اخبار روز| اخبار هنرمندان| اخبار جنجالی | باران کوثری

چاقی باورنکردنی باران کوثری | عکس

چاقی باورنکردنی باران کوثری | عکس
کدخبر : 546981

باران کوثری در اکران مردمی فیلم سرکوب با تیپی بسیار ساده و خودمانی حضور پیدا کرد .

باران کوثری بازیگری با وجهه مردمی است .باران کوثری از هنرستان سوره در رشته نمایش فارغ التحصیل شده است. آخرین بازی باران کوثری در حال حاضر فیلم سرکوب می باشد . در روزهای اخیر تصاویری از باران کوثری دیده شده که با اضافه وزن همراه بوده است . این سوال پیش می آید که آیا باران کوثری درگیر بیماری می باشد ؟

تصاویری از اضافه وزن باران کوثری 

باران کوثری بازیگر سینما و تلوزیون ایران که این روزها اضافه وزن بسیار عجیبی را تجربه می کند باعث شده است تا این اضافه وزن باران کوثری در فیلم سینمایی عامه پسند بیشتر معلوم شود . باران کوثری که برای مدتی در سینما ممنوع الکار شده بود به همین دلیل ممنوع الکار شدنش اضافه وزن عجیبی پیدا کرد.

باران کوثری

بیوگرافی باران کوثری 

باران کوثری ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده و دانش‌آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است. بهترین بابای دنیا (۱۳۷۰) ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش‌آفرینی‌های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم‌های مادرش رخشان بنی اعتماد است.

کوثری همچنین با بازی در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان (۱۳۷۶) توانایی‌هایش را به عنوان بازیگر صحنه نیز به ثبت رسانده‌است. او در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان (۱۳۸۱)، یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه بود.

باران کوثری

فعالیت های خیرخواهانه باران کوثری

باران کوثری در ایران بعنوان سفیر انجمن خیریه یاری سوید معرفی شده است. انجمن خیریه یاری سوید یک سازمان مستقل غیرانتفاعی مردمی محسوب میشود که شعار آن« کودک خیابانی کم تر، دانش آموز بیشتر» می باشد. از اهداف این انجمن می توان به حمایت همه جانبه از کودکان، ساخت مدارس محروم و کتاب خانه با حمایت داوطلبانه حامیان مالی در سوئد، فراهم آوری شرایط تحصیل و امکانات آموزش و پرورش اشاره کرد.

باران کوثری

ممنوع التصویری باران کوثری

خانم کوثری طبق آنچه خود می گوید به دلیل مواضع سیاسی خود در سال 88 در حمایت از میرحسین موسوی از طرف تلویزیون ممنوع التصویر شد این ممنوعیت در سال 1391 موجب شد هنگام بازی در نمایش روایت ناتمام یک فصل معلق به کارگردانی هومن سیدی او را با تهدید از بازی و رفتن روی صحنه منع کردند او در نهایت بخاطر این ماجرا علاوه بر ممنوع التصویری دو سال ممنوع الکار شد.

باران کوثری انتخاب درستی است؟

به نظر می‌رسد نقش فروغ فرخ‌زاد در فیلم «رگ‌های آبی» بیشتر تحت‌تأثیر علاقه باران کوثری به ایفای این نقش، به این ستاره سینما رسیده و به سختی می‌توان رد پای عوامل تکنیکی سینمایی را در این تصمیم پررنگ دانست. بر اساس تصاویری که از فروغ فرخ‌زاد شاعر بلندآوازه معاصر وجود دارد، وی فردی لاغراندام، با صورتی کشیده و تا حدی استخوانی بوده است؛ در حالی که باران کوثری این‌گونه نیست. فقدان حداقل شباهت ظاهری میان بازیگر سریال «ملکه گدایان» با شاعر ایرانی، بزرگ ترین دلیل نگرانی طرفداران شعر و ادب فارسی است. در روزهای گذشته بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی حتی به تفاوت لحن حرف زدن و تن صدای این ستاره سینما با فروغ فرخ‌زاد اشاره کرده‌  و انتخاب باران کوثری به عنوان بازیگر این شخصیت را از هر نظر اشتباه دانسته‌اند.

باران کوثری

 قدردانی باران کوثری بخاطر زنده ماندنش

۱۷ مهرماه سال گذشته بود که باران کوثری در شهرک آتی ساز با یک جرثقیل تصادف کرد و راهی بیمارستان شد.

کوثری حالا پس از گذشت یک سال با انتشار عکسی از صحنه تصادفش نوشت:

«امروز یک سال از اون اتفاق وحشتناک می گذره. خدا رو شکر که با کمترین آسیب به خیر گذشته. خدایا برای این همه لطفت ممنون.»

او که عکسی از رد زخم به جا مانده از این تصادف بر روی صورتش را هم در کنار صحنه تصادف منتشر کرده است، مهر سال گذشته هنگام فیلمبرداری فیلم سینمایی «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی تصادف کرد و دچار سانحه شد.

باران کوثری

جوایز و افتخارات باران کوثری
۱۳۹۶ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن عرق سرد نامزدشده
۱۳۹۳ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن کوچه بی نام برنده
۱۳۹۲ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن عصبانی نیستم نامزدشده
۱۳۹۰ جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن بغض نامزدشده
۱۳۸۹ بهترین بازیگر زن ابله برنده
۱۳۸۷ سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن حیران نامزدشده
۱۳۸۶ جایزه بهترین بازیگر زن خون بازی نامزدشده
۱۳۸۶ تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن خون بازی برنده
۱۳۸۵ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن خون بازی/روز سوم برنده
۱۳۸۵ دیپلم افتخار بهترین نقش آفرینی خون بازی برنده
۱۳۷۹ دومین بازیگر کودک و نوجوان سال به انتخاب منتقدین زیر پوست شهر/باران و بومی

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: