آینده قیمت بیت کوین چگونه خواهد بود؟

آینده قیمت بیت کوین چگونه خواهد بود؟
کدخبر : 547478

تا به امروز دولت ها موفق به شکست بیت کوین نشده اند

 

دنیای مدرن و دیجیتال امروزی در تلاش برای انتخاب و تولید بهترین روش برای مسائل حیاتی بشر است. اکنون که می‌دانیم بیت کوین چیست ، می‌توانیم بگوییم که Bitcoin و سایر ارزهای دیجیتال با باز کردن دریچه‌ای جدید به دنیای تکنولوژی و فناوری‌های مالی یا فین‌تک، تحولی عظیم و انقلابی محسوب می‌شوند.

در دنیایی که تکنولوژی حرف اول را می‌زند، وجود ارزهای دیجیتالی نیز تبدیل به نیاز جامعه می‌شوند. همانطور که امروزه کمتر از پول نقد استفاده می‌شود و اکثرا برای پرداخت‌ها از کارت‌های بانکی استفاده می‌کنند، می‌توان متوجه شد که دنیا به سمت دیجیتالی شدن گام برمی‌دارد و بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در این زمینه نقش بزرگی را ایفا می‌کنند.

بنابراین سرمایه‌گذاری بلند مدت روی Bitcoin و در کل ارزهای دیجیتال، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. البته استراتژی‌های مختلفی مانند سرمایه‌گذاری بلندمدت و کوتاه‌مدت وجود دارند که می‌توانید با بررسی آنها متوجه شوید کدام استراتژی مطلوب شما برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین است. البته باز هم باید به این نکته اشاره کنیم که بازار ارزهای دیجیتال بسیار پر نوسان است و برای ورود در این بازار و خرید و فروش بیت کوین ابتدا باید دانش کافی در زمینه تکنولوژی، بازار و عملکرد آن داشته باشید.

قیمت بیت کوین

چه چیزی بیت کوین را تهدید می‌کند؟

در این بخش به سراغ تهدیدهای بیت کوین و به مرور نظر افرادی که اعتقاد دارند بیت کوین نابود خواهد شد، می‌پردازیم. برای رمز ارز بیت کوین تهدیدهای فراوانی وجود دارد، شاید بتوان گفت در راس آن دولت‌ها هستند. طبیعتا بیت کوین و ایجاد سیستم پرداخت مالی غیرمتمرکز برای دولت‌هایی که ثروت و قدرت را در انحصار خود درآورده‌اند، مطلوب نیست. اما تا به امروز دولت‌ها با وجود سنگ‌اندازی‌های پیاپی، موفق به شکست این تکنولوژی جدید نشده‌اند. اما ماندگاری بیت کوین نیز امری قطعی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: