اخبار هنرمندان | حواشی هنرمندان| مهران مدیری

مهران مدیری در کنار همایون شجریان در مهمانی خصوصی + فیلم

مهران مدیری در کنار همایون شجریان در مهمانی خصوصی + فیلم
کدخبر : 547808

مهران مدیری در کنار همایون شجریان دراکران خصوصی آتابای را ببیند

مهران مدیری بازیگر سینما و تلویزیون است . مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران است . مهران مدیری دانشگاه را بخاطر حضور در جنگ تحمیلی ناتمام گذاشتد، سپس از تئاتر شروع کرد و با کارگردانی درخشید. مهران مدیری قدرتمندترین چهره سیاسی فرهنگی ایران است. مهران مدیری با برنامه تلویزیونی دورهمی به تلویزیون برگشت. به تازگی مجسمه ای از مهران مدیری ساخته شده که مورد استقبال هنرمندان قرار گرفت.

عکس مهران مدیری درکنار همایون شجریان در اکران خصوصی آتابای را ببیند

مهران مدیری و همایون شجریان

 

مهران مدیری

 

 

زندگینامه مهران مدیری

تولد مهران مدیری: ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ / تهران، ایران

محل زندگی: تهران

پیشه: هنرپیشه، کارگردان، خواننده، تهیه‌کننده، طراح صحنه، طراح لباس و مجری

شناخته‌ شده برای: ساعت خوش، پاورچین، شب‌ های برره، مرد هزارچهره، قهوه تلخ، دورهمی

سبک: کمدی

شهر خانگی: تهران

فرزندان: فرهاد و شهرزاد

خانواده مهران مدیری

مهران مدیری

در مورد پدر و مادر مهران مدیری اطلاعاتی در دست نیست. اما گفته شده که او ۳ برادر و ۲ خواهر دارد. گفتنی است که مهران مدیری آخرین فرزند خانواده اش می باشد. به گفته برخی سایت ها او اصالت اراکی دارد.

مهران مدیری

شغل همسر مهران مدیری

همسر مهران مدیری فارغ التحصیل رشته هنر و ادبیات است او خانه‌ دار است و برای خودش مینویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته‌ هایش را نداشته است

اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت‌ های تلویزیونی‌ اش استفاده کرده است

مهران مدیری

برند لورلای (Lorelei fashion brand) نام برند طراحی لباس شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری است و وی دقیقا مدتی پس از حضور در اکران مردمی فیلم ساعت ۵ عصر پدرش، اقدام به معرفی برند خود کرد و علارغم اینکه پیش از آن در دنیای مجازی هیچ فعالیتی نداشت، چندی پیش صفحه ای در اینستاگرام درست کرده و فعالیت های خود را برای فالورهایش عرضه می کند. آنچه در این میانه جالب است اینکه، آقای طنز ایران و امپراطور سوالات خصوصی از هنرمندان، چهره ها و … خودش در مورد زندگی خصوص اش، همسرش و فرزندانش تمایلی به صحبت ندارد و زندگی خصوصی و  خانواده مهران مدیری هنوز برای طرفداران او دارای سوال است چرا که حتی در سایت معتبری همچون ویکی پدیا هم، نام و نشانی از همسر مهران مدیری نیست.

مهران مدیری

شایعه نسبت مهران مدیری با امید خواننده لس آنجلسی

مدتی پیش خبری مبنی بر اینکه مهران مدیری با امید خواننده لس آنجلسی نسبت فامیلی دارد و آن دو برادر هستند، در برخی رسانه ها منتشر شد که مهران مدیری در مصاحبه ای عنوان کرد که با او هیچ نسبتی ندارد و این خبر را تکذیب کرد.

مهران مدیری

ثروت مهران مدیری

شایعات زیادی مبنی بر ثروت زیاد مدیری وجود دارد. اما واقعیت این است که مهران مدیری شاید به اندازه ای که می گویند ثروتمند نباشد اما دستمزدها و جوایزی که وی برای ساخت و اجرای برنامه هایی چون دورهمی دریافت می کند، مبالغ ناچیزی نبوده و قطعا درآمد بالای وی قابل انکار نیست. برای مثال مجریان ناشناس و کمتر محبوب برای هر اجرای خود دستمزدهای بالایی حدود ۵ میلیون دریافت می کنند، بنابراین دور از ذهن نیست که کسی چون مدیری برای هر اجرای خود مبلغی چندین برابر آن را دریافت کند.

مهران مدیری

آغاز فعالیت های هنری مهران مدیری

مهران مدیری نیز مانند بسیاری از هنرمندان ایرانی، کار هنری خود را با تئاتر شروع کرد. او از سال ۶۲ یعنی زمانی که ۱۶ ساله بوده است، وارد تئاتر شده است.

او بعد از مدتی فعالیت در تئاتر یعنی در سال ۶۸ وارد کار رادیو و گویندگی شد. یکی از برنامه های به یاد ماندنی که مهران مدیری گویندگی کرده است، برنامه رادیویی داستان شب می باشد. در مجموع مهران مدیری حدود ۶ سال در رادیو فعالیت کرده است. در این مدت علاوه بر گویندگی، کار اجرای نمایش های رادیویی را نیز به همراه دیگر هنرمندان و بازیگران انجام داده است.

مهران مدیری

ورود مهران مدیری به تلویزیون

مهران مدیری در سال ۷۲ با ساخت یک برنامه طنز با همکاری داریوش کاردان توانست برای اولین بار به تلویزیون ورود کند. مهران مدیری در نوروز ۷۲ کار بازیگری و کارگردانی را بر عهده داشت. این برنامه را می توان آغاز شهرت مهران مدیری دانست.

مهران مدیری

ورود مهران مدیری به سینما

مهران مدیری در سال ۷۳ برای بازی در فیلم دیدار انتخاب شد و به این ترتیب توانست به سینما ورود  کند. بازیگر مقابل مهران مدیری در این فیلم، مینا لاکانی بود.

مهران مدیری

فعالیت مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی

مهران مدیری برای برخی از کارهایش با مشکل عدم مجوز پخش از تلویزیون مواجه می شد. به همین دلیل تصمیم گرفت که سریال ها و برنامه هایش را در شبکه نمایش خانگی به نمایش درآورد. او از سال ۸۵ شروع به فعالیت در شبکه نمایش خانگی کرد. اولین کار او در این فضا، سریال گنج مظفر بود که ادامه سریال باغ مظفر محسوب می شد. در سال ۸۷ نیز برنامه بمب خنده را وارد شبکه خانگی کرد. یکی از معروف ترین سریال های شبکه نمایش خانگی مهران مدیری، سریال قهوه تلخ بود که در سال ۸۸ وارد بازار شد. این سریال توانست طرفداران بسیار و محبوبیت زیادی کسب کند. بعد از آن نیز سریال ها و برنامه های دیگری در شبکه نمایش خانگی منتشر کرد از جمله، ویلای من، شوخی کردم، عطسه و … . او همچنین در فصل سوم سریال نمایش خانگی قلب یخی به عنوان بازیگر حضور یافت.

مهران مدیری

ممنوع التصویر شدن مهران مدیری

مهران مدیری در سال ۹۰ در انیمیشن تهران ۱۵۰۰ بازی و صداپیشگی کرد و این انیمیشن در سینماهای کشور نیز اکران شد. اما مهران مدیری بعد از بازی در این انیمیشن برای مدتی در هیچ زمینه ای فعالیتی نکرد که بعدا مشخص شد که مهران مدیری از سوی صدا و سیما ممنوع التصویر شده است. علت ممنوع الکار شدن مهران مدیری نیز در هیچ رسانه ای عنوان نشد.

مهران مدیری

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون

مهران مدیری در سال ۹۲ نامزد دریافت بهترین بازیگر مرد برای بازی در سریال شب های برره و مرد هزار چهره از برنامه سه ستاره شد و در اختتامیه این برنامه در تلویزیون حضور یافت و عنوان کرد که به زودی به تلویزیون باز می گردد. او در این برنامه گفت که مردم به دیدن سریال های طنز خیلی علاقه دارند و تنها کاری که از او برمی آید این است که برنامه هایی با تم شادو خنده برای مردم بسازد. مهران مدیری همچنین عنوان کرد مخاطبان شبکه نمایش خانگی در برابر مخاطبان تلویزیون بسیار کم هستند و یک کارگردان نمی تواند در چنین فضایی با این میزان مخاطب به مدت طولانی و همیشگی فعالیت کند. او ادامه داد که برای او که یک بازیگر و کارگردان است و به گفته خودش، فرزند تلویزیون است، محال است که بتوان برای همیشه از تلویزیون کناره گیری کرد.

مهران مدیری

 

دورهمی مهران مدیری

مهران مدیری در از سال ۹۵ ساخت برنامه جدیدی به نام دورهمی را آغاز کرد. این برنامه ا شبکه نسیم پخش می شد. محوریت آن، عنوان کردن مسائل و مشکلات جامعه و مردم در قالب استندآپ و همچنین دعوت از چهره های معروف ایران و مصاحبه با آنان بود. این برنامه محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم کسب کرد و به دلیل داشتن مخاطبان میلیونی، پخش آن در چندین فصل ادامه یافت.

جوایز مهران مدیری

۱۳۵۳: برنده جایزه طوطی طلایی بهترین بازیگر مرد برای بازی در تئاتر خرگوش

۱۳۷۳: نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی برای سریال ساعت خوش

۱۳۷۷: برنده جایزه بهترین بازیگر مرد و بهترین کارگردانی برای برنامه جنگ ۷۷

۱۳۷۸: برنده جایزه بهترین بازیگر و بهترین کارگردانی برای برنامه ببخشید شما

۱۳۸۲: برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی برای بازی در سریال پاورچین از جشن حافظ

۱۳۸۴: برنده جایزه بهترین کارگردانی برای سریال شب های برره و سریال جایزه بزرگ

۱۳۸۵: برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی به طور مشترک با سیامک انصاری برای بازی در سریال شب های برره از جشن حافظ

۱۳۸۶: برنده تندیس حافظ بهترین ترانه فیلم و سریال برای خوانندگی سریال باغ مظفر از جشن حافظ

۱۳۸۶: نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد برای بازی در فیلم همیشه پای یک زن در میان است از جشنواره فیلم فجر

۱۳۹۰: برنده تندیس حافظ بهترین بایگر مرد کمدی برای بازیگر در سریال مرد دو هزار چهره و سریال قهوه تلخ از جشن حافظ

۱۳۹۵: برنده تندیس حافظ بهترین چهره تلویزیونی برای اجرای برنامه دورهمی از جشن حافظ

۱۳۹۵: برنده جایزه بهترین مجری مرد سال برای اجرای برنامه دورهمی از جشنواره سه ستاره

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: