اخبار هنرمندان | حواشی هنرمندان | مهدی پاکدل

استوری عاشقانه مهدی پاکدل برای رعنا آزادی ور

استوری عاشقانه مهدی پاکدل برای رعنا آزادی ور
کدخبر : 548267

استوری عاشقانه مهدی پاکدل برای رعنا آزادی ور را ببیند

مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلوزیون است .مهدی پاکدل متولد 1359 است. مهدی پاکدل همسر سابق بهنوش طباطبایی است. مهدی پاکدل به تازگی با رعنا آزادی ور بازیگر معروف ازدواج کرده است. جشن سالگرد مهدی پاکدل برای رعنا آزادی ور را ببیند.

مهدی پاکدل انتخاب رعنا آزادی ور را به عنوان بهترین زن بازیگر جشن حافظ تبریک گفت

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

بیوگرافی مهدی پاکدل

پاکدل بازیگر ایرانی در ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان به دنیا آمده و در زمینه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران فعالیت دارد.
وی دانشجوی انصرافی رشته گرافیک بوده و علاوه بر بازیگری در سال ۱۳۹۲ نخستین کارگردانی و نویسندگی و طرح اولیه داستان را در فردا بر عهده داشته‌ است.

مهدی پاکدل

نسبت های فامیلی مهدی پاکدل با چهره هنری

مهدی پاکدل برادر کوچکتر  حسین پاکدل  نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی است.
و برادر همسر عاطفه رضوی نیز می باشد
برادرش مسعود در حرفه عکاسی فعالیت دارد و خودش نیز علاقه مند است.

مهدی پاکدل

همسر مهدی پاکدل

مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون در سال ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی  (بازیگر سینما و تلویزیون) ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۵ بعد از شش سال زندگی مشترک هم از یکدیگر جدا شدند.آنها در فیلم مصائب شیرین در سال ۱۳۸۵ با هم آشنا شدند در پی انتشار عکسی شایعه  ازدواج مجدد مهدی پاکدل  با رعنا آزادی ور منتتشر شده که تاکنون واکنشی از سوی هر دو نداشته است.

مهدی پاکدل

ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل در آبان ماه ۹۹ با رعنا آزادی ور بازیگر فیلم مارمولک و خانه دختر ازدواج کرد و عکس های دو نفره این زوج را عاطفه رضوی منتشر کرد.

مهدی پاکدل

شهرت مهدی پاکدل در تلویزیون

اولین کار تلویزیونی مهدی پاکدل در سریال با من بمان در سال ۸۱ بود، اما با بازی در سریال اولین شب آرامش و ستایش به شهرت رسید.
وی تاکنون در سریال ها و فیلم هایی چون ماجرای نیمروز و چهارراه استانبول ،تنگه ابوقریب، کیمیا، ما چند نفر و ….بازی کرده است.

مهدی پاکدل

شهرت مهدی پاکدل با اولین شب آرامش
او پس از بازی در سریال های مروارید سرخ و و خاموشی دریا در سال 1384 در مجموعه تلویزیونی اولین شب آرامش به ایفای نقش پرداخت، مهدی پاکدل در این سریال نقش جدی تری را به عهده داشت و بخاطر بازی خوبش توانست به شهرت زیادی برسد. اولین شب آرامش را احمد امینی کارگردانی کرده و شبنم قلی خانی، یکتا ناصر و امیر آقایی از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. داستان سریال درباره دختری به نام آذر است که سر سفره عقد به او خبر میرسد که فرزاد نامزد قبلی اش به ایران برگشته و به همین خاطر آذر جواب منفی میدهد و عقد را به هم میزند و اتفاقاتی در ادامه رخ می دهد که داستان فیلم را جلو میبرد.

مهدی پاکدل

خوانندگی و مدلینگ مهدی پاکدل

پاکدل به تازگی وارد عرصه مدلینگ شده و با برند های معروف در زمینه تبلیغات همکاری دارد
از سال ۹۴ وارد عرصه موسیقی شده و کارش را ابتدا با دکلمه و سپس خواندن چند قطعه موسیقی و خوانندگی آهنگ ادامه داده است‌ .

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در سریال ستایش
مهدی پاکدل در همان سال در سریال پر طرفدار ستایش به ایفای نقش میپزدازد و بار دیگر در تلویزیون خوش می درخشد، این سریال داستان زندگی دختری به نام ستایش را روایت میکند که که برای فراری دادن برادرش از سربازی به دوست او طاهر پناه برده و او را راضی میکند تا برادرش را از مرز رد کند، ولی برادر ستایش در مرز کشته شده و طاهر به زندان می افتد. بعد از رضایت دادن خانواده ستایش طاهر از زندان بیرون آمده و به خاطر علاقه اش به ستایش میخواهد با او ازدواج کند ولی با مخالفت خانواده ها روبرو میگردد.

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در فیلم محمد رسول الله
مهدی پاکدل در سال 1391 با گریمی سنگین نقش ابوطالب را برای فیلم محمد رسول الله بازی کرد، گریم او را یک گریمور ایتالیایی به نام جیانتو دروسی بر عهده داشت. او در این فیلم نقش ابوطالب پدر حضرت علی و عموی پیامبر را در سه مقطع سنی بخوبی ایفا کرد، محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی داستان زندگی حضرت محمد را روایت میکند. ساره بیات، داریوش فرهنگ، مینا ساداتی و محسن تنابنده از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در سریال کیمیا
او در سال 1394 برای بازی در سریال کیمیا انتخاب شد ، بازی مهدی پاکدل در نقش پیمان در سریال کیمیا یکی از ماندگارترین نقش های او در کارنامه بازیگری اش بود. کیمیا به کارگردانی جواد افشاری زندگی دختری به نام کیمیا پارسا را در سه برهه از قبل انقلاب حین جنگ و بعد از آن را روایت میکند که با اتفاقات و ماجراهای زیادی روبرو میشود. مهراوه شریفی نیا، آزیتا حاجیان و حسن پورشیرازی از بازیگران این سریال پر بازیگر هستند.

فیلم های سینمایی مهدی پاکدل 

چهارراه استانبول (۱۳۹۶)
تنگه ابوقریب (۱۳۹۶)
نرگس مست (۱۳۹۵)
خانه کاغذی (۱۳۹۵)
ماجرای نیمروز (۱۳۹۵)
بن‌بست وثوق (۱۳۹۵)
محمد رسول‌الله (۱۳۹۴)
گاهی (۱۳۹۴)
فردا (۱۳۹۲)
تمشک (۱۳۹۲)
آزاد راه (۱۳۸۹)
بدون اجازه (۱۳۸۹)
دایره زنگی (۱۳۸۶)
مخمصه (۱۳۸۶)
مصائب دوشیزه (۱۳۸۵)
شبانه (۱۳۸۴)
ماجراهای اینترنتی (چای نت) (۱۳۸۳)
ماهی‌ها عاشق می‌شوند (۱۳۸۳)
آبی (۱۳۷۹)

سریال های تلویزیونی مهدی پاکدل 

مروارید سرخ (شاپور قریب و مسعود رسام، ۱۳۸۳)
خاموشی دریا (حسین عاطفی، ۱۳۸۴)
ما چند نفر (فیاض موسوی، ۱۳۸۵)
بی‌گناهان (احمد امینی، ۱۳۸۶)
ستایش (سعید سلطانی، ۱۳۸۹)
کیمیا (جواد افشار، ۱۳۹۴)
شبکه نمایش خانگی شام ایرانی
وقت خواب

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: