اخبار ورزشی

خرید استقلالی تیم پرسپولیس + جزئیات

خرید استقلالی تیم پرسپولیس + جزئیات
کدخبر : 548406

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که رشید مظاهری تنها استقلالی مد نظر تیم پرسپولیس برای نقل و انتقالات زمستانی نیست!

از قرار معلوم یک بازیکن دیگر استقلال که از سوی فرهاد مجیدی چندان به بازی گرفته نمی شود نیز در فهرست یحیی گل محمدی قرار گرفته است تا در صورت امکان نیم فصل قرمزپوش شود.

بازیکن مورد نظر که خودش این خبر را در اختیارمان گذاشت برای جلوگیری از حواشی بعدی درخواست کرد نامش نزد خبرورزشی محفوظ بماند اما امیدوار است در نیم فصل به مربی مورد علاقه اش یحیی گل محمدی ملحق شود!

 در یکی دو سال گذشته آن حساسیت های سابق درخصوص پیوستن بازیکنان قرمز و آبی به تیم رقیب تا حدی ازبین رفته باشد کما اینکه استقلالی شدن محمد نادری و آرمان رمضانی خیلی جنجالی نشد.

همچنین به نظر می رسد پرسپولیسی ها بدشان نمی آید به تلافی سال گذشته دو بازیکن استقلال را قرمز پوش کنند.

آبان ماه سال گذشته محمد نادری مدافع تیم پرسپولیس با قراردادی یک‌ساله به تیم استقلال پیوست. مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس که همان روزها اخبار ضد و نقیضی درباره حضورش در استقلال به گوش می‌رسید بالاخره تصمیم گرفت آبی پوش شود.

محمد نادری یک فصل و نیم در تیم پرسپولیس عضویت داشت و با این تیم دو قهرمانی لیگ برتر و یک جام حذفی را کسب کرد.

در ادامه اما اولین خرید زمستانی فرهاد مجیدی در قامت سرمربی جدید تیم استقلال تهران به بازیکن سابق پرسپولیس مربوط شد و آرمان رمضانی که از جمع سرخپوشان جدا شده بود به جمع آبی‌ها پیوست. این مهاجم گیلانی که در تیم سایپا و اکسین البرز عملکرد موفقی داشت و از مهاجمان برتر بود در تیم پرسپولیس نتوانست انتظارات را برآورده کند و بدون گل زده این تیم را ترک کرد تا یکی از خریدهای ناموفق سرخپوشان لقب بگیرد.

حالا پرسپولیس می تواند بدون ایجاد حساسیت برای وزارت ورزش و جوانان (متولی اصلی دو باشگاه) و هواداران نسبت به خرید بازیکنان مد نظر استقلالی اقدام کند.

بازیکنانی که از سوی فرهاد مجیدی به بازی گرفته نمی شوند اما شاید با حضور در پرسپولیس بتوانند شرایط جدیدی برای خود به وجود آورده و توانایی های خود را به اثبات برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: