اخبار روز| اخبار هنرمندان | اخبار سینما

فروش «قهرمان» فرهادی از مرز ۲ میلیارد عبور کرد

فروش «قهرمان» فرهادی از مرز ۲ میلیارد عبور کرد
کدخبر : 546983

سعید خانی گفت: خوشبختانه استقبال از فیلم سینمایی «قهرمان» تا این لحظه که تنها سه روز از آغاز اکران این فیلم گذشته بسیار خوب بوده است و اکنون به میزان فروش این فیلم از مرز دو میلیارد تومان گذشته و این فروشی بیشتر از حد توقع ما در شرایط کرونایی بود.

سعید خانی پیرامون میزان استقبال از فیبم سینمایی «قهرمان» اصغر فرهادی گفت: خوشبختانه در شرایطی که جامعه درگیر کرونا است و در پی آن وضعیت اقتصادی جامعه به دلیل همه گیری این ویروس دچار مشکل شده، اما تا این لحظه استقبال از «قهرمان» بسیار خوب بوده است.

وی در همین راستا ابراز کرد: خوشبختانه استقبال از فیلم سینمایی «قهرمان» تا این لحظه که تنها سه روز از آغاز اکران این فیلم گذشته بسیار خوب بوده است و اکنون به میزان فروش این فیلم از مرز دو میلیارد تومان گذشته و این فروشی بیشتر از حد توقع ما در شرایط کرونایی بود که خوشحال کننده است.

خانی با اشاره به گلایه خود از وضعیت سامانه فروش بلیت و اختلال به وجود آمده در خرید بلیت خاطرنشان کرد: چیزی نمی‌توانم بگویم جز اینکه با توجه به ورود فیلم‌های جدید به چرخه اکران امید می‌رود مشکلات سامانه فروش بلیت و حل شود و زیرساخت‌های لازم آن آماده شود تا دیگر شاهد چنین اختلالاتی در فروش بلیت نباشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: