مهرداد میناوند و علی انصاریان

اشک های مهدی پاشازاده برای مهرداد میناوند و علی انصاریان + فیلم

اشک های مهدی پاشازاده برای مهرداد میناوند و علی انصاریان + فیلم
کدخبر : 550940

واکنش احساسی مهدی پاشازاده به یادآوری خاطرات مهرداد میناوند و علی انصاریان را ببینید.

عده‌ای معتقد بوند اگر واکسن کرونا زودتر وارد کشور می‌شد مهرداد میناوند و علی انصاریان را از دست نمی‌دادیم. این در حالی است که برخی پزشکان معتقدند که مهرداد میناوند و علی انصاریان حتی اگر واکسن کرونا را هم دریافت می‌کردند، باز ممکن بود از دنیا بروند. مهرداد میناوند و علی انصاریان دو پیشکسوت فوتبال تیم ملی و پرسپولیس به علت ابتلا به بیماری کرونا به ترتیب در هشتم و پانزدهم بهمن امسال جان خود را از دست دادند.

واکنش احساسی مهدی پاشازاده به یادآوری خاطرات مهرداد میناوند و علی انصاریان را ببینید.

فوت این دو ورزشکار فقید حواشی فراوانی را به دنبال داشت و عده‌ای از افراد معتقد بوند اگر واکسن کرونا زودتر وارد کشور می‌شد، این دو ورزشکار را از دست نمی‌دادیم. این در حالی است که دکتر پیام طبرسی، فوق تخصص بیماری‌های عفونی و رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری معتقد است حتی اگر واکسن کرونا هم به آن‌ها تزریق می‌شد، باز هم ممکن بود این دو عزیز از دنیا بروند.

بیوگرافی مهرداد میناوند

 نام:مهرداد

 نام خانوادگی:میناوند

 تاریخ تولد:9 آذر 1354

 محل تولد:تهران

 قد:183 سانتی متر

 فرزندان :آریا

مهرداد میناوند

زندگی نامه مهرداد میناوند

مهرداد میناوند (۹ آذر ۱۳۵۴ – ۸ بهمن ۱۳۹۹) بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران بود. وی برای باشگاه‌های گوناگونی از جمله پاس تهران، پرسپولیس، اشتورم گراتس، الشباب، و سپاهان بازی کرد. میناوند همراه با تیم پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد و با اشتورم گراتس ۱ قهرمانی در لیگ اتریش، ۱ قهرمانی در جام حذفی اتریش، ۲ قهرمانی در سوپرجام اتریش و ۳ سال حضور پیاپی و ۱۹ بازی در لیگ قهرمانان اروپا و ۲ بازی در لیگ اروپا را تجربه کرد.

مهرداد میناوند بیش از علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان، سابقه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

مهرداد میناوند و علی انصاریان

ازدواج مهرداد میناوند فوتبالیست سابق

مهرداد میناوند فوتبالیست سابق تیم ملی کشورمان و بازیکن پرسپولیس برای دومین بار داماد شد.

این فوتبالیست کشورمان خبر ازدواجش را با انتشار پستی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و همزمان با سالروز تولدش و در رُندترین تاریخ سال ۹۹ زندگی مشترکش را آغاز کرد.

مهرداد میناوند پس از فوتبال

مهرداد میناوند پس از کنار گذاشتن فوتبال، تجربه موفقی در هنر و گزارشگری نداشت. او به همراه پژمان جمشیدی و نیما نکیسا، نماهنگی را برای صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان ساختند. جناح اصولگرایان جمهوری اسلامی ایران، به این نماهنگ اعتراض کرد. روزنامه کیهان استفاده از زنان بدحجاب و حرکات موزون را مخالف ارزش‌های دینی دانست.

مهرداد میناوند تجربه زیادی در بازیگری پیدا نکرد. در زمینه موسیقی، تنها چند تک‌خوانی در برنامه‌های تلویزیونی داشت. آلبوم موسیقی او نیز اجازه انتشار نیافت.

مهرداد میناوند در اواخر عمر خود به دلیل «تعصب به باشگاه پرسپولیس»، به همراه علی انصاریان به گزارشگری و اجرای برنامه در شبکه اینترنتی باشگاه پرسپولیس می‌پرداخت.

درگذشت مهرداد میناوند

سکوهای ورزشگاه آزادی در دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ماشین‌سازی در ۱۱ بهمن ۱۳۹۹.

میناوند در ۳۰ دی ۱۳۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان لاله تهران بستری شد. وی در تاریخ ۸ بهمن ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا و آمبولی ریه ناشی از آن، در بیمارستان لالهٔ تهران درگذشت. میناوند در شرایطی به بیمارستان مراجعه کرده بود که حدود ۸۰ درصد ریه‌هایش درگیر ویروس کرونا شده بود. طبق گفته پزشک معالج وی، حال میناوند رو به بهبودی بود که بروز ناگهانی آمبولی ریه باعث مرگ وی شده‌است.

علی انصاریان

واکنش‌ها به فوت مهرداد میناوند

از زمان بستری شدن میناوند و علی انصاریان که هردو از بازیکنان سابق تیم فوتبال پرسپولیس بودند، تعدادی از ورزشکاران و هنرمندان از طریق صفحات مجازی برای میناوند و انصاریان آرزوی سلامتی کرده بودند.

پس از انتشار خبر درگذشت میناوند، جمعی از هواداران پرسپولیس روبروی بیمارستان لاله تجمع کردند. تردد مردم روبروی بیمارستان لاله، باعث به وجود آمدن ترافیک در آن منطقه شد. همچنین چندی از بازیکنان پیشکسوت پرسپولیس مانند علی کریمی، جواد کاظمیان و بهنام ابوالقاسم‌پور پس از مطلع شدن از وضعیت تشدید بیماری مهرداد میناوند، خود را به بیمارستان لاله رساندند. باشگاه‌های فوتبال پرسپولیس، استقلال، پیکان، اشتورم گراتس، صفحه رسمی ای‌اف‌سی و صفحه رسمی جام جهانی نیز درگذشت میناوند را تسلیت گفتند.

هم تیمی‌های سابق مهرداد میناوند در تیم اشتورم گراتس اتریش به همراه ایویتسا اوسیم که سرمربی آن دوره باشگاه بود، پس از درگذشت ستاره ایرانی آن نسل باشگاه اتریشی، در نامه ای احساسی تسلیت خود را برای در گذشت میناوند اعلام نمودند.

جانی اینفانتینو رئیس وقت فیفا در نامه ای رسمی پیام تسلیت خود را بابت در گذشت مهرداد میناوند به فدراسیون فوتبال ایران ارسال نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: