اخبار روز | اخبار هنرمندان | اخبار جنجالی | مریم معصومی

چهره کتک خورده مریم معصومی

چهره  کتک خورده مریم معصومی
کدخبر : 547035

مریم معصومی چهره شناخته شده سینمای ایران در فضای مجازی هم فعالیت های جنجالی دارد .

مریم معصومی بازیگر خانم سینما وتلویزیون بسیار شناخته و شده محبوب می باشد. مریم معصومی اولین نقش خود را در تله فیلم کادوی در به در 

ایفا نمود. ناگفته نماند که مریم معصومی در کارهای مدلینگ هم حضور داشته است. در این بیوگرافی کامل با مریم معصومی بیشتر آشنا می شوید. مریم معصومی گربه خانگی هم دارد.

مریم معصومی در هالوین 

ز آدمایِ به ظاهر ترسناک نترس،

از اونایی بترس که درونِ ترسناک شونو خوب و آروم نشون میدن!

مریم معصومی

مریم معصومی

بیوگرافی مریم معصومی 

مریم معصومی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌است. البته به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

اولین تجربه مریم معصومی

سال 88  برای اولین بار بدون هیچ کلاس و دوره ای در تله فیلم کادوی در به در به کارگردانی یوسف تیموری در چند سکانس بازی کرد !

عد از اولین تجربه بازیگری در سال 88 در کلاس های بازیگری استاد سمندریان شرکت کرد و فارغ التحصیل دوره های عکاسی حرفه ای، کارگردانی و فیلمنامه نویسی شد.

مریم معصومی

ورزش مریم معصومی

به شدت ورزش می کنم ورزش اصلی من شنا و بدن سازی است، زندگی من در چهار کلمه خلاصه می شود : بازیگری، ورزش، عکاسی و خواب !

شوهر ایده آل مریم معصومی

در درجه اول تحصیلات خیلی برایم مهم است به خاطر اینکه می دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم های دیگر فرق می کند خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من است اینکه آن مردم در چه خانواده ای زیرسایه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده اس

با وجود اینکه مریم معصومی تابحال بصورت رسمی خبر ازدواج خود را منتشر نکرده است، اما او در روز ولنتاین با انتشار عکس حلقه ازدواجش از یک رابطه 2 ساله از سال 1394 با عشقش خبر داد

مشخص نیست وی ازدواج کرده یا فعلا نامزد است

مریم معصومی

مخالفت پدر و مادر مریم معصومی با بازیگر شدن او

مریم می خواست بازیگری و کارگردانی بخواند ولی مـن بـه شدت مخالف بودم و می گفتم یا باید پزشک بشوی یا مهندس کـه باعث رنجش مریم میشد. وقتی کـه وارد دبیرسـتان شد رفتم رشته ریاضی ثبت نامش کردم ولی وقتی کـه فهمید مـن رشتۀ ریاضی ثبت‌ نامش کردم خیلی ناراحت شد وگفت مـن ریاضی دوست ندارم و می خواهم علومِ انسانی بخوانم.

مریم معصومی

با توجه بـه اینکه مرغ مریم خانم یه پا داره رشته‌ اش را عوض کرد.مـن و پدرش موافقت کردیم کـه رشتۀ انسانی بخواند بـه این شرط ‌کـه هر رشته‌ ای میخواند دکترایش را بگیرد. همیشه معلم‌ هایش دوستش داشتند و میگفتند کـه خیلی با استعداد فروتن و با گذشت و خونگرم اسـت.

همیشـه نمره‌ هایش خوب بودو حتی معدل پیش‌دانشگاهی‌ اش 19/60 شد در دانشـگاه هم نمراتش بالا بود وخیلی زود درسهایش را پاس کرد و درسـش بـه پایان رسید.بعد از لیسـانس هم وارد بازیگری شد.مـن و پدرش اول مخـالف بودیم.چون همیشه یک هاله‌ ای دور سینما وجوددارد و بـه آدم اسـترس می دهد.

نخستین بـاری کـه مریم رفت جلوی دوربین مـا اصلا اطلاع نداشتیم وخانم یک روز آمد و گفت رفتم فیلم بازی کردم نخستین باری کـه تصویرش را در تلویزیون دیدیم ازآن سختی‌ها دست برداشتیم و دیدیم کـه توانایی‌ اش را دارد. مـن همیشه سعی کردم دخترم را طوری تربیت کنم کـه یک خانم کامل باشد برای جامعه‌ ای کـه درآن زنـدگی می کنم و فـکر می کنم تلاشم جواب داده اسـت چون اطرافیان این رابه مـن می گویند.

مریم معصومی

فیلم‌شناسی مریم معصومی

سینما

ترانه (مهدی صاحبی،۱۳۹۶)

خالتور (آرش معیریان،۱۳۹۶)

عروسک‌خانه

پیله و بی خوابی اسبها

دوستان یک رنگ

پس‌کوچه‌های شمرون (۱۳۹۱)

تلویزیون

۱۳۸۹ فاصله‌ها  حسین سهیلی‌زاده

۱۳۹۰ خاموشی  رویا

۱۳۹۰ قصه  سیمین

۱۳۹۰ سه دونگ، سه دونگ  شاهد احمدلو

۱۳۹۲ پیدا و پنهان  آرش معیریان

۱۳۹۳ سی و نه هفته  مرتضی احمدی هرندی

۱۳۹۳ همه چیز آنجاست  شهرام شاه‌حسینی

۱۳۹۳ ماجراهای پریشان  حسین قناعت

۱۳۹۵ نفس شیرین  سیامک خواجه وند

۱۳۹۵ مرز خوشبختی  حسین سهیلی‌زاده

مریم معصومی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: