تعطیلی مدارس

جزئیات جدید از تعطیلی مدارس ۲۵ دی ۱۴۰۰ | آیا شنبه مدارس تعطیل هستند؟

جزئیات جدید از تعطیلی مدارس 25 دی 1400 | آیا شنبه مدارس تعطیل هستند؟
کدخبر : 550921

جزئیات جدیدی از تعطیلی مدارس 25 دی 1400 منتشر شده است که برای اطلاع بیشتر از تعطیلی مدارس با ما همراه باشید.

با شایع شدن امیکرون، تعطیلی مدارس تا چند هفته آینده ضرورت دارد. ممکن است رفتار اُمیکرون تغییر کند و برای  دانش آموزان خطر بزرگ داشته باشد با این شرایط تعطیلی مدارس می تواند تا حدی از انتشار امیکرون در بین دانش آموزان جلوگیری کند اما جدا از شیوع امیکرون چندین شهر نیز به دلیل برودت هوا و بارش برف امکان دارد که با تعطیلی مدارس فردا همراه شود. جزئیات جدیدی از تعطیلی مدارس ۲۵ دی ۱۴۰۰ منتشر شده است که برای اطلاع بیشتر از تعطیلی مدارس با ما همراه باشید.

 

 

مدارس اصفهان سه‌شنبه تعطیل است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از تعطیلی فعالیت‌های آموزش حضوری در مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک‌ها در کلیه واحدهای آموزشی دولتی و غیردولتی، مدارس استثنایی، مهدکودک‌ها و آموزشگاه‌های زبان علمی آزاد در روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: واحدهای آموزشی در شهرهای اصفهان، سجزی، شاهین شهر، خمینی شهر، دولت آباد، زرین شهر، مبارکه، فولاد شهر، فلاورجان، مهردشت و نجف‌آباد با  پیگیری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تعطیل هستند./ایسنا

مدارس فریدن هم تعطیلی شد

آموزش و پرورش فریدن: با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر شهری و روستایی و با توجه به برودت هوا و احتمال مه آلودگی صبحگاهی ، فعالیت حضوری کلیه مدارس در تمامی واحدهای آموزشی اعم از دولتی ، غیردولتی ، آموزشگاه‌ های زبان ، علمی آزاد و مدارس استثنایی و پیش دبستانی های شهرستان فریدن در روز شنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل و بر همین اساس کلیه کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به اطلاع می رساند، حضور عوامل اجرائی در مدارس روستایی الزامی نمی باشد. 

برگزاری امتحانات نهایی دیماه در روز شنبه ۲۵ دی ماه به قوت خود باقی است ، اما برگزاری سایر امتحانات داخلی مدارس به روز دیگر موکول می‌شود.

 

اخبار آذربایجان شرقی:

مدارس شهرستان تبریز فردا شنبه ۱۱ دیماه ۱۴۰۰ تعطیل است

امتحانات نهایی شامل تعطیلی نبوده و در موعد مقرر برگزار خواهد شد

بعلت افزایش غلظت آلاینده های جوی و شرایط ناسالم برای گروه های حساس و  بنا به تصمیم کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی، فردا شنبه ۱۱ دیماه ۱۴۰۰ ؛ آموزشهای حضوری در تمامی مدارس دولتی و غیردولتی شهری و روستایی نواحی پنجگانه تبریز،خسروشاه، سردرود و باسمنج در دو نوبت صبح و بعد ازظهر برای تمامی دوره تحصیلی، پیش دبستانی، ابتدایی، استثنایی، دوره اول و دوم متوسطه  تعطیل اعلام می شود.

امتحانات نهایی شامل تعطیلی مدارس نبوده و آزمونها طبق برنامه و در موعد مقرر برگزار خواهد شد

امتحانات داخلی مدارس لغو و برنامه جدید متعاقبا اعلام خواهد شد

بر اساس همین تصمیم، آموزشها تعطیل نبوده و بصورت مجازی از بستر شاد انجام خواهد شد/صداوسیما

اطلاعیه تعطیلی برخی مدارس آذربایجان شرقی(شماره ۱)

به علت بارش سنگین برف و برودت شدید هوا فردا(شنبه ۲۵ دی‌ماه):

خداآفرین

مدارس ابتدایی روستایی شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل و مدارس ابتدایی شهری شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد. 

اهر 

مدارس ابتدایی روستایی شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهد بود.

آموزشها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد./فارس

تعطیلی مدارس اردبیل

روز شنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ به دلیل بارش برف و برودت هوا در شهر اردبیل، کلیه دوره‌های تحصیلی نوبت صبح و بعد از ظهر و در خلخال دوره های ابتدایی و متوسطه اول نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل شد.

روز شنبه 25 دی ماه 1400 به دلیل بارش برف و برودت هوا در شهر اردبیل، کلیه دوره‌های تحصیلی نوبت صبح و بعد از ظهر و در خلخال دوره های ابتدایی و متوسطه اول نوبت صبح و بعد از ظهر، آموزش به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد انجام شده و آزمون‌های حضوری لغو و به روزهای بعد موکول می‌شود.

امتحانات نهایی پایه دوازدهم(داوطلبان آزاد و واحد مانده‌ها) و پایه نهم(بزرگسالان و داوطلبان آزاد) استانی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

تعطیلی مدارس

دکتر مجید مختاری در حاشیه جلسه کمیته علمی کشوری کرونا بیان کرد:  امروز محوریت جلسه کمیته علمی درباره امیکرون و رفتار و نحوه برخورد با این ویروس بود. فعلا دلتا سویه غالب دنیاست که کشندگی بالاتر از اُمیکرون دارد. اما اُمیکرون در سه هفته اخیر بالای ۵۰ جهش داشته و ترکیب این جهش‌ها ممکن است منجر به کشندگی بیشتر شود.

وی افزود: اکنون آنطور که آمار جهانی نشان می‌دهد، کشندگی امیکرون و نیاز به بستری و اکسیژن در سویه امیکرون در کشورهای آفریقایی بسیار کمتر بوده، اما این رفتار در لندن مشابه آفریقای جنوبی نیست و در انگلستان می‌بینیم که تعداد بیشتری بستری می‌شوند. اولین و مهمترین پیام ما این است که تمام پروتکل‌های بهداشتی را باید رعایت کنیم.

مختاری گفت: استفاده از ماسک، عدم تجمع و حفظ فاصله اجتماعی بسیار مهم است. اکنون در آستانه شب یلدا هستیم با احترام به تمام مراسم‌ها باید بدانیم که شرایط حساس است. گیرندگی اُمیکرون دو تا سه برابر بیش از دلتاست و دو برابر شدن آن در جامعه فقط ۲.۵ روز است.

وی افزود: امیدواریم رفتار آن از نظر کشندگی، تشخیصی و... بهتر از دلتا باشد، اما نمی‌توانیم با امید واهی پیش رویم؛ بلکه باید با علم پیش رویم. مردم تمام موارد را رعایت کنند. مردم یلدا را در خانه و با خانواده خودشان جشن بگیرند. یلدا نباید همراه با عزاداری باشد و باعث شود که عزیزانی یلدای سال بعد را نبینند. اجازه دهیم دو تا سه هفته دیگر بگذرد و رعایت‌ها را بالا نگه داریم. مهمترین مساله پیشگیری حفظ فاصله و ماسک است.

وی گفت: ممکن است رفتار اُمیکرون تغییر کند. امیکرون اکنون در سنین پایین‌تر دیده می‌شود اما اگر تغییر رفتار دهد، ممکن است در سنین بالا هم مشکل‌ساز شود. کمیته علمی توصیه می‌کند که تا چند هفته دیگر حتی اگر ممکن است مدارس را تعطیل کنیم.

«کمال حیدری»، معاون بهداشت وزارت بهداشت در ارتباط با تصمیمات برای مقابله با سویه امیکرون گفت: جلسات به صورت فشرده‌تر شده است و تصمیمات قطعی امروز و فردا انجام می‌شود. ما اعمال محدودیت‌ها را درنظر داریم. مخصوصا جاهایی مانند مدارس، دانشگاه‌ها، یا رستوران‌ها که می‌توانند بیرون بر شوند. 

او افزود: از طرفی نظارت بر مترو و اتوبوس بسیار برای ما دغدغه است زیرا محیط‌هایی بسیار آلوده و فشرده هستند، بنابراین باید برای اینها تدابیری اندیشیده شود. 

حیدری با اشاره به لزوم نظارت بر هواپیماها و اتوبوس‌های بین شهری با استفاده از سامانه امید گفت: همه اینها اقداماتی هستند که مشارکت جمعی می‌خواهند تا بتوانیم به سلامت وضعیت را مدیریت کنیم. 

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه تعطیلی مدارس  و دانشگاه ها یک پیشنهاد است، گفت: باید ستاد ملی مقابله با کرونا در این ارتباط نظر بدهد.

تا این لحظه صحت این خبر تائید نشده است در صورت تائید نهایی در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

مدارس و دانشگاه‌ها دوباره تعطیل می‌شوند؟

ایلنا: معاون بهداشت وزیر بهداشت از تصمیم گیری درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه ها طی جلسه امروز و فردای ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

«کمال حیدری»، معاون بهداشت وزارت بهداشت در ارتباط با تصمیمات برای مقابله با سویه امیکرون گفت: جلسات به صورت فشرده‌تر شده است و تصمیمات قطعی امروز و فردا انجام می‌شود. ما اعمال محدودیت‌ها را درنظر داریم. مخصوصا جاهایی مانند مدارس، دانشگاه‌ها، یا رستوران‌ها که می‌توانند بیرون بر شوند.

او افزود: از طرفی نظارت بر مترو و اتوبوس بسیار برای ما دغدغه است زیرا محیط‌هایی بسیار آلوده و فشرده هستند، بنابراین باید برای اینها تدابیری اندیشیده شود.

حیدری با اشاره به لزوم نظارت بر هواپیماها و اتوبوس‌های بین شهری با استفاده از سامانه امید گفت: همه اینها اقداماتی هستند که مشارکت جمعی می‌خواهند تا بتوانیم به سلامت وضعیت را مدیریت کنیم.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه تعطیلی مدارس و دانشگاه ها یک پیشنهاد است، گفت: باید ستاد ملی مقابله با کرونا در این ارتباط نظر دهد.

منبع: ایسنا

*فوری و مهم*

*نکته مهم: در صورتیکه تمایل دارید به صورت آنی از خبر تعطیلی مدارس مطلع شوید می توانید اپلیکیشن شماپلاس را که در زیر همین صفحه وجود دارد ، دانلود و نصب کنید و درصورت تعطیلی مدارس هر شهر به صورت آنی برای شما پیام به موبایلتان ارسال خواهد شد.

 

فایل پیوست: دانلود
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: