فال حافظ | فال حافظ چهارشنبه

فال حافظ امروز | فال حافظ چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱

فال حافظ امروز | فال حافظ چهارشنبه 3 فروردین 1401
کدخبر : 554470

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید با ما همراه باشید.

یکی از قدیمی ترین فال هایی که اکثریت اعتقاد قلبی به آن دارند فال حافظ است. فال حافظ امروز ۳ فروردین به نیت ماه های مختلف به همراه تفسیر و معنی آن آورده شده است. گرچه نمی توان بر پایه فال حافظ برنامه ریزی کرد اما خواندن فال حافظ هر روز ماه ها نوعی سرگرمی است که می توانید آن را در گوشه ذهن خود نگهدارید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

سحرگه ره روی در سرزمینی

همی‌گفت این معما با قرینی

که ای صوفی شراب آن گه شود صاف

که در شیشه برآرد اربعینی

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد معمایی برایتان پیش آمده که لاینحل است. برای حل آن به افراد ناباب مراجعه نکنید. چراغ امیدتان روشن می شود و شما به جواب معمای خودتان می رسید. فعلا با مشکلات سازش کنید. با مشورت به آنچه که می خواهید می رسید. کمی تحمل کنید. جواب این معما ارزش این صبر و سازش شما را دارد.

فال حافظ

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست

جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست

حالیا خانه برانداز دل و دین من است

تا در آغوش که می‌خسبد و همخانه کیست

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد اگر در عشق شکست خورده ای تقصیر کسی نیست و افسوس خوردن بی‌فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن ان شاءالله که موفق می‌شوی. دنیا به آخر نرسیده است؛ باز هم فرصت داری.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

دل من در هوای روی فرخ

بود آشفته همچون موی فرخ

دوتا شد قامتم همچون کمانی

ز غم پیوسته چون ابروی فرخ

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل دیده ات را با گریه به تاراج داده و دیگر اشکی باقی نمانده است. هرچه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

فـال حـافـظ متولدین تیر

لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است

وز پی دیدن او دادن جان کار من است

شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز

هر که دل بردن او دید و در انکار من است

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

من دوستدار روی خوش و موی دلکشم

مدهوش چشم مست و می صاف بی‌غشم

گفتی ز سر عهد ازل یک سخن بگو

آن گه بگویمت که دو پیمانه درکشم

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید فقط به ظاهر دیگران توجه می کنید و باطن و سرشت آنها برایتان اهمیتی ندارد و این موضوع ممکن است باعث شود آدم هایی که اصطلاحا مار خوش خط و خال هستند به شما نزدیک شوند و برایتان دردسر ایجاد کنند‌.

فال حافظ

فـال حـافـظ متولدین شهریور

ز دست کوته خود زیر بارم

که از بالابلندان شرمسارم

مگر زنجیر مویی گیردم دست

وگر نه سر به شیدایی برآرم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد از روزگار خود بسیار دلگیر و ناراحتید ولی باز هم خدا را شکر می‌کنید. به زودی انگیزه ای در زندگی تان پیدا می کنید که شما را به فردی کوشا و متفاوت تبدیل می‌کند.

فـال حـافـظ متولدین مهر

در همه دیر مغان نیست چو من شیدایی

خرقه جایی گرو باده و دفتر جایی

دل که آیینه شاهیست غباری دارد

از خدا می‌طلبم صحبت روشن رایی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که بسیار دلتنگ هستید و به دنبال کسی می‌گردید که درد دل تان را به او بگویید ولی کسی را پیدا نمی‌کنید. از غصه مثل شمع آب می‌شوید بدون اینکه پروانه ای پیش روی تان باشد. شاید یار از شما دور باشد ولی خدا با شماست و ندایی در دل تان می گوید که آینده روشن است.

فـال حـافـظ متولدین آبان

ما بی غمان مست دل از دست داده‌ایم

همراز عشق و همنفس جام باده‌ایم

بر ما بسی کمان ملامت کشیده‌اند

تا کار خود ز ابروی جانان گشاده‌ایم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد دل به دریا زده‌اید و از افشای رازتان هراسی ندارید. دیگر خسته شده اید و می خواهید همه کارها را یکسره کنید. تنها خودتان هستید که می توانید به اهداف تان برسید. برای کاری که انجام می‌دهید دلیل و مدرک دارید. حق کسی را هم پایمال نمی کنید. یکرنگ باشید تا مانعی سر راه تان سبز نشود و زودتر به مقصود خود برسید.

فال حافظ

فـال حـافـظ متولدین آذر

بالابلند عشوه گر نقش باز من

کوتاه کرد قصه زهد دراز من

نقشی بر آب می‌زنم از گریه حالیا

تا کی شود قرین حقیقت مجاز من

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید یک آن تصمیم نادرست تان باعث یک عمر پشیمانی شما شده است. به ایمان خویش تکیه کنید با گریه و زاری کردن کاری از پیش نمی برید. از چیزی نترسید دوباره یا علی گفته و شروع کنید. با برداشتن قدم اول نسیم پیروزی وزیدن می کند. تا حالا فکر می کردید نقشه های تان عملی نیست ولی با کمی تدبیر به حقیقت می پیوندد.

فال حافظ متولدین دی

هاتفی از گوشه میخانه دوش

گفت ببخشند گنه می بنوش

لطف الهی بکند کار خویش

مژده رحمت برساند سروش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید لطف خداوند شامل حالت شده است. توبه کن تا مژده‌ بسیار خوبی به تو بدهند. انتظار و دوری به سر رسیده و به این خاطر دعاهایت است. به نذری که کرده‌ای عمل کن. در راه خدا انفاق کن تا همیشه از چشم زخم ایمن باشی.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

ای رخت چون خلد و لعلت سلسبیل

سلسبیلت کرده جان و دل سبیل

یا رب این آتش که در جان من است

سرد کن زان سان که کردی بر خلیل

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که انتظار معجزه دارید و این معجزه وقتی محقق می شود که تمام هم و غم خود را به کار ببندید. وقت تنگ است. کمی عجله کنید. فعلا دست تان کوتاه است اما ان شاالله به مقصود دست پیدا خواهید کرد. گاهی دست سرنوشت طوری رقم می خورد که بدون هیچ گونه تلاشی مقصود و نظر خود به دنبال تان می آید.

فال حافظ

فـال حـافـظ متولدین اسفند

به چشم کرده ام ابروی ماه سیمایی

خیال سبزخطی نقش بسته ام جایی  

فراق و وصل چه باشد رضای دوست طلب

که حیف باشد از او غیر او تمنایی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید با خیال روی یار زندگی می‌کنید و امیدتان به جوابی است که او می‌دهد. دیگر از انتظار خسته شده‌اید و دل تان محزون شده و از آتش عشق می‌سوزید. ناامید شده‌اید و حاضرید برای رسیدن به یار هر کاری انجام دهید. امیدوار باشید و رضایتان به رضای خدا باشد زیرا به آنچه که طلب کرده اید می رسید.

فال حافظ امروز | فال حافظ چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: