رضا صادقی | دختران رضا صادقی | همسر رضا صادقی

تصاویر لو رفته از رضا صادقی در کنار پدر و مادرش | پدر و مادر رضا صادقی کجا زندگی می کنند؟

تصاویر لو رفته از رضا صادقی در کنار پدر و مادرش | پدر و مادر رضا صادقی کجا زندگی می کنند؟
کدخبر : 550463

رضا صادقی اصالتاً اهل دهستان کریان از توابع شهرستان میناب استان هرمزگان میباشد. پدر و مادر رضا صادقی در بندرعباس ساکن هستند.

بی شک یکی از خوانندگان مطرح دنیای موسیقی در حال حاضر رضا صادقی است. رضا صادقی با آهنگ مشکی رنگ عشقه به شهرت رسید. رضا صادقی گرچه در کودکی دچار بیماری شد و نتوانست مانند سایر همسن و سال های خود بی پروا به آرزو هایش برسد اما ناامید نشد و با تلاش فراوان به آنچه که به آن می اندیشید رسید. رضا صادقی اصالتاً اهل دهستان کریان از توابع شهرستان میناب استان هرمزگان میباشد. پدر و مادر رضا صادقی در بندرعباس ساکن هستند. رضا صادقی متاهل است و دو دختر بنام های تیارا متولد بهمن ۹۲ و ویانا متولد خرداد ۹۶ می باشد. 

رضا صادقی

رضا صادقی

بخشی از زندگی رضا صادقی

یکی از خواننده های مطرح و سرشناس کشورمان بوده که در ۲۵ مرداد ماه ۱۳۵۸ در شهر بندرعباس چشم به جهان گشوده است و خوانندگی آهنگسازی و ترانه سرایی هم می کند.

در حال حاضر از پرطرفدارترین هنرمندان کشور محسوب می‌شود

آهنگ هایش توسط خودش ترانه سرایی و آهنگسازی شده است

ایشان تاکنون چندین آهنگ  بندری را خوانده که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

رضا صادقی

علت فلج شدن رضا صادقی

رضا صادقی اصالتاً اهل دهستان کریان از توابع شهرستان میناب استان هرمزگان میباشد زمانی که کودک بود به دلیل تزریق اشتباهی آمپول پاهایش فلج شد و از آن زمان تا به حال بر روی ویلچر می نشیند

تحصیلات رضا صادقی

ایشان دانشجوی موسیقی تحصیل کرده و مدرک خود را از دانشگاه استکهلم سوئد دریافت نموده و تا مقطع لیسانس آن را ادامه داده است.

رضا صادقی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: