رامبد جوان | جنجال رامبد جوان | دختر رامبد جوان

افشای راز رامبد جوان درباره تابعیتش | عصبانیت بد رامبد جوان از سوال جنجالی علی ضیا

افشای راز رامبد جوان درباره تابعیتش | عصبانیت بد رامبد جوان از سوال جنجالی علی ضیا
کدخبر : 554153

رامبد جوان، شب گذشته با حضور در برنامه «فرمول یک» در پاسخ به علی ضیا مبنی بر اینکه اگر به عقب برگدد بازهم به کانادا سفر می‌کند گفت: «اگر به عقب برگردم بازهم به کانادا سفر میکنم چون دلیل دارد و این یک موضوع خانوادگی هست و من هم بخشی از این خانوده هستم.

یکی از برنامه سازان موفق در تلویزیون بی شک رامبد جوان است. رامبد جوان سازنده برنامه معروف و محبوب خندوانه است. رامبد جوان هر چند مدت با حواشی روبرو می شود که به درستی ان را مدیرت می کند این اتفاق ممکن است از محبوبیت این کارگردان، بازیگر و تهیه کننده باشد. رامبد جوان با نگار جواهریان ازدواج کرده و متاهل است.

رامبد جوان، شب گذشته با حضور در برنامه «فرمول یک» در پاسخ به علی ضیا مبنی بر اینکه اگر به عقب برگدد بازهم به کانادا سفر می‌کند گفت: «اگر به عقب برگردم بازهم به کانادا سفر میکنم چون دلیل دارد و این یک موضوع خانوادگی هست و من هم بخشی از این خانوده هستم.

او در ادامه گفت: من پاسپورت و تابعیت هیچ جای دنیا را ندارم و قصدهم ندارم به هیچ جای دنیا بروم. همه برنامه ریزی های کاریم هم محدود هست به مملکت خودم و در این ۵٠ سال یاد گرفتم در ایران زندگی کنم درنتیجه اگر جایی بروم هرآنچه بدست آوردم را از دست میدهم.

رامبد جوان با اشاره به انتقادات مردم از او نیز گفت: اینو درک میکنم که مخاطبین بخاطر میزان علاقه‌ای که از خودم به ایران نشان دادم احساس کردند که دارم تناقض گویی میکنم اما اینطور نیست چون آن کار تصمیم خانوادگی بود و این تصمیم برای نوع زندگی من در این مملکته.

او در پایان خاطرنشان کرد: من یاد گرفتم برای مخاطب ایرانی کار کنم و برای آنها برنامه، سریال و فیلم بسازم. پس برایم مهمه که این ارتباط با مردم حفظ شود.

بیوگرافی رامبد جوان

نام :رامبد

نام خانوادگی :جوان تبریزی

تاریخ تولد :1 دی 1350 

همسر سابق :ماندانا روحی - سحر دولتشاهی

همسر:نگار جواهریان

حرفه :بازیگری ، کارگردانی ، مجری

رامبد جوان

مصاحبه با رامبد جوان

رامبد جوان در پاسخ به این پرسش که «خندوانه» با شعار شاد بودن چقدر در تحقق اهدافش موفق بوده گفت: آدم‌های بسیاری در «خندوانه» به من گفته‌اند آقای جوان ما قرص اعصاب می‌خوردیم اما با تماشای «خندوانه» دیگر قرص نمی‌خوریم. یکی می‌گوید من بیکار بودم «خندوانه» نگاه کردم انگیزه گرفتم رفتم کار پیدا کردم. زوجی می‌گویند ما داشتیم از هم جدا می‌شدیم «خندوانه» به ما انگیزه داد که جدا نشویم. آدم‌هایی گفته‌اند که افسرده بوده اند اما با تماشای «خندوانه» حالشان بهتر است.

جوان در پاسخ به اظهاراتی که بعضا از سوی منتقدان این برنامه عنوان می شود مبنی بر اینکه وقتی حالمان بد است، به چه چیزی باید بخندیم گفت: باید بدانیم که هر چقدر هم حالمان بد باشد، نیاز داریم به اینکه یک نفر تکانمان بدهد و بگوید دوام بیاور و قوی باش. وقتی کار به انتقاد می رسد، اکثریت منتقدان کسانی هستند که برنامه را کامل نگاه نمی کنند و اگر از آن ها بپرسید گزیده ای از برنامه را در شبکه های مجازی دیده اند. گزیده هایی که ممکن است با شیطنت انتخاب شده باشد و مفهموم کلی برنامه را نشان ندهد.

رامبد جوان در پاسخ به این پرسش که «خندوانه» چقدر از موفقیتش را در این سال ها مدیون عروسک «جناب خان» است؟ اظهار کرد: «خندوانه» و «جناب خان» خیلی به یکدیگر متصل هستند. انگار خواهر و برادر هستند. نمی‌توانم بگویم کدامیک به دیگری کمک می‌کند اما «خندوانه» بود و بعد جناب خان آمد؛ وقتی جناب خان آمد، «خندوانه» در اوج بود. ولی به هر حال از خود من به عنوان یکی از عناصر اصلی این خانواده تا همه مخاطب‌های «خندوانه» عاشق جناب خان هستند.

رامبد جوان

زندگینامه رامبد جوان

رامبد جوان متولد 1 دی 1350 در تهران ، بازیگر ، مجری و کارگردان است. تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که بازیگری را از تئاتر شروع کرد و از 24 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا اجرا می کند و تجربه سه زندگی زناشویی هم دارد ! رامبد جوان تبریزی ، متولد محله شهر آرا در تهران می باشد اما اصالتا اهل تبریز می باشد و تنها یک خواهر بزرگتر بنام پوپگ (بازیگر سابق) دارد. من ننه مریمی‌ داشتم که مرا بزرگ کرد ، خانم مسن لری با دامن‌ های بلند که آبله رو بود ، ما خیلی همدیگر را دوست داشتیم خدا رحمتش کند. آن زمان پدر و مادرم سرکار بودند و ننه مریم از صبح تا شب می‌ زد و من بالا و پایین می‌ پریدم ! همه چیز خیلی لذت بخش بود.

شاید نتیجه همان روزها بود که از جایی به بعد شاد شدن انتخاب من شد. اولین بار در سال 1369 وقتی 19 ساله بود با تئاترهای دانشجویی شروع کرد تا اینکه جدی سال 74 با معرفی فرهاد جم در یک ایپزود سریال «همسران» بازی کرد. البته در نوروز 73 هم با برنامه عروسکی در چهار اپیزود هم تجربه بازی در جلوی دوربین را بدست آورد. سل 1375 با دعوت بیژن بیرنگ (کارگردان) برای بازی در سریال «خانه سبز» کنار خسرو شکیبایی بازی کرد تا اینکه سال 77 با سریال «کت جادویی» به شهرت رسید. حضور او در سریال «ولایت عشق» سال 79 در نقش امین عباسی به کارگردانی مهدی فخیم زاده نشان از استعداد بی نظیر او داشت.

سال 1388 وقتی 38 ساله بود در قامت کارگردان و بازیگر سریال «مسافران» را با حضور حسن معجونی و شقایق دهقان بروی آنتن برد که به شدت محبوب شد.

ازدواج رامبد جوان

رامبد جوان اولین بار دهه هفتاد با خانم ماندانا روحی از بازیگران وقت تئاتر ازدواج کرد که خطبه عقد این دو توسط سید محمد خاتمی خوانده شد. رامبد جوان در 27 اسفند 1387 وقتی 37 ساله بود با سحر دولتشاهی بازیگر 29 ساله ازدواج و باهم زیر یک سقف رفتند که زمان خود بسیار مورد توجه قرار گرفت. این دو باهم در گروه تئاتر آتیلا پسیانی باهم آشنا شدند اما این زندگی بعد از شش سال در سال 1393 به جدایی ختم شد.

دو سال بعد از طلاق خانوم دولتشاهی عکس هایی از رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان شایعه رابطه این دو را سر زبان ها انداخت. مدت ها طول کشید تا بصورت تلویحی رامبد جوان و نگار جواهریان ازدواج خود را تایید کردند.

رامبد جوان

رامبد جوان و هدیه جنجالی اش

بر اساس اذعان دوستانش آنها در سال ۹۵ در کشور یونان مراسم عروسی خود را برگزار کردند که ثمره این زندگی دختری بنام ایراندخت متولد ۳۱ تیر ۹۸ در کاناداست. رامبد جوان در مصاحبه ای که بعد از نشست خبری فیلمش بنام «نگار» در شهر ۹۶ انجام داد گفت: فیلم نگار بهترین هدیه به همسرم نگار جواهریان بود. خرداد ماه ۱۳۹۸ چند هفته قبل از به دنیا آمدن دخترشان ، لو رفتن عکسی از رامبد جوان و نگار جواهریان (بدون حجاب) در کشور کانادا به شدت جنجالی شد. این زوج برای به دنیا آوردن دخترشان به جهت گرفتن شناسنامه کانادایی به این کشور رفتند که در آن زمان چیزی حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه برداشت. من از بچگی همین قدر پر جنب و جوش و پر هیجان بودم اما نمی دانم چرا هیچ وقت به فوتبال علاقه مند نشدم  این علاقه بعدها هم در من ایجاد نشد. با وجود اینکه دوستان فوتبالیست کمی ندارم اما هیچ وقت به عنوان یک طرفدار فوتبال نتوانستم خودم را نشان دهم.

رامبد جواناستیو مک کویین را خیلی دوست داشتم ، عاشقش بودم به این خاطر که موتورسواری ، رانندگی و تیراندازی بلد بود و در فیلم ها به زن ها کم توجه بود !

بروسلی و جکی چان را هم دوست داشتم ، همین الان تمام آرشیو فیلم های بروسلی را دارم.

ایده اولیه این برنامه «خندوانه» از سال ۸۵ در ذهن من بود ، اما شرایط ساخت آن به دلایل مختلف پیدا نمی شد بالاخره در سال ۱۳۹۳ همه چیز با هم جور شد.

با درایت و پشتیبانی خوب مدیر محترم شبکه نسیم یعنی دکتر کرمی که مدیر فوق‌ العاده‌ ای هستند ، توانستم این برنامه را با یک گروه کاملا حرفه‌ ای روی آنتن ببرم.

افشای راز رامبد جوان درباره تابعیتش | عصبانیت بد رامبد جوان از سوال جنجالی علی ضیا 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: