مهران مدیری | مهران مدیری و افشاگری

دلیل عینک زدن مهران مدیری در جشنواره فجر لو رفت | حقیقت مهران مدیری درباره غیبت مسعود کیمیایی

دلیل عینک زدن مهران مدیری در جشنواره فجر لو رفت | حقیقت مهران مدیری درباره غیبت مسعود کیمیایی
کدخبر : 552608

عصر چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه و در دهمین روز جشنواره، فیلم سینمایی« خائن کشی » با حضور جمعی از عواملش در خانه جشنواره نمایش داده شد و علیرغم پیش‌بینی‌ها چندان با نارضایتی روبرو نشد.

بی شک یکی از  محبوب ترین هنرمندان سینمای ایران مهران مدیری است. مهران مدیری با ساخت فیلم های تماشاگر  پسند جایگاه ویژه ای در بین مخاطبان دارد. مهران مدیری چند سال است که به ساخت سریال نمی پردازد و اغلب در فیلم های سایر کارگردانان بازی  می کند. اخیرا نیز در جشنواره فیلم فجر با ژانری منحصر در فیلم سینمایی خائن کشی حضور پیدا کرده است. 

مهران مدیری

برخلاف تمام دوره‌هایی که نشست مطبوعاتی فیلم‌ها در جشنواره فجر بدون حضور کارگردان‌ برگزار نمی‌شد و برای فیلم‌های کیمیایی هم این اتفاق افتاده بود، اما این بار بدون حضور او نشست مطبوعاتی فیلمش برگزار شد و در ابتدای آن علی اوجی -تهیه کننده- با ابراز خوشحالی از اکران موفق فیلم گفت:آقای کیمیایی روی پای خود جراحی انجام دادند و فکر می‌کردیم زودتر خوب شوند ولی مشغول استراحت هستند. این نشست هم بدون حضور کارگردان‌ فقط به احترام شما اهالی رسانه برگزار شده است. همچنین امیرآقایی کرونا گرفته و بابت نبودنش عذرخواهی کرده است. 

مهران مدیری

با وجود گفته های اوجی، مهران مدیری بازیگر فیلم بیان کرد: جراحی پا بهانه بود، ایشان دوست نداشتند در اینجا باشند به دلایلی که میدانید. 

مهران مدیری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: