جوکر | جوکر احسان علیخانی

فصل جدید جوکر با رقص های شگفتانه رسید | برنامه جوکر و اضافه شدن بازیگران مخاطب را میخکوب کرد

فصل جدید جوکر با رقص های شگفتانه رسید | برنامه جوکر و اضافه شدن بازیگران مخاطب را میخکوب کرد
کدخبر : 550192

برنامه جوکر و اضافه شدن بازیگران و حرکات موزون و رقص مخاطب را میخکوب کرد.در ادامه رقص صورت بازیگران جوکر را تماشا کنید.

جوکر یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر واقع‌نما است که توسط احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی کارگردانی شده‌است.جوکر از ۶ آذر ۱۴۰۰ در سرویس استریمینگ فیلیمو به نمایش درآمد. امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه‌خواه، هومن حاجی‌عبداللهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و غلامرضا نیکخواه از بازیگران جوکر هستند. جوکر با استقبال بالایی از سوی بینندگان مواجه شده‌است.

برنامه جوکر و اضافه شدن بازیگران و حرکات موزون و رقص مخاطب را میخکوب کرد.در ادامه رقص صورت بازیگران جوکر را تماشا کنید:

 

رکورد جوکر

قسمت دوم مسابقه «جوکر» توانست در ۱۶ ساعت نخست، برای بار دوم، رکورد تماشای یک مجموعه را در روز اول انتشار با ۱۸ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۴۹۱ دقیقه تماشا به نام خود ثبت کند. 

در فصل نخست این مسابقه، امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، هومن حاجی‌عبداللهی، بیژن بنفشه‌خواه، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و رضا نیکخواه حضور دارند.

«جوکر» کاری از احسان علیخانی و گروهش در استودیو «قرن جدید»، با اجرای سیامک انصاری‌ست که به صورت اختصاصی برای فیلیمو تولید شده است. 

علیخانی سابقه ساخت و اجرای برنامه‌‎های موفقی همچون «ماه عسل»، «عصر جدید» و ویژه برنامه‌های تحویل سال شبکه‌های مختلف تلویزیونی را در کارنامه دارد. 

رئالیتی‌شوی «جوکر» را احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی کارگردانی می‌کنند و تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری هستند.

رئالیتی‌شوی «جوکر» شنبه‌ها ساعت ۸ صبح به صورت اختصاصی از پلفترم فیلیمو پخش می‌شود.

جوکر

برنامه جوکر برگرفته از یک بازی معروف جهانی است

برنامه جوکر برگرفته از یک بازی معروف جهانی است که شرکت‌کنندگان آن در طول یک مهمانی شش ساعته باید یک‌دیگر را ‌بخندانند، بدون این که خودشان بخندند. ‌‌سیامک انصاری میزبان برنامه جوکر است و علی لک‌پوریان هم به عنوان ‌بازیگر، او را در این مهمانی همراهی می کند.‌در قسمت سوم برنامه جوکر شاهد بزن و برقص مهمانان این برنامه خواهید بود.

مهمانان فصل اول این برنامه، امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله ، هومن حاجی‌عبداللهی، بیژن بنفشه‌خواه، امیر ‌‌‌کاظمی، سهیل مستجابیان و رضا نیکخواه هستند.‌

سیامک انصاری میزبانی این بازی را بر عهده دارد. علی لک‌پوریان هم به عنوان بازیگر ثابت «جوکر»، سیامک انصاری میزبان این مهمانی را همراهی می کند.

"جوکر" برگرفته از یک بازی معروف جهانی است که چند هنرمند، ۶ ساعت در یک خانه کنار هم زندگی می‌کنند و می‌توانند با روش‌های مختلف یک‌دیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‌بخندند.‌

تا کنون کشورهای ژاپن، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند و مکزیک اقدام به تولید برنامه جوکر کرده‌‎اند.

این برنامه جدیدترین اثر استودیو برنامه‌سازی «قرن جدید» محسوب می‌شود.

بازیگران جوکر

سیامک انصاری

امین حیایی

سام درخشانی

امیرمهدی ژوله

بیژن بنفشه‌خواه

هومن حاجی‌عبداللهی

امیر کاظمی

سهیل مستجابیان

غلامرضا نیکخواه

جوکر (1)

چرا «جوکر» علیخانی را در تلویزیون نمی‌بینیم؟

فرهیختگان نوشت: کافی است به برنامه‌های محبوب ساخته‌شده در دهه اخیر و در همه رسانه‌ها دقت بیشتری کنیم. آنهایی که وجه سرگرمی در دل‌شان بیشتر بود، بیشتر دیده شدند و این قانون نانوشته حالا در پلتفرم‌ها هم صدق می‌کند.

قرار است قسمت آخر فصل اول «جوکر» امشب پخش شود.  نکته جالب درباره جوکر این بود که از همان قسمت اول، به‌صراحت گفته شد که این برنامه کپی از یک بازی معروف ژاپنی است و توضیحات ابتدای هر قسمت می‌گوید که اولین‌بار یکی از چهره‌های کمدی مطرح‌ ژاپن این بازی را ابداع کرد و با نامDocumental آن را ساخته است. از این برنامه استقبال شد و شرکتی با عنوان «آمازون پرایم‌ویدئو» امتیاز آن را خرید و با نام LOL اقدام به ساختن نسخه‌های اختصاصی آن در کشورهای مختلف کرد.

گفته می‌شود تاکنون علاوه‌بر ژاپن که طی ۵ سال ۹ فصل از این برنامه را پخش کرده، کشورهای استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند و مکزیک نیز دست به تولید آن زده‌اند. حالا و در این شرایط، ایران هم به فهرست سازنده‌های جوکر اضافه شد و استقبال‌ها نشان می‌دهد که جای خالی‌اش بدجوری حس می‌شده است.  جوکر در استودیوی «قرن جدید» ساخته شده و آنهایی که حواس‌شان به تیتراژهاست، می‌دانند که این اسم یعنی پای احسان علیخانی هم درمیان است. پایی که ابتدا و در قسمت اول انگشتانش معلوم بود و پس از اشتیاق فوق‌العاده مخاطبان، از تمامی پا رونمایی شد. نام احسان علیخانی در قسمت اول با عنوان «مدیر هنری و مدیر پروژه» و در قسمت دوم با عنوان «کارگردانی مشترک» و حتی «جوکر علیخانی» منتشر شد.

جوکر (2)

با چه زبانی بگویند سرگرمی می‌خواهند

فارغ از گروه خاص و اندکی که هنوز هم اعتقاد دارند سرمایه‌گذاری برای تامین سرگرمی مردم، هم هزینه است و هم اسراف، اما اکثر افراد رسانه‌ای و اهالی فرهنگ و هنر به اهمیت و نقش سرگرمی پی برده‌اند. مخاطبان تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی هم در سال‌های اخیر و به بهانه‌های مختلف، نیاز و روی خوش‌شان به این موضوع را فریاد زده‌اند و آمارهای گاه‌به‌گاه رسانه‌های ذکرشده، موید این نکته است. اگر «خندوانه» در شبکه نسیم دیده شد، به‌دلیل نیاز بینندگان به وجه سرگرمی بود؛ اصلا همین تاسیس شبکه نسیم یعنی پرکردن دیرهنگام خلأ یک شبکه تلویزیونی برای خدمت کردن در جبهه سرگرمی.

کافی است به برنامه‌های محبوب ساخته‌شده در دهه اخیر و در همه رسانه‌ها دقت بیشتری کنیم. آنهایی که وجه سرگرمی در دل‌شان بیشتر بود، بیشتر دیده شدند و این قانون نانوشته حالا در پلتفرم‌ها هم صدق می‌کند. اینکه مردم سرگرمی می‌خواهند بدیهی‌تر از آن چیزی است که مدیری بخواهد آن را نادیده بگیرد یا انکار کند.

جوکر با تکیه بر همین وجه مهم است که توانسته دیده شود و جای خود را تنها با سه قسمت بین مردم باز کند. برنامه‌ای که سوال مهمی را در ذهن ایجاد می‌کند و آن هم دلیل ساخته نشدن چنین برنامه‌ای در قاب تلویزیون است. ایده برنامه، که طبق گفته سازندگانش کپی بوده و کمی ایرانیزه شده است. مشکل ظاهری چندانی هم که ندارد و خبری از بدحجابی در آن نیست. شوخی‌های نامتعارف در سریال‌های تلویزیونی هم کم ندیدیم در این سال‌ها. از نظر مالی هم که احتمالا هزینه جوکر از بعضی سریال‌های ساخته‌شده در سال گذشته توسط چهره‌های مشهور بیشتر نیست یا در همان حد است. پس مشکل از کجا بوده که چنین ایده ای جایی در تلویزیون نداشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: