اخبار اقتصادی | قیمت خودرو

اگر قصدخرید خودرو دارید بخوانید | ریزش قیمت خودرو

اگر قصدخرید خودرو دارید بخوانید | ریزش قیمت خودرو
کدخبر : 548176

در بازار خودرو، قیمت ها در سیکل نزولی قرار گرفت

 در بازار ارز، قیمت دلار در همان کانال ۲۸ هزار و ۲۰۰ جاخوش کرد اما فاصله دلار سنا و دلار بازار آزاد همچنان بالا ارزیابی می شود.

البته اتحادیه طلا و جواهر تهران در سایت اطلاع رسانی خود قیمت دلار را ۲۷۹۵۰ تومان هم اعلام کرد، اما آنچه از سایت ها و بازارها عملا اعلام می شود، متفاوت است. انتظار می رود از روزهای آینده با دور جدید مذاکرات ایران و ۱+۴، سیگنال های برجامی وین عملا دوباره اثر خود را روی موقعیت های خرید و فروش معامله گران بگذارد.

بازار سهام: سیگنال مقاومت به هفته آینده

شاخص کل بورس در بازار سهام درحالی روز چهارشنبه توانست با نوسان مثبتی به کار خود پایان دهد که به نظر می رسد این وضعیت برای روز شنبه تا حد زیادی امیدوارکننده تر باشد. در مختصات کنونی بازار سهام، شاخص بورس در کانال ۱.۴ میلیون واحد مقاومت کرد و این نقطه مقاومتی سیگنالی برای رشد در روزهای آینده متصور می شود.

بازار خودرو: قیمت ها در سراشیبی

در بازار خودرو، قیمت ها در سیکل نزولی قرار گرفت. در حالی که در دو روز اخیر به دلیل سیگنال های کاهشی در بازار ارز، قیمت ها از رشد باز ایستاده بود، حالا به نظر می رسد بازار در یک سیکل نزولی قرار گرفته است.

هر دو خودروساز شاهد کاهش قیمت محصولات خود در بازار بودند. با نزدیک شدن به احتمال تصمیم گیری ستاد تنظیم بازار در خصوص اعمال قیمت های جدید، به نظر می رسد بازار در حال انتظار فعلا سیگنالی دریافت نکرده است.

در بازار مسکن، اغلب فعالان ساختمانی منتتظر برنامه بازاری دولت هستند و البته بسته های اخیر تحریک تقاضا  وعرضه را اگرچه خوش بینانه تلقی می کنند اما معتقدند باید منتظر هم تصمیم گیری و هم دامنه اثر این تصمیم گیری ها بود.

این در حالی است که بازار مسکن با وضعیت رکودی مواجه است. فعالان این بخش امیدوارند با بسته تحریک تقاضا و عرضه در قالب نهضت ملی تولید مسکن شرایط تغییر یابد. خواسته ای که باید منتظر تصمیمات سیاست گذار و دامنه اثر بخش آن سیاست ها بود.

بازار ارز دیجیتال: شوک تصمیمات دولت ها

بازارهای ارز دیجیتال ناشی از اخبار مربوط به تصمیمات احتمالی برخی از دولت ها با شوک های متعددی روبه رو شد که البته سقوط شدید آن ها را در پی داشت؛ همزمان با ارایه لایحه زیر ساخت های دولت بایدن، حالا به نظر می رسد مسئله افزایش مالیات ها از ارزهای دیجیتال به شدت در دستورکار است.

چین هم به بهانه های زیست محیطی، سرکوب رمز ارزها را شدت بخشیده است. انگلیس هم نسبت به رشد رمز ارزها ابراز نگرانی کرده است. این در حالی است که آرژانتین هم به دنبال اعمال مالیات بر رمزارزهاست.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: