سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱

معرفی سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ | ساعت پخش سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ مشخص شد

معرفی سریال های ماه رمضان 1401 | ساعت پخش سریال های ماه رمضان 1401 مشخص شد
کدخبر : 554828

تلویزیون مانند هر سال سریال‌های مختلفی را برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده است.

یکی از بخش های جذاب در ماه رمضان سریال‌های ماه رمضان ۱۴۰۱ است. و اکثر کارگردانان و سریال سازان صدا و سیما در تلاش هستند تا در جدول پخش سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ قرار بگیرند. از چندین ماه قبل گروه‌های فیلمبرداری متعددی شروع به تولید سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ کردند. سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ از شروع فصل پاییز در حال ساخت هستند و امسال نیز فیلم های جذابی از تلویزیون پخش خواهد شد.

سریال های ماه رمضان 1401

معرفی سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱

شبکه‌ های مختلف تلویزیون امسال بعد از اتمام سریال‌های نوروزی، بلافاصله اقدام به پخش سریال های ماه مبارک رمضان خواهند کردند که در ادامه مطلب به معرفی این سریال ها و ساعت پخش آن می پردازیم.

سریال خوشنام، سریال رمضانی شبکه یک سیما

سریال خوشنام به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در۳۰  قسمت، شب‌های ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد رفت.

در این سریال بازیگرانی، چون حمید لولایی، هومن حاجی‌عبداللهی، عباس جمشیدی‌فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی زاده و امیر غفارمنش به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این سریال می‌خوانیم: «از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم بروید جو ز جو»

لازم به ذکر است پیش از این نام این سریال سوره خانم بود و به عنوان یک درام اجتماعی به کارگردانی بهرنگ توفیقی، به تهیه‌کنندگی محمد کامبیز دارابی و به نویسندگی سعید نعمت‌الله به عنوان سریال پخش رمضانی این شبکه تلویزیونی در رسانه‌ها منتشر شده بود.

این سریال شب‌ های ماه رمضان ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و ساعت ۸:۳۰ و ۱۵ روز بعد بازپخش می‌شود.

سریال از سرنوشت، سریال رمضانی شبکه دو سیما

فصل چهارم مجموعه تلویزیونی از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی علی اکبر تحویلیان، برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما در نظر گرفته شده است.

این سریال در ۴۵ قسمت آماده پخش شده است که بعد از ایام ماه مبارک رمضان هم پخش آن ادامه خواهد داشت.

این سریال تاکنون سه فصل را پشت سر گذاشته است و فصل چهارم موانع تولید داخل بر سر راه جوانان و تشویق به تولید دانش‌بنیان را دنبال می کند.

حسین پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست و مجید واشقانی و... در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال شب‌ های ماه رمضان ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

سریال های ماه رمضان 1401

سریال نجلا۲، سریال رمضانی شبکه سه سیما

پخش فصل دوم سریال نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی را که از اول فروردین آغاز شده تا پایان ماه رمضان ادامه می‌دهد.

داستان فصل دوم «نجلا» درباره اشغال خرمشهر است و عبِد در این فصل نقش محوری در داستان دارد. این سریال از قبل از جنگ تحمیلی شروع شده و هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، آزیتا حاجیان، حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گله‌دارزاده، رستا رضوی، مهدی ملاک، سیامک توده‌فلاح، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دهلکی و سامان خلیلیان از بازیگرانی هستند که در فصل جدید این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال شب‌ های ماه رمضان ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد

سریال مسافران شهر؛  سریال رمضانی شبکه پنج سیما

سریال مسافران شهر به کارگردانی سیروس حسن‌پور و به تهیه‌کنندگی پرویز امیری برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه پنج سیما در نظر گرفته شده است.

این سریال تلویزیونی که مضامین مذهبی، انقلابی و حتی دفاع مقدس دارد، پیش‌تر با عنوان ساعت یازده شناخته می‌شد.

در این سریال بازیگرانی همچون شهرام قائدی، ویدا جوان، حبیب دهقان‌نسب، آشا محرابی و شهرزاد کمال‌زاده در این سریال تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان‌های سریال مسافران شهر که در قالبی مبتنی بر فلاش‌بک روایت می‌شود، درباره موضوعات رمضانی است و اتفاقات آن در حد فاصل ماه رمضان و عید سعید فطر رقم می‌خورد. این سریال به صورت اپیزودیک خواهد بود و قرار است بخشی از آن داستان یک تاکسی اینترنتی و قصه‌هایی که راننده این تاکسی در پیرامون خود تجربه می‌کند، باشد.

سریال مسافران شهر از ابتدای ماه مبارک رمضان، هر شب ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۲۳ خواهد بود.

معرفی سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ | ساعت پخش سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ مشخص شد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: