فال روزانه | فال روزانه شنبه

فال روزانه امروز | فال روزانه سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰

فال روزانه امروز | فال روزانه سه شنبه 3 اسفند 1400
کدخبر : 550923

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه سه شنبه 3 اسفند تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید

ضرب المثلی هست با این مضمون که به فال روزانه اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس ماه تولد و سیاره ی مربوط به شخص که همان سیاره ماه تولد می باشد پیش بینی می شود. در ادامه شما در حال خواندن فال روزانه  سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ هستید.

فال روزانه برای متولدین (فروردین ماه)

امروز افکار و ایده های جدیدی در مورد طریقه ی امرار معاشتان به ذهنتان خواهند رسید که ممکن است شما را به فکر ایجاد تغییر در شغل و حرفه تان بیندازند و باعث شوند تا به حال هم وقت خود رادر شغل فعلیتان بیهوده هدر داده اید. شاید به فکر در پیش گرفتن حرفه ای بیفتید که تا به حال حتی به آن فکر هم نکرده بوده اید. قبل از هر کاری سعی کنید در این زمینه تحقیق و بررسی لازم را انجام داده و اطلاعات کافی به دست بیاورید. گوش کردن به ندای قلبتان در حال حاضر بهترین گزینه ی ممکن است، اما نباید چشمتان را به طور کامل به روی منطقتان ببندید. در مورد تصمیمتان با اشخاصی که مورد اعتمادتان هستند مشورت کنید. برای انجام کارهای خانه از اعضای خانواده کمک بگیرید. به سفر دوری رفته و یا خواهید رفت. مرور گذشته فقط عمرتان را تلف می کند. از تمامی لحظه های حال تان لذت ببرید. هر روز پر از اتفاقات پیش بینی نشده است. در دخل و خرج میانه رو باشید تا دچار دردسر نشوید. با شخصی آشنا خواهید شد که از نقطه نظر روحی و سلایق زندگی بسیار به شما نزدیک است. با این شخص منطقی برخورد کنید.

فال روزانه

فال روزانه برای متولدین (اردیبهشت ماه)

امروز شما چشمان خود را به قله ی موفقیت دوخته اید و آماده اید تا به هر ترتیبی که شده است به نقطه ی اوج آن صعود کنید. شما آماده اید تا حتی اگر لازم باشد نیازهای شخصیتان را قربانی کنید تا به اهداف حرفه ای خود دست پیدا کنید. شما از آن دسته آدم هایی هستید که در ابتدای راه شور و شوق بیشتری از خودتان نشان می دهید و در ادامه ی راه انگیزه تان را خیلی زود از دست می دهید و دیگر با آن عزم و اراده ی اولیه تلاش نمی کنید؛ با این حال در شرایط موجود انرژی کیهانی به کمک شما آمده است تا به پیشرفت شما و حفظ انگیزه تان کمک کند. این گفته ی یونگ را به خاطر داشته باشید: «شما آن چیزی هستید که انجام می دهید، نه آنچه می گویید می خواهید انجام بدهید»! تصمیم گیری برای پرداخت بدهی هایتان را یک روز هم به تعویق نیندازید. آنچه که جلوی پیشرفت و رضایت شما از خودتان را می گیرد، همین بدهی های مالی است. شما خودتان را وقف خانواده تان کرده اید. وقت آن رسیده که به خودتان بپردازید و زندگی کنید. حواستان به سلامتی تان باشد. رژیم غذایی مناسب داشته و از ورزش غافل نشوید، وگرنه سر و کارتان به پزشک خواهد افتاد.

فال روزانه برای متولدین (خرداد ماه)

امروز در روند تحقق بخشیدن به رویاهایتان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می تواند نقشی حیاتی را ایفا کند. شما این فرصت را در اختیار دارید که نقشه ها و برنامه هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و آن چه می گویید اثراتی خیلی بیشتر از آنچه خودتان فکر می کنید روی روند موفقیت شما خواهد گذاشت. انگار یکی از اطرافیانتان منتظر بوده است تا این حرف ها را بشنود و به کمک و حمایت از شما بشتابد. کمک های این شخص می تواند سرعتی بیشتر به پیشرفت شما ببخشد. البته تا زمانی که ثابت نکنید توانایی عملی کردن این ایده های فوق العاده را هم دارید کسی به حمایت از شما نخواهد آمد. برای آنچه که اتفاق افتاده کاری جز صبوری از دست تان بر نمی آید. حواستان به اطرافیان باشد، نگاهشان به شماست. برای انجام یک کار اداری یا امضای یک سند دست نگه دارید و عجله نکنید. این روزها بهتر است کمی از سرعت همه کارها کم کنید و بیشتر به خودتان بپردازید. اگر می توانید به سفر بروید. برای خودتان خرید کنید و برای خانه تان گل و گیاه بخرید تا روحیه تان عوض شود.

فال روزانه برای متولدین (تیر ماه)

امروز احساسات سرکوب شده تان به جنب و جوش درآمده اند و با وجود این که سعی در حفظ آرامش خود دارید و تلاش می کنید که آرام به نظر برسید، روابطتان با دیگران تحت تأثیر این احساسات قرار دارند. یکی از همکاران شما فکر می کند که موفقیت شما به ضرر او و مانع پیشرفتش خواهد بود و به همین دلیل سعی دارد در راهتان سنگ اندازی کند و جلوی پیشرفتتان را بگیرد. بر خلاف او، بهتر است شما مقابله به مثل نکنید و حتی اگر در حمایت از او کاری از دستتان برمی آید انجام دهید، لزومی ندارد که موفقیت یکی حتما برابر با شکست دیگری باشد. امروز مطالعه در مورد فرهنگ و هنر اقوام و ملل مختلف می تواند منبع بزرگی از الهام برای کارهای خلاقانه ی شما باشد. با احساسی برخورد کردن با مسئله پیش آمده ممکن است نه تنها نتیجه ای که می خواهید نگیرید، بلکه به مشکلات تان اضافه هم بشود. نگران و دلتنگ عزیزی از راه دور هستید که فعلا دیدارش ممکن نیست. صبور باشید و در این مورد کمتر بهانه گیری کنید. زندگی همیشه همانطور که ما می خواهیم پیش نمی رود. غم از دست دادن کسی یا چیزی بر دوشتان سنگینی می کند. صبور باشید.

فال روزانه برای متولدین (مرداد ماه)

امروز باید نقطه امن و ثابت فکر و ایده های خود را پیدا کنید و در حال حاضر، نمی دانید برای 5 دقیقه آینده چه برنامه ای دارید، چه برسد به 5 سال آینده! متاسفانه توان تصمیم گیری ندارید زیرا نمی توانید به درستی واقعیت ها را ببینید و تشخیص دهید و همین مساله، شما را در غباری از تردیدها گرفتار کرده است. بی خیال این مسایل شوید. امروز به خودتان برسید، شمع روشن کنید، غذای مورد علاقه تان را سفارش دهید، با عشقتان بیرون بروید و بدون اینکه به کار فکر کنید، روز خود را تمام کنید. فردا روز بهتری خواهد بود. این روزها به شدت احساس خستگی می کنید. به تغذیه تان بیشتر توجه کنید و شب بیداری هایتان را کم کنید وگرنه در کارها دچار مشکل می شوید و سلامت تان را به خطر می اندازید. آینده نگری بیش از اندازه، شما را از حال غافل می کند. این هفته حواستان باشد تا جای ممکن از وارد شدن در هر بحثی فاصله بگیرید، وگرنه به دلیل فشارهایی که این اواخر تحمل کرده اید، ممکن است بحث از کنترلتان خارج شده و از کوره در بروید.

فال روزانه برای متولدین (شهریور ماه)

به دنبال اطلاعاتی برای پیش بردن کارهایتان می گردید که ممکن است آنها را از یکی از دوستان یا همکارانتان یا حتی جایی که انتظارش را ندارید، به دست آورید. این اطلاعات می تواند در موفقیت شما تاثیر بسیاری داشته باشد پس از آن بهترین استفاده را بکنید. از رابطه عاطفی اخیر خود ناامید شده اید اما بهتر است به جای دور شدن از شریک زندگی تان، احساسات خود را صادقانه با او در میان بگذارید. این رابطه ارزش تلاش کردن دوباره را دارد پس قدمی غیرمنطقی و تنها از روی عصبانیت بر ندارید. پس از سالها با دوستان قدیمی ملاقات خواهید داشت و زمان بسیار خوبی را به مرور خاطرات خواهید گذراند. با یکی از دوستان بر سر موضوعی جر و بحث کرده اید که بهتر است شما پیش قدم شده و مسئله را خاتمه دهید. ادامه این روند بیهوده و بی دلیل است. شخصی دائم سعی می کند خود را به شما نزدیک کند. تا جایی که بیشتر حضورش شکل مزاحمت پیدا کرده، بهتر است مودبانه اما رک و راست جایگاهش را به او متذکر شوید.

فال روزانه

فال روزانه برای متولدین (مهر ماه)

امروز اطلاعات جدیدی در ارتباط با روش های مختلفی برای کسب پیشرفت حرفه ای، افزایش درآمد و بیشتر کردن منافع شخصیتان به دست خواهید آورد که شما را با ارزش ها و باورهای قبلیتان درگیر خواهند کرد. این وضعیت شاید در حال حاضر کمی ذهنتان را به هم بریزد، اما در نهایت به پیشرفت شما کمک خواهد کرد؛ از امروز به بعد زندگی شما در جهت تازه ای قرار خواهد گرفت. اگر دلتان می خواهد در نیمه های هفته کمی خوش بگذرانید و فشار کاری چند روز اخیر را تخلیه کنید یک شام دو نفره با شخصی که دوست دارید بهترین گزینه ی ممکن برای شما خواهد بود. تمام آنچه در اطرافتان دارد اتفاق می افتد را فراموش کرده و فقط روی عشقتان تمرکز کنید. در رابطه با روابط عاطفی تان شاید بهتر باشد نسبت به اتفاقات ناخوشایند این اواخر منطقی تر فکر کنید. تصمیمی بگیرید که شما را از این همه فکر کردن و درگیری رها کند. تلاش برای سرکوب عشق بوجود آمده در دلتان بیهوده است. راهی پیدا کنید تا آن را به ثمر برسانید. به یک میهمانی دعوت خواهید شد. این دعوت را حتما بپذیرید و بروید. از بداخلاقی های این اواخر به جایی نخواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین (آبان ماه)

مغزتان پر شده از ایده هایی که هنوز خام هستند و باید روی آنها کار شود. برای پرورش آنها به کمک و همفکری اطرافیان نیاز دارید. با صدای بلند، حرف بزنید و آنها را مطرح کنید. اصلا برای طرح ایده ها، در محل کار جلسه برپا کنید. روی جزئیات آن تاکید داشته باشید. در کنار آن، جزئیات زندگی خودتان را نیز لحاظ کنید. یعنی اگر قرار است پروژه ای را به دست بگیرید، حتما مساله زمان و علایق شخصی خود و نیازهای خانوادگی را نیز در نظر بگیرید تا در میانه مسیر با مشکل مواجه نشوید. از اینکه ادعا کنید همه چیز را می دانید و اصطلاحا عقل کل هستید هم دست بردارید. اعتماد به نفس خوب است، اما بیش از حد به غرور کاذب تبدیل می شود. برای کاری که نمی توانید بکنید بیش از این خودتان را آزار ندهید. دوری از عزیزی شما را کلافه کرده، اما برای پیشرفت در کارتان لازم است که فعلا صبور باشید. این هفته برای شما هفته ای سرشار از تفریح و خوشگذرانی با دوستان خواهد بود. حواستان باشد که هر چیزی حد و اندازه ای دارد. به زودی امکان جابجایی یا نقل مکان برایتان وجود دارد. برای رسیدن به آنچه که می خواهید همین حالا مطالعه را شروع کنید.

فال روزانه برای متولدین (آذر ماه)

امروز باید بیشتر از همیشه مواظب حرف های خودتان باشید، چون در کلامتان چیزی فراتر از آنچه خودتان متوجه هستید نهفته است. حرفی که بی هیچ منظوری در واکنش به کارها و رفتار یکی از اطرافیانتان از دهانتان بیرون می آید می تواند برای او برنده تر از شمشیر باشد و زخمی عمیق به قلبش بزند. سعی کنید از این انرژی که در کلامتان نهفته است در جهت مثبت استفاده کنید، شما می توانید خیلی راحت دیگران را به پذیرفتن حرف ها و نظرات خود قانع کنید. امروز کمی بیشتر از همیشه به حس ششم خود توجه کنید، شاید آنچه قلبتان به شما می گوید چندان منطقی به نظر نرسد، اما می تواند اثرات جدی و مهمی روی زندگی شما داشته باشد. قولی برای انجام کاری به کسی داده اید که مدام به تعویق انداخته اید، بهتر است تا شخصیت خوش قولتان زیر سوال نرفته این کار را به انجام برسانید. همه چیز آن طور که شما امیدوار بوده اید نتیجه نمی دهند، بخاطر داشته باشید که هیچ شغلی عالی و بدون نقص نیست. این روزها مجبور به پرداخت هزینه ای شده اید که پیش بینی نکرده بودید و همین امر باعث نگرانی از حساب و کتاب این ماهتان شده.

فال روزانه برای متولدین (دی ماه)

امروز دیدن روش های ساده ای که شما برای انجام کارها و مسئولیت هایی که به عهده دارید مورد استفاده قرار می دهید باعث تعجب دیگران خواهد شد. توانایی شما در از بین بردن پیچیدگی کارها و انجام آنها به ساده ترین شکل ممکن از طریق تبدیل آنها به کارهای کوچکتر و راحت تر احترام دیگران را بر خواهد انگیخت. اما مهم تر از همه ی اینها روحیه ی مثبتی است که شما دارید و به بقیه هم منتقل می کنید. امروز احساس نزدیکی شما به عشقتان بیش از هر زمان دیگری است و به دنبال راهی هستید که این نزدیکی را حتی بیشتر هم بکنید. لزومی ندارد زیاد احتیاط کنید، طرف مقابلتان نیز از این احساس صمیمیت لذت خواهد برد. اجازه ندهید هیچ کس به هیچ بهانه ای حق و حقوقتان را پایمال کند و نهایتا با زبان بازی شما را مقصر جلوه دهد. کمی به خودتان برسید و برای خودتان خرید کنید. شما از فردی دلسرد و نا امید شده اید که او هم نسبت به شما همین احساس را دارد، بر اساس احساسات خود دست به هیچ اقدامی نزنید. به زودی ابرهای تیره از ذهنتان کنار رفته و این احساس سردی در شما فروکش می کند.

فال روزانه

فال روزانه برای متولدین (بهمن ماه)

در حال حاضر راه های زیادی در برابر شما قرار گرفته اند که خیلی از آنها به موفقیت ختم خواهند شد. در واقع این که شما کدام راه را در پیش بگیرید اهمیت چندانی ندارد و این نگرش و رفتار شما است که نتیجه ی نهایی را مشخص خواهد کرد. داشتن نظم و ترتیب در کارهایتان و تمرکز روی هدف نهاییتان کلید اصلی رسیدن شما به موفقیت خواهد بود. موانع تنها زمانی به نظرتان بزرگ و غیر قابل عبور خواهند رسید که چشمتان را از هدف اصلیتان بردارید. احساسات عاشقانه ی شما امروز ممکن است باعث شوند یک اثر هنری برای بیان این احساسات خلق کنید. از نشان دادن نتیجه ی کار به عشقتان خجالت نکشید، او قطعا از دیدن آنچه برایش انجام داده اید خوشحال خواهد شد. از امتحان کردن راه های نرفته می هراسید و همین امر باعث تجربه نکردن لذت های جدید در زندگی شماست. از کارهای تکراری فاصله بگیرید. جنگ اول به از صلح آخر است، اگر همان اول نظر خود را صادقانه بیان کنید کار به جایی که دیگر راه برگشتی نباشد، کشیده نمی شود. نذری دارید که ادایش نکرده اید. خود کرده را تدبیر نیست بیشتر فکر کنید و بعد جواب بدهید.

فال روزانه برای متولدین (اسفند ماه)

برقراری ارتباط با دوستان و همکاران، حتی افرادی که کوچک تر از شما هستند، می تواند ایده های جدیدی را در ذهن تان شکل دهد. برای انجام آنچه در ذهن تان می گذرد، عجله نداشته باشید، با صبر به هدف تان خواهید رسید. اگر تصمیم دارید امروز با فردی گفتگو کنید، حواس تان به کلامی که به زبان می آورید باشد. زیرا یک حرف اشتباه می تواند منجر به سوتفاهم شود و تمام اهداف تان را نقش بر آب کند. اگر درست پیش روید، در نهایت راه حل مشکل تان را پیدا خواهید کرد. شما قلب مهربانی دارید و همیشه سنگ صبور دیگران هستید اما واقعیت این است که خود شما هم نیاز دارید تا با کسی درد و دل کنید، این شخص را در خانواده تان بجویید تا با او حرف بزنید تا دلتان سبک شود. خبر به دنیا آمدن کودکی شما را خوشحال و ضمنا به شدت فکرتان را مشغول کرده است، دل نگرانی تان بیهوده است. از شخصی که توقعی ندارید هدیه ای دریافت خواهید کرد که شما را دلخوش می کند.

فال روزانه امروز | فال روزانه سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۴ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: