اخبار هنرمندان | حواشی هنرمندان| المیرا دهقانی

ناگفته های زندگی المیرا دهقانی بازیگر خسوف + عکس

ناگفته های زندگی المیرا دهقانی بازیگر خسوف + عکس
کدخبر : 547490

ناگفته های زندگی المیرا دهقانی بازیگر خسوف را اینجا بخوانید

المیرا دهقانی بازیگر سینما و تلویزیون است. المیرا دهقانی متولد 1370 است . المیرا دهقانی اصالتا شیرازی است. المیرا دهقانی با سریال 8.5 به شهرت رسید. المیرا دهقانی به تازگی در سریال خسوف نقش آفرینی کرده است.

بیوگرافی المیرا دهقانی بازیگر خسوف

نام: المیرا دهقانی

تولد: 5 شهریور 1370 در شیراز

تحصیلات: فوق لیسانس رشته صنایع غذایی

شروع: سال 92 بود با تئاتر دانشجویی

فعالیت حرفه ای: سریال «همه چیز آنجاست» 1393

شهرت: 1395 سریال «8.5 دقیقه»

ازدواج: مجرد

ناگفته ها: با وجود مخالفت پدرش بازیگر شد.

المیرا دهقانی

المیرا دهقانی دولت آبادی  بازیگری را در شیراز زیر نظر سیامک کمالی شروع کرده است.

خانواده المیرا دهقانی بازیگر خسوف

المیرا دهقانی در خانواده 5 نفره زندگی می کند و علاوه بر پدر و مادر دو خواهر هم دارد.پدرش دندانپزشک و مادرش خانه دار می باشد.

ماجرا و علت مهاجرت  المیرا دهقانی بازیگر خسوف به تهران

المیرا دهقانی

او بعد از چند اجرای تئاتر در شیراز به تهران آمد و با کارگردانانی چون امیرضا کوهستانی، محمد یعقوبی و همایون غنی زاده همکاری کرد.

ازدواج المیرا دهقانی بازیگر خسوف

المیرا دهقانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. المیرا در مصاحبه ای گفته بود فعلا قصد ازدواج ندارد و تمرکزش روی درس و کار است و پیشرفت در هنرپیشگی و طی کردن پله های ترقی در این کار برایش مهمترین اولویت زندگی اش است.

المیرا دهقانی

آگهی سرنوشت ساز و شروع بازیگری المیرا دهقانی بازیگر خسوف

در دوران دانشجویی ، یک آگهی بازی در تئاتر ، مسیر زندگی اش را تغییر داد و با بازی خوبش توانست رضایت خانواده اش را برای ورود به این حرفه جلب کند. المیرا دهقانی برای تکمیل تحصیلات و دریافت مدرک فوق لیسانس به تهران رفت و این گونه شد که پایش ابتدا به صحنه تئاتر حرفه ای و بعد جعبه جادویی باز شد.

المیرا دهقانی

مخالفت خانواده المیرا دهقانی بازیگر خسوف

اولین جرقه برای بازیگری در سن نوجوانی ام زده شد که با مخالفت شدید خانواده ام رو به رو شدم و ترجیح دادم به این حرفه فکر نکنم تا اینکه در اجرای اول تئاترم موضوع را از خانواده ام پنهان کردم. روز اول اجرا از پدرم دعوت کردم به تماشای نمایشم بنشیند و از آن به بعد خانواده ام با من همراه شدند. ادامه تحصیل در دانشگاه دستاویزی بود که به تهران بیایم.

المیرا دهقانی

بازی در تلویزیون المیرا دهقانی باریگر خسوف

اولین سریالی که المیـرا دهقانی در ان نقش افرینی کرد سریال همه چیز انجاست، به کارگردانی شهرام شاه حسینی بود. المیـرا دهقانی همچنین در سریال هشت و نیم دقیقه، شهرام شاه حسینی بازی کرده است. در سریال هشت و نیم دقیقه وی ایفاگر نقش مریم مادر احسان (سام درخشانی) است. المیرا دهقانی در هشت و نیم دقیقه در نقش یک زن پیر و مبتلا به بیماری جذام ظاهر شد.

المیرا دهقانی

شهرت در تلویزیون المیرا دهقانی بازیگر خسوف

المیرا دهقانی اولین بار در زمستان سال 97 با سریال لحظه گرگ و میش به تلویزیون آمد، او در این سریال در نقش یاسمن ایفای نقش کرد و به شهرت رسید.

از فیلم تا موسیقی

سال 97 با فیلم سینمایی فصل ماهی سفید اولین بار حضور  ژانر سینما را  تجربه کرد و حالا کنار بازیگری در عرصه نوازندگی سازهای بادی نیز فعال است.

المیرا دهقانی

کتابخوانی المیرا دهقانی بازیگر خسوف

المیرا کتاب خواندن را خیلی دوست دارد و بیشتر وقت خود را صرف خواندن کتاب می کند و می گوید این کتاب خواندن است که کمک می کند او بتواند هنرپیشه بهتری شود و راحت تر شخصیت ها را درک کند.

مدلینگ المیرا دهقانی بازیگر خسوف

المیرا دهقانی از سوی برندهای مطرح برای مدلینگ هم پیشنهاداتی داشته است ولی قبول نکرده است. او این کار را برای بازیگری تئاتر مضر می داند.

المیرا دهقانی

فیلم های مورد علاقه المیرا دهقانی

فیلم هایی چون آگراندیسمان (Blowup) به کارگردانی آنتونینی و بازی های مسخره (Funny Games) ورژن اولش اثر میشائیل هانکه روی حال من خیلی تاثیر گذاشتند

علاقه المیرا دهقانی به ورزش

چون بابای من خیلی شدید فوتبالی بود علاقه داشت ما ورزش بکنیم ، من یادم هست وقتی کوچیک بودم با بچه ها در کوچه فوتبال هم بازی می کردم

بعدا رفتم به سمت اسکیت ، دو میدانی ، والیبال و همینطور با بزرگ شدنم ورزش کردن با من ماند.

المیرا دهقانی

صفحه اینستاگرام المیرا دهقانی

elmiradehghani@

کارهای تلویزیونی المیرا دهقانی

● همه چیز آنجاست – 1393

● هشت و نیم دقیقه – 1395

● پرستاران – 1395

● سایه بان – 1396

● لحظه گرگ و میش – 1397

کار سینمایی

● فصل ماهی سفید – 1397

● سیاه باز – 1399

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: