حمله وحشتناک بازیگران به بهاره رهنما | بهاره رهنما حرفش را پس گرفت + فیلم

حمله وحشتناک بازیگران به بهاره رهنما | بهاره رهنما حرفش را پس گرفت + فیلم
کدخبر : 547712

واکنش ها به توهین بهاره رهنما ادامه دارد.

بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه کشورمان بار دیگر با صحبت هایش جنجال ساز شده است. بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی است. بهاره رهنما پس از ازدواج با امیرخسرو عباسی میلیاردر معروف حواشی زیادی ایجاد کرد. بهاره رهنما در تازه ترین صحبت هایش به قشر زیادی از مردم توهین کرد. واکنش به حرف بهاره رهنما زیاد بود .

بهاره رهنما دوباره با ویدئویی جدید و اظهاراتی تازه در فضای مجازی جنجال به پا کرد.

بهاره رهنما در بخشی از صحبت هایش در صفحه شخصی اش گفت :

خیلی عادی است که بتوانم در این سن آسایش خاطر مالی داشته باشم و زندگی‌ام را راحت بگردانم. هر آدمی که نتواند بعد از ۳۰ سال کار کردن زندگی خوب داشته باشد و آسایش و آرامش برای خودش و خانواده‌اش فراهم کند، به نظرم بی‌دست و پاست. من سال‌ها زحمت کشیدم و کار کردم و طبیعتا الان هم چیزی که دارید می‌بینید، نتیجه زحمات من است.

جمله این بازیگر که گفت "هرکس پس از ۳۰ سال کار نتواند رفاه و آسایش برای خود و اطرافیانش فراهم کند بی دست و پاست" به سرعت در فضای مجازی ترند و دست به دست شد.

از چهره ها گرفته تا مردم عصبانی درباره لایو بهاره رهنما شروع به صحبت کردند و نظرات خودشان را درباره زندگی شراتمندانه و داشته هایشان بعد از 30 سال کار به اشتراک گذاشتند.

واکنش شقایق دهقان به توهین بهاره رهنما به مردم

بهاره رهنما

شقایق دهقان جاری سابق بهاره رهنما با انتشار عکسی از یک پیرمرد نوشت:

پدرها و مادرهاىِ شریف و زحمتکشِ ما که عمرى جان کندند و هیچ وقت آسایش سهمشان نشد!

بهاره رهنما

واکنش آزاده صمدی به توهین بهاره رهنما به مردم

آزاده صمدی هم امروز با یادداشتی درباره جمله معروف «علم بهتر است یا ثروت؟!» عکسی از گاندی را منتشر کرد و به این نتیجه رسید که 7 چیز بدون 7 چیز خطرناک است:

ثروت بدون زحمت ،دانش بدون شخصیت،علم بدون انسانیت ،سیاست بدون شرافت ،لذت بدون وجدان، تجارت بدون اخلاق و عبادت بدون ایثار!

بهاره رهنما

بچه که بودیم یکی از موضوعاتی که حتما” یکبار در سال باید درباره اش انشا می نوشتیم،علم بهتر است یا ثروت بود.
گروهی از ما با تمجید بسیار از علم اندوزی، در انشاهای کودکانه مان علم را در کانون ارزش های بشری می گذاشتیم و گروهی از ما که این روزها بی دست و پا توصیف می شویم ثروت را برمی گزیدیم و کودکانه صفحات زیادی در تمجید از ثروت «سیاه »می کردیم. این روزها که به خاطرات معصومانه آن دوران نگاه می کنم ، می گویم ای کاش یک بار هم سوژه انشاء درباره اینکه: علم بهتر است یا انسانیت؟ قدرت بهتر است یا عدالت؟ لذت بهتر است یا وجدان؟ شعور بهتر است یا شهرت؟ هم داشتیم تا اگر به شهرت رسیدیم شهرتمان را، اگر به قدرت رسیدیم زورمان را و اگر به ثروت رسیدیم، رفاه مان را به «بی دست و پاهای» جامعه نفروشیم و نمکی بر زخم های بیشمارشان نمی پاشیدیم. جایی مطلبی خواندم که منتسب به گاندی است، گاندی می گوید هفت چیز بدون هفت چیز خطرناک است:

ثروت بدون زحمت ،دانش بدون شخصیت،علم بدون انسانیت ،سیاست بدون شرافت ،لذت بدون وجدان، تجارت بدون اخلاق و عبادت بدون ایثار

واکنش برادر مهران غفوریان به توهین بهاره رهنما

بهاره رهنما

مهدی غفوریان برادر مهران غفوریان نوشت :

اداره یک زندگی نیمه مرفه فقط ، به دست و پا نیست خیلی مسائل دیگر در روزگار ما مخصوصاً در حرفه های هنری آن هم برای حرفه ای ها مؤثر هستند که بتوانی یک زندگی و رفاه نرمال داشته باشی یا نداشته باشی .

سرکار خانم بهاره رهنما به عنوان یک همکار که ارادت خدمتتون دارم و حداقل در دو پروژه که شما هم تشریف داشتید نویسنده و آهنگساز بودم میخواستم ازتون در خواست کنم که حرمت همکاران را حفظ کنید و توهین نفرمایید ، بی دست و پا عبارت توهین آمیزیست آن هم برای هنرمندانی که خیلیاشون رو شما میشناسید بسیار هم شریف و متخصص هستند ، ولی یک زندگی نیمه مرفه هم ندارند.

چه برسد به مردمی که نمی شناسیمشان ، من به شخصه راضیم از زندگیم ,ولی ما متولیان فرهنگ و هنر و ادب این مملکتیم و باید مراقب حرفهایمان,در فضای مشوش و بی سامان مجازی و واقعی وطنمان باشیم.ارادت مستدام است.یاحق.

 

عذرخواهی بهاره رهنما

بهاره رهنما

عاقبت انتقادها از بهاره رهنما آنقدر زیاد شد که در نهایت مجبور شد ,درباره این سخنانش توضیح دهد. بهاره رهنما گفت: “مخاطب حرفهایم خودم بودم؛من بعد از سی سال اگر نتوانم رفاه را برای فرزندم تامین کنم آدم بی‌دست و پایی هستم.”

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • ناشناس

    میخوای بر. ی مهاجرت کنی