قیمت دلار | قیمت دلار امروز

قیمت دلار امروز | قیمت دلار دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰

قیمت دلار امروز | قیمت دلار دوشنبه 2 اسفند 1400
کدخبر : 553150

امروز (دوشنبه 2 اسفند ماه) آخرین قیمت دلار و سایر ارزها در معاملات عصر بازار آزاد تهران، اعلام شد.

قیمت دلار در روزهای اخیر با نوسان روبرو بود و در کانال 26 هزار تومانی در رفت و برگشت بود. قیمت دلار تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و به همین دلیل در نوسان است. نقش دلالان بر قیمت دلار بی تاثیر نیست و نیاز است که مسوولان دولتی، نظارت بیشتری بر بازار آزاد داشته باشند. قیمت دلار روز قبل دلار در بازار متشکل مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. روز قبل قیمت دلار کانادا مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار کانادا که روز قبل تا ۲۰,۴۸۳ (بیست هزار و چهارصد و هشتاد و سه ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۲۰ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۳۸ درصدی به ۲۰,۴۰۴ (بیست هزار و چهارصد و چهار ) تومان رسید.

قیمت دلار امروز دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰

دلار در صرافی ملی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۵۶ تومان کاهش، ۲۴,۷۱۷ تومان نرخ گذاری شد.دلار در بازار متشکل در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۷۷ تومان افزایش، ۲۴,۲۵۵ تومان نرخ گذاری شد.دلار در سامانه سنا با افزایش ۰.۳۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۴,۴۳۴ تومان معامله شد.دلار کانادا با افزایش ۰.۳۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۰,۲۷۳ تومان معامله شد.

قیمت دلار

قیمت دلار در صرافی ملی

امروز دلار در صرافی ملی مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۲۴,۷۷۳ (بیست و چهار هزار و هفتصد و هفتاد و سه ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۲۲ درصدی به ۲۴,۷۱۷ (بیست و چهار هزار و هفتصد و هفده ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

امروز دلار در بازار متشکل برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۲۴,۱۷۸ (بیست و چهار هزار و یکصد و هفتاد و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۳۱ درصدی به ۲۴,۲۵۵ (بیست و چهار هزار و دویست و پنجاه و پنج ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

امروز دلار در سامانه سنا مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در سامانه سنا که روز قبل تا ۲۴,۷۲۰ (بیست و چهار هزار و هفتصد و بیست ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۲۰ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۲۳ درصدی به ۲۴,۶۶۳ (بیست و چهار هزار و ششصد و شصت و سه ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

امروز دلار کانادا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار کانادا که روز قبل تا ۲۰,۱۹۳ (بیست هزار و یکصد و نود و سه ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۳۹ درصدی به ۲۰,۲۷۳ (بیست هزار و دویست و هفتاد و سه ) تومان رسید.

تداوم روند نزولی قیمت دلار متشکل 

 بازار متشکل  هم از روز شنبه تا روز دوشنبه  با وقفه کوتاه در مذاکرات وین شاهد  ثبات نسبی قیمت دلار بود . دلار در این روزها بر روی 27 هزار و 180 تومان قرار داشت.

اما از روز سه شنبه قیمت دلار متشکل بر مدار نزول قرار گرفت و  نسبت به روز دوشنبه 330 تومان پایین رفت و به کانال 26 هزار تومان برگشت. دلار در ادامه روز سه شنبه  به این کاهش قیمت بسنده نکرد و بار دیگر  نتوانست دربرابر افت قیمت مقاومت کند.

قیمت انتهایی دلار در بازار متشکل سه شنبه 25 هزار و 998 تومان بود که نسبت به عصر روز دوشنبه کاهش 1 هزار و 179 تومانی را نشان می‌دهد.

این اسکناس آمریکایی در روز  چهارشنبه برای ساعاتی  خود را به کانال 26 هزار تومان رساند اما زیاد در این کانال باقی نماند و دوباره  به کانال 25 هزار تومان برگشت. قیمت انتهایی دلار در بازار متشکل روز چهارشنبه بر روی 25 هزار و 807 تومان قرار داشت که نسبت به روز شنبه 1 هزار و 373 تومان کاهش را نشان می دهد. 

دلار، قیمت درهم را پایین کشید

قیمت درهم نیز سرنوشتی مشابه قیمت دلار داشت. درهم روز شنبه  تا روز دوشنبه  اگرچه در حال کاهش بود اما همچنان  بالای مرز حساس 8 هزار تومان قرار داشت. قیمت درهم در ابتدای هفته 8 هزار و 125 تومان، در وسط هفته 8 هزار و 20 تومان بود. افت قیمت دلار در روز سه شنبه باعث شد قیمت درهم نیز وارد فاز نزولی شود و مرز 8 هزار تومان را از دست بدهد و با 7هزار و 950 تومان معامله شود. 

منبع: اقتصادنیوز

قیمت دلار امروز | قیمت دلار دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: