همراه اول

سوپرایز همراه اول برای روز مادر | بسته‌های ویژه همراه اول به‌مناسبت روز مادر

سوپرایز همراه اول برای روز مادر | بسته‌های ویژه همراه اول به‌مناسبت روز مادر
کدخبر : 551422

همراه اول از ارائه بسته‌های اینترنت با تخفیف ویژه به‌مناسبت روز مادر خبر داد.

سوپرایز شگفتانه همراه اول برای روز مادر رونمایی شد. هدایای همراه اول به مناسبت روز مادر اعلام شد. همراه اول برای تمام مشترکان خود به مناسبت ولادت فاطمه زهرا (س) هدایایی قرار داده است. هدایای همراه اول چون بسته اینترنت با تخفیف برای مادران گرامی در نظر گرفته شده است.

به نقل از روابط عمومی همراه اول، این اپراتور به مناسبت ولادت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر، بسته‌های اینترنت به شرح ذیل با تخفیف ویژه برای مشترکان دائمی و اعتباری نظر گرفته است. این بسته‌ها از _شنبه دوم بهمن‌ماه_ لغایت دوشنبه _چهارم بهمن‌ماه_ از طریق شماره‌گیری #۶۷*۱۰۰* قابل خریداری است. مشترکان می‌توانند نسبت به خرید بسته برای خود یا خرید و هدیه به دیگران اقدام کنند.

بسته اینترنت سه روزه

۱.۵ گیگابایت  ۶,۰۰۰

سه گیگابایت ۹,۰۰۰

بسته اینترنت ۱۵ روزه  پنج گیگابایت  ۱۵,۰۰۰

هفت گیگابایت  ۲۰,۰۰۰

کلیه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول با شماره‌گیری کد دستوری #۶۷*۱۰۰* می‌توانند نسبت به خرید بسته‌های ویژه یا خرید و هدیه به دیگران اقدام کنند.

جزئیات بسته اینترنت همراه اول به مناسبت روز مادر

امکان فعال‌سازی بسته‌های فوق برای مشترکان انارستان فراهم نیست.

علاوه بر کد دستوری، امکان فعال‌سازی بسته‌ها از طریق اپلیکیشن همراه من نیز فراهم است.

این بسته‌ها از امروز _شنبه دوم بهمن ماه_ لغایت دوشنبه _چهارم بهمن‌ماه_ قابل خریداری است و خرید مجدد بسته پس از اتمام حجم در بازه زمانی اجرای طرح نیز امکان‌پذیر است.

امکان فعال‌سازی هم‌زمان این بسته با کلیه بسته‌های اینترنت و ترکیبی وجود دارد.

این بسته‌ها، رزرو یا تمدید خودکار ندارد.

قیمت بسته‌ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و برای مشترکان اعتباری در زمان فعال‌سازی بسته ۹ درصد مالیات به قیمت بسته اضافه و از اعتبار مشترک کسر می‌شود و برای مشترکان دائمی قیمت بسته به علاوه ۹ درصد مالیات به صورت‌حساب اضافه خواهد شد.

در صورت خرید بسته برای دیگران، اگر مشترک خریداری کننده اعتباری باشد هزینه بسته به اضافه ۹ درصد مالیات از اعتبار وی کسر و اگر مشترک خریداری کننده دائمی باشد، هزینه بسته به علاوه ۹ درصد مالیات در صورت‌حساب وی اعمال خواهد شد.

استعلام این بسته از طریق درگاه #۱۰*۱۰۰* و اپلیکیشن همراه من امکان‌پذیر است.

 حمایت همراه اول از کاربران در مناسبت‌های مختلف

گفتنی است همراه اول پیش‌تر نیز با عرضه بسته‌های مکالمه و شارژ تلفنی مخصوص بانوان نیز توجه مضاعف خود را به بانوان همراه اولی نشان داده است.

سال گذشته نیز همراه اول با برگزاری جشنواره‌ای به مناسبت روز مادر از اهدا جایزه 250 میلیون ریالی به زنان دارنده اشتراک همراه اول خبر داده بود.

همراه اول همواره به مناسبت‌های مختلف اقدام به ارائه هدایا و خدمات ویژه برای کاربران خود کرده است. ارائه بسته‌های اینترنت با تخفیف ویژه که در اختیار کاربران همراه اول قرار گرفته است، نیز در چارچوب همین دست حمایت‌ها است.

با توجه به شیوع کرونا، عدم ارتباط نزدیک خانواده‌ها با یکدیگر و مشکلاتی که همچنان به دلیل قرنطینه وجود دارد استفاده از امکاناتی از این دست منجر به ارتباط بیشتر افراد بر بستر تکنولوژی با یکدیگر نیز خواهد شد.

معرفی شرکت و تاریخچه

نخستین مرحله از راه اندازی فناوری تلفن همراه در سال 73 با ظرفیت سازی برای 9200 شماره در شهر تهران با مسؤولیت امور ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران آغاز شد. در 19 مرداد ماه همان سال با واگذاری 4 سیم کارت به نهاد ریاست جمهوری، برای اولین بار عرضه رسمی سیم کارت در ایران آغاز شد.

هیئت وزیـــران درجلسه مـورخ 83/05/14 بنا بــه پیشنهــاد شماره 13897/100 مورخ 83/05/14 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به استناد مواد 2و4 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران – مصوب 1379 و مصوبه شماره 1901/76016 مورخ 82/04/24 شورای عالی اداری در اجرای بند ب ماده 1 قانون مذکور - با تجدید سازمان و تغییر نام و اصلاح اساسنامه مرکز سنجش از دور ایران به شرکت ارتباطات سیار ایران، اساسنامه شرکت را با سرمایه 2000 میلیارد ریال تصویب نمود و کلیه وظایف امور ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران به شرکت ارتباطات سیار ایران واگذار شد. همچنین در سال 89 پس از خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران، این شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد.

تاریخچه همراه اول:

فناوری های جدید در دو دهه اخیر تأثیرات بسیاری بر زندگی داشته اند و تا حد زیادی سبک زندگی ما را تغییر داده اند. تلفن همراه از پدیده هایی است که زندگی جوامع بشری را تحت الشعاع قرار داده است. در همین راستا، نخستین مرحله از راه اندازی فناوری تلفن همراه در سال 73 با ظرفیت سازی برای 9200 شماره در شهر تهران آغاز شد. در 19 مردادماه همان سال با واگذاری 4 سیم کارت به نهاد ریاست جمهوری، برای اولین بار عرضه رسمی سیم کارت در ایران آغاز شد. بنابراین با توجه به نیاز و تقاضای مردم به این فناوری، فعالیت هایی متناسب با جهت گیری جهانی برای توسعه شبکه تلفن همراه در اهداف عالی مجموعه مخابرات کشور صورت گرفت.

در پایان سال 82، این شبکه دارای 3 میلیون و 450 هزار مشترک بود که این تعداد به حدود 68.5 میلیون شماره در حال حاضر (توسط همراه اول) رسیده است. هم اکنون شبکه همراه اول علاوه بر این افزایش، بیش از 70 هزار کیلومتر جاده و 1245 شهر را تحت پوشش دارد.

منبع: ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۳ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: