فال روزانه | فال روزانه پنجشنبه

فال روزانه امروز | فال روزانه پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰

فال روزانه امروز | فال روزانه پنجشنبه 23 دی 1400
کدخبر : 550844

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه پنجشنبه 23 دی تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید

ضرب المثلی هست با این مضمون که به فال روزانه اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس ماه تولد و سیاره ی مربوط به شخص که همان سیاره ماه تولد می باشد پیش بینی می شود. در ادامه شما در حال خواندن فال روزانه پنج شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ هستید.

فال روزانه برای متولدین (فروردین ماه)

درست وقتی همه چیز روبراه است، مانع جدیدی جلوی پای شما ظاهر می‌شود. شاید بخش مهمی از اطلاعاتی که بهتان داده شده را نادیده گرفته‌اید، یا فقط بخشی از وظایف کاریتان را انجام نداده‌اید. حالا دلیلش هرچه که باشد، دیگر نباید غر بزنید؛ اگر حواستان را جمع کنید می‌توانید جبران کنید. به جای اینکه انرژی‌تان را سر صحبت کردن در مورد این موضوع هدر بدهید، فقط فکر کنید ببینید که الان چه کاری لازم است انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین (اردیبهشت ماه)

شما دوست ندارید دیگران فکر کنند فرد سبکسری هستید، به خاطر همین بیشتر ترجیح می‌دهید که با کسی حرف نزنید تا در مورد شما بد قضاوت نکنند. شاید هم احساس می‌کنید که همه حرف‌هایتان را زده‌اید، اما بیشتر به زمان نیاز دارید تا بفهمید که چگونه می‌توانید بهتر خودتان را مطرح کنید. چرا انقدر خودتان را به خاطر حرف دیگران ناراحت می‌کنید؟ اگر شما واقعیت را همانطور که می‌بینید انتقال دهید، دیگر کسی نمی‌تواند موقع صحبت کردن از شما ایراد بگیرد.

فال روزانه برای متولدین (خرداد ماه)

امروز وقتی یک مشکل خانوادگی قدمی دوباره ظاهر می شود تا شما را آزار دهد، نمی توانید دست از فکر و خیال کردن بردارید. در حالیکه خاطرات گذشته به خاطر وجود ردی در زمان حال دوباره یادآوری می‌شود، شاید شما ترکیب عجیبی از واقع بینی و یاد گذشته را با هم تجربه کنید. تلاش برای کنار کشیدن خود از یک بحث پچیده شاید با موفقیت همراه نباشد. به جای اینکه انرژی تان را به خاطر فرار کردن از حیققت هدر دهید، از بحث‌های صادقانه استقبال کنید.

فال روزانه برای متولدین (تیر ماه)

امروز دیگران شما را فردی بسیار منفی باف می‌بینند، در حالیکه خود شما اصلاً همچنین حسی ندارید. دلیلش فقط این است که شما می‌توانید ضعف و تزلزل را در گفته‌های آنها ببینید و به خاطر همین از ایده‌های سطحی و آبکی حمایت نمی‌کنید. به جای اینکه سعی کنید احساستان را تغیر دهید، فقط شیوه بیانتان را بهتر کنید. مادامی که شما از افراد دیگر عیب‌جویی نمی‌کنید می‌توانید تا حد نیاز جدی باشید.

فال روزانه برای متولدین (مرداد ماه)

امروز زمانی که مسائل خانوادگی باعث می‌شود در موقعیتی استرس‌زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما می‌تواند مفید واقع شود. خوشبختانه شما حالا می‌توانید برای این مشکلی که مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. اما زمانی که شما تشخیص دادید زمان با سرعت در حال گذر است و نباید برنامه‌های خود را به تعویق بیندازید، این بحرانها کمتر و کمتر می‌شوند.

فال روزانه برای متولدین (شهریور ماه)

کاملاً واضح است که وقتی شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و می‌خواهید همه را با هم انجام دهید، نمی‌توانید هیچ کدام را به درستی تمام کنید. از طرف دیگر اگر شما قبل از اینکه کار بعدی تان را شروع کنید فقط بر روی تمام کردن یکی از وظایفتان تمرکز کنید، کارهای زیادی ناتمام باقی می‌مانند. اگرچه این موضوع شما را ناراحت می‌کند، ولی در حال حاضر کیفیت کارهایتان نسبت به کمیت آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فال روزانه برای متولدین (مهر ماه)

شما نمی‌توانید آرام بنشینید؛ اگر خوشی و لذت در نزدیکی شما باشد وسوسه می‌شوید که به هر طریقی که شده بهش برسید. امروز آرزوهای شما غیر قابل انکارند. هرقدر بیشتر میل و رغبت نشان می‌دهید، آرزوهایتان نیز بزرگتر می‌شوند. وقتی به یکی از خواسته‌هایتان می‌رسید، یک آرزوی دیگر دوباره در ذهن شما پرورانده می‌شود. اما فراموش نکنید که نباید رضایت را در دنیای بیرون از خودتان جستجو کنید. درعوض خودشناسی در متعادل کردن نیازهایتان بهتان کمک می‌کند.

فال روزانه برای متولدین (آبان ماه)

شاید شما هنوز برای اینکه دیگران احساسات شما را بفهمند آمادگی نداشته باشید. اما فراموش نکنید امتناع کردن نمی‌تواند برنامه طولانی مدت ماندگاری برای ثبات بخشیدن به روابط‌تان باشد. اگر شما برای اینکه می‌خواهید اول تصمیم خود را بگیرید، بحث‌های مهم را به تعویق انداخته‌اید، باید اول این دیوارها را خراب کنید و بعد تصمیم‌گیری کنید. باوجود این شما فقط پشت گوش می‌اندازید و امروز و فردا می‌کنید؛ ولی برای تبادل نظر کردن امروز بهتر از فردا است.

فال روزانه برای متولدین (آذر ماه)

با ایجاد شدن کسوف ماه در سومین خانه شما – یعنی خانه ارتباطات – نسبت به همیشه سرتان شلوغ‌تر شده است. حتی اگر دیگران خواستند با شما در مورد ایده‌ها و تفکراتشان صحبت کنند، شما باید به نیازهای خودتان هم توجه کنید. وقت بیشتری را به فعالیت‌های لذت بخش، مثل کار کردن در باغ و یا باغچه خانه‌تان و یا تغییر دکوراسیون یکی از اتاق‌های خانه‌تان، اختصاص بدهید تا زندگی‌تان را زیباتر کنید.

فال روزانه برای متولدین (دی ماه)

اگر شما زیاد به جزئیات توجه نکنید، اعتماد بیش از اندازه‌تان به دیگران می‌تواند شما را به اشتباه بیندازد. اگرچه شما احساس می‌کنید که فرد پولداری هستید، ولی چون ماه در دومین خانه شما که با مسائل مالی ارتباط دارد کسوف کرده است، عاقلانه است که در برابر وسوسه پول خرج کردن مقاومت کنید. همچنین نزدیکی و مجاورت با نپتون پوشیده در مه افکار شما را مغشوش می‌کند و شما را وسوسه می‌کند تصمیم اشتباهی گرفته و چیزی را بخرید که واقعاً بدان نیاز ندارید. چند روزی صبر کنید و بعد دوباره اختیارات خود را ارزش‌گذاری کنید.

فال روزانه برای متولدین (بهمن ماه)

امروز کسوف کامل ماه در نشانه‌تان باعث شده احساسات شما به اوج خود برسد. از یک طرف شما می‌دانید چه می‌خواهید و اعتقاد دارید که کاملاً هم استحقاقش را خواهید داشت. از طرف دیگر نظرات یک نفر دیگر در مورد زندگی شما می‌تواند زندگی‌تان را آشفته و پریشان کند. حواستان باشد که بر مشکلات ناراحت کننده سرپوش نگذارید تا روابط‌تان تیره و تار نشود. برملا کردن و بر زبان آوردن همه چیز، استراتژی معقولی برای برطرف کردن استرس‌های پنهانی است.

فال روزانه برای متولدین (اسفند ماه)

صحبت کردن در مورد نیازهایتان با افراد دیگر برای شما کار سختی است، برای اینکه شما می‌ترسید که مبادا آنها شما را درک نکنند. شاید شما فکر می‌کنید کسی که واقعاً دوستتان دارد باید قبل از اینکه شما شروع به حرف زدن کنید خودش بفهمد که شما چه نیازهایی دارید، اما لزوماً نباید انتظار چنین چیزی را داشت. اگر شما واقعاً می‌خواهید رضایتی کامل داشته باشید باید جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بیان کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: