اخبار روز| اخبار هنرمندان| اخبار جنجالی | لیلا اوتادی | پسر لیلا اوتادی

لباس ست لیلا اوتادی با پسر جوان

لباس ست لیلا اوتادی با پسر جوان
کدخبر : 547032

لیلا اوتادی بازیگر زن خوش سیما و محبوب مجموعه هایی همچون آخرین گناه ،گاندو و... در روزهای پر کار سینمایی خود به سر می برد .

لیلا اوتادی دانش آموخته رشته معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران می باشد. لیلا اوتادی بابازی در فیلم  چشمان سیاه کار هنری را آغاز کرد. در سریال مناسبتی آخرین گناه لیلا اوتادی به خوبی دیده شد. لیلا اوتادی در فجازی مجازی با حاشیه های بسیاری رو به رو بوده است.  لیلا اوتادی دلیل ازدواج نکردن خود را کمبود مرد خوب بیان نموده است.

عکس ست لباس لیلا اوتادی با پسر بچه 

لیلا اوتادی در صفحه شخصی خود عکس با پسر بچه با لباس همرنگ لباس خود منتشر نموده که شایعاتی به دنبال داشته است .

لیلا اوتادی

بیوگرافی کاملی از لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در ۱۴ مرداد سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شده اسـت. او زمانی کـه تنها هفت سال داشت بـه بازیگری علاقه مند شد، بـه گونه ای کـه بارها جلوی آینه نقش بازی میکرد و بازیگری را تمرین می‌کرد. از این رو در همین سنین بود کـه برای ایفای نقش در فیلم «کیمیا» بـه کارگردانی آقای درویش انتخاب شد.

او در آغاز راه با مخالفت جدی پدرش روبه رو شد. آقای اوتادی بر این عقیده بود کـه باید درس دخترش تمام بشود. لیلا اوتادی بـه تحصیل در رشته معماری پرداخت، ولی همان‌ گونه بـه دنبال علاقه اش رفت. بهمین خاطر در تئاتر مشغول شد و همین امر باعث ورود او بـه سینما و تلویزیون گردید.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی گران ترین بازیگر سینمای ایران

او در واکنش بـه این تیتر گفته اسـت: «در فضای مجازی منتشر شده اسـت کـه مـن گرانترین بازیگر سینمای کشور ایران هستم، ولی این موضوع کذب اسـت. بعضی ها میخواستند تا بـه مـن لقب بازیگر گران را بدهند، ولی بشما خاطرجمعی میدهم کـه این موضوع اصلا درست نیست.»

لیلا اوتادی

مربی بدنسازی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی معتقد اسـت کـه یک بازیگر برای بازی کردن در هر نقشی باید از لحاظ فیزیکی بسیار آماده باشد، و این آمادگی فقط با ورزش امکان‌پذیر اسـت. بهمین خاطر ورزش همیشه بخش جدانشدنی زندگی او بوده اسـت.

خانم اوتادی اکنون بـه مدت دو سال اسـت کـه بـه صورت حرفه ای مربی بدنسازی می‌باشد. اما مدتی با کار محاصره شد و دیگر نتوانست این حرفه را ادامه دهد. اما همیشه دراین ورزش شرکت می‌کند. علاوه بر این بطور حرفه ای بـه ورزش هایی مانند تنیس و اسب دوانی هم مشغول می باشد.

لیلا اوتادی

کتاب شعر لیلا اوتادی

همانطور کـه گفتیم لیلا اوتادی دستی در سرودن اشعار هم دارد. او زمانی کـه ۱۷ سال داشت، سرودن اشعار را شروع کرده اسـت. خانم اوتادی نخستین کتاب خودرا با نام «در بهشتی کـه کلاغ نیست، مترسک هم نیست» منتشر نموده اسـت. این اثر در بر دارنده یک مجموعه ی شعر اسـت کـه درسال ۱۳۹۳ بـه دو زبان پارسی و انگلیسی توسط انتشارات مروارید در ۷۶ صفحه بـه چاپ رسیده اسـت.

لیلا اوتادی

چرا لیلا اوتادی ازدواج نمی کند ؟

لیلا اوتادی یکی از مشهورترین بازیگران زن مجرد سینمای ایران است که دلیل جالب او برای خواستگاری سوژه مردم شده است. او می گوید مرد خوب پیدا نمی شود وگرنه عاشق می شدم و ازدواج می کردم ! این اظهارات لیلا اوتادی درباره مردهای ایرانی مورد تشویق برخی خانم ها و اعتراض تعداد زیادی از آقایان قرار گرفت. خانم اوتادی در یک برنامه زنده حضور داشتند که مجری اطلاعات عمومی ایشان را به سخره گرفت : مجری تلویزیون به تقلید از رضا رشیدپور و برنامه مشهور او با سحر قریشی این بار اطلاعات و سواد بازیگری لیلا اوتادی را به چالش کشید که رفتار عجیب لیلا اوتادی سوژه رسانه ها شد. یکی از چالش های همیشگی مردم با بازیگران نحوه بازیگر شدن آنهاست و همیشه مردم انتقاد می کنند که خیلی از بازیگران مشهور ایرانی ساده ترین مسائل بازیگری و هنر را نمی دانند.  چند سال پیش سحر قریشی این سوتی بزرگ را در برنامه رشیدپور داد و همکاران او را مورد تمسخر قرار دادند اما حالا مشخص شده که سحر قریشی تنها نیست و اگر قرار بر سنجش باشد خیلی از بازیگران مشهور مثل او هستند.

لیلا اوتادی

جنجال دستمزد لیلا اوتادی

در خبری، باشگاه خبرنگاران وی را با دریافت ۷۵ میلیون تومان برای ۲۵ روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط (حسین قاسمی‌جامی) گران‌ترین بازیگر زن سینمای ایران نامید.[۵] لیلا اوتادی در جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ با حضور در برنامهٔ تلویزیونی «هفت» که اختصاص به مسائل روز سینمای ایران دارد، در حضور مهدی ودادی، کارگردان فیلم زن، مرد، زندگی یادآور شد:

«شایعاتی مبنی بر این‌که من گران‌ترین بازیگر سینمای کشور هستم گاه در فضای اینترنتی منتشر می‌شود که صحت ندارد و عده‌ای به دشمنی قصد دارند مرا گران‌ترین بازیگر سینمای ایران معرفی کنند، در صورتی که این امر درست نیست. … به نظرم این حرف‌ها شایعات اینترنتی است که تنها از جانب دشمن شکل می‌گیرد.»

leilaotadii_69100102_495185021029872_5840362441500748505_n

اوتادی در مورد دستمزد خود گفت: «مردم بهتر از همه دستمزد من را می‌دانند. شایعات مبنی بر بالا بودن دستمزد من برای خودم هم تازگی داشت و هم عجیب بود. اصلاً این‌طور نیست و فکر می‌کنم یک عده با من دشمنی دارند. آقای ودادی نیز می‌تواند این مسئله را تأیید کند.»

او همچنین در یکی از قسمت‌های برنامهٔ دورهمی که به‌عنوان مهمان حضور داشت، این شایعه را تکذیب کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: