قیمت پژو ۴۰۵

قیمت پژو ۴۰۵ امروز | قیمت پژو ۴۰۵ شنبه ۲۰ فرورردین ۱۴۰۱

قیمت پژو 405 امروز | قیمت پژو 405 شنبه 20 فرورردین 1401
کدخبر : 555017

امروز (شنبه 20 فروردین ماه) قیمت پژو 405 در بازار خودرو اعلام شد.

قیمت پژو ۴۰۵ در روزهای اخیر، افزایش یافت و خبرهای مبنی بر آزادسازی واردات خودرو بر قیمت پژو۴۰۵ و دیگر محصولات ایران خودرو تاثیرگذار نبود. قیمت پژو ۴۰۵ در بازار آزاد نسبت به قیمت پژو پارس در کارخانه، تفاوت بسیاری دارد و همین موضوع، باعث دلال بازی در بازار خودرو شده است. اگر قیمت پژو ۴۰۵ و دیگر محصولات تولیدی ایران خودرو و سایپا در بازار کاهش یابد می تواند باعث رونق گرفتن بازار خودرو شود.

قیمت پژو 405

قیمت پژو ۴۰۵ امروز 

امروز ( شنبه 20 فروردین ماه) قیمت پژو 405 در بازار اعلام شد. امروز 20 فروردین 1400 خودروهای پژو ۴۰۵  نسبت به معاملات ۹ روز گذشته ۳میلیون تومان گران شده است.  

 قیمت پژو ۴۰۵  (مدل SLX  ۹۹) حوالی ۲۹۵میلیون بدون تغییر ماند. پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۰ نیز در محدوده ۳۱۵ میلیون تومانی خریدوفروش شد که نسبت به معاملات ۹ روز گذشته ۳میلیون تومان گران شده است.  

پژو صفر ۴۰۵ GLX مدل ۹۹ با افزایش ۲میلیونی طی دو روز گذشته حوالی ۲۷۵ میلیون خریدوفروش می‌شود. پژو ۴۰۵ GLX مدل ۹۸ نیز حوالی۲۶۰میلیون تومان  معامله شد.

قیمت پژو ۴۰۵ صفر امروز (مدل GLX دوگانه سوز) مدل ۹۹ حدودا طی هفته گذشته حدود ۴ میلیون گران شد و به ۲۸۰میلیون تومان رسید. 

در این میان، در بازار خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با قیمت 507 میلیون تومان فروخته می شود.

قیمت سایر خودرو ها

گزارش ها نشان می دهد که قیمت پراید۱۱۱ با نرخ ۱۸۷ میلیون تومان در حال معامله است و پراید ۱۳۱ در حدود 171 میلیون تومان قیمت دارد. ساینا مدل ۱۴۰۰ نیز با قیمت ۱۹۱ میلیون تومان به فروش می رود.

اما پژو ۲۰۶ تیپ پنج با افزایش هشت میلیونی نسبت به روز گذشته در قیمت ۳۲۵ میلیون در بازار خرید و فروش می‌شود.

در بازار خودرو همچنین قیمت پژو ۴۰۵ بنزینی ۱۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشته و در حال حاضر به قیمت ۲۵۷ میلیون تومان به فروش می رود. پژوپارس ساده مدل ۱۴۰۰ نیز به قیمت 283 میلیون تومان فروخته می شود.

افزایش قیمت پژو

گزارش ها نشان می دهد که پژو207 اتوماتیک در حدود ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است. در حال حاضر این خودرو 507 میلیون تومان قیمت دارد.

«احمد رسولی‌نژاد» نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به آخرین تصمیمات کمیسیون صنایع و معادن درباره طرح واردات خودرو، اظهار کرد: عصر روز یکشنبه نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس با هدف تصمیم گیری در خصوص رفع ایرادات شورای نگهبان درباره واردات خودرو برگزار شد. با توجه به اینکه مهمترین ایراد شورای نگهبان از ماده ۴طرح ساماندهی بازار خودرو، مرتبط با منشا ارز خارجی واردات خودرو است بر اساس تصمیم نمایندگان قرار شد، افراد متقاضی بعد از اعلام منشا ارزهای خارجی خود به بانک مرکزی و تایید آن اقدام به واردات خودرو کنند.

رسولی نژاد ادامه داد: کمیسیون صنایع، طی هفته‌های گذشته، کمیته ای را به ریاست رضا تقی‌پور برای رفع ایرادات شورای نگهبان تشکیل داده بود. این کمیته با حضور پناهی معاون ارزی بانک مرکزی، سازوکار لازم برای رفع ایرادات ارزی شورای نگهبان را ارائه کرد. البته اگرچه دیدگاه معاون ارزی بانک مرکزی در خصوص واردات خودرو تامین شده بود، اما در نشست روز یکشنبه، معاون امور مجلس بانک مرکزی، دیدگاه ‌های متفاوتی را در مخالفت با این موضوع مطرح کرد که با تذکر نمایندگان، بحث فیصله پیدا کرد.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن همچنین با اشاره به حضور مدیران بانک مرکزی و طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست روز یکشنبه کمیسیون گفت: نهایتا ایرادات مرتبط با ماده چهار طرح ساماندهی بازار خودرو اصلاح شد و به موجب آن هر فرد حقیقی و حقوقی می‌ تواند به ازای صادرات خودرو، قطعات خودرو یا سایر کالاها و خدمات مرتبط با انواع صنایع نیرو و محرکه یا از طریق ارز اشخاص با منشا خارجی مورد تایید بانک مرکزی، نسبت به وارادات خودرو برای تنظیم بازار اقدام کند. با حضور نماینده شورای نگهبان در واقع نظر مساعد شورا در خصوص این طرح تامین شد.

قیمت پژو 405

گزارش کمیسیون به هیات رییسه

او در پاسخ به این پرسش که بعد از رفع ایرادات طرح چه سرانجامی پیدا می کند، گفت: بعد از رفع ایرادات، گزارش کمیسیون به هیات رییسه مجلس ارسال و با توجه به اینکه این طرح در زمره موارد اعاده شده از سوی شورای نگهبان است، طی هفته آینده به صورت خارج از دستور در صحن مطرح و در خصوص آن رای گیری می‌شود. با توجه به این واقعیت که نمایندگان معمولا به موضوعاتی که کمیسیون تخصصی بر روی آنها نظر دارد، رای مثبت می دهند، معتقدم این طرح نیز با نظر موافق نمایندگان در صحن مواجه می‌شود.

قیمت پژو ۴۰۵ امروز | قیمت پژو ۴۰۵ شنبه ۲۰ فرورردین ۱۴۰۱ 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: