متین ستوده

متین ستوده از شوهرش رونمایی کرد | شوهر ثروتمند متین ستوده کیست؟

متین ستوده از شوهرش رونمایی کرد | شوهر ثروتمند متین ستوده کیست؟
کدخبر : 549472

میتن ستوده عکسی با همسرش علی زندی در اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: متین ستوده دانشجوی انصرافی مدیریت بازرگانی بازیگر متولد سال ۱۳۶۴ است که در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . او در سریال لیسانسه ها نیز حضور داشت و با هوتن شکیبا و امیرحسین رستمی همبازی بود . متین ستوده به تازگی ازدواج کرده است که اسم همسرش علی زندی است که از بازیگران نه چندان دور و صاحب یکی از رستوران های خوب تهران است . متین ستوده از بازیگران بلند قد سینما و تلوزیون نیز محسوب می شود در ادامه عکس متین ستوده و همسرش را  مشاهده می کنید . 

 

متین ستوده

 

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده‌است و در کلاس‌های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده‌است. وی تا کنون در سریال‌های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته‌است.

"متین السادات ستوده" بازیگر کشورمان از آن دسته از بازیگرانی است که از دوران کودکی و به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد اولین بازی او در سریال بازنشستگی بود؛ اما یادآوری را می‌توان نقطه عطف کارنامه کاری متین ستوده دانست.دنیای بازیگری این هنرمند جوان فراز و نشیب فراوانی دارد از ورودش در سنین کودکی به تلویزیون گرفته تا دوری‌اش از این حوزه و بازگشت مجدد او. باشگاه خبرنگاران به بهانه‌ بازی او در سریال میکائیل گفتگویی با وی ترتیب داده که در ادامه آنرا از نظر می‌گذرانیم. 

 

متین ستوده

 

خانواده متین ستوده

فرزند سوم خانواده و یک برادر بزرگتر به اسم مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد، پدرش کارمند بازنشسته صدا و سیما و مادرش معلم بازنشسته ابتدایی است.

 

پدر متین ستوده

سیدحسین پدر متین که متولد 1327 در محله پشت بازار خرم آباد و کارمند صداوسیما است؛ مادر متین نیز معلم دبستان بود که پس از 35 سال خدمت بازنشست شد. خواهری بزرگتر از خودش داره به نام مریم و برادری بزرگتر به نام مانی.

 

متین ستوده

 

ماجرای ازدواج متین ستوده و فرصتی که از دست رفت

خانم ستوده ازدواج نکرده و مجرد می باشد. او در آخرین مصاحبه اش گفت :چند سال پیش یک نفر صادقانه دوستم داشت و ولی من بی رحمانه با او صحبت کردم و وقتی که متوجه این موضوع شدم برگشتم اما پذیرفته نشدم چون جایم پر شده بود و من دیر برگشتم.

 

متین ستوده

 

مرگی که به متین ستوده تلنگری شدیدی زد

شنیدن خبر مرگ افراد نزدیک واقعا دردناک است و کنار آمدن با این موضوع کار ساده ای نیست. متاسفانه من سال ها قبل خاله و دختر خاله ام را از دست دادم و این موضوع تا مدت ها روی روحیه من تأثیرات منفی گذاشت اما چیزی که به من تلنگر اساسی زد و باعث تغییر جدی نگاهم به مرگ شد مرگ یکی از پسران جوان فامیل بود که به تازگی ازدواج کرده بود و هیچ کس در بدترین شرایط ممکن هم فکرشو نمی کرد که او ممکن است فوت کند اما او در یک تصادف درگذشت و این اتفاق باعث شد که من به این حقیقت که مرگ هیچ وقت خبر نمی کند و هر لحظه ممکن است سراغ آدم بیاید پی ببرم.

 

متین ستوده

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: