ساعت طرح ترافیک تغییر کرد

ساعت طرح ترافیک تغییر کرد
کدخبر : 547601

رئیس پلیس پایتخت: با توجه به حجم ترافیک به ویژه در بعد از ظهر در تلاش هستیم که ساعت طرح ترافیک را به ۶ و نیم صبح تا ساعت ۱۹ همانند گذشته برگردانیم.

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح رعد و اقتدار پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران در خصوص تغییر ساعات منع تردد ترافیک افزود:​ ما نظراتی را در این خصوص در شورای ترافیک اعلام کردیم، اما درخصوص حجم ترافیک تهران ساعات طرح ترافیک را کمی افزایش دادیم که این موضوع تاثیر خوبی در کاهش ترافیک داشت، اما باید ساعات طرح ترافیک به گذشته برگردانده شود تا حجم ترافیک به مراتب کاهش یابد.

وی در خصوص تردد‌های شبانه نیز گفت: نظر‌های کارشناسی خود را ارائه دادیم که در ستاد ملی کرونا بررسی شود.

 دستگیری بیش از هزار ناامن کننده در طرح پلیس پایتخت 

رئیس پلیس پایتخت گفت: ۶۳۳ سارق و مالخر و ۳۹۸ اوباش و مزاحم نوامیس مردم در طرح اقتدار پلیس امنیت و طرح رعد پلیس پیشگیری دستگیر شدند.

سردار حسین رحیمی در ادامه افزود:​ رویکرد اصلی ما برخورد با ناامن کنندگان جامعه می‌باشد که در پنجاهمین طرح رعد پلیس ۲۶۰ حکم قضایی به مرحله اجرا در آمد.

وی گفت: در طرح رعد هزار و ۳۰۰ قلم اقلام سرقتی کشف و ضبط شد و ۳۲ باند نیز منهدم شدند که در مجموع بالغ بر ۱۵ و نیم میلیارد تومان از اقلام مردم که به سرقت رفته بود، کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت افزود: پلیس پیشگیری در طرح رعد ۲۹ محکوم فراری را دستگیر کرد و همچنین ۶۱ پاتوق سارقان نیز شناسایی و سارقان دستگیر شدند و ۸۲ پاتوق فروشندگان مواد مخدر پاکسازی شد.

سردار رحیمی در خصوص طرح اقتدار پلیس امنیت گفت: در این طرح نیز ۳۹۸ نفر از ارازل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند و ۲۶ قبضه انواع سلاح جنگی و ۱۰ هزار فشنگ جنگی به دست آمد.

وی در خصوص پاتوق ارازل و اوباش که متاسفانه در برخی از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها هست افزود: هزار و ۲۶۳ صنف در خصوص پاتوق ارازل و اوباش تذکر گرفتند و ۶۲ واحد صنفی پلمب شدند و ۱۱۱ واحد نیز اخطار پلمب گرفتند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: همچنین ۱۱۶ بوستان و محله از جمله محله‌های مشیریه، افسریه، خانی آباد، جوادیه، یاخچی آباد، شهرک ولیعصر و ۱۳ آبان از وجود این افراد پاکسازی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: