اخبار هنرمندان | حواشی هنرمندان| امیر جدیدی

ناگفته های زندگی امیر جدیدی

ناگفته های زندگی امیر جدیدی
کدخبر : 547840

امیر جدیدی بازیگر سینما و تلویزیون است

بیوگرافی امیر جدیدی

بعد از بازی در فیلم آفریقا چند پیشنهاد داشتم تا اینکه فیلم پایان خدمت بهم پیشنهاد شد. نقش یک سرباز ترک ماکویی به من پیشنهاد شد که خودم هم ترک نبودم خیلی با این نقش حال کردم.

امیر جدیدی

خیلی هم برایش وقت گذاشتم رفتم تبریز و روزها با ترک ها زندگی کردم و روی نشستن، برخاستن، حرف زدن و … آنها دقت کردم. در این حد که از آن موقع به بعد یک نفر را ببینم که هیچ لهجه ای هم نداشته باشد، می فهمم ترک است خانم دوستم از کانادا آمده بود و هیچ لهجه ای هم نداشت.

تا گفت سلام، گفتم ترکی ! حیرت کرده بود.

امیر جدیدی

فرو رفتن در حس بازیگری

اصولا وقتی یک نقشی را قبول می کنم در خانه هم همان طور هستم. مثلا یک وقت هایی که در خانه آرام هستم مامانم می گوید مثل اینکه نقش آدم حسابی بهت داده اند ! مامانم عشق می کند.

امیر جدیدی

یا مثلا اگر نقش یک آدم لات را داشته باشم، در خانه هم با آن لحن صحبت می کنم. مامانم می گوید چرا قاتی می کنی ؟ مثل لات ها حرف می زنی ؟ این جوری نبوده ای. همه اش در ذهنم است.

سیگار می کشی؟

مگر سر فیلمبرداری باشد. اگر جزو نقش باشد و بگویند باید سیگار بکشی مشکلی ندارم و می کشم اما سیگاری نیستم. خودم نمی کشم.

امیر جدیدی

دعوت به تیم ملی امیر جدیدی

16 فروردین 1400 اکبر طاهری سرمربی تیم ملی تنیس برای مسابقات دیویس کاپ از 51 بازیکن به اردو دعوت کرد که از نکات قابل توجه نام امیر جدید در این لیست بود

با این حال خود امیر جدیدی با حواشی ایجاد شد ترجیح داد انصراف بدهد

دبیر فدراسیون تنیس پس از مدتی اعلام کرد دعوت جدیدی جنبه تشریفاتی داشت تا توجه ها را به این رشته جلب کنیم ولی با این حال او بازیکن قابلی هم می باشد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: