امیر جعفری | امیر جعفری و همسرش | امیر جعفری و ریما رامین فر

جشن تولد همسر امیر جعفری در کنار بازیگران معروف | کادوی لاکچری امیر جعفری برای ریما رامین فر لو رفت

جشن تولد همسر امیر جعفری در کنار بازیگران معروف | کادوی لاکچری امیر جعفری برای ریما رامین فر لو رفت
کدخبر : 554526

عکسی از جشن تولد ریما رامین فر بازیگر و همسر امیر جعفری در کیش در کنار بازیگران ممعروف دیده می شود.

یکی از بازیگران مطرح در تلویزیون و سینما بی شک امیر جعفری است. امیر جعفری متولد ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ است. امیر جعفری متاهل است و با بازیگر محبوب ریما رامین فر ازدواج کرده است و صاحب یک پسر به نام آیین است. امیر جعفری به بمناسبت تولد همسرش با انتشار پستی عاشقانه تواد ریما رامین فر را تبریک گفته است که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

امیر جعفری

عکسی از جشن تولد ریما رامین فر بازیگر و همسر امیر جعفری در کیش در کنار بازیگران ممعروف دیده می شود.

بیوگرافی امیر جعفری

نام:امیر

نام خانوادگی:جعفری

تاریخ تولد:1353/6/10

محل تولد:تهران

همسر:ریما رامین فر

فرزند :یک پسر به نام آیین

سالهای فعالیت :از 1372 تاکنون

امیر جعفری

زندگی شخصی امیر جعفری

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۰ شهریورماه ۱۳۵۳ در تهران متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد. این هنرمند کشورمان که اصالتا ترک زنجان است در خانواده ای پرجمعیت متولد شد و ۷ خواهر و ۳ برادر دارد و خودش فرزند نهم خانواده است.

امیر جعفری علاقه زیادی به مادرش دارد و همیشه در پست هایی که به اشتراک میگذارد از دعای خیر مادرش که همیشه بدرقه راهش بوده است میگوید.

علیرضا جعفری بازیگر جوان دنیای سینما و تلویزیون برادرزاده امیر جعفری است.

علیرضا جعفری برادرزاده امیر جعفری است که بازیگری را از ۷ سالگی آغاز کرد و بازی در فیلم مهمان مامان از او چهره شناخته شده ای در میان مردم ساخت و شیطنت های کودکی اش در سریال متهم گریخت به محبوبیت بیشتر او انجامید.

ازدواج امیر جعفری

ریما رامین فر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر امیر جعفری است و این زوج بعد از حدود ۸ سال آشنایی با هم ازدواج کردند.

امیر جعفری و همسرش ریما رامین فر

ریما رامین فر و امیر جعفری اولین بار در حدود سال ۷۳ و در نمایش دوجلاد و کلاسهای بازیگری زنده یاد حمید سمندریان با هم آشنا شدند و این آشنایی بعد از مدتی طولانی به ازدواج منجر شد.

ریما رامین فر همسر آقای بازیگر حدود ۴ سال از همسرش امیر جعفری بزرگتر است و زمان آشنایی شان با هم امیر جعفری ۱۹ سال بیشتر نداشت.

به دلیل کم سن و سال بودن امیر جعفری و نداشتن شرایط مالی مناسب از آشنایی تا ازدواج این زوج حدود ۱۱ سال طول کشید.

این زوج از وفادارترین زوج های دنیای هنر هستند که عشق و وفاداری آنها در میان سایر هنرمندان زبانزد است و این زوج همیشه در برنامه ها و مراسم مختلف به تعریف و تمجید از یکدیگر پرداخته اند و از مهربانی و خصوصیات اخلاقی خوب یکدیگر صحبت کرده اند.

امیر جعفری

خصوصیات اخلاقی امیر جعفری از زبان همسرش:

امیر، مهربان و خیلی خانواده دوست است، اما خب کم طاقت و گاهی اوقات عصبی است که البته هر انسانی گاهی اوقات عصبی می شود. و اما مشخصات رامین فر از زبان امیر جعفری:«هر چی بگم کم گفتم، مهربان، انسان دوست و از معدود افرادی که هیچ وقت خنده از لبانش محو نمی شود.

امیر جعفری

فرزند امیر جعفری و ریما رامین فر

امیر جعفری و ریما رامین فر ششم شهریورماه سال ۱۳۸۶ در شب نیمه شعبان صاحب فرزند پسری به نام آیین شدند.

آیین پسر این زوج هنرمند شباهت زیادی به پدرش دارد و رابطه امیر جعفری با پسرش چیزی بیش از یک رابطه پدر و پسری است و بیشتر با هم رفیق هستند.

آغاز بازیگری امیر جعفری

امیر جعفری بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر استاد حمید سمندریان آموخت و اولین بار در سال ۸۰ به دنیای سینما راه یافت و در همین سال اولین سریال تلویزیونی اش را بازی کرد.

اولین فیلم سینمایی امیر جعفری

فیلم سینمایی نان، عشق، موتور ۱۰۰۰ به کارگردانی ابوالحسن داوودی اولین تجربه بازیگری امیر جعفری در سینما است که در این فیلم با اکبر عبدی، گوهر خراندیش، سروش صحت، بهاره رهنما، جمشید اسماعیل خانی، ریما رامین فر و... همبازی بود.

امیر جعفری

اولین سریال تلویزیونی امیر جعفری

سریال بدون شرح به کارگردانی مهدی مظلومی در سال 81 اولین تجربه بازیگری امیر جعفری در تلویزیون است که یکی از ماندگارترین تجربه های بازیگری او است.

بدون شرح ماجرای یک هفته نامه است که در شرف ورشکستگی است و بازی درخشان فتحعلی اویسی در نقش آقای کاووسی و امیر جعفری در نقش فرید سپهری در این سریال قابل توجه است.

اولین نمایش امیر جعفری

امیر جعفری بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و اولین بار در سال 77 با نمایش رقص کاغذ پاره ها به کارگردانی محمد یعقوبی در سالن سایه تئاتر شهر به دنیای نمایش راه یافت و برای باز یدر این نمایش جایزه بهترین بازیگر تئاتر را در آن سال دریافت کرد

امیر جعفری

فیلم های مشترک امیر جعفری و ریما رامین فر

امیر جعفری و همسرش ریما رامین فر در چند فیلم و سریال با هم به ایفای نقش پرداختند که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

نان، عشق، موتور 1000

فیلم سینمایی نان عشق موتور ۱۰۰۰ فیلمی به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سال ۱۳۸۰ اولین فیلم امیر جعفری و ریما رامین فر است که این زوج در اولین تجربه بازیگری شان با هم همبازی بودند.

امیر جعفری

زاپاس

فیلم سینمایی زاپاس به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال 94 ساخته شد و امیر جعفری در نقش داوود و ریما رامین فر در نقش زری در این فیلم با یکدیگر همبازی بودند.

سیزده

فیلم سینمایی سیزده به کارگردانی هومن سیدی در سال 92 ساخته شد و امیر جعفری در نقش بردیا و رایما رامین فر در نقش مهری با هم همبازی بودند.

جشن تولد همسر امیر جعفری در کنار بازیگران معروف | کادوی لاکچری امیر جعفری برای ریما رامین فر لو رفت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: