اخبار هنرمندان | حواشی هنرمندان | بابک جهانبخش

بابک جهانبخش در کنار خانم جوان در خارج + عکس

بابک جهانبخش در کنار خانم جوان در خارج + عکس
کدخبر : 548156

عکس بابک جهانبخش و همسرش را ببینید

بابک جهانبخش خواننده و آهنگساز و دانش آموخته رشته صداگذاری موسیقی است. بابک جهانبخش متولد 1 فروردین 1362 است. بابک جهانبخش در آلمان به دنیا آمده است. بابک جهانبخش ابتدا بعنوان فوتبالیست شروع کرد سپس وارد موسیقی شد. بابک جهانبخش از دو ازدواج خود صاحب یک فرزند پسر است.

عکس بابک جهانبخش را در کنار همسرش را مشاهده کنید

بابک جهانبخش

بیوگرافی بابک جهانبخش:

نام اصلی: علی جهانبخش

متولد: ۱ فروردین ۱۳۶۲ بوخوم، آلمان

شغل: موزیسین و خواننده

حرفه: موسیقی

سبک : پاپ

سازها: پیانو، گیتار، کیبورد،کاخون

سال‌های فعالیت: ۱۳۸۴ تاکنون

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش ، متولد فروردین سال 1362 برابر با 21 مارس 1983 در بوخوم آلمان است. نام اصلی و شناسنامه ای او علی جهانبخش است. بابک جهانبخش فعالیت خود را از سال 1384 شروع کرده و تاکنون از پرطرفدارترین خواننده ها و موزیسین ها بشمار می رود. مدرک تحصیلی بابک جهانبخش دیپلم تجربی است. پدر و مادر بابک جهانبخش ایرانی هستند ولی بدلیل تحصیلات پدرش در آلمان وی در بوخوم متولد شد. بابک جهانبخش یک خواهر کوچکتر دارد.

بابک جهانبخش از 5 سالگی نوازندگی پیانو را زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آغاز کرد و بعد از تحصیلات پدرش و پس از بازگشت به ایران علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد.

بابک جهانبخش

پدر یکی از دوستان او استاد مسعود میردامادی صدای او را شنید و با تایید استعداد و صدای بابک جهانبخش بهترین مشوق او شد و این باعث شد تا بابک جهانبخش شروع خیلی حرفه ای را آغاز کند و دوره های آموزشی جدید را طی کرد و در سال 76 مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد که در آن زمان با تایید محمد علی معلم همراه بود و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود.

بابک جهانبخش در اوایل، موسیقی سبک پاپ سنتی را دنبال می کرد اما به پیشنهاد یکی از اساتید موسیقی تغییر سبک پاپ سنتی به پاپ را به او دادند و با پذیرش این پیشنهاد باعث شد تا چند سالی وقفه در فعالیتهای او بیفتد اما در این مدت او به آموزش و فراگیری دیگر دوره های موسیقی پرداخت و سرانجام در سال 82 تولید اولین آلبوم او شروع شد و در سال 84 آلبوم چی شده را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد. بابک جهانبخش با انتشار آلبوم من و بارون در 21 تیر 91 وارد مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود شد. 

بابک جهانبخش

علاقه مندی های بابک جهانبخش:

از طرفداران تیم فوتبال آلمان می باشد.از تیم مورد علاقه اش در ایران استقلال است. احمدرضا عابدزاده و خداد عزیزی از فوتبالیست های مورد علاقه ی او هستند. او دارای کمربند مشکی در رشته ی کاراته می باشد.

وضعیت تاهل بابک جهانبخش:

 

بابک جهانبخش و همسر سابقش مروارید شهریاری

آشنایی خواننده ایرانی با همسر اولش مروارید شهریاری در کنسرتی که در لندن برگزار شد برمیگردد و آن دو با هم در این کنسرت آشنا شدند و این دوستی به ازدواج منجر شد. مروارید شهریاری، متولد تهران و دارای مدرک مدیریت بازرگانی است. همسر اولش یکی عوامل برگزار کننده کنسرتش در لندن بود. این زوج بدون خبر رسانه ها و در سکوت خبری و به دلیل نامعلومی از هم جدا شدند و طلاق گرفتند و یک پسر به نام آرتا از آنها باقی مانده است . 

بابک جهانبخش

ازدواج مجدد بابک جهانبخش:

در روزهای پایانی آذر 1396 بابک جهانبخش با انتشار عکسی دونفره از ازدواج خود با خانم «پریا پرتوی» فرد طراحی و مدل لباس خبر داد

بابک جهانبخش

بازی بابک جهانبخش در استقلال

فوتبال که یکی از اجزای مهم زندگی من است ، فوروارد و هافبک راست ، پست تخصصی من بود و در آلمان هم که بودم در تیم پایه بوخوم بازی می کردم

در یک دوره حتی کاپیتان یکی از تیم ها بودم ، لباس تیم مان هم آبی بود

وقتی از آلمان برگشتیم از آنجایی که همه خانواده من استقلالی بودند من هم به این تیم علاقمند شدم و بعد در مدرسه فوتبال این باشگاه هم ثبت نام کردم

فوتبالم هم خوب بود و خوب هم پیشرفت کردم ولی چون خلق و خوی من با بچه هایی که آنجا بودند فرق داشت بعضی بی احترامی ها به من خیلی فشار می آورد

همین باعث شد که دیگر قید فوتبال را بزنم و تمام تلاش خودم را در موسیقی بگذارم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: