الان در سمت مدیریت بازرگانی شرکتی بزرگ مشغول به کار هستم، طی این مدت به این نتیجه رسیدم که بیشترین نیاز مشتریان، کار خوب و درجه یک است و بهتر است به جای توجیه، از دقت در اجرای کارها استفاده کرد.

فریبا نادری

ازدواج  فریبا نادری

فریبا نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، فریبا نادری گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده است. او پس از مرگ همسرش مسعود رسام در سال ۱۳۸۸ دیگر ازدواج نکرد و در مصاحبه‌ای اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد. فریبا نادری در مورد همسرش می‌گوید در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خللی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پرمحتوایش در خاطرم هست.

فریبا نادری

فریبا نادری در سال ۹۶ با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی ازدواج کرده است. ثمره این زندگی یک دختر بنام یارا طباطبایی متولد اسفند 96 می باشد.

فریبا نادری

نگرانی فریبا نادری برای فروش کم رستورانش

فریبا نادری هم مانند بسیاری از سلبریتی های دیگر شغل دوم دارد و راه های درآمدی دیگری را امتحان می کند. فریبا نادری قبلا هم درباره فقر مردم گفته بود که مردم دیگر پول ندارند که در رستوران او هزینه کنند : نادری ادعا می کند که همه ی قشرها وضعیت مالی بدی دارند و این را می توان از رستوران آمدن آنها حس کرد. نادری بازیگری ثروتمند است که خیلی از مردم اعتقاد دارند که به دلیل شوهر پولدارش است، او یک ویلای لاکچری و بزرگ در شمال کشور دارد که اکثر اوقات تصاویری از آن منتشر می کند. وی در پاسخ به سوال مردم درباره ویلایش به کنایه گفت : مردم ببخشند که ویلا دارم. او با حضور در سریال ستایش شبکه سه به شهرت زیادی رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: