بازی ایران و عراق

پخش زنده بازی ایران و عراق | ساعت بازی ایران و عراق

پخش زنده بازی ایران و عراق | ساعت بازی ایران و عراق
کدخبر : 551723

تیم ملی ایران و عراق امروز ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند، این درحالی است که فدراسیون فوتبال عراق چند ساعت قبل از رویارویی با ایران در اعتراض به تست های کرونا، از ایران به AFC شکایت کرد.

زمان دقیق بازی ایران و عراق مشخص شد. بازی ایران وعراق با حضور تماشاگر در ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود. بازی ایران و عراق در چارچوب  هفته هفتم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. پخش زنده بازی ایران و عراق از شبکه سه ساعت ۱۸:۰۰ دقیقه است. نتیجه بازی ایران و عراق نقش تعیین کننده ای در صعود به مرحله بعد دارد.

بازی ایران و عراق پخش زنده بازی فوتبال تیم ملی ایران و عراق را می‌توانید امروز ساعت ۱۸ از شبکه سه سیما تماشا کنید.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز پنجشنبه ۷ بهمن در ورزشگاه آزادی به مصاف همدیگر می‌روند.

بازی ایران و عراق

ترکیب تیم ملی ایران در بازی ایران و عراق

بر همین اساس دراگان اسکوچیچ؛ امیر عابدزاده، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید نورافکن، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی، وحید امیری، علی قلی‌زاده، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی را برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی انتخاب کرده است.

فدراسیون فوتبال عراق صبح امروز پنج شنبه و چند ساعت قبل از دیدار حساس برابر ایران در بیانیه ای که منتشر کرد از ارسال شکایت نامه رسمی خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین ارائه آن به ناظر بازی حساس با ایران خبر داد.

غیث مهنا مدیر تیم ملی فوتبال عراق گفت: در نامه ای که به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشتیم همه اتفاقاتی را که  از همان لحظه ورود کاروان ما به ایران رخ داد بیان کرده ایم به طوریکه در اعلام نتیجه تست ها تاخیر شد و تست ۶ نفر از کاروان ما هم دوباره گرفته شد این درحالی بود که نتیجه سه نفر از آنها متفاوت با بار نخست بود.

او ادامه داد: گذشته از تاخیر و این اتفاقاتی که رخ داد باید بگویم که بازرس بهداشتی به ما اعلام کرد که  همه تست های که گرفته شده تا ساعت ۱۰ شب منفی شد به استثنای یک بازیکن و یک عضو اداری. ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه ما را غافلگیر و اعلام کردند که ۴ بازیکن  و یک عضو اداری به ویروس مبتلا هستند اما ما این گزارش را رد کردیم و منتظر اعلام نتیجه نهایی در ساعت های پیش رو هستیم.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال عراق، ۸ بازیکن این کشور دیدار برابر ایران را در انتخابی جام جهانی از دست داده‌اند.

تست کرونای قایدی مثبت شد!

مهدی قائدی که از نخستین روز اردوی تیم ملی ایران در تهران، در تمرینات قبل از دیدار با عراق حضور داشت و با انگیزه زیادی زیر نظر دراگان اسکوچیچ کار می‌کرد، اکنون اجازه حضور در این مسابقه را نخواهد داشت.

در آخرین مرحله تست‌گیری کووید ۱۹ از بازیکنان تیم ملی ایران، مشخص شد جواب آزمایش کرونای مهدی قائدی مثبت است و این ستاره ریزنقش نمی‌تواند مقابل عراق به میدان برود.

قائدی که یکشنبه شب هفته گذشته در مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی جام ریاست جمهوری امارات مقابل شارجه به میدان رفته و پس از آغاز اردوی تیم ملی به تهران سفر کرده بود، حالا نمی‌تواند ایران را در مسابقه صعود به جام جهانی همراهی کند.

شاگردان اسکوچیچ درحال حاضر با کسب ۱۶ امتیاز در صدر جدول گروه A انتخابی جام جهانی قرار دارند و عراق هم با ۴ امتیاز پنجم است.

ملی پوشان کشورمان برای قطعی شدن صعودشان از 4 بازی باقیمانده فقط به سه امتیاز نیاز دارند و اگر بتوانند عراق را در خانه شکست بدهند ضمن پیروزی سه‌گانه مقابل این حریف چغر جواز صعود به جام جهانی قطر را به دست می‌آورند.

ایران در بازی رفت مقابل عراق با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید. گل‌های ایران در آن بازی را علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و علی قلی‌زاده به ثمر رساندند.

بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره دیدار ایران و عراق امروز در حضور تماشاگران مرد و زن برگزار خواهد شد. از آنجا که امیکرون در کشور اوج گرفته و به نوعی وارد پیک ششم شده‌ایم نگرانی‌هایی بابت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها وجود داشت تا جایی که حسین سپهر، فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در وزارت کشور گفته بود: «تست کرونای تعداد قابل توجهی از بازیکنان باشگاه‌های بزرگ کشورمان و همچنین همراهان تیم ملی عراق مثبت اعلام شده که جای نگرانی دارد و برای همین از عزیزان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال انتظار داریم که رعایت صددرصدی پروتکل‌های بهداشتی در مسابقه پیش روی تیم ملی را مورد توجه قرار دهند. حتی ممکن است مسابقه پیش روی تیم ملی بدون حضور تماشاگران یا با ظرفیت خیلی محدود برگزار شود.»

بالاخره بازی ایران و عراق با حضور تماشاگران برگزار می‌شود؛ سهم زنان ۲ هزار نفر

اما بالاخره دستور نهایی برای حضور تماشاگران در دیدار ایران و عراق صادر شد و هواداران تیم ملی می‌توانند از این دیدار دیدن کنند. حدود ۱۰ هزار تماشاگر ایران (۸ هزار مرد و ۲ هزار زن) می‌توانند صعود احتمالی ایران به جام جهانی۲۰۲۲ قطر را تماشا کنند. البته از این تعداد، ۱۰ درصد یعنی۱۰۰۰ بلیت سهم هواداران عراقی است. شاگردان اسکوچیچ در صورت شکست دادن عراق در ورزشگاه آزادی، بلیت جام جهانی را رزرو خواهند کرد و خیالشان از این بابت در بازی‌های بعدی راحت خواهد بود.

اما نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که تا لحظه تنظیم این گزارش هنوز نحوه بلیت فروشی برای تماشاگران مشخص نشده. موضوعی که باعث انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است. آن‌ها نوشته اند: «بلیت‌های جام جهانی قطر که قراره ۳۰۰ روز دیگه شروع بشه رو پیش‌فروش کردن، اما هنوز تکلیف

بلیت‌فروشی بازی ایران و عراق مشخص نشده»، «۲۶ ساعت به بازی ایران - عراق در مقدماتی جام‌جهانی مانده، هنوز درباره شیوه بلیت‌فروشی اطلاع‌رسانی نشده و اصلاً معلوم نیست قراره چه اتفاقی بیفته»، «یعنی من اگه میخواستم بلیت سفر به مریخ رو هم رزرو کنم انقدر منتظر نمی‌شدم و استرس نمی‌کشیدم که برای بلیت ایران-عراق دارم اذیت میشم»، «حتی بلیت جشنواره فجر هم اومد ولی بازی ایران و عراق نه!»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: