• پایگاه خبری شما و اقتصاد
  • فرهنگی
  • رابطه مینا وحید با خواننده ماکان بند لو رفت | ابراز علاقه مینا وحید به امیر مقاره | صحنه دیده نشده از بیرون کردن مینا وحید از کنسرت + فیلم

مینا وحید | مینا وحید در کنسرت | حرکت جنجالی مینا وحید

رابطه مینا وحید با خواننده ماکان بند لو رفت | ابراز علاقه مینا وحید به امیر مقاره | صحنه دیده نشده از بیرون کردن مینا وحید از کنسرت + فیلم

 رابطه مینا وحید با خواننده ماکان بند لو رفت | ابراز علاقه مینا وحید به امیر مقاره | صحنه دیده نشده از بیرون کردن مینا وحید از کنسرت + فیلم
کدخبر : 550260

مینا وحید بعد از حرکت جنجالی اش در کنسرت ماکان بند در صفحه شخصی اش از خودش و امیر مقاره صحبت هایی کرد که جنجال به پا کرد.

مینا وحید (زادهٔ ۱۷ مرداد ۱۳۶۶) بازیگر اهل ایران است. مینا وحید حرفه‌اش را در ۱۳۸۶ با فیلم آتش سبز آغاز کرد و هم‌اکنون در آثار مختلف سینما، تلویزیون و تئاتر ظاهر شده‌است. از نقش‌های برجسته‌ مینا وحید می‌توان به هایلایت (۱۳۹۶) و یک شب در تهران (۱۳۹۸) اشاره کرد. حواشی کنسرت ماکان بند که چند روز پیش در تهران برگزار شد و خانم مینا وحید بازیگران سینما و تلویزیون بر روی استیج آمد و با حالتی نامتعادل حضور یافت همچنان ادامه دارد.  مینا وحید بعد از حرکت جنجالی اش در کنسرت ماکان بند در صفحه شخصی اش از خودش و امیر مقاره صحبت هایی کرد که جنجال به پا کرد.

انتقادات از رفتار عجیب مینا وحید با پوشش خارج از عرف خود سبب شده که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از نحوه برگزاری کنسرت ماکان بند انتقاد کنند تا در نهایت این گروه به صورت رسمی از مردم و هواداران خود عذرخواهی نمایند گروه ماکان بند به صورت رسمی در کنسرت خود اعلام کرد کنسرت ۶ دی ماه یک خانوم بازیگر با رفتار ناشایست باعث شد نظم برگزاری کنسرت به هم بریزد و از اینکه بعد از گذشت سالها بهترینش بیماری کرونا توانسته بودن کنسرت برگزار کنند و اقدامات مینا وحید باعث به هم خوردن نظم کنسرت گردید

پیج اینستاگرامی حاشیه ها به نقل از مینا وحید نوشت: بنا به درخواست شما عزیزان و پیغام خانوم بازیگر مینا وحید پست حاشیه ای حضور این بازیگر در کنسرت ماکان بند حذف شد که ایشالا موجب عواقب برای این بازیگر و گروه ماکان بند نشود. شب گذشته در کنسرت ماکان بند مینا وحید از بازیگران سریال جزیره به روی سن رفت و از هوادارانشان تشکر کرد و در همین حین پوشش این بازیگر حواشی زیادی را به همراه داشت.

چند وقت قبل ماکان بند کنسرت بزرگی را در تهران برگزار کردند که در این کنسرت تعدادی از بازیگرانن حضور داشتند.

مینا وحید یکی از بازیگرانی بوده که در این کنسرت حضور داشت و مورد توجه رسانه ها و عکاسان قرار گرفت.

مینا وحید بر روی استیج رفته و شروع به جیغ و فریاد کرد و به حاضران در سالن گفت حالش خوب نبوده ولی وقتی به کنسرت آمده و مردم را از نزدیک دیده حالش خوب شده است.

مینا وحید

بیوگرافی مینا وحید

نام:مینا

نام خانوادگی:وحید

تاریخ تولد:۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت

سالهای فعالیت:۱۳۸۶ تاکنون

تحصیلات:کارشناسی ارشد تئاتر

وضعیت تاهل:مجرد

مینا وحید

زندگی و حرفه مینا وحید

مینا وحید در ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت به دنیا آمد. او با فیلم آتش سبز به کارگردانی محمدرضا اصلانی به دنیای سینما و بازیگری وارد شد، ولی شهرت او در سینما با فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان رقم خورد؛ فیلمی که کاندیدای ده سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شد. او در مجموعه تلویزیونی شهرزاد هم بازی کرده‌است. دیگر نقش‌های وحید در فیلم‌هایی مثل کفشهایم کو؟ ساختهٔ کیومرث پوراحمد و هایلایت شکل گرفت.

مینا وحید

جوایز مینا وحید

مینا وحید برای بازی در فیلم کوتاه کرمچاله، بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره بین‌المللی فیلم مادرید شد. او با فیلم "بعد از تو" باعنوان انگلیسی"One Night In Tehran" جایزه بهترین بازیگر زن سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو را از آن خود کرد.

مینا وحید در سریال شهرزاد

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی یکی از پربیننده ترین سریال های نمایش خانگی بود که در سه فصل ساخته شد و اولین فصل آن سال ۹۴ توزیع شد.

مینا وحید یکی از بازیگرانی بود که در سریال شهرزاد مقابل دوربین رفت و ایفاگر نقش مریم مهرزاد نامزد بابک با بازی امیرحسین رستمی بود.

مینا وحید در سریال شهرزاد با بازیگران زیادی همبازی بود که از جمله آنها میتوان به شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی، امیرحسین رستمی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، علی نصیریان، گلاره عباسی، فریبا متخصص، هومن برق نورد و ... همبازی بود.

مینا وحید

فیلم های سینمایی مینا وحید

1396 هایلایت

1394 کفشهایم کو؟

1393 دوران عاشقی

1390 گیرنده

1386 آتش سبز

سریال های مینا وحید

١٣٩٩ افرا

1397 بانوی عمارت

1391 دختران حوا

نمایش های مینا وحید

دزدان شماره 43

مینا وحید

 مینا وحید در نمایش خانگی

۱۳۹۴ سریال شهرزاد

تله فیلم و فیلم های کوتاه مینا وحید

کرمچاله

بعد از تو

پاندول

آن دیگری

حنا

ساعت به وقت صفر

شاید برای شما هم اتفاق بیافتد

جوایز مینا وحید

جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره بین المللی فیلم مادرید برای بازی در فیلم کوتاه کرمچاله

جایزه بهترین بازیگر زن سیزدهمین جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو برای بازی در فیلم بعد از تو

منبع: اینستاگرام مینا وحید

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: