واتس اپ | اخبار روز | اخبار فوری | اخبار مهم

با این ترفند پیام پاک شده واتس اپ را بخوانیم + فیلم آموزشی

با این ترفند پیام پاک شده واتس اپ را بخوانیم + فیلم آموزشی
کدخبر : 547164

اپلیکیشن واتس اپ یکی از پر طرفدارترین پیام رسان است که بیشتر مردم از آن استفاده می کنند.

اپلیکیشن واتس اپ یکی از پر طرفدارترین پیام رسان است که بیشتر مردم از آن استفاده می کنند. واتس اپ ویژگی هایی دارد که دانستن آن برای همه ما جذاب است. در زیر این ترفند های مخفی واتس اپ را می خوانید.

آموزش ترفند های مخفی واتس اپ

امکان دارد از واتساپ به عنوان پیامرسان اصلی خود در موبایل استفاده می کنید، در این صورت حتما از اهمیت بکاپ گرفتن اطلاع دارید. گاها بعضی از کاربران به حدی وابستگی به واتساپ دارند که در موبایل این کاربران چندین اکانت واتساپ وجود دارد. از طرف دیگر با توجه به اینکه امروزه بسیاری از پیام های مهم از طریق پیام رسان ها منتقل می شود، ممکن است به طور سهوی یا عمدی این پیام ها را به اشتباه پاک کرده باشید، از این رو در این پست به آموزش بازیابی پیامهای پاک شده واتساپ بر اساس آخرین متد های ممکن خواهیم پرداخت. همراه انزل وب باشید.

دیدن پیام حذف شده واتساپ با استفاده از بکاپ واتساپ

جهت بازگردانی عکس های پاک شده واتساپ، اگر یک چت را به صورت تصادفی حذف کرده اید، می توانید با کمک نسخه بکاپ از چت واتس اپ که هر شب به طور خودکار انجام می شود بازیابی چت های حذف شده واتساپ را انجام دهید. شما می توانید تعداد دفعات تهیه نسخه پشتیبان را به روزانه، هفتگی یا ماهانه تغییر دهید. با این حال، انتخاب روزانه بکاپ گیری روش ترجیحی متخصصان است. برای بازیابی چت های حذف شده WhatsApp، مراحل زیر را دنبال کنید:

اگر از دستگاه Android استفاده می کنید، WhatsApp را حذف کنید و دوباره آن را از Google Play نصب کنید.

با شرایط و ضوابط موافقت کنید و شماره تلفن همراه خود را به همراه کد کشور در مرحله بعدی وارد کنید.

به شما گزینه ای برای بازیابی چت ها از پشتیبان گیری ارائه می شود. روی گزینه Restore کلیک کنید و پس از آن چت های واتساپ شما بازیابی می شوند.

برگرداندن چت های پاک شده واتساپ از طریق برنامه WAMR

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که با برنامه واتساپ زیاد سروکار دارید، حتما دانلود اپلیکیشن WAMR برای شما کاربردی و مفید است زیرا اگر پیامی را چه عمدا و یا چه سهوا پاک کردید  با این اپ می توانید دوباره به آن دسترسی داشته باشید. اگر پیام واتساپ خود را اشتباها پاک گردید برنامه WAMR با ارسال نوتیفیکیشن آن را به شما اطلاع می دهد و شما تنها با ضربه زدن بر روی آن م یتوانید از محتوا پیام پاک شده خود شامل پیام، عکس، ویدیو و … اطلاع حاصل کنید. برنامه WAMR به صورت رایگان عرضه شده است و علاوه بر آن بستری امن را برای پیام های شما فراهم می کند.

ویژگی های برنامه WAMR عبارتند از :

حجم کم نرم افزار اندروید WAMR

رابط کاربری زیبا و آسان برای کاربران

بازگرداندن پیام های پاک شده واتساپ به آسانی

ارسال اعلان با پاک کردن پیام در واتس اپ

ایمنی بالا

رایگان بودن

بازگرداندن پیام های پاک شده واتساپ با استفاده از برنامه +WhatsRemoved

برای بازگردانی پیام های حذف شده واتساپ می توانید از این برنامه نیز استفاده کنید. برنامه +WhatsRemoved یک نرم افزار کاربردی است که به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از قابلیت های آن فایل ها و عکس های خود و همچنین چت های خود را در واتس اپ بازگردانی کنند، طبق گفته سایت سازنده در این اپ شما می توانید به قابلیت خواندن پیام حذف شده توسط فرستنده در واتس اپ دسترسی داشته باشید.

ویژگی های این برنامه عبارتند از:

یک پنجره برای مشاهده تمام پیام های حذف

پیکربندی آسان

ذخیره یک تاریخ پیام های حذف شده

رابط کاربری آسان و زیبا

سیستم جستجو بر اساس هر فرد

الگوریتم های یادگیری دقیق تر و ساده شده است

دیدن پیام های حذف شده واتساپ با استفاده از اپلیکیشن Auto RDM

در ادامه آموزش بازیابی پیامهای حذف شده واتساپ انزل وب هستید، شما با استفاده از اپ Auto RDM توانایی مشاهده پیام های حذف شده واتساپ خواهید داشت. این برنامه علاوه بر ظاهری ساده، کار با آن نیز بسیار ساده می باشد. با این برنامه علاوه بر بازگرداندن پیام ها توانایی ذخیره کردن استاتوس و استوری  دوستانتان را نیز دارید.

ویژگی های این برنامه عبارتند از:

رابط کاربری آسان

کاهش باگ های نرم افزاری

ذخیره راحت استوری ها

بازگرداندن پیام های حذف شده واتساپ با استفاده از اپ Revine

جهت ریکاوری عکسهای حذف شده واتساپ برنامه Revine می تواند بسیار کارآمد است این برنامه با رابط کاربری ساده، نمای جذاب برنامه و حجم کم می تواند نیاز کاربران خود را به شکل بسیار خوبی بر طرف کند. این برنامه با حجم کمتر از ۱۰ مگابایت نیاز کاربران واتساپ را جهت بازگرداندن پیام ها به خوبی بر آورده کرده است.

ویژگی های این اپ عبارتند از :

حجم کم

رابط کاربری آسان

توانایی خواندن پیام حذف شده در واتس اپ به شکل کارآمد

ریکاوری پیام حذف شده واتساپ با استفاده از برنامه Notification History Log

برای تمامی ما پیش آمده است که یک نوتیفیکشن را علی رغم اهمیت بسیار زیاد ان به صورت سهوی پاک کرده باشیم. اگر این اتفاق افتاده باشد، متوجه شده اید که دیگر به متن آن دسترسی ندارید. در چنین مواقعی یک اپ هوشمند می تواند یک راه حل فوق العاده را ارائه دهد. Notification History Log عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده برای دسترسی به تاریخچه ی کامل نوتفیکیشن های دریافتی از جمله نوت پیام های حذف شده واتساپ از سوی کاربران می باشد. به عبارت دیگر اگر شما یک پیام را حذف کنید می توانید با استفاده از سوابق نوتیفیکشن ها این پیام ها را بازیابی کنید.

واتس اپ

ویژگی های واتس اپ

۱. غیر فعال کردن رسید برای پیام‌های خوانده‌شده

به صورت پیش‌فرض، واتس اپ رسید مطالب خوانده‌شده را برای کاربران ارسال می‌کند تا آنها متوجه دیدن متن توسط شما شوند. ولی اگر می‌خواهید ناشناس باقی بمانید، امکان غیر فعال کردن این حالت وجود دارد.

بدین منظور، پس از باز کردن نرم افزار، علامت سه نقطه در بخش بالایی سمت راست (پایین سمت راست در سیستم عامل آی او اس) را لمس کرده و وارد تنظیمات (Settings) شوید. سپس از بخش “Account”، گزینه “Privacy” را انتخاب کنید.

در این بخش باید مطابق با تصویر ضمیمه‌شده، تیک گزینه “Read Receipts” را بردارید. لازم به ذکر است با انجام این کار، همین حالت و دریافت رسید نیز برای شما غیر فعال می‌شود. به علاوه، امکان غیر فعال کردن این حالت برای گروه‌ها نیز وجود دارد.

۲. آشنایی با مفهوم تیک‌ها و حالت‌های مختلف آن

با در نظر گرفتن این موضوع که شما رسید پیام‌ها را دریافت می‌کنید، همواره در کنار متن‌های ارسالی، تیک یا تیک‌هایی نمایش داده می‌شود که هر کدام از آنها بیان‌گر حالت خاصی هستند. آشنایی با مفهوم این تیک‌ها و علت نمایش آنها اهمیت بسیار بالایی دارد:

یک تیک خاکستری: در این حالت، پیام از طرف شما ارسال شده، اما مخاطب هنوز آن را دریافت نکرده است. در این صورت پیام رسان تلاش می‌کند تا پیام مورد نظر را ارسال کند. ضعیف بودن سیگنال اینترنت یا سرعت پایین می‌توانند از دلایل اصلی عدم ارسال پیام‌ها باشند.

دو تیک خاکستری: در این حالت، مخاطب پیام شما را دریافت کرده، اما هنوز آن را نخوانده است.

دو تیک آبی: این حالت نشان‌دهنده خوانده شدن متن توسط مخاطب است. در حالت گروهی نیز بعد از خوانده شدن پیام‌ها، دو تیک آبی کنار متن قرار خواهد گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مطابق با تصویر ضمیمه‌شده می‌توانید با لمس و نگه داشتن یکی از پیام‌های خود، گزینه “Info” در بخش بالایی را انتخاب کرده و از زمان دقیق خوانده شدن متن مطلع شوید.

۳. به‌روزرسانی استاتوس 

واتس اپ همیشه به کاربران اجازه می‌دهد تا وضعیت خود را به صورت کوتاه در پروفایل مشخص کنند، ولی احتمالا اغلب کاربران بعد از انتخاب یکی از گزینه‌های موجود، هیچ‌گاه آن را تغییر نمی‌دهند. با این حال، اخیرا قابلیتی اضافه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا همانند اینستاگرام یا اسنپ چت، استاتوس خود را به‌روز کنند.

برای استفاده از این ویژگی، وارد بخش “Status” شده و “Update Status” را انتخاب کنید. سپس می‌توانید عکسی از گالری گوشی انتخاب کرده و یا از طریق خود نرم افزار، عکسی جدید بگیرید. به علاوه، می‌توان با لمس دکمه دوربین و نگه داشتن آن، ویدویی کوتاه تهیه کرد.

تصاویر یا ویدیوهای ذخیره شده توسط کاربران، همانند قابلیت استوریز در اینستاگرام، تا ۲۴ ساعت باقی می‌مانند. به علاوه، تعداد افرادی که آن را مشاهده کردند نیز نمایش داده می‌شود. برای مشاهده استاتوس‌های سایر کاربران نیز می‌توان بخش “Recent updates” از “Status” را بررسی کرد.

۴. ارسال گروهی پیام‌ها

تصور کنید قصد ارسال پیام خاصی برای مجموعه‌ای از افراد را دارید، اما نمی‌خواهید یک گروه جدید برای انجام این کار تشکیل دهید. شاید برخی افراد، استفاده از فیس بوک را به جای پیام رسان‌ها پیشنهاد کنند که این کار نیز مشکلات خاص خود را دارد.

اینجاست که “Broadcast” به عنوان یکی از جذاب‌ترین قابلیت های واتس اپ مطرح شده و امکان ارسال دسته‌ای پیام را فراهم می‌کند. برای استفاده از این ویژگی کاربردی، در سیستم عامل اندروید می‌توان با لمس “Menu”، گزینه “New broadcast” را انتخاب کرد. در آی او اس نیز می‌توان مستقیما “Broadcast Lists” را انتخاب کرد.

همانند “BCC” در سرویس‌های ایمیل، این بخش در واتس اپ هم امکان انتخاب گروهی مخاطبان را فراهم می‌کند تا با وارد کردن متن مورد نظر، پیام به سرعت ارسال شود. “Broadcast” یکی از کاربردی‌ترین قابلیت های واتس اپ است که باعث صرفه‌جویی در وقت و انرژی کاربران می‌شود.

۵. تماس صوتی

واتس اپ در مرحله اول، یک پیام رسان است، اما از قابلیت‌های مختلفی همچون تماس صوتی و تماس تصویری نیز پشتیبانی می‌کند. در واقع کاربران به سادگی می‌توانند با ورود به بخش “Calls”، دکمه موجود در پایین صفحه را لمس و مشغول گفتگوی صوتی شوند.

۶. استفاده از واتس اپ در اینترنت (WhatsApp Web)

اگر مشغول کار بوده و دائما نمی‌توانید از موبایل خود برای ادامه چت استفاده کنید، “WhatsApp Web” مناسب شما خواهد بود.

برای استفاده از این سرویس، از منوی واتس اپ در اندروید یا تنظیمات در آی او اس، “WhatsApp Web” را انتخاب کنید. سپس از طریق این لینک، با کامپیوتر شخصی خود وارد وب‌سایت واتس اپ شده و سپس کد QR نمایش داده شده را برای ایجاد پیوند میان حساب‌هایتان اسکن کنید. در نهایت، می‌توان مابقی گفتگو را از طریق صفحه نمایشی بزرگ، همراه با کیبورد ادامه داد.

به علاوه، نرم افزار مخصوص ویندوز یا مک پیام رسان واتس نیز در دسترس کاربران قرار دارد.

۷. تهیه نسخه پشتیبانی از چت‌ها

بدون شک، پیام‌های قبلی برای برخی کاربران مهم بوده و افرادی هستند که نمی‌خواهند با تعویض گوشی یا موارد مشابه، آنها را از دست دهند. در این صورت، تهیه نسخه پشتیبان از آنها اهمیت بسزایی خواهد داشت؛ موضوعی که واتس اپ آن را به سادگی برای شما انجام می‌دهد.

در سیستم عامل آی او اس، نخست وارد تنظیمات شده و با لمس “Chat Settings”، گزینه “Chat Backup” را انتخاب کنید. مطمئن شوید که “Auto Backup” به منظور تهیه خودکار بکاپ فعال است؛ در غیر این صورت با انتخاب “Back Up Now” می‌توان نسخه‌ پشتیبان جدیدی را تهیه کرد. فایل‌های ساخته‌شده برای ایمن ماندن نیز به حساب آی کلود شما ارسال خواهند شد.

مراحل انجام این کار در اندروید، مشابه آی او اس است؛ با این تفاوت که اطلاعات تهیه‌شده به صورت خودکار در سرویس گوگل درایو ذخیره می‌شوند.

امکان تهیه بکاپ، از جمله کلیدی‌ترین قابلیت های واتس اپ محسوب می‌شود.

۸. ستاره‌دار کردن پیام‌ها

یکی دیگر از مفیدترین قابلیت های واتس اپ ، امکان ستاره‌دار کردن متنی خاص در میان انبوه پیام‌های ارسالی به منظور پیدا کردن آن در آینده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: