قیمت دلار | قیمت دلار امروز

قیمت دلار امروز | قیمت دلار چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱

قیمت دلار امروز | قیمت دلار چهارشنبه 24 فروردین 1401
کدخبر : 555228

امروز (چهارشنبه 24 فروردین ماه) آخرین قیمت دلار و سایر ارزها در معاملات عصر بازار آزاد تهران، اعلام شد.

قیمت دلار در روزهای اخیر با نوسان روبرو بود و در کانال 26 هزار تومانی در رفت و برگشت بود. قیمت دلار تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و به همین دلیل در نوسان است. نقش دلالان بر قیمت دلار بی تاثیر نیست و نیاز است که مسوولان دولتی، نظارت بیشتری بر بازار آزاد داشته باشند. قیمت دلار دلار در صرافی ملی با کاهش ۰.۰۹ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۵,۲۷۰ تومان معامله شد.دلار در بازار متشکل با کاهش ۰.۱۳ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۵,۱۰۷ تومان معامله شد.دلار در سامانه سنا با کاهش ۰.۲۳ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۵,۱۶۶ تومان معامله شد.دلار کانادا در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۹۳ تومان کاهش، ۲۲,۲۳۹ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱

دلار در صرافی ملی با کاهش ۰.۰۹ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۵,۲۷۰ تومان معامله شد.دلار در بازار متشکل با کاهش ۰.۱۳ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۵,۱۰۷ تومان معامله شد.دلار در سامانه سنا با کاهش ۰.۲۳ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۵,۱۶۶ تومان معامله شد.دلار کانادا در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۹۳ تومان کاهش، ۲۲,۲۳۹ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار

قیمت دلار در صرافی ملی

روز قبل دلار در صرافی ملی برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۲۵,۲۹۳ (بیست و پنج هزار و دویست و نود و سه ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با ۱۳ آوریل ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۰۹ درصدی به ۲۵,۲۷۰ (بیست و پنج هزار و دویست و هفتاد ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

روز قبل دلار در بازار متشکل برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۲۵,۱۴۰ (بیست و پنج هزار و یکصد و چهل ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با ۱۳ آوریل ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۱۳ درصدی به ۲۵,۱۰۷ (بیست و پنج هزار و یکصد و هفت ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

روز قبل دلار در سامانه سنا مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۲۵,۲۲۴ (بیست و پنج هزار و دویست و بیست و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با ۱۳ آوریل ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۲۳ درصدی به ۲۵,۱۶۶ (بیست و پنج هزار و یکصد و شصت و شش ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

۲ روز پیش دلار کانادا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار کانادا که ۳ روز پیش تا ۲۱,۹۱۴ (بیست و یک هزار و نهصد و چهارده ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با ۰۹ آوریل ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۱ درصدی به ۲۱,۹۳۸ (بیست و یک هزار و نهصد و سی و هشت ) تومان رسید.

تداوم روند نزولی قیمت دلار متشکل 

 بازار متشکل  هم از روز شنبه تا روز دوشنبه  با وقفه کوتاه در مذاکرات وین شاهد  ثبات نسبی قیمت دلار بود . دلار در این روزها بر روی 27 هزار و 180 تومان قرار داشت.

اما از روز سه شنبه قیمت دلار متشکل بر مدار نزول قرار گرفت و  نسبت به روز دوشنبه 330 تومان پایین رفت و به کانال 26 هزار تومان برگشت. دلار در ادامه روز سه شنبه  به این کاهش قیمت بسنده نکرد و بار دیگر  نتوانست دربرابر افت قیمت مقاومت کند.

قیمت انتهایی دلار در بازار متشکل سه شنبه 25 هزار و 998 تومان بود که نسبت به عصر روز دوشنبه کاهش 1 هزار و 179 تومانی را نشان می‌دهد.

این اسکناس آمریکایی در روز  چهارشنبه برای ساعاتی  خود را به کانال 26 هزار تومان رساند اما زیاد در این کانال باقی نماند و دوباره  به کانال 25 هزار تومان برگشت. قیمت انتهایی دلار در بازار متشکل روز چهارشنبه بر روی 25 هزار و 807 تومان قرار داشت که نسبت به روز شنبه 1 هزار و 373 تومان کاهش را نشان می دهد. 

دلار، قیمت درهم را پایین کشید

قیمت درهم نیز سرنوشتی مشابه قیمت دلار داشت. درهم روز شنبه  تا روز دوشنبه  اگرچه در حال کاهش بود اما همچنان  بالای مرز حساس 8 هزار تومان قرار داشت. قیمت درهم در ابتدای هفته 8 هزار و 125 تومان، در وسط هفته 8 هزار و 20 تومان بود. افت قیمت دلار در روز سه شنبه باعث شد قیمت درهم نیز وارد فاز نزولی شود و مرز 8 هزار تومان را از دست بدهد و با 7هزار و 950 تومان معامله شود. 

منبع: اقتصاد نیوز

قیمت دلار امروز | قیمت دلار چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: