هالک اینستاگرامی | مارتین فورد و هالک اینستاگرامی | هالک ایرانی | هالک پفکی

مارتین فورد حریف هالک اینستاگرامی ایرانی نشد | انصراف مارتین فورد افسانه ای از مبارزه با هالک اینستاگرامی

مارتین فورد حریف هالک اینستاگرامی ایرانی نشد | انصراف مارتین فورد افسانه ای از مبارزه با هالک اینستاگرامی
کدخبر : 553439

مارتین فورد عدم تمایلش به انجام مبارزه با هالک اینستاگرامی را اعلام کرد.

ویدئویی روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد که در آن هالک ایرانی که جدیدا ملقب به هالک فتوشاپی و هالک اینستاگرامی تبدیل شده است و باعث ناراحتی ورزشکاران سنگین وزن شد. هالک اینستاگرامی یا همان سجاد غریبی با ادعای زیادی وارد دبی شد تا با مارتین فورد مقابله کند اما هالک اینسستاگرامی با یک ضربه له شد. هالک اینستاگرامی چه هدفی از این مبارزه دارد وقتی میداند بازنده این مسابقه است. 

مارتین فورد حریف هالک اینستاگرامی ایرانی نشد

مارتین فورد عدم تمایلش به انجام مبارزه با هالک اینستاگرامی را اعلام کرد.

هالک اینستاگرامی

کری خوانی هالک اینستاگرامی قبل از دیدن مایکل فورد افسانه ای را در ادامه می توانید ببینید:

رو در رو شدن سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی با مارتین فورد در دبی آبروی ایرانیان را برد.

فیلم این رویارویی را در ادامه ببینید:

بی آبرویی هالک اینستاگرامی تمامی ندارد

دیدار رسمی این دو نفر قرار است دوم آوریل در سالنO2  برگزار شود اما این دو نفر که در دبی حضور دارند روز پنجشنبه برای اولین بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

در این تقابل هر دو آماده بودند تا با دیگری مقابله کنند اما این هالک ایرانی بود که موفق شد فورد را به زمین بزند. 

پس از درگیری مختصری که روی زمین داشتند برای دومین بار سرپا کار را آغاز کردند و این بار فورد بود که با ضربه‌ای باعث شد که غریبی به زمین بیفتد. 

نبود اقدامات امنیتی کافی در رینگ مسابقه باعث شد افرادی که در حال فیلم‌برداری از این تقابل بودند وارد رینگ شده و در نهایت این رقابت را نیمه‌کاره متوقف کنند.

نکته عجیب این تقابل تفاوت قد قابل توجه بین سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را جلب کرده است. علیرغم داشتن لقب هالک ایرانی، این ورزشکار به شکل واضحی از رقیب خود کوتاه قامت‌تر است و به نظر می‌رسد که این موضوع در رقابت ماه آوریل برای او دردسرساز شود.

انتشار این تصاویر باعث شده که بسیاری از کاربران نیز به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار پیش از این فتوشاپ بوده یا با تکنیک‌های خاصی فیلمبرداری و تصویربرداری شده است. 

رقابت آنها که قرار است حدود یک ماه دیگر برگزار شود در چهار وقت دو دقیقه‌ای خواهد بود و قرار است اتحادیه بوکس حرفه‌ای بر آن نظارت کند.

فورد و غریبی هرگز پیش از این تجربه مبارزه در رینگ را نداشته‌اند اما فورد سال‌ها در حال تمرین در رشته هنرهای رزمی ترکیبی بوده و یکی از علاقمندان جدی این رشته ورزشی به حساب می‌آید.

سبک تمرینی غریبی پیش از این از سوی هواداران زیر سوال رفته بود و فورد نیز ویدیوهای عجیب منتشر شده از او را «شرم‌آور» خوانده بود. این ورزشکار بریتانیایی مدعی شده بود که پیروزی برابر غریبی در ماه آوریل دستاورد خاصی برای او به حساب نمی‌آید.

فورد پیش از این به میرر گفت:« من فقط می‌خواهم سرش را خرد کنم. این هیچ حس پیروزی یا غروری به من نمی‌دهد چون اساسا فکر نمی‌کنم که او چیزی برای عرضه داشته باشد و کاری کند که من احساس غرور کنم. این مبارزه برای من برطرف کردن چرندیاتی است که در چند سال اخیر مطرح شده است.»

گویا تمامی فعالیت های هالک ایرانی با فتوشاپ بوده است این فیلم سبب تمسخر هالک ایرانی در فضای مجازی شد.

هالک ایرانی

رقابت هالک ایرانی با مارتین فورد افسانه ای

 فیزیک بدنی عجیب و غریب سجاد غریبی و شباهتش با «هالک»، قهرمان بزرگ کمیک‌های آمریکایی باعث شهرت ناگهانی‌اش در سراسر جهان شده‌است. قد سجاد غریبی ۱,۸۸ سانتی‌متر است. سجاد غریبی در صفحه اینستاگرامش از آمادگی کامل برای مبارزه با قویترین مردان دنیا خبر داد.

 سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی در اینستاگرامش نوشت: مبارزه بعضی از این فایترهای کوچولو و لاغر اندام حوصله من رو سر میبره، دانا وایت مبارزه فوق سنگین وزنها میتونه هیجان انگیز تر باشه باور کن ! من کاملا آماده هستم برای مبارزه فقط بگو چه کسی در حد و اندازه من هست و کجا باید او رو در هم بکوبم ؟

من برای نبرد واقعی به اکتاگون میام نه سرگرمی، فقط باید قوانین بازی رو تغییر داد چون زنده موندن حریف رو در قفس تضمین نمیکنم، در ماه پیش رو با اولین نشست خبری حریف و سازمانی که قرار هست در آن اولین مبارزه را انجام دهم اعلام میکنم (نشست خبری بزودی). کرونا ویروس باعث افت وزنم شده بود اما بعد سه ماه مجدد به حجم با کیفیت تر برگشتم ۱۸۰kg.

هالک ایرانی

سجاد غریبی چندین بار از مبارزه با قویترین مردان جهان در مسابقات جهانی مبارزه آزاد خبر داده ولی تاکنون این اتفاق نیافتاده است.

خبر مبارزه احتمالی او با مارتین فورد ورزشکار غول‌پیکر انگلیسی که به او لقب "ترسناک‌ترین مرد جهان" داده اند نیز، جنجالی شد. بعضی هواداران سجاد غریبی و فورد، مبارزه این دو ورزشکار فوق سنگین را «نبرد قرن» نامیدند.

ثبت‌نام او برای شرکت در جنگ سوریه در سال ۹۵ خبر ساز شد. او به خبرگزاری فارس گفته بود: «من همیشه مدافع اهل بیت و کشورم خواهم ماند. برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام‌نویسی کردم و اگر لایق باشم حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و از کشورم دفاع می‌کنم.»

مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد در لندن

۱۳ آبان ۱۴۰۰ ایسنا به نقل از راشاتودی، گزارش داد که سجاد غریبی ملقب به «هالک ایرانی» و مارتین فورد مشهور به «ترسناک‌ترین مرد روی کره زمین»، روز دوم آوریل در لندن برابر هم پیکار خواهند کرد. این مسابقه بزرگ بوکس بین سجاد غریبی و مارتین فورد قرار است در ورزشگاه O۲ لندن با ظرفیت ۲۰ هزار نفر برگزار شود.

پیش‌تر قرار بود در سال ۲۰۱۸ این مبارزه برگزار شود و حالا مشخص شد که این مبارزه در نهایت دوم آوریل برگزار شود، زمانی که یکی از بزرگترین سالن‌های لندن میزبان مسابقه بوکس خواهد بود.

غریبی در گذشته به دلیل ادعای مقابله با داعش مورد توجه قرار گرفته بود و فورد که بیش از ۳.۱ میلیون دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد، یکی از معدود افرادی است که می‌تواند با این هرکول مواجه شود.

هیچ کدام در هیچ رشته‌ای مسابقه رسمی نداشته‌اند و گفته می شود فورد سال ها در MMA تمرین می کند و هالک دعوت های زیادی برای مبارزه دریافت کرده است.

فورد که مرتباً از گروه های فیلمبرداری درخواست می کند، ادعا کرده که غریبی مسائل را «بیش از حد شخصی» کرده است.

هالک ایرانی خطاب به حریف انگلیسی گفت: به بی‌احترامی‌ به من و دلقک‌بازی‌های خود ادامه بده، اما قول می‌دهم تو را با برانکارد از روی رینگ بوکس بیرون ببرند. تو هیچ شانسی مقابل من نداری.

وی تصریح کرد: همه چیز استعداد و ژن نیست. من معتقدم اگر کسی سخت تلاش و تمرین کند، به هدف خود می‌رسد. این روش من است.

مبارزه بوکس غربیی و فورد، روز شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در ورزشگاه O۲ لندن برگزار می‌شود.

پیش‌تر قرار بود در سال ۲۰۱۸ این مبارزه برگزار شود و حالا مشخص شد که این مبارزه در نهایت دوم آوریل برگزار شود، زمانی که یکی از بزرگترین سالن‌های لندن میزبان مسابقه بوکس خواهد بود.

غریبی در گذشته به دلیل ادعای مقابله با داعش مورد توجه قرار گرفته بود و فورد که بیش از ۳.۱ میلیون دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد، یکی از معدود افرادی است که می‌تواند با این هرکول مواجه شود.

هیچ کدام در هیچ رشته‌ای مسابقه رسمی نداشته‌اند و گفته می شود فورد سال‌ها در MMA تمرین می‌کند و هالک دعوت‌های زیادی برای مبارزه دریافت کرده است.

فورد که مرتباً از گروه‌های فیلمبرداری درخواست مصاحبه می‌کند، ادعا کرده که غریبی مسائل را «بیش از حد شخصی» کرده است.

مارتین فورد حریف هالک اینستاگرامی ایرانی نشد | انصراف مارتین فورد افسانه ای از مبارزه با هالک اینستاگرامی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۸۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: