تحلیل تکنیکال دوج کوین

تحلیل تکنیکال دوج کوین
کدخبر : 548258

تحلیل تکنیال دوج کوین را ببیند

دوج کوین(DOGE) طی سه هفته گذشته، ۳۲ درصد کاهش یافته است. با توجه به بلاتکلیفی بزرگترین رمزارز بازار ، فعلا امکان ادامه مسیر این میم کوین ، دور از انتظار نیست. DOGE به احتمال زیاد ۱۵ درصد دیگر اصلاح می شود و سطح حمایت ۰.۱۹۶ دلاری را مجدداً مورد امتحان قرار خواهد داد.

با توجه به اینکه چشم انداز کوتاه مدت دوج کوین ، خرسی است، فعالان بازار می‌توانند انتظار داشته باشند که قیمت این آلت کوین با نزدیک شدن به حمایت ۰.۱۹۶ دلاری ، با واکنشی صعودی  همراه شود. گفتنی است که ، DOGE هر دوباری که در ۴ اوت(۱۳ مرداد)، ۲۸ سپتامبر(۶ مهر) به این حمایت رسید ، ۷۰ درصد رشد را طی دو تا چهار هفته تجربه کرد.

سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که عقب نشینی فعلی دوج کوین تا این ناحیه حمایتی ادامه می یابد و با تثبیت قیمت در این ناحیه ، فرصت خرید خوبی محقق می شود. در شرایط خوش بینانه، قیمت دوج کوین احتمالاً از سطح ۰.۱۹۶ دلاری جهش می یابد و به سمت سطح ۰.۳۱۱ دلاری پیش خواهد رفت.

افزایش فشار فروش در حدود ۰.۱۹۶ دلار می تواند دوج کوین را به سطح حمایت ۰.۱۶ دلاری برساند. با بسته شدن کندلی روزانه زیر این حمایت ، سناریوی صعودی باطل می شود و به طور بالقوه ، منجر به اصلاح ۵۰ درصدی قیمت خواهد شد که به کف حمایتی ۰.۰۸ دلار منتهی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: