دلیل گرانی مرغ و تخم مرغ

دلیل گرانی مرغ و تخم مرغ
کدخبر : 547640

راهکارهای هماهنگی وزارتخانه‌ها برای انسجام شبکه تولید، تامین و توزیع کالاهای اساسی در برنامه امشب گفت و گوی ویژه خبری بررسی شد.

ابراهیم زارع مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی و موسوی معاون سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده امشب ۱۸ آبان ماه با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری به بررسی راهکارهای هماهنگی وزارتخانه‌های مرتبط برای انسجام شبکه تولید، تامین و توزیع کالاهای اساسی پرداختند.

موسوی معاون سازمان حمایت با اشاره به اینکه در قیمت مرغ بر اساس شرایط بازار باید انگیزه به واحد تولیدی بدهیم تا استمرار تولید داشته باشیم گفت: شرایط باید به گونه‌ای پیش برود که فضای کلی جامعه را بتوانیم مدیریت کنیم.

وی افزود: انتظار است مرغ با قیمت ۳۱۰۰۰ تومان به دست مصرف کننده برسد، در مورد تخم مرغ عددی به عنوان مصوب مشخص شده است و قاعدتاً قیمت مصرف کننده به تناسب بالاتر می‌رود که بعضاً تخلفات در حوزه خرده‌فروشی نیست.

معاون سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده با اشاره به اینکه در این چند ماه در کشور بحث مرغ و تخم‌مرغ مطرح بوده است ادامه داد: جذابیت ها باعث می‌شود عوامل مختلفی به پای این قضیه بیایند. در بحث میدان بهمن گزارشاتی را دریافت کرده ایم و این موضوع قابل کتمان نیست که افرادی هستند که در آنجا به نوعی نه کشتار کننده هستند و نه عمده فروش و نه خرده‌فروش و نه تولیدکننده. عده ای تنها نقش مخرب را ایفا می‌کنند.

در حال تکمیل...

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: