فال روزانه | فال روزانه پنجشنبه

فال روزانه امروز | فال روزانه پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱

فال روزانه امروز | فال روزانه پنجشنبه 18 فروردین 1401
کدخبر : 554927

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه پنجشنبه 18 فروردین تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید.

ضرب المثلی هست با این مضمون که به فال روزانه اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس ماه تولد و سیاره ی مربوط به شخص که همان سیاره ماه تولد می باشد پیش بینی می شود. در ادامه شما در حال خواندن فال روزانه پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ هستید.

فال حافظ

متولد فروردین (بره):

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید زیاد سر حال نیستید، اما با گذشت ساعات ابتدایی روز حالتان به وضعیت عادی خود باز خواهد گشت. شما در انجام مسئولیت هایی که به عهده دارید سعی و تلاش زیادی کرده و حتی برای انجام کارهای روزمره ای که علاقه ی چندانی به آنها ندارید هم انرژی زیادی را صرف خواهید کرد. بهتر است انرژی باارزش خود را برای کارهای پیش پا افتاده هدر ندهید و توان خود را برای انجام کارها و پروژه هایی که به آنها علاقه ندارید و نتایج بهتری را برایتان به همراه خواهند داشت کنار بگذارید. امروز عزیزانتان برای شما ارزش و اهمیت بسیار زیادی دارند و حاضر هستید برای کمک به آنها خودتان و دیگر کارهایتان را قربانی کنید. از حرف تلخی که با نیت خوب به دوستی گفته اید، پشیمان نخواهید شد، فقط حواستان باشد، راز بین تان را برای کسی بازگو نکنید. به تازگی نسبت به موضوعی زیاد گلایه می کنید، به جای غر زدن باید بکوشید این اتفاق نادرست را به نحوی درست کنید وگرنه فقط خودتان را خسته تر می کنید.

متولدین اردیبهشت (گاو):

امروز روزی بسیار خوب برای شروع هر گونه پروژه ای که شامل نوشتن و یا صحبت کردن باشد خواهد بود. انرژی های خلاق شما در اوج خود قرار دارند و موجی از ایده های جدید به سوی مغز شما هجوم خواهند آورد. صحبت های هیجان انگیزی که با برخی از دوستان نزدیک خود دارید انرژی شما را در سطح بالایی که دارد حفظ خواهد کرد. خودتان را برای مکالمات طولانی با تلفن و یا دیدار و مکالمه با دوستانتان آماده کنید. فاصله ی بین شما و اهدافی که به تازگی برای خود تعیین کرده اید بسیار زیاد به نظر می رسد اما نباید اجازه بدهید این فاصله شما را نا امید کند، برای فتح بلندترین قله ها هم باید راه را با برداشتن قدم هایی کوچک آغاز کرد. با دلتنگی بسازید، نمک به زخمتان نپاشید. فعلا اوضاع بر همین منوال است. در مورد مسئله ای کاری شخصی که دنبالش هستید، بر خلاف توقعتان تمامی شرایط شما را می پذیرد و با شما دست همکاری می دهد. به جسمتان بیشتر اهمیت بدهید و قبل از اینکه دیر شود زمانی را به استراحت اختصاص دهید.

متولدین خرداد (دوقلوها):

با این فشار کاری بسیار سنگینی که امروز دارد به شما وارد می شود و حجم کاری بسیار بالایی که در انتظارتان است و داشتن یک تفکر مثبت و امیدواری به آینده ممکن است کار سختی به نظر برسد. با وجود این که شما از آن دسته آدم هایی نیستید که از قبول مسئولیت وحشت دارند و نسبت به تعهدات خود احساس مسئولیت بسیار بالایی دارید، امروز تمرکز افکار و انرژیتان روی کارهایی که در دست انجام دارید کار دشواری خواه بود و دائم یک چیزی پیدا خواهد شد که حواستان را پرت کند. سجاعت خود را حفظ کرده و اهداف بزرگی برای خود انتخاب کرده و تمام عزم و اراده ی خود را برای رسیدن به آنها به کار گرفته و اجازه ندهید هیچ چیزی تمرکزتان را به هم بریزد. از نیروی جوانی تان استفاده کنید. در مورد کاری که از پس انجامش برنمی آیید، لاف نزنید و برای خودتان دردسر درست نکنید. شما زنده هستید، زندگی را زندگی کنید. در مورد مسئله عاطفی تان با قهر راه به جایی نمی برید، در عوض با نیت خیر از در آشتی وارد شوید و با او صحبت کنید.

متولدین تیر (خرچنگ): 

شما در حال حاضر افکار و ایده های زیادی در مورد این که چطور می توانید از لحاظ حرفه ای پیشرفت کنید، اما به همین تعداد و یا حتی بیشتر هم می توانید برای موفق نشدن خودتان در راه رسیدن به این اهداف دلیل پیدا کنید. خوشبختانه شما در حال حاضر عجله ای برای رسیدن به خواسته های خود ندارید و می توانید تا فرا رسیدن زمان مناسب و فرصت های مطلوب دست نگه دارید. حالا که وقت هست سر حوصله تمام گزینه های خود را مورد بررسی قرار داده و بهترین را از میان آنها انتخاب کنید. این صبر و حوصله ای که دارید به خرج می دهید در نهایت بهترین نتایج ممکن را برای شما به همراه خواهد داشت. به حرف های شخصی که برایتان بسیار مهم است خوب گوش کنید. موضوع را از زاویه دید او کاملا بینید تا حالش را درک کنید. در مورد مسئله ای کاری برای حرفتان احترام قائل شوید و روی قولتان بایستید. به شخصی در اطرافتان اجازه ندهید پایش را از گلیمش درازتر و برایتان تعیین تکلیف کند.

فال حافظ

متولدین مرداد (شیر):

گاهی لازم است حتی اگر مطمئن باشید که گفته هایتان با مخالفت دیگران روبرو خواهند شد هم آنچه در ذهنتان می گذرد را به زبان بیاورید. ماسکی که برای خودتان ساخته اید را کنار بگذارید و ایمان داشته باشید که خود واقعیتان بسیار زیباتر از آن چیزی هستید که نشان می دهید. شاید این طور به نظر برسد که مخفی نگه داشتن احساساتتان برای مدتی طولانی تر برایتان خیلی بهتر خواهد بود، اما این در واقع تنها بهانه ای برای فرار از رویارویی با واقعیت است و باید هر چه سریعتر با ترس های خود روبرو شوید. امروز شاید پیشنهادی برای کسب درآمد بیشتر به شما بشود، قبل از هر چیز ببینید آیا توانایی به دوش کشیدن این بار اضافه را خواهید داشت؟! سفری راه دور پیش می آِد. قدر لحظات زندگی تان را بدانید. علاقه ای به جمع کردن اشیاء گوناگون دارید. این روزها حوصله ایجاد هیچ تغییری در زندگی تان را ندارید. دست به کاری زده اید که نتیجه اش شگفت زده تان می کند. هر کس در زندگی اش دوران سختی را خواهد گذراند. شما هم از این قضیه مستثنی نیستید.

 متولدین شهریور (سنبله):

یک فعالیت اجتماعی و یا جلسه ی گروهی باعث ایجاد شور و شوقی در تازه وجود شما خواهد شد و شما را به تعیین کردن اهدافی تازه برای خودتان تشویق خواهد نمود. شاید این اهداف شامل به کار گرفتن استعدادهایی شوند که تا پیش از این نسبت به آنها بی تفاوت بوده اید و یا فکر می کرده اید زمان کافی برای پرداختن به آنها را ندارید. افرادی که در این جمع ها با آنها دیدار خواهید داشت ممکن است به شما وعده ی همکاری داده و به ادامه ی راه تشویقتان کنند. بیش از این درنگ نکنید! دست به کار شوید و کاری انجام دهید که علاوه بر آنکه حس خوبی که شما منتقل می کند فرصت کسب درآمد بیشتر و موقعیت اجتماعی بهتری را نیز برای شما فراهم خواهد کرد. این همه خودخوری نکنید و خودتان را عذاب ندهید. در موقعیت پیش آمده هر کس دیگری هم اگر جای شما بود همان کاری را می کرد که شما کردید. شک نکنید با ایمان و امیدی که در دل دارید موفق می شوید و کوه مشکلات را پشت سر می گذارید. برای وقتتان ارزش بیشتری قائل شوید، این گران ترین دارائی تان است.

متولدین مهر (ترازو):

امروز شما تمایل زیادی به حرف زدن ندارید، اما با این که چیز زیادی به زبان نمی آورید هم می توانید در سکوت تمام اتفاقاتی که در دنیای اطرافتان می افتند را مدیریت و رهبری کنید و حتی دیگران را نیز به سوی همان جهتی پیش ببرید که خودتان دلتان می خواهد. در کمال تعجب خواهید دید که دیگران خودشان متوجه نیستند که دارند به ساز شما می رقصند، اما شما هم هیچ تلاشی برای مخفی کردن این حقیقت نخواهید کرد. امروز برای تأمین نیازهای عاطفی خود باید با اطرافیان و به ویژه عزیزانتان ارتباطی نزدیک داشته باشید. از بیان احساسات واقعی خود هراسی نداشته باشید. صداقت شما اعتماد آنها را به همراه خواهد داشت. در مورد مسئله ای خانوادگی برای به کرسی نشاندن حرفتان مجبور به بحث های طولانی خواهید شد، با حفظ احترام روی خواسته تان پافشاری کنید. خبری به شما داده می شود که بسیار نگرانتان می کند، به خودتان مسلط باشید،اوضاع به آن بدی که به گوشتان رسیده نیست. این شر آرام تر از آنکه فکر می کنید از سرتان می گذرد.

متولدین آبان (عقرب): 

امروز میل شدیدی که به انجام آنچه در سر دارید احساس می کنید به شما انگیزه خواهد داد تا برای به دست آوردن اهداف خود تلاش کنید، اما هنوز نسبت به در میان گذاشتن نقشه ها و برنامه های خود با دیگران مردد هستید. شما فکر می کنید که سکوت در این مورد به شما کمک خواهد کرد تا امکان ایجاد تغییرات لازم در هر زمانی که خودتان صلاح بدانید را داشته باشید و اجازه ی داشتن انعطاف پذیری بیشتری را به شما خواهد داد. آنها بالاخره با دیدن نتایجی که به دست  می آورید به اهدافتان پی خواهند برد، مجبور نیستید از حالا با گفتن برنامه هایتان به آنها چالش مقابله با مخالفت ها و قضاوت هایشان را هم برای خود ایجاد کنید. فکر دیدار شخصی ذوق به دلتان می اندازد. برای انجام کاری پیشنهادی به شما می شود که توقعش را ندارید، پیش از جواب دادن خوب فکر کنید. به امید موفقیت و پیروزی در راه هدفی که به آن عشق می ورزید قدم بردارید و با جدیت آن را دنبال کنید، مطمئن باشید که خواستن توانستن است.

متولدین آذر (کمان):

شاید فکر کنید که اطلاعات لازم برای گرفتن یک تصمیم صحیح و آگاهانه برای آینده ی خود را در اختیار ندارید، اما به احتمال زیاد در اشتباه هستید. در واقع مشکل شما کمبود اطلاعات لازم نیست و این تردیدی که در تصمیم گیری دارید بیشتر از ترس از ندانسته هایتان و عدم اعتماد به نفس سرچشمه می گیرد. شما اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار دارید که نسبت به آنها بی توجه هستید و این تلاش شما برای کسب اطلاعات بیشتر تنها باعث افزایش تردید و دودلیتان خواهد شد. اگر به احساسات درونی خود اعتماد داشته باشید خواهید دید که هر آنچه برای گرفتن یک تصمیم صحیح و عاقلانه نیاز دارید را در اختیار دارید. قدم اول برای رسیدن به اهدافتان باورتان به خودتان است. دلشوره دارید و نگران چیزی یا عزیزی هستید، آرامش داشتن کلید غلبه بر مشکلاتتان است. در مورد مسئله ای عاطفی مجبور می شوید تصمیم سختی بگیرید، پای تصمیمتان بایستید، تاوان اشتباه شخص دیگری را شما نمی پردازید.

فال حافظ

متولدین دی (بز):

امروز شما درگیر بحث هایی خواهید شد که اطرافیانتان از شما انتظار دارند بدون دخالت دادن احساسات خود و به طور کاملا منطقی با آنها برخورد کنید. با این حال کنترل احساساتتان برای شما به آن سادگی که به نظر می رسد نخواهد بود. اما اصلا جای نگرانی نیست، چون با دیدن صداقتی که شما در بیان احساسات خود دارید دیگران هم به نشان دادن چنین رفتارهایی تشویق خواهند شد. امروز یک عشق جدید و یا حداقل یک نفر که فکر می کنید می تواند در دراز مدت به شریک راه شما تبدیل شود وارد زندگی شما خواهد شد و خیلی زود شما را به خود جذب خواهد کرد. شاید در ابتدا دچار تردید و نگرانی شوید، اما این فرصت را از خود نگیرید و بی عجله و سر حوصله پیش بروید. نگرانی شما در مورد حوادث احتمالی که فکر می کنید که قرار است اتفاق بیافتد بی مورد و ساخته ذهن شماست. با ایراد گرفتن مدام و بی دلیل ساعات شیرین امروز را فدای روزهای آینده نکنید. این روزها انقدر سرتان به جزئیات گرم است که از دری که روبرویتان باز شده غافلید، هوشیار باشید و زمان را از دست ندهید.

متولدین بهمن (ظرف آب):

امروز مشکلات و تنش های حل نشده ی موجود در رابطه ی عاطفیتان برای شما و طرف مقابلتان اهمیت پیدا کرده است و احساسات سرکوب شده ی هر دو طرف به دنبال روزنه ای برای بروز پیدا کردن هستند. هرچند پرداختن به این مشکلات و ناراحتی هایی که پیش آمده اند چندان خوشایند نخواهد بود، اما صحبت کردن در مورد این مسائل و مشکلات در نهایت به حل آنها منجر خواهد شد و فرصتی برای ایجاد نزدیکی و صمیمیت بیشتر فراهم خواهد کرد. اگر قصد آغاز پروژه ی جدیدی دارید، به ویژه اگر این کار به زندگی شخصی شما مربوط باشد امروز فرصت بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این کار شما را برای مدتی مشغول نگه خواهد داشت. شخصی بر خلاف توقعتان دست به کاری خواهد زد که متعجبتان می کند. تا به سرانجام رسیدن کاری خون به دلتان می شود اما نگران نباشید این کار انجام می شود. موفقیت شخصی از نردیکانتان بسیار خوشحالتان خواهد کرد. همین روزها سهمتان از چیزی را دریافت خواهید کرد، در خرج کردن احتیاط کنید.

متولدین اسفند (ماهی):

امروز در پیش بردن کارها و برنامه هایی که دارید از پیشنهاداتی که به شما می شود استقبال خواهید کرد. ذهن شما امروز باز شده و نسبت به نظرات و اعتقادات مختلف انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان می دهید. شما امروز در صورتی که به اندازه ی کافی برای پرداختن به اهداف و مسائل شخصی خود وقت داشته باشید، با کمال میل حاضر خواهید بود باقی مانده ی وقتتان را در اختیار دیگران قرار داده و اگر کاری از دستتان برمی آید برای آنها انجام دهید. اگر به برنامه ریزی برای یک مهمانی یا دورهمی با دوستان و اعضای خانواده تان دعوت شدید از این پیشنهاد استقبال کنید و از فرصتی که برای تماس با عزیزانتان در اختیارتان قرار گرفته است بهره ببرید. صمیمی ترین دوست و یار شما کسی است که رفیق غم و شادی شما باشد. به کسی که فقط در شادی همراهتان است و در هنگام غم تنهایتان می گذارد این همه اعتماد نکنید. در انتخاب دوستانتان دقت کنید. دوران دوری و رنج به زودی برای شما به پایان خواهد رسید و به کسی که از همه کس برای تان عزیز تر است خواهید رسید.

فال روزانه امروز | فال روزانه پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: