فال روزانه | فال روزانه پنجشنبه

فال روزانه امروز | فال روزانه پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰

فال روزانه امروز | فال روزانه پنجشنبه 12 اسفند 1400
کدخبر : 552560

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه پنجشنبه 12 اسفند بهمن تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید.

ضرب المثلی هست با این مضمون که به فال روزانه اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس ماه تولد و سیاره ی مربوط به شخص که همان سیاره ماه تولد می باشد پیش بینی می شود. در ادامه شما در حال خواندن فال روزانه پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ هستید.

فال روزانه متولد فروردین (بره):

برای این که دیگران شما را بشناسند باید حرف های دلتان را به زبان بیاورید، پس سکوت در این شرایط برایتان کارساز نیست. اینگونه خواهید دید که چقدر همه چیز آسان تر پیش خواهد رفت. شما تا به حال بازی دست دیگران بوده اید اما زمان خوبی است تا کنترل زندگی و امور خود را به دست بگیرید. قلب حساس شما به مراقبت بیشتری احتیاج دارد، آن را نادیده نگیرید. اگر مجرد هستید، به زودی یکی از دوستان قدیمی تان به سمت تان خواهد آمد. اگر چه انتظارش را نداشته اید اما بد نیست که در مورد او تجدید نظر کنید.  شنیدن یک جمله ساده بسیار خوشحالتان می کند. از دوستی مدتهاست بی خبرید تا دیر نشده حالش را بپرسید. شخصی بدون آن که قصد بدی داشته باشد با گفتن حرفی شما را دلگیر کرده، با او صحبت کنید در خودتان فرو نروید حرفش را به حساب سادگی اش بگذارید و ببخشید.

فال روزانه

فال روزانه متولدین اردیبهشت (گاو):

این روزها به دنبال بهانه ای برای شاد بودن هستید اما بدانید که برای شاد بودن حتما لازم نیست اتفاق بزرگی رخ دهد، اگر با دقت بیشتری به اطراف تان نگاه کنید می بینید که دنیا پر از لذت است. پس به جای منتظر بودن، از تک تک لحظات خود نهایت لذت را ببرید. در رابطه عاطفی خود، دچار سردرگمی شده اید، یادتان باشد که شما لایق بهترین ها هستید و در برزخ بودن به صلاح تان نیست. تنها برای پر کردن خلا تنهایی تان تن به هر رابطه ای ندهید که بعدها پشیمانی به سراغ تان خواهد آمد. ار حساسیت‌تان کم کنید تا با شنیدن هر حرفی بهتان بر نخورد، ادامه این رفتار دوستان را از اطرافتان پراکنده می کند. در رابطه عاطفی تان شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور به یک تصمیم گیری می شوید، این تصمیم را با عقلتان بگیرید و روزگار را به هردویتان سخت نکنید. برای رفتن به یک سفر بهتر است هرچه زودتر برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین خرداد (دوقلوها):

احساس می کنید که در تاریکی دست و پا می زنید. روزهای شما به نور بیشتری احتیاج دارید. پرده خانه تان را کنار بزنید، دلتان را نیز باز بگذارید و با افراد بیشتری در ارتباط باشید تا روشنی به زندگی تان نفوذ کند. شاید صحبت کردن از آنچه در درون تان می گذرد در حال حاضر برایتان سخت باشد اما با کمی اعتماد به نفس قادر به این کار خواهید بود. نگذارید دیگران چون عروسکی با شما بازی کنند. آنچه مهم است خشنودی شماست نه دیگران. پس با خودتان صادق باشید به زودی یک خبر خوبی از طریق یکی از دوستان تان به شما می رسد که زاویه دیدتان را به مسئله ای تغییر خواهد داد. در محیط کار خبری می شنوید که نگرانتان می کند، این خبر را از این گوش بگیرید و از آن گوش به در کنید، در کارتان تاثیری نخواهد گذاشت. برای انجام یک کار یا معامله دست دست نکنید تا زمان مفید را از دست ندهید. جایی از شما تعریف می کنند که به گوشتان می رسد و خوشخالتان می کند.

فال روزانه متولدین تیر (خرچنگ): 

 آنقدر انرژی تان زیاد است که آرام و قرار ندارید و دوست دارید چون پروانه ای مدام از این سو به آن سو بپرید. اما مراقب حریم خصوصی دیگران باشید زیرا می تواند موجب سوتفاهم شود. نسبت به افرادی که شما را زیاد نمی شناسند، با احتیاط بیشتری قدم بردارید. شما اخیرا از پذیرفتن مسئولیت های جدید فرار می کنید، اگر به دنبال پیشرفت هستید، این رفتار شما نتیجه ای ندارد. دوستی پیشنهاد کاری خوبی به شما داده است، اگر آن را قبول کنید شرایط مالی تان دگرگون خواهد شد. منتظر یک سورپرایز از طرف یکی از اعضای خانواده تان باشید. به شخصی برای رسیدن به خواسته اش کمک خواهید کرد. شنیدن یک خبر شما را با انجام تصمیمی که گرفته اید امیدوارتر می کند اما بهتر است فعلا در مورد آن با دیگران صحبت نکنید. شخصی برای رسیدن به خواسته اش خواسته شما را نادیده می گیرد، این بار می گذرد اما ارتباطتان را با این شخص کم و کم تر کنید.

فال روزانه متولدین مرداد (شیر):

اگر چه احساسات تان ثبات خود را از دست داده اند و احساس می کنید که در تلاطم دریایی مواج هستید اما این نوسانات را جدی نگیرید زیرا هر چه از روزتان بیشتر بگذرد، شما نیز احساس بهتری خواهید کرد. بد نیست کمی دید خود را نسبت به مسائل تغییر دهید و کمی خوش بین تر باشید. به دارایی، توانایی و چیزهایی مثبتی که در زندگی تان دارید، احترام بگذارید و برایشان ارزش قائل شوید تا جهان نیز با شما و خواسته هایتان هماهنگ شود. اکنون زمان آن است که مقاومت بیشتر از خود نشان دهید، اگر چه این کار انرژی زیاد از شما می گیرد اما نتیجه آن راضی تان خواهد کرد. در رابطه احساسی تان یک هدیه کوچک، یک شاخه گل بخرید و دلخوری طرف مقابلتان را برطرف کنید. برای عملی کردن تصمیمی دودل هستید. از شخصی در اطرافتان که پشت سر دیگران حرف می زند و مسائل مهم زندگی شان را برای شما تعریف می کند دوری کنید، او از شما هم پیش دیگران حرف می زند.

فال روزانه متولدین شهریور (سنبله):

 امروز بیش از همیشه مورد توجه دیگران هستید، پس بهتر است خودی نشان دهید و اطراف تان  را چون خورشیدی روشن کنید. قلب شما پر از عشق است و دوست دارید به طریقی آنها را تخلیه کنید. اگر متاهل هستید، زمان آن است تا عشق تان را به همسرتان ثابت کنید و اگر هم مجرد هستید، امروز نشانه ای از شروع یک رابطه عاطفی را در زندگی تان مشاهده خواهید کرد. تا می توانید در بیان احساسات تان دست و دل باز باشید تا دیگران نیز از صداقت و عمق احساسات شما متاثر شوند. به زودی تغییری در محیط کار برایتان ایجاد می شود که به نفع تان خواهد بود. به خودتان باور داشته باشید در مورد بحث های اخیر اگر فکر می کنید حق با شماست پای خواسته تان بایستید. دنبال یک مسئله مالی را بگیرید و با چند مشاور صحبت کنید. برای یک رقابت کاری یا تحصیلی خودتان را آماده کنید، شما لایق پیشرفت هستید و حالا بهترین زمان است.

فال روزانه

فال روزانه متولدین مهر (ترازو):

شما کاری را آغاز کرده اید اما حواس تان باشد که از مسیر خود منحرف نشوید. مسیر شما همان است که دلتان می گوید. پس انعطاف پذیری بیشتری به خرج دهید و با گوش دادن به ندای قلب تان راهی که در پیش گرفته اید را ادامه دهید. اگر سر سخت نباشید ممکن است طوفان شما را از مسیر اصلی منحرف کند. پس احتیاط لازم را به خرج دهید و با اعتماد به نفس کافی جلو روید. به زودی یکی از دوستان قدیمی تان را پیدا می کنید که می تواند تغییرات مثبتی در زندگی تان ایجاد کند. به داشته هایتان عادت نکنید قدرشان را بدانید تا شادتر زندگی کنید. انجام یک معامله برای مدتی از نظر مالی نگرانتان خواهد کرد، بهتر است به جای دل نگرانی به فکر راه حل باشید. به شخصی که چندبار عذرخواهی کرده و به دنبال جبران گذشته است فرصتی دوباره بدهید اما چشم و گوشتان باز باشد.

فال روزانه متولدین آبان (عقرب): 

اتفاق بدی را پشت سر گذشته اید. شما روزهای سختی را پشت سر گذاشتید و حال زمان آن است که کمی هم خوش گذرانی کنید. نترسید، هیچ مانعی پیش روی شما نخواهد بود. شما آنقدر توانایید که قادرید هر شرایط بدی را به زیباترین شکل تغییر دهید، اما قبل از هر کاری باید هر چه شک و تردید است را از دلتان دور بریزید. شاید دیگران به شما حسادت کنند اما بی توجهی به این افراد بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. در مورد رابطه عاطفی تان به حرف مردم اهمیتی ندهید مهم دلتان است اما خودتان حواستان باشد تا دوباره در احساسات غرق نشوید. در مورد یک مسئله کاری بی صبرانه منتظر تماس تلفنی هستید، شما فعلاً باید کمی دیگر صبور باشید. دیدن یک دوست حال و احوالتان را عوض می کند.

فال روزانه متولدین آذر (کمان):

 امروز سرتان شلوغ است و با افراد مختلفی در ارتباط خواهید بود اما کمی بیشتر مراقب کلامی که به زبان می آورید باشید زیرا ممکن است برایتان دردسر ساز شود. مثلا اگر از یکی از اعضای خانواده یا همکارتان درخواستی دارید آن را با احترام بیان کنید. اگر جمله شما حالتی امری داشته باشد ممکن است که آنها فکر کنند شما می خواهید روی زندگی آنها کنترل داشته باشید. فاصله خود را با دشمن هایتان حفظ کنید و از بحث با آنها بپرهیزید. بی محلی بهترین رفتاری است که می توانید در حال حاضر از خود نشان دهید. اجازه ندهید درگیری ها و بحث های کاری شما را از هدف بزرگتری که در سر دارید غافل کند، طبق برنامه تان پیش بروید. مجبور خواهید شد یک خرید کوچک بکنید این کار را با رضایت خاطر انجام دهید. یک بحث کوچک تبدیل به یک مشاجره بزرگ می شود تا می توانید از این ماجرا فاصله بگیرید.

فال روزانه متولدین دی (بز):

 امروز در بیان احساسات تان سخت نگیرید. قلب تان را باز بگذارید و به او آزادی بیان دهید. اگر چه آزادی و رهایی خوب است اما حواس تان باشد که این وضعیت شریک زندگی تان را نرنجاند و موجب سوتفاهم بین تان نشود. ممکن است که او تصور کند شما به او اهمیت نمی دهید، پس قبل از هر دلخوری شرایط را با جزییات برایش توضیح دهید. امروز زمان خوبی است تا سرتان را بالا بگیرید و با اعتماد به نفس بالا راه دهید. مسافرتی در پیش دارید که اتفاقات خوبی در آنجا برایتان رخ خواهد داد، پس از کنسل کردن آن در هر شرایطی بپرهیزید. شما این روزها توان هیچ بار اضافه ای را ندارید. به یک سفر کوتاه و نزدیک بروید تا آب ها از آسیاب بیافتد و اعصابتان هم آرام تر شود. از دوستی مدتهاست بی خبرید اما مدام به او فکر می کنید، بیش از این وقت تلف نکنید با او تماس بگیرید او هم منتظر تماس شماست.

فال روزانه متولدین بهمن (ظرف آب):

امروز حوصله کافی ندارید، به همین دلیل احتمال این که بی دلیل سر موضوعی بی اهمیت با فردی دعوا کنید، زیاد است. برای جلوگیری از این کار از همین حالا سعی کنید تمرکزتان را روی چیزهای مهم تری بگذارید. به خودتان نیز بها دهید و به دنبال علاقمندی هایتان باشید. شما مجبور نیستید خواسته های دیگران را تامین کنید در حالی که خودتان را نادیده بگیرید. با تغییر سبک زندگی تان، خواهید دید که شرایط چگونه به نفع شما تغییر خواهد کرد. به زودی یکی از دوستان قدیمی تا را بار دیگر پیدا خواهید کرد و روزهای خوشی را با او خواهید گذراند. برای برطرف شدن یک سوتفاهم لازم است طرف مقابلتان را بیشتر درک کنید و خودتان را جای او بگذارید. از لحاظ روحی و جسمی این روزها بسیار خسته اید برای خودتان بیشتر وقت بگذارید. به موسیقی بی کلام گوش کنید، به طبیعت بروید، پیاده روی کنید و از از مشغولیت فکری تان کم کنید.

فال روزانه

فال روزانه متولدین اسفند (ماهی):

در شرایطی هستید که دیگران به شما حسادت می کنند اما حواس تان باشد که دچار غرور نشوید. اگر چه موفقیت شما تا حدودی وابسته به دیگران است اما آن که نقش اساسی را در این روند دارد، در نهایت خود شما هستید. پس به تلاش هایتان برای رسیدن به اهدافی که در سر دارید، ادامه دهید. در مورد کاری نگران هستید اما این نگرانی شما بی مورد است زیرا به سادگی حل خواهد شد فقط باید به آن زمان دهید. سرنوشت کارش را خوب بلد است. برای یک سفر راه دور برنامه ریزی می کنید. شخصی قولی برای انجام کاری به شما داده اما امروز و فردا می کند و کار با سرعتی که توقع دارید پیش نمی رود، رودربایستی را کنار بگذارید و با او صریح صحبت و خواسته تان را بیان کنید، یادتان باشد ضرر این دیر کرد را شما می پردازید نه او.

فال روزانه امروز | فال روزانه پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۶ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: