سکه نخرید | ریزش قیمت سکه در بازار

سکه نخرید | ریزش قیمت سکه در بازار
کدخبر : 548268

در صورتی که امروز اتفاق خاصی رخ ندهد و قیمت دلار رشد خاصی را تجربه نکند، ‌امکان افت فلز گران بهای داخلی به محدوده ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی نیز وجود خواهد داشت.

 

پس از اینکه قیمت سکه امامی خط ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را از دست داد، میزان فروش فلز گران بهای داخلی رشد پیدا کرده است. این موضوع موجب شد که دیروز فلز گران بهای داخلی تا بعدازظهر راهی ابتدای کانال ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی شود و در بازار شبانه نیز به محدوده ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برود.

در صورتی که امروز اتفاق خاصی رخ ندهد و قیمت دلار رشد خاصی را تجربه نکند، ‌امکان افت فلز گران بهای داخلی به محدوده ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی نیز وجود خواهد داشت. محدوده ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی برای بازار سکه اهمیت زیادی دارد و در صورت شکست آن، فلز گران بهای داخلی حتی می تواند به کانال ۱۱ میلیون تومانی بازگردد.

نزول ارزش ذاتی سکه

بعدازظهر دیروز ارزش ذاتی سکه به محدوده ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. این در حالی بود که پنج شنبه گذشته، ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی در حدود ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود. افت ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی نشان می دهد که زمینه نزول تا حدی برای سکه فراهم شده است و این فلز ارزشمند ظرفیت بنیادی برای افت قیمت را دارد. با این حال، حمایت ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان استحکام زیادی دارد و دشوار است که سکه به راحتی آن را از دست بدهد.

برای از دست رفتن حمایت یاد شده، حداقل نیاز است که دلار مرز ۲۸ هزار تومانی را از دست بدهد. به نظر می رسد مهم ترین مساله برای بازیگران سکه در روز جاری نیز واکنش دلار به مرز ۲۸ هزار تومانی است. برگشت دلار به سوی محدوده ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان می تواند کاهشی ها را به صورت موقت از بازار سکه خارج کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: