اخبار هنرمندان | حواشی هنرمندان | پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار در سفر به تاریخ+ عکس

پریناز ایزدیار در سفر به تاریخ+ عکس
کدخبر : 547569

پریناز ایزدیار بازیگر سریال جیران عکسی از خودش منتشر شد

پریناز ایزدیار بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون است. پریناز ایزدیار متولد 1364 است. پریناز ایزدیار متولد شهر آمل و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک است. پریناز ایزدیار برنده سیمرغ بلورین برای فیلم ابد و یک روز شد. پریناز ایزدیار به تازگی در فیلم جیران در نقش جیران ایفای نقش کرد.

عکس پریناز ایزدیار در فیلم تاریخی جیران را ببینید

پریناز ایزدیار

بیوگرافی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار در سال ۱۳۶۴ در بابل زاده شد و پدرش اهل ساری و مادرش اهل بابل بوده و به گفته خودش به زبان مازندرانی تسلط کامل دارد. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که فعالیت خود را از تلویزیون شروع کرد و با سینما به سیمرغ رسید و علاقه زیادی به بچه دارد و گیاه خوار می باشد.

پریناز ایزدیار

پدرش وکیل بوده و فرزند کوچک خانواده است ، خواهر و برادرش هر دو پزشک هستند و تا مقطع دبستان در بابل درس خوانده و از مقطع راهنمایی به تهران مهاجرت کردند.

پریناز ایزدیار

خانوادهٔ او موافق تحصیل او در رشتهٔ بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشتهٔ تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به رشتهٔ هنر تغییر رشته داد. پدر ایشان یکی از مخالف های سر سخت رشتهٔ وی بود و مایل بود که او رشتهٔ وکالت بخواند ولی برعکس مادرش خیلی مایل بود که او رشتهٔ بازیگری را ادامه دهد.

پریناز ایزدیار

دوران کودکی پریناز ایزدیار

در دورام کودکی به شدت شیطان بودم و همیشه خرابکاری می کردم و روی در و دیوار نقاشی می کشیدم. اکثرا اوقات تو کوچه به همراه برادرم فوتبال بازی می کردم و به خانه آوردن من بسیار مشکل بود .

پریناز ایزدیار

در آن زمان مادرم ظهر ها اجازه نمیداد بیرون بروم و با بچه ها بازی کنم و من را مجبور می کرد که بخوابم اما هر چقدر سعی می کرد خوابم نمی برد و من از زیر در با دوستانم صحبت می کردم تا بالاخره یکی از اعضای خانواده به من مجوز بیرون رفتن را بدهد!

عاشق بازیگری ولی مخالفت خانواده پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

پدر و مادرش مخالف سرسخت بازیگری اش بودند، برای همین شرط گذاشتن اول یک رشته غیر از بازیگری بخواند بعد برود دنبال بازی، برای همین علارغم علاقه اش در رشته گرافیک تحصیل کرد، در همان دوران دانشجویی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست فیلم بازی خطرناک حسن هدایت در سال 1386 شرکت کرد و قبول شد در این فیم نقش مکمل بازی کرد اما بدلایلی هیچ وقت اکران نشد.

پریناز ایزدیار

بعد از بازی سکال و نیم به مطالعه در مورد بازیگری پرداخت و در این بین با دانشجوهای بازیگری تمرین کرد و بدون کلاس بازیگری برای بازی در تله فیلم همان روز دعوت شد که بعد از آن روی غلتک افتاد.

پریناز ایزدیار

ورود پریناز ایزدیار به دنیای بازیگری

پریناز ایزدیار درسال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی “یک مرد، یک شهر” تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه» «۱۳۸۸» بـه کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم بـه عرصه تلویزیون گذاشت. ایزدیار در تله فیلم‌های زیادی بازی کرد و با کارگردان‌هایی هم چون فرزاد مؤتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی کار کرد.

پریناز ایزدیار

پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود کـه در ماه رمضان پخش شد. وی دراین سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او هم چنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت بـه بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد.

او همراه با کامران تفتی و فرزاد حسنی در نمایشنامه‌خوانی سفر بـه بی نهایت دور بـه کارگردانی محمد میرعلی اکبری برای کمک بـه موسسه محک کـه مخصوص کودکان سرطانی اسـت برنامه‌ای اجرا کردند. آن‌ها تمام پول بدست آمده رابه آن موسسه واگذار کردند.

پریناز ایزدیار

سیمرغ بلورین پریناز ایزدیار

خانم ایزدیار در سال 1394 وقتی 30 ساله بود توانست در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم ابد و یک روز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را بگیرد.

پریناز ایزدیار

مدلینگ پریناز ایزدیار قبل از بازیگری

قبل از شروع بازیگری ، زمان دانشجویی در یکسری از شوهای اسلامی بعنوان مدل پوششی مانتو و روسری شرکت می کرد و بحث مدل بودن وی هم از همین شوهای اسلامی بود.

پریناز ایزدیار

دلایل ازدواج نکردن پریناز ایزدیار

راستش به ازدواج فکر می کنم و عاشق بچه هستم و دوست دارم احساس مادری را تجربه کنم اما این طور مسائل قابل برنامه ریزی نیست و باید وقت و موقعیتش پیش بیاید. این را هم بگویم که من به زندگی بدون بازیگری اصلا نمی توانم فکر کنم . برای ازدواج باید زن و مرد هر دو به جایی رسیده باشند که مسئولیت یک زندگی دو نفره را به دوش بکشند.

پریناز ایزدیار

کارگردان های مورد علاقه پریناز ایزدیار

فیلم و سینمای آقای اصغر فرهادی درجه یک است ، سینمای آقای مهرجویی را هم خیلی دوست دارم ، فیلم های آقای کاهانی را هم خیلی می پسندم

حتما اسم های دیگری هم هست که اینطور وقت ها آدم حضور ذهن ندارد و از قلم می افتد.

پریناز ایزدیار

صفحه اینستاگرام پریناز ایزدیار parinazizadyar@

صفحه اینستاگرامی پریناز ایزدیار بیش از 2.5 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

پریناز ایزدیار

دلیل حال خوب پریناز ایزدیار

من عاشق دریا هستم، رفتن به دریا و قدم زدن در ساحل حالم را واقعا خوب می کند به همین خاطر، هروقت که فرصتی پیش می آید و به خانه پدری ام می روم، هنوز نرسیده سراغ دریا را می گیرم. وقتی با دریا چشم در چشم می شوم و صدای موج هایش را می شنوم و به شکوه بی پایان آب می نگرم، حس می کنم تمام مشکلاتم حل شده و آرامش پیدا کرده ام.

پریناز ایزدیار

علاقه پریناز ایزدیار به موسیقی

خیلی دوست داشتم که موسیقی کار کنم و نواختن ساز را یاد بگیرم اما شاید در این زمینه بی‌ استعداد بودم یا به آن شکل جدی و حرفه‌ ای دنبالش نرفتم درباره سبک‌های مورد علاقه‌ام در موسیقی باید بگویم مقید به هیچ سبک خاصی نیستم هر آهنگی که خوب باشد را می‌ شنوم.

پریناز ایزدیار

آثار سینمایی پریناز ایزدیار

● مغز استخوان – 1398

● سه کام حبس – 1398

● لتیان – 1397

● متری شیش و نیم – 1397

● سرخ پوست – 1397

● خوک – 1396

● مقیمان ناکجا – 1396

● هت‌ تریک – 1395

● تابستان داغ – 1395

● ویلایی ها – 1395

● یک روز به خصوص – 1394

● ابد و یک روز – 1394

● 360 درجه – 1393

● این سیب هم برای تو – 1393

● استخر – 1393

● زنده به گور – 1393

● خط ویژه – 1392

● ورود آقایان ممنوع – 1392

● در امتداد شهر – 1389

● فال قهوه – 1389

● گور به گور – 1388

● همان روز – 1387

● یک مرد یک شهر – 1386

آثارتلویزیونی پریناز ایزدیار

● زمانه – 1391

● پنج کیلومتر تا بهشت – 1390

● مثل یک کابوس – 1390

شبکه خانگی

● شهرزاد 3 – 1396

● شهرزاد 2 – 1395

● شهرزاد 1 – 1394

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: