قالیباف | سیسمونی قالیباف

سیسمونی قالیباف، سوژه جهانی شد | داماد قالیباف کیست؟

سیسمونی قالیباف، سوژه جهانی شد | داماد قالیباف کیست؟
کدخبر : 555613

خبر مربوط به پارتی‌بازی در حل مشکل اضافه‌بار سفر زن و بچه محمدباقر قالیباف به ترکیه، آنهم برای تهیه سیسمونی، در روزنامه الجریده کویت نیز انعکلاس یافت!

محمدباقر قالیباف (زادهٔ ۱ شهریور ۱۳۴۰) نظامی، سیاستمدار اصولگرای ایرانی، نماینده حوزه انتخابیه تهران و ششمین رئیس مجلس شورای اسلامی است. محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و به مدت سه دوره شهردار تهران بود و پیش از آن نیز در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی سمت فرماندهی داشته‌است. 

خبر مربوط به پارتی‌بازی در حل مشکل اضافه‌بار سفر زن و بچه محمدباقر قالیباف به ترکیه، آنهم برای تهیه سیسمونی، در روزنامه الجریده کویت نیز انعکلاس یافت!

محمدباقر قالیباف

در پی انتشار تصاویری از سفر همسر، دختر و داماد محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به هنگام به بازگشت از ترکیه، الیاس قالیباف از عموم مردم عذرخواهی کرد.

 داماد قالیباف کیست؟

داماد محمدباقر قالیباف امیر رضا بحیرایی است و اطلاعات چندانی نسبت به داماد قالیباف منتشر نشده است.

محمدباقر قالیباف

سفر همسر و فرزند قالیباف به ترکیه جنجالی شد

در پی انتشار تصاویری از سفر همسر، دختر و داماد «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی به هنگام به بازگشت از ترکیه، «الیاس قالیباف» پسر رئیس مجلس شورای اسلامی طی مطلبی از عموم مردم عذرخواهی کرد و در صفحه شخصی خود نوشت که خواهر و داماد خانواده نیز باید عذرخواهی کنند.

الیاس قالیباف نوشت: خواهرم و همسرش کاری انجام دادند که حتماً غلط است. این سفر آن هم در این شرایط اقتصادی مردم یقیناً اشتباه است‌.

آن‌ها برای خرید سیسمونی نرفته بودند و ناراستی‌ها و بزرگ‌نمایی‌هایی در متن‌های منتشر شده وجود دارد اما به هر صورت انجام این سفر خطایی نابخشودنی است، چرا که باعث می‌شود همه تهمت‌هایی که در گذشته به پدرم و خود آنها زده شده است را صحیح جلوه دهد. آنچه این خطا را نابخشودنی‌تر می‌کند آن است که به امید و اعتماد مردم ضربه می‌زند و زبان ضد انقلاب و بدخواهان را دراز می‌کند.

این رفتار حتماً مخالف نظر و مشی و مرام پدرم است. آنان که می‌خواهند خطای فرزند را به پای پدر بنویسند، بدانند که این کار از قبل مورد مخالفت ایشان قرار گرفته بود ولی متأسفانه نادیده گرفته شد.

بنده به سهم خودم از همه مردم عذرخواهی می‌کنم و آن‌ها هم حتماً باید عذرخواهی نمایند. ان‌شاءالله خدا در این شب‌های قدر همه قصورها و خطاهای ما را ببخشد.

انتشار اخبار و تصاویر سفر خانواده قالیباف به ترکیه، حواشی زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده و گفته می‌شود خریدهای بیش از حد خانواده قالیباف در این سفر موجب ایجاد برخی حواشی در فرودگاه (هنگام بازگشت) شده است.

انتشار این تصاویر انتقادات زیادی را در فضای مجازی در پی داشته است.

محمدباقر قالیباف

زندگی شخصی محمدباقر قالیباف

وی در اول شهریور سال ۱۳۴۰ در شهر طرقبه زاده شد. پدرش حسین قالیباف اصالتاً کُرد زبان و مادرش خیرالنساء بوژمهرانی اصالتاً فارس زبان بودند. برادرش حسن قالیباف طرقبه‌ای در عملیات کربلای ۴ در جریان جنگ ایران و عراق به مقام والای شهادت رسید.

محمدباقر قالیباف در سال ۱۳۶۱ در سن ۲۱ سالگی ازدواج کرد. همسر او زهرا سادات مشیر، زنی از محلهٔ طرقبه است که همسایه قالیباف بود. دوران دبیرستان را به پایان نرسانده بود که رهبر کبیر انقلاب امام خمینی، صیغه عقدشان را جاری کرد. او در سازوبرگ همسرش سمت مدیریت اداره امور بانوان شهرداری تهران و مشاور شهردار را داشته‌است. البته بنا به ادعای قالیباف، وی در این پست‌ها، حقوقی دریافت نکرده‌است. افزون بر آن، او شعر می‌گوید، نقاشی می‌کند و جامعه‌شناسی می‌خواند. وی پس از نامزد شدن شوهرش در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران (۱۳۹۲) از مدیریت کل امور بانوان شهرداری تهران استعفا کرد تا در صورت انتخاب همسرش حضوری فعال در دولت وی داشته باشد.

تحصیلات محمدباقر قالیباف

وی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ جغرافیای سیاسی دانشگاه تهران در مقطع فوق لیسانس و دکترای همین رشته در دانشگاه تربیت مدرس، هم‌زمان با فرماندهی نیروی هوایی سپاه، می‌باشد که در هر دو مقطع تحصیلی با سهمیه ایثارگری پذیرش گرفتند. پایان‌نامهٔ دکترای وی بررسی سیر تکوین نهادهای محلی ایران در دورهٔ معاصر بوده‌است.

محمدباقر قالیباف

استادی دانشگاه

قالیباف دانشیار گروه جغرافیای سیاسی دانشکده جغرافیای دانشگاه تهران است. علاوه بر مقالات گوناگون، تا اکنون سه کتاب از وی به چاپ رسیده‌است:

حکومت محلی یا استراتژی توزیع فضایی قدرت سیاسی در ایران، منتشر شده توسط مؤسسه انتشارات امیرکبیر

ایران و دولت توسعه‌گرا، منتشر شده توسط مرکز انتشارات وزارت امور خارجه

خاورمیانه معاصر: تاریخ سیاسی پس از جنگ جهانی اول، منتشر شده توسط انتشارات قومس

یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

در ۲۸ بهمن ۹۸ نشست هم‌اندیشی مجلس و اقتصاد دانش بنیان با حضور محمدباقر قالیباف، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیدمحسن دهنوی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، و مجتبی توانگر در ایستگاه نوآوری شریف برگزار شد. وی در این نشست و در جریان تبلیغات انتخاباتی مجلس مدعی شد با انتقال مجموعه فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام یا کل ایستگاه راه‌آهن تهران به حرم امام خمینی، می‌توان زمین‌هایی در تهران برای ایجاد اشتغال در اختیار حوزه کسب و کارهای اینترنتی قرار داد. وی همچنین به نبود «قانون حمایت از افراد و سازمان‌هایی که افشاگری می‌کنند» و به خطر افتادن امنیت روانی و حیثیت این افراد اشاره نمود. وی در انتهای اظهاراتش مدعی به پرداخت هر هزینه ای برای ایجاد فرصت‌های مناسب برای جوانان شد.

محمدباقر قالیباف توانست در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب یک میلیون و ۲۶۵ هزار و ۲۸۷ رأی، به عنوان نفر اول از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر از شهر تهران انتخاب گردد. میزان مشارکت مردم تهران در این دوره از انتخابات مجلس ۲۵/۴ درصد عنوان شد.

کارنامه دوره مدیریت در شهرداری

برداشت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای انتخابات با امضای دو قرارداد

در پروژه‌ای که فساد مالی داشته، سرمایه‌گذاری اموال صندوق ذخیرهٔ کارمندان شهرداری

افزایش نشست زمین به دلیل برداشت زیاد از چاه‌های آب تهران

بدهی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری ۳ برابر بودجهٔ فعلی

استخدام ۱۳ هزار نفر در آستانهٔ انتخابات ریاست جمهوری

 پرونده عیسی شریفی

در تمام مدت ۱۲ ساله مدیریت قالیباف در شهرداری، عیسی شریفی از نزدیک‌ترین افراد به وی، به مدت ۱۲ سال قائم مقام و معاون او در شهرداری تهران بوده‌است. وی همچنین دو بار زمانی که محمدباقر قالیباف برای ریاست جمهوری نامزد شد، سرپرستی شهرداری تهران را برعهده گرفته بود. پس از تغییر اعضای شورای شهر تهران، با شروع صحبت‌ها از فساد در شهرداری تهران، شریفی از کشور خارج شد و پس از ورود به کشور به دلیل پرونده «فساد سنگین مالی» در زمان مدیریت شهری خود بازداشت شده‌است

سیسمونی قالیباف، سوژه جهانی شد | داماد قالیباف کیست؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۷ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • رضا

    چرا این همه برای فرزندان دولت‌مردان حرف وجود دارد؟ چرا باید آن‌ها در خارج از کشور تحصیل کنند؟ چراهای زیادی برای خیلی از دولت‌مردان قدیم و جدید وجود دارد. کاش پاسخی در شان ملتی که این همه مقاومت و ازخودگذشتگی داشتن ارائه می‌شد. چه کسی و چه زمانی قرار است پاسخ دهد.

  • سعید محمدی

    لعنت به تهیه کننده این متن ضد قالیباف

    • ناشناس

      بعضی مواقع پیش می آید هر کاری می کنند که یک اتفاق را که بزرگ می کنند

    • علی

      احتمالا از فامیلاشونی حداقل داداش قیمت خریدشون بگو بخدا ملت کنجکاون بدونن😂

  • علی

    این همه از خانواده مسئولین می رن به امریکا و انگلیس فرانسه با هزاران کثافت کاری خبری نبود .حالا این بنده خدا با اون حجاب ومتعانت رفته ترکیه .آقا اینقدر بزرگش نکنید . این اگه خانواده خودم یا شما بود چه حسی داشتم ؟ واله گناه داره الکی کپه اعمالمان را با گناه الکی پور نکنیم

    • Sadegh

      آره بابا بنده خدا،الهی من فدای قدوبالات بشم،جمع کن خودتو بنده خدا،مردم خودشون میدونن بنده خدا ها کیا هستن،اقایی که تو مناظرات ریاست جمهوری عشقش مچ‌گیری رفته طلبی مسولین بود الان باید جواب بده،

  • ناشناس

    درود بر قالیباف

  • مینا

    سلام ببخشید اشتباه خواهر را برای برادر نمی نویسن
    دوم آنکه آقا زاده ها دوره‌ی قبل هر غلطی دلشون می خواست کردند همه، ،،،،،،،،،،،حالا زبان دارن

    • والا

    • فعلا موقع بخوربخور اینا هست.یکی از یکی بدترن.اینا حق مردم مملکته که اینطور میخورن و ریخت وپاش میکنن و یک آب هم رووش

    • علی سعیدی

      برایم سوال است که اشتباه برادر را بر برادر میزنند ، حتی علیه اش فیلم می‌سازن .... که کار بسیار خوبی است ، بالاخره رییس جمهور باید حواسش به دور بر خود باشد ، اما اگر دختر نازنین ترین سردار ایران گوشی آمریکایی دست بگیرد خطایی نیست و حتی برخورد هم نمیشود یا اگر این اتفاق بیافتد که همسر و فرزند رییس مجلس ایران از خارج از کشور خرید انجام دهند بازم برخوردی نمیشود ... آقا الیاس عزیز در اون پیام عذر خواهی هم اگر می‌خواستید ذکر می‌کردید که خواهر و برادر شما از دستور پدر سرپیچی کردند ، چطور ممکن است همسر آقای قالیباف که اختیارشان دست خود آقای قالیباف هست ...میدونید چیه فرقی بین شما ها نیست ، این ذات قدرت و ثروت است حال میخواهد حسن روحانی باشد ، یا قالیباف یا .....فرقی نیست ، هیچ فرقی ...

  • ناشناس

    بابا به زندگی خصوصی مردم سرک نکشید، من دیده ام که رسانه های ضد ایرانی و رسانه های بعضی ساده لوحان داخلی، این کار عادی رو بزرگنمایی می کنند ،انگار که خرید برای یه بچه،باعث مشکلات کشور شده زحمات یه بزرگمردی که در بدترین شرایط کرونایی به میان مردم می رفت تا جایی که خودشم به کرونا مبتلا شد به چشمتون بیاد و این که انگلیس و فرزندان نامشروع ا از او نفرت دارند،ثابت میکنه که مرد خوبیه..

    • Sadegh

      دلم برات میسوزه،به نظرت آقازاده های که با پوله مردم میرم تو سواحل دراز میکشم و حال میکنن دلشون به حال مردم میسوزه،مردمی برای برنج مونده تایلند کیلویی ۵۰تومن میدن،

    • ناشناس

      احسنت

  • ناشناس

    خدا جای حق نشسته، این که چیزی نیست بروید وپرونده مداح ها راپی گیری کنید که چقدر زمین وخانه دارند دیپلم ندارند واز بانکها میلیاردی وام گرفته اند

    • مصطفی

      خب...

  • کمالی

    شنونده باید عاقل باشه معلوم میشه قالیباف آدم خوبیه چون به ۲تا چمدون دخترش و دامادش گیر میدن واین جوری خرابش میکنن یعنی نقطه ضعف بزرگتری ازش پیدا نکردن به همین مُساله کوچک میخوان خرابش کنن در حالی که دختر وزیر ۲ تا کانتینر لباس قاچاق آورده بود جهانگیری تمام قد ازش تو تلویزیون حمایت کرد

    • ناشناس

      جوان داریم روزه میگیره پولم نداره قسط داره بابت یه خونه ۴۰ متری افطار وقت نون پنیر می خوره با خانمش آقا میره با پول مردم ترکیه سسمونی بخره دم از اسلام میزنن

    • یک ایرانی

      سلام من نمیدونم بعضیا چ فکری میکنن اصلا انگار تو این مملکت نیست یا طرفدار حکومت هستن آدم کم عقل زندگی خصوصی چیه این آقایون در برابر ۸۵ میلیون ایرانی مسئولان وقتی از تولید ملی و هی از کشور صحبت می کندد ما الیم با بلیم ما خیلی خوبیه ما آزادی بیان داریم ما همه چی داریم در برابر بیگانگان مقاومت میکنم خب این آقا الان غلط کرده رفته خانواده رو فرستاده ترکیه بعضیا شاید نفهمن ولی من این رو براتون معنی کنم یعنی کل ملت از خر هم کمترن معنی میشه لطفا آشغالای عوضی از این خائن دفاع نکنن

  • داود

    بیجا میکنه کسی بخواد انتقاد کنه دلشون خواسته رفتن کیف کنن شما هم میتونید برید چرا تو زندگی مردم سرک می‌کشید والله....

  • ناشناس

    نه

  • علی

    بله اقا الیاس حتما غلط هست این سفر.خوب لامبورگینی سوارشدن جناب عالی چطور؟

  • هادی

    خیلی خجالت اوره که رئيس مجلس شورای اسلامی بخواد سسیمنی دخترش از ترکیه خرید کند چون خود این اقایون به ملت میگن برای رشد اقتصادی وبیکار نشدن جوانان وبسته نشون در کارخانه ها وتولیدها اجناس ایرانی خرید کنید بعدخود این اقایون بهترین ماشین خارجی سوار میشن هم لوکسترین اجناس خارجی برای منزل خریداری میکنند با بهترین کفش لباس برند خارجی هرسال هم شعارشون همین تولید ملی وووو چرا چون فهمیدن ملت ایران بهترن گزینه برای بلانسبت بقیش گفتن کراحت داره این اولینشون نیست کل مسعولین اگه شما خونشون بری همین هست بعضیا که برند امریکا انگیلیس بیشتر ترجیع میدن فقط ملت چیز فرض نکنید خواهشا

  • ناشناس

    منم خودم نمی‌دونم چرا اما در گیر شدم ...تمام امیدو آرزوهام شده لاریجانی بدبختیه منو

  • ناشناس

    باز میخواین قالیباف رو بد جلوه بدین

  • احمد

    خدا را شکر پسرش عذرخواهی کرد و گر نه مردم فکر بد میکردند که خدای نکرده آدم دورو و دزدی هست حالا راحت برم بخوابم چه مسئولین خوب و سالمی داریم چقدر خوشبختیم

  • ناشناس

    همه مسولین دزد ودروغ گو هستند.صفر تا صد همه

  • ناشناس

    متاسفم🤦

  • عليرضا

    دیگه فایده ای نداره

  • مهربان

    یکی نیس به این گروه منافق رسانه ای بگه ، قالیباف چه بلایی سر شما حرامیان آورده که اینقدر میسوزید ، زنده و پاینده باد قالیباف

  • ناشناس

    آقا تاریخ مصرف ایشون هم تموم شده عین هاشمی حتی حمایت‌های بعدی نمایش اند

  • اذراحمدی دارانی

    مبارک است این سیسمونی برای خودش باقر قالیباف والهه راستگومیباشد ، اذر احمدی

  • عباس امرایی

    حالا داماد این آقای قالیباف رفته ترکیه واسه خرید!!! گناه قالیباف چی بوده ؟
    آقایانی که ادعا میکنید خدا وکیلی خودتون هم داماد دارید ، عروس دارید و .....هرچه امی کنید اطاعت می کنند . افرادی معرض قصد دارند سفر داماد یک مسئول را دستمال عثمان کنند ی نگاهی به داماد و فرزندان دیگر مسئولان و .....بندازند متوجه می شوید که کار خلاف شرعی انجام نداده. وضع مالی خوبی داشته و رفته ترکیه تفریح و خریدی هم کرده. حالا آقایان با وجدان گناه قالیباف این وسط چیه ؟؟؟ خدا را در اظهارات خودتان در نظر داشته باشید .

    • ناشناس

      آره بنده خدا داماد قالیباف همراه مادر زنش و همسرش رفته ترکیه دو واحد آپارتمانن لوکس بخره به قیمت ۴۰ میلیارد تومان هرکدام وبیست چمدان سیسمونی بخره آخه معلوم هست از کجا به غیر از بیت االمال بعد به مردم عادی میگویند فقط کالای داخلی ازسرتون هم زیاده

    • Sadegh

      خودتو به علی چپ زدی یا کلا به چپ زدی،

    • گناهش اینه که وقتی وزیر ۱ دولت رفته بود ایتالیا ۱ دست اونجا کت و شلوار خریده بود گناه اون وزیر تو مناظر گردن کاندید دیگه مینداخت. الان که زن و دخترش رفتن صفا. تازه ی مقدار خرید میکردند که با هواپیما بشه آورد.

    • ا.ل.م

      حالا دختر و داماد، بله به ایشون ربط ندارن و اختیارشون دست خودشونه.. ولی بلحاظ شرعی همسر ایشون بی اجازه شوهرش نمیتونن از مرز خارج بشن... احتمالا برای همه سوال پیش امره چون این ملت یک عمر درگیر همین‌مسایل شرعی هستن و حتی خیلی خانواده ها پاشیده شدن سر مجاز بودن و مجوز نداشتن برای خیلی مسایل پیش پا افتاده.‌‌‌‌

  • علی

    قالیباف که در هنگام نامزدی مجلس گفت پس اندازم سه میلیون تومان است و خانه مجلل ندارم حالا چی شد یه مرتبه همه چی عوض شد. ولی خوب ایشان سه دوره شهردار تهران بوده!!!!!!!!

  • ناشناس

    با این کارتون تو دنیا آبرو برا ایران نزاشتین .ای داد بیداد
    هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک

  • محمد

    عذرخواهی ایشان از مردم مثلا چه مشکلی رو حل میکنه اقتصاد مردم؟

  • مینا

    خوب سی تا کار داشته همه رو هم حقوق می‌گرفته الهی خدا از حلقوم تون بیرون بکشه به حق علی

  • محمد

    آقاالیاس قالیباف عذرخواهی شمارادیدم،خوشم آمدازفعم ودرک شما،ولی بایدقبول کردکه دراین شرایط بداقتصادی که مردم تحت فشارشدیدند، این کارسفربه ترکیه حالا برای هرمنظوری اشتباه بزرگی بود،مردم هیچ اعتمادی به مسئولین نظام فاسدج،ا،ا،ندارند،چون دیدندومی بینندکه هرچند. وقتی یک اختلاس ودزدی واحتکارصورت میگیره

  • ناشناس

    لطفا آقا الیاس بگوید این(دختر) خواهر تربیت شده چه خانواده ایی هست و چه لقمه ای را خورده است

  • احمد

    من فکر میکردم برادر آقای قالیباف در جنگ ایران و عراق شهید شده نگو کشته شده
    ممنون بابت اطلاع رسانیت شما و اقتصاد

  • ناشناس

    جشن وپایه بی اصلاح‌طلبان خاک عالم بر سر اصلاح‌طلبان که از منافقان بدترند

  • ناشناس

    قالیباف استعفا بده والا ارزش نداره

  • هاکان

    اگه خطای فرزند به پای پدر نیست چرا جاهای دیگه خطای فرزند و به پای پدر می‌نویسید.این دار از پول باباش خرج می‌کنه .اصلا حرف شما درست زنش چرا رفته .عزیزمن کسی که شعار توخالی مید خانوادشم قبولش ندارن.چطور میخواد85ملیون ایرانی و فریب بد .اگه آخرتی وجود داشته باشه شماها باید جواب خیلی چیزا رو بدید

  • ناشناس

    بچه جان خواهر وداماد هیج زن پدرت چی اون که از نظر اسلام پدرت وامثال آنهآ باید مطیع شوهرش باشد نکند اوهم کار دشمنه .به هرحال پدرت باید استعفا و عذرخواهی واموالی که در طی ۴۳سال از مردم غارت کروه عودت دهد ولاغیر

  • هیراد

    کسی که حرف و نظرش در خانواده ی خودش جایگاهی ندارد آیا بهتر نیست در راس امور مملکت نباشد؟

    چنین فردی چگونه برای یک مملکت تصمیم گیری میکند؟؟

  • فهمیده

    الیاس قالیباف با توهین به شعور مردم گناهی نابخشودنی تر انجام می دهد و کاراو هزاربار بدتر ازخریدسیسمونی ازاستانبول است
    دخترشون خلاف نظرپدر رفتارکرده، همسرقالیباف هم خلاف نظر شوهر عمل کرده؟
    اگربرای خرید سیسمونی نبوده و یک سفرشخصی بوده مادر را برای چی برده آیا جزاین بوده که مادر بپسندد و پول بدهد؟
    آیا اگر به خاطر اضافه بار مساله لو نمی رفت الیاس خان بازهم می آمد از مردم در این شرایط اقتصادی عذرخواهی کند؟
    حالا خدا کنه قضیه فقط سیسمونی بوده باشد.
    کسی که چهارتا رخت و لباس و کالسکه و ... را باید از ترکیه بیاره خود بچه را تو ایران به دنیا میاره ؟
    تو رو خدا اینقدر به شعور و درک و فهم مردم توهین نکنید

  • ناشناس

    بسمه تعالی.آقای قالیباف هنوز هم در یخچال رو وای میکنید،پیش خانواده تان خجالت میکشید،هنوز هم توی حسابتان همان ۲ میلیون تومان هست؟هنوز هم خودتان پیگیر پرونده اراضی واگذار شده به زحمتکشان سپور شهرداری هستید؟هنوز هم پیگیر اختلاس های بانک شهر هستید یا نه؟

  • محمود

    راستی چطور میشود .با این همه مشکلات اقتصاد از اول انقلاب .وبعد جنگ ایشان این قدر پیشرفت داشته باشید .درصورتی که ایشان باقر قالیباف هیجده سال داشت .

  • ناشناس

    مملکت به باد رفته ما نگران یک سیسمونی هستیم . خوب شرکاریم

  • ع

    خدا نبخشتون

    • ریحان

      لطفا قضاوت نکنید مگه خریده چی شده هر فردی دگه ای هم بود میخرید شما خودتون جای اونا بزارید حتما میرفتی سوغات بخری با خودت ببری

  • سید

    چه ایرادی دارد که این قدر سرو صداتوسط دشمنان گوش عالم را کر کرده است این مرد یگ مدیر توانمند و خد متگزار ب کشورش ایران بوده است مگر از بودجه دولت سفر کرده؟ که دشمنان اینهمه بر طبل رسوایی میکوبند اولا دامادش بوده و از حقوق خودش خرج کرده ،ایا این شخص حق ندارد بمسافرت برود؟ آیا اینهمه که حسن فریدون بکشور صدمه زد و ایران را تا خرخره ب لبه پرتگاه رساند حرفی از او نیست اما برای دلسرد نمودن یگ یار سازندگی و خدمت گذار این همه هجمه میکنید ؟ دامادش به خود قالیباف چه مربوط است ، خجالت آور است که دشمنان ایران بر روی اشخاص مدیر و حساس و خد متگذار مردم فرا فکنی میکنند

    • Sadegh

      چقدر مطمن هستی که این حرفارو میزنی،یادت رفته وقتی شهردار بود از بیت‌المال هزینه تبلیغات شو میداد یا در آستانه انتخابات ۱۳هزار نفروش استخدام کرد،

  • ناشناس

    عذر خواهی کافی نیست فقط از مجلس برو برو برو

  • ناشناس

    یعنی میخواین بگید آقای قالیباف تموم چند سال که حرف از کالای ایرانی میزدنند اینکارو کردن
    عجبا !!!!

  • ناشناس

    اقای الیاس قالی باف خطای نابخشودنی خواهر و دامادتان. درست ولی حرفی از خطای مادر مکرمه نزدید اگه پدر با این سفر مخالف بوده پس مادرتان وظیفه تمکین داره نه همراه و یار سفر در ماه مبارک رمضان توجیح نکنید

  • فریدون مسعودی

    برادرش شهید شد.
    چرا از کلمه کشته استفاده میکنید.
    عقده تا به کجا؟

  • زرین

    خرید خانواده قالیباف از‌ترکیه هیچ اشکالی ندارد نباید اینقدر کوتاه نظر فکر کردخرید ازترکیه چه عیبی دارد.خیلی ها می‌روند اروپا زایمان می‌کنند تا شناسنامه بچه‌اش اروپایی باشد ولی اشکال برمدریت جناب قالی باف میباشد چرا که ایشان رئیس قانون گذاری میباشد ایالت باید جلوی نابسامانی گرانیرا بکیرد

    • Sadegh

      منم میگم هیچ ایرادی نداره،به نظره شما چرا مردم در مقابله این ماجرا اینطوری گارد گرفتن پس به نظر میرسه یه چای قظیه میلنگه،اگه یادت باشه آقای قالیباف از مسولیتی که برای خرید یا سفر به خارج میرفتم متنفر بود،الان بیاد جواب بده،پدری که نتونه خانوادشو اداره کنه چطوری میتونم یه مملکتو اداره کنه

  • ناشناس

    هرچه فساد بیشتر مقام های بالا تر

  • ناشناس

    باسلام اصلانه نبایدکسی ناراحت باشد من هم باشم می کنم شایدبدترازاین هابابازندگی خودتان رابگنید پیغبرخداگفته دیده رانمی توان قبول کردحرف زیاده فکراخرت رابگنید اگرهم چیزی هست واگزاربه خداگنید جواب دادنش آن دونیا خلیی مشکل هست البته اگربچه مسلمان هستی

    • پناه بر خدا

      الیاس قالیباف من معلم گیر کردم که هفته آینده ی چه جوری تدریس درس اقتصاد مقاومتی را برای دانش آموزان انجام بدهم وقتی مبحث درس تحمل سختی و حمایت از کالای ایرانی است اگه دانش آموزان مثال خواستند حتما از سفر خانواده شما استفاده میکنم و برای ماست مالی میگم آخه ترکیه قبلا جزء خاک ایران بوده خیالی نیست 🤣

  • ناشناس

    عذر خواهی نکنه چیکار کنه!!؟؟خودشون هم می‌دونن کار غلطی کردن اینجوری از تولید ملی حمایت میکنند وااسفا

    • مصطفی

      😁😁😁😁

  • نورالله گرشاسبی

    نگران حرف و نظر مردم نیست انگل زادگی و مفت خوری و استفاده از رانت محدود و منحصر به تو نیست .‌انکه پابرهنگان لنگ بسته یمنی را بهتر از ما مجاهدان دوران دفاع میدانست نه تنها راه جبهه را بلد بود بلکه فرزندانش با پول ملت در بنیاد کفر در حال ساخت برج

  • ناشناس

    با یک معذرت خواهی چیزی عوض نمی شه و بار اول هم نیست برای مردم عادی شده

  • جل

    با سلام خدمت هموطنان با کرامت خودم نمی دونم چرا از سفر به ترکیه خاتواده اقای قالیباف حساس شدند مگر ترکیه کجای جهان قرار داره و یک خرید سیسمونی انهم برای یک نوزاد چه اشکالی دارد ؟این طفل معصوم چه گناهی کرده که در تاپ و گهواره بی کیفیت ایرانی دوران شیر خوارگی را سپری کند هموطنان عزیز اتقوالله بترسید از خدا تور خدا نشان ندهید تنگ نظرید درضمن دم خانواده محترم عروس خانم گرم که سیسمونی برند در اختیار نوزاد قرار می دهند

  • Saeed Azad

    میگم خدایی با قالیباف مسکل شخص داری؟؟؟؟؟اصن تابلو بود‌.من طرفدار وهوادارا و دوست و دشمن و این مخرفات نیستم.اما ترجیح میدم رسانه ای رو دبال کنم ک اگر کار پوشش خبری میده تمام تلاشش، در لیطرفی و امانت داری و صداقت باشه.راستی ما به کسایی ک واس، ایران جونسون رو دادن میگیم شهید. باقالیباف مشکل داری،با واژه شهادتم مشکل داری؟هرچند میدونم احتمال داره پیامم رو حذف کنی اما فکرکنم باید این وبام رو میدادم.یاعلی

  • هموطن

    عذرخواهی فایده نداره بهتره خداحافظی کنن

  • مسعود

    چرا کسانی مثل احمدی‌نژاد را که 8 سال برای ملت زحمت کشیده رو از سیاست و انتخابات عزل میکنن ولی امثال آقای قالیباف 40 سال در بالاترین پست‌ها هستن با وجود حواشی و شایعات فساد مالی تا کی قرار یه عده دست از سر ملت برندارن.

  • باقری

    کاری به خرید سیسمونی ندارم مردم عادی روزه برن ولی اینا که ادعای همه چی دارن چرا در ماه رمضان رفتن سفر اروپایی بنابراین مسئولین اهمیتی به دین نمی دهند

  • ناشناس

    مارو شرمنده کردید آقای قالیباف نکنید خون به دل رهبر نکنید

  • ناشناس

    توذهنم سوال ببینم همسرقالیباف برای قالیباف سوغات چی آوردن از استانبول،

  • علی ..محمدی

    نه من اصلاح ناراحت نمی شوم که چراآقایان حالاچه داماد وچه
    دیگرخانواده سفرهای این چنانی داشته باشن حقوق های 50و
    60میلیون حتابالاترازاگرسفربخارج ازکشورنروندمن باحقوق
    مستمری دریافتی3780000تومان برم سفر برویدکیف شوببرند

  • بهروز

    ای فون خیلی بده اخه واسه مردم ها نه واسه خودشون . ازقضا همشون گوشی ایفون دارن . کمی شبیه جوک میمونه این اقدامشون.

  • ناشناس

    منم جای داماد ودخترشون بودم ازترکیه ن ک از مریخ سیسمونی میخریدم پول بی صاحب هست نوش جونشون

  • چیکار به زندگی مردم دارید شایع درست میکنید

  • رسول

    بنا به گفته پسر قالیباف که گفته پدرم مخالف این سفر بوده و کسی در خانواده به نظر پدرم توجه نکرده و به مسافرت رفته اند ، نشان از پخمه بودن جناب قالیباف در مدیریت خانواده است و کسی برای حرفش تره هم خورد نمی‌کند . این شخصیت رئیس مجلس ایران شده

  • ناشناس

    چرا مطالب ارسالیم درج نمیشه

  • ناشناس

    الیاس از بابات بپرس اینهمه ثروت از کجا اورده بیت المال مسلمین هریک دینار ان بازخواست داردچه در دنیا و چه در قیامت البته اگر پدر شما به قیامت اعتقاد دارد،،؟؟؟؟؟

  • رزمنده

    این کوچیکشونه بزرگشون ببین چه غلطایی میکنه بعدهاتاریخ خواهدنوشت خاک برسرماکه هشتادمیلیون بی غیرت درکنارهم زندگی میکنیم هم می بینیم هم میشنویم بازهم سکوت میکنیم ننگ برماباداگرشهدای جنگ بودنداینهاالان نبودند

  • اصعرح

    آن آدم آشغال وکثافتی که این گزارش را نوشته بداند که اگر قالیباف ویا خانواده او برای جهیزیه هر غلطی مرتکب شده اند توخیلی غلط بی جا میکنی ودر شرح زندگی خانوادگی او عنوان نموده ای که یک برادر اودر عملیات والفجر ۴ جنگ ایران وعراق کشته شده واز کلمه شهید استفاده نکرده اید غلط کردن قالیباف وخانواده اش از نوع غلط مه معنای اشتباه یا بی توجهی است ولی غلط شما در استفاده از کشته به جای شهید غلط از نوع لجن بودن است این مطلب را از سوی بنده به عنوان یک جانباز مملکت باید انتشار دهید وشحصا از ساحت شهدا وخانواده شهدا به خصوص خانوادهدشهید قالیباف عذر خواهی کنی وبدانی وبفهمی ملت ایران اجازه نمیدهند که مقام شامخ شهدا یی که اگر نبودند واز این مرز وبوم دفاع نکرده بودند وجانشان را نثار نمیکردند امروز پدر شما هم عرب بود وباید عربی صحبت میکردی وبدان من بعد بادهان طاهر نام شهید را به دلیل بهره برداری های جناحی یا تبلیغاتی به کشته نزول دهی درست است که کشته وشهید دراصل یک مفهوم را میرساند اگر این باب درجامعه باز شود دهان هرکسی که بخواهد مقام شاخ واللهی شهدا را دربیان خفیف اظهار نماید در هرلباس ومقامی که باشد بر ان گل خواهیم مالید لااقل شرمتان ازشهدا بشود این خانواده یه کالسکه از ترکیه خریده اند این درو دکانها راجمع کنید اگر قالیباف دزداست که بیاندازیدش بیرون اگر نیست که خدمات اورا بایه کالسکه باد هوا نکنید که مجبور شوید به خاطر کینه توزی از برادرش به جای واژه شهید از کشته استفاده کنید بس کنید یه کالسکه را پیراهن عثمان کرده اید دنیا بهتون میخندند

    • تومثل اینکه خیلی سینه سوخته قالیبافی که اینجورآتیس گرفتی از رسوایشون با این فضاهای مجازی و رسانه ها دزدیها همه افشا میشود دو واحد آپارتمان لوکس چهل میلیاردی در بهترین نقطه ترکیه پولش از کجاست آقای سینه سوختهبه بیست چمدان سیسمونی

  • محمداحسان

    این حرفا دردی از مردم کم نمیکنه....قربون مولا (ع) برم یکی یدونه بود ایشون......

    فدات امیرالمومنین علی ابن ابیطالب(ع)

    خداوکیلی تموم حرفاشون دروغ و کذبه.....فقط فکر خودشون هستن.....

  • ناشناس

    بیشتر پولدارهای ایران به خاطر خرید خانه به ترکیه می روند.

  • معلم

    خدا ستار العیوب است .ولیکن ای کاش مسولین مرتضی علی ع را سر مشق زندگی قرار دهند .فقط شعار می دهند .۲۹ سال خدمت در آموزش و پرورش وقتی وسیله ای مثل یخچال یا تلوزیون خراب می شود مجبور به گرفتن وام و....می شویم یه کم انصاف

  • محمد

    چیزی از ارزش های قالیباف. کم نمیشه ولی همه ما مواظب اولاد و همسر چموش باشیم

  • مرتضی

    الان چیزی درست میشه بانوشتن منو شما یا نظر دادنمون حقمونه

  • ناشناس

    تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها ،صمن اینکه فراموش کردین چند وقت پیش معاون ایشان در شهرداری با مبالع زیادی ارز از کشور متواری شد همینه کل مسولین دزد وخاین وطن فروش هستن وبر خون شهدای ما کاخهاشون را بناکردن فقط افشانشده بالاخره رومیشه

  • امین

    اول وقتی مسئولی میگه مردم کالا ی ایرانی بخیرید خودشم باید اطاعت کنه. دوم رفتن اینا مشکلی نیست عذر خواهی پسر که میکه بابا راضی نبود بدترش کرد چطور زن قالیباف بدون اجازه رفته خارج

  • رضا مرادی

    چرا ترکیه؟؟ مو قرمز . دزدی‌های توی شهرداری رو فعلا سراغش رفتی؟؟؟

  • ناشناس

    فقط خاک چشمانشان را سیر خواهد کرد

  • ابوالفضل

    متاسف

  • علی

    خودتونو با حواشی فضای مجازی مشغول نکنید بقول شهید همت ببینید دشمن کجا رو هدف گرفته سال قبل اقای پناهیان بود حدود 5مال پیش اقای زاکانی الانم اقای قالیباف یه چیزی بگم بجه انقلابی ها با این توطعه ها گول نمیخورن فعلا ما برای اقای قالیباف اارزش قائلیم وبا این توطعه کوچیک از چشم فرزندان حاج قاسم نمی افته

    • سلیمان

      برادر چرا داری با ادرس غلط فرافکنی میکنی،چه ربطی به بحث توطعه و بچه حزب اللهی و حاج قاسم داره؟ایشون که دم از تواید ملی میزنه چجوری اجازه میده خونوادش و زنش بره ترکیه برا خرید سیسمونی؟

  • مهدی

    سلام اینکه یه خانواده برای خرید به هر دلیل رفتن خارج کشور وگشتی زدن وبا خود وسایلی با خود آوردن جای شک برانگیزی نیست
    دوم اینکه پول جیب خودشون را بردن خرج کردن
    سوم اون افرادی که بهانه گرین کارت واز جیب دولت وپست مقام میگرن
    وبا خودروهای لاکچری‌ تو کشور های اروپا برای خود مکان خوش آب هوا تایین میکنن پیش چشم رو نیست وحرفی هم نیست
    اگر اونها راست میگن اون افراد با اون خونه وماشین وشرکت هایی که برای ما اجناس ودلال اقتصادی هستن وپورسانت دلارهای که از اون ها خبر نداریم رونمایی کنن
    مثل اون‌ دلال‌ دارو یا دلال نفت یا دلال کشتی های پجاه تایی‌ ....چه خبرهست

  • ناشناس

    یه گمراه به گمراهای دنیا اضافه شد قوی شدن لشکر شیطان اینم خوشحالی داره اخه

  • داود

    معلومه خیلی ذوق مرگ شدید که تونستید یه سوژه از این بنده خدا بدست بیاورید
    خوب خوش بگذره
    البته نظری درمورد دوتابعیتی های دولت روحانی که ندارید احیانا
    بله خوب اونا ازاد بودند و رانت شما را تامین میکردند
    چقدر به شما خدمت کردند خانواده قالیباف که شما بتونید کمی ایشان را بکوبید
    سرگرم باشید

  • ارش

    هنگامی که حاکمان و مسئولین در تیر رس نقد ونقادی مردم رسانه ها نباشند حتما به انحراف خواهند افتاد

  • محمد رضا

    ما نباید خودمونو بالاتر از دیکران بدونیم وقتی جای قرار کرفیتم که چشم مردم به ماست باید با اعمال و رفتار درست هم خو مونو وخانواده واقف به این امر کنیم چه مردانی چه دلاور مردانی برای خاک پاکمون دادیم چه مردان بزرکی وهمین الان هم دلیر مردانی هستند کهبرای پاسداری از این مرزوبوم جونشون دادند و میدن شاید هر کسی تو زندکیشو خیلی چیزهارو یا نداره و اکه داره به دیکران نشون نمیده که به دوست یا فامیل خودشو خانواده ناراحت نکنه به اندازه وسعش نمی دونم چرا وقتی به جای هستیم که باید سنکینی مسولیت را پذیرفتیم چشم مردم خوبمون به ماست بیایم برای ساخت سرزمینون برای ایران عزیزمون تلاش کنیم خرید حرف مر دم نیست حرف مردم این که خدای بزرکی بالای سرمونه که به همه چیز رو میبنه دل روح یک مسول احساس وضیفه مقدسه نباید فقط خودمون ببینیم

  • ایرانیم

    الیاس جان کار شون حتما غلط نبوده
    وجود شما و امثال شما غلطه
    یه مشت دروغگو د ریاکار و واقعا به تمام معنا پررو و وقیح
    دوزار خجالت و شرم و حیا تو وجود بی وجودتون نیست

  • ....

    مردان مؤمن و انقلابی از سفره انقلاب نخورن کی بخوره؟
    چرا مردم ما قدر نشناسند
    بذارید بخورند
    خوب میخورن

  • KingAli

    انتقاد:
    1- سایت محترم اگر به قیامت اعتقاد داری، عنوان این صفحه را اصلاح نمایید، یعنی کلمه دروغ یا کذب بودن یا شبهه یا احتمال را به عنوان اضافه فرمایید. البته اگه به قیامت اعتقاد دارید، اگر هم ندارید که تا روز جزا صبر نمایید.
    2- قضات نظر دهنده که هنوز در مورد آقای قالیباف پدر پرونده تشکیل دادید و وی را در رای خود مقصر دانستید و جرایم دیگری هم از گذشته به پرونده وی اضافه فرمودید، لطفا پرونده ایشان را در کدام شعبه یا دادسرا یا عدالتخانه مختومه نمودید؟!! بنده میخواهم ببینم.:/ چرا عبرت نمیگیریم و از میز قضاوت پایین نمی آییم؟!!

  • چنگیز

    خوب کاری کردند رفتند سیسمونی گرفتن دارندگی و برازندگی اینها نوش جونشون گوشت بشه به تنشون

    اون بچه که به دنیا میاد باید همین الان ۲۰ هکتار زمین تو شما بزنن به اسمش و چند هزار میلیارد بریزن به حسابش

  • بهزاد

    خاک برسرما بااین مسئولین اگه یه کشوری دیگه بود تا الان استعفا میداد

  • ناشناس

    جناب قالیباف مرد میدانهای سخت است آثار عالی تقدیم ایران کرده تحقیق کنید جمعه ها هم بدنبال کار مردم هست انصاف داشته باشید
    درود خدا بر قالیباف که هرچه بی تقواست با ایشان مخالفه قبلیها زن خودش رو تو خونه تیرباران کرده لال بودند ننیتوانید بر قالیباف خرده بگیرید
    مردم عزیز بصیرت داشته باشید

  • سعید

    مردم ایران به خاطر تز فکری امثال آقای قالیباف در تحریم و فشار و فقرن،وگرنه پول خودشون بوده هرجوری دوس دارن میتونن خرج کنن،اره اونجوری که ما باید تاوان تفکرات و عقاید اونارو با فقر و تباهی جوانیمون بدیم از انصاف به دوره که حداقل خانواده های خودشون پایبند نباشن

  • ناشناس

    تغاری بشکند ماستی بریزد جهان گردد به کام کاسه لیسان مگر این ضد ها ول کن معامله میشن

  • Iman

    اینا که زور پول نزدن بایدم اینطور ولخرجی کنن.ملت نون شب ندارن اینا جیب مردم رو خالی میکنن.تمام مسعولان مملکتمون همینطورن وگرنه این حال وروزمون نبود

  • سعید

    جناح راستو چپ نداریم شمال جنوب نداریم...انسانهای خوبوو شریفی هستند و همگی به همراه خانواده محترمشون به شغل شریف دزدی..فساد...رانت...کلاهبرداری..مشغولند....خداوند به تمام جناحان عمر با عزت بدهد.... انشاالله

  • بزرگ جلوه دادن این موضوعات کار دشمنان ایرانه

  • ناشناس

    خوب مسئولین به اجناس ایرانی اعتمادندارندچه اشکالی داره

    • محسن

      فقط جنس ایرانی رو مردم باید بخرن مسولین که اگه جنس لوکس نداشته باشن،نمی تونن خدمت کنن..ماشین چند میلیاردی.خانه چند صد میلیاردی.پراید .خانه خرابه،جنسهای بی کیفیت مردم عادی باید بخرن..فقط خدا خودش درست کنه

  • ناشناس

    حالا با پول خودش رفته از ترکیه سیسمونی خریده مث همه ما که یه جا اگه جنس خوب و قیمت مناسب باشه خریداری میکنیم .این دیگه که هیاهو و جنجال ندلره

    • چی میگی واسه خودت
      مطمئنی باپول خودش خرید کرده
      یا حالت خوب نیست یا ایران نیستی اوضاعو ببینی

  • محی

    کاش من دخترت بودم دیگ هیچ غم وغصه ای نداشتم🥲

    • یک رزمنده

      محی جان دختر خوبم دل نگران نباش تو هم خدائی داری که امثال ایشان نمی توانند حتی یک در میلیارد درهم از تو عزیز مواظبت کند امیدت فقط به خدایت باشد او کیست که آرزوی دختر او بودن را می کنی پینه دست پدرت به هزاران بار ارزشش بیشتر از اوست که پیش خدا آبرو دارد هرچه بخواهی خدا برایت مهیا می کند

  • محمدرضا فرهانیان

    اگر واقعا شخصیت مردمی بود حتما تابحال استعفاء داده بود ولی متاسفانه چهار دست و پا به مقام چسبیده و این یعنی اینکه نسبت به عواطف و احساسات مردم همچنان بی اعتناست

  • روح الله سرلک از لرستان الیگودرز

    هیچ نگران نباشید خداوند ابرویشان را می برد بعد سرنگونشان می کند آن شاالاه

  • ناشناس

    پسر خوب یعنی چه عذر می خوام وپدرم مخالف رفتن آنها بود.مگر می‌شود پول بیت المال را شخصی خرج کرد.چرت نگوشما مرفهین بی‌درد هستید باید پدرتان جوابگو باشد.همین عذر میخوام برو کشکتوبساب.این مردم،،،مردم بیست سال پیش نیستندکه با یک عذرخواهی بپذیرند ورد شوند.

    • Sadegh

      آره اینطوریه که اگه پدر نمونه خانوادشو اداره کنه چطوری میخواد به مردم کمک کنه،عذره بدتر از گناه

  • علی

    حالا که این قضیه رو شد کار خلافی هم نکردند ولی جلوش ضایع بود حداقل قیمت سیسمونی که خریدن هم اعلام کنن تا ملت دست بردارن

  • ناشناس

    کمالی جون چرا خیلی چیزا از قالیباف بجا مونده دوتا چمدون نیست زمان انتخابات ریاست جمهوری اون قرارداد یک میلیاردو دویست وپنجاه میلیونی پس چی اون بدبخت عیسی شریفی که معاونش بود و اختلاس کردو قالیباف خورد وخودش ولی بدبخت شریفی محکوم شد اگر قبول نمی‌کرد دارو دسته قالیباف مثل امثال شما پخ پخ اش میکردیدبروآموکشکت بساب.مال مردم خورا.

  • ناشناس

    نظر مارو هم بزارید دیگه.

    • ناشناس

      خدا درست کنه

  • با سلام ما همه می دانیم که افرادی مثل آقای قالی باف که در راس کشور قرار دارند از نظر الگو پذیری خیلی خیلی تاثیر پذیر و زیر ذره بین مردم بنابراین آنه باید ساده زیستن و خرید کالا از تولید ملی را از خود شروع کنند نه بگویند ولی عمل نکنند واین نتیجه آن است خود آقای قالی باف نباید اجازه می دادند متاسفانه باور مردم بسیار ضعیف می شود مانند رامبد که دم از وطن پرستی می زد ولی خاک ایران را قابل بدنیا آمدن دخترش ندانست و بعد کار غلطش را توجیه کرد متاسفانه

    در قسمت بالا پیام دادم

  • ناشناس

    دستتون رو شده عذرخواهی شما عذر بدتر از گناه . خیلی وقته مردم سرزمین من به کما رفته اند.

  • ناشناس

    ماهمه ایرانی هستیم وباهم وهر مشکلی در کشورمان راخودمان حل کنیم وبه هیچ کشوری ربط ندارد ماچه می کنیم بخصوص کشورهای کوچک عرب زپرتی و آقای قالیباف مرد بزرگی است ورسانه ها هم اگر مشکلی میبینند با خودشان در حضوز مردم صحبت کنند نه پشت سر ایشان صحبت کنند مواظب حرکات دشمن باشیم

  • ه

    حالا روحانی وطرفداراش انقدرخوردندوبردند
    بذاریدببینیم چی میشه.

  • ناشناس

    شما می‌گفتید من نماینده 94 درصدی هستم آیا آنان هم می‌توانند به سفر تفریحی خارج از کشور بروند

  • مرتضی جانقربان

    خیلی از شما ها میرید خارج با شکمه پر بر میکر دید این همه جنجال ندارد

  • ناشناس

    این ها چهل سال از این کارها کردن پند باید ها برای ملت بس این همه گرانی وفقر چه به سر این ملت اومده مهم نیست این همه پول از قبر باباشون آوردن همه خیلی دلشون از این آقایون پره
    خد از پاشون در آر ملت دیگرزندگی عادی ندارن همش کاسه چه کنم گرفتن دستشون

  • ناشناس

    ملت کاسه چه کنم دسشون اینهاچهل سال باملت نا جوانمردانه رفتار کردن

  • سید حیدر

    چرا این همه برای فرزندان دولت‌مردان حرف و حدیث جود دارد؟ چرا باید آنها در خارج از کشور تحصیل کنند؟ چراهای زیادی برای خیلی از دولت‌مردان قدیم و جدید وجود دارد . کاش پاسخی در شان ملتی که این همه مقاومت و ازخودگذشتگی داشتن ارائه می‌شد . چه کسی و چه زمانی قرار است پاسخ دهد ؟!

  • محمد

    اینا که دارن هر جور غلطی میکنن آدم سالمی هم نیست جلوشونو بگیره از فساد رانت بگیر تا بی غیرت بازی اقلن زمینه رو محیا کنن ما بذاریم از ایران بریم خسته شدیم ازین همه بی عدالتی بدبختی

  • علی امبر

    سالهای سال خانواده های امثال هاشمی مرتب در خیابانهای لندن و پاریس پرسه میزدند و هرچه میخواستند از بیت المال به تاراج بردند هیچ کس جرات نداشت دم بزند حالا خانواده آقای قالیباف تا ترکیه که هزینه سفرش از کیش و قشم و مشهد و کربلا ارزانتر رفته و مثل همه مسافران سوغات خرید کردند ببینید چه جنجالی بپا کردند !!!
    نه شرمی نه حیایی
    فقط مشکل مملکت شده چندتا چمدان این خانواده !!! توی گمرک میلیاردها پول مملکت از بین میرم و توان ترخیص و توزیع در کشور را ندارند و هیچ کس مسئولیت در قبالش نداره ولی همه چسبیدن به سیسمونی

  • ناشناس

    اخرش نفهمیدیم داماد قالی باف کیه و از کجا در آمده

  • ناشناس

    خبر دیگه ای ندارید؟

  • ناشناس

    آقای قالی باف بیش ازسه میلیون
    نداشت ولی موندم هرینه انتخابات درسراسر ایران را کی می داد

  • ناشناس

    خب الیاس خان تو وبابا از کار خواهر خبر نداشتین نگفتین این چند روز مامان کجا رفته؟!

  • مهران

    آقای قالیباف بس کنید!!! از این همه پست ریاستی خسته نشدید؟!!؟ مگر نه اینکه مسئولیت در ممالک جهان سومی و کشوری چون ایران خسته کننده و فرسایش دهند روح و جسم آدمیست؟؟؟ استعفا دهید و بروید به زندگی شخص تان برسید تا با میدان دادن به سایرین هم عیار شما مشخص شود هم اینکه سایرین مجال و توفیق خدمتگزاری بیابند. دیگران هم مشتاق خدمت هستند و می خواهند توشه اخروی دست و پا کنند...این همه سال این همه ریاست و این همه اتهام کافی نیست؟؟ هر چند مطمئنم دغدغه شما بدست آوردن کرسی ریاست جمهوری می باشد و با همه توان در پی نیل به آن هستید اما امیدوارم خداوند در این مورد به شما نصرت و توفیق عطا نفرماید مگر اینکه جوابگوی آن همه اتهامات باشید و در مورد تمام علامت سئوال ها شفاف سازی کنید.
    شما حتی ذره ای نشان از ساده زیستی و سخت گیری های خلیفه دوم عمر بن خطاب در مورد بیت المال را در زندگی خود ندارید که به گواهی تاریخ زیراندازش حصیر و غذایش نان و خرما بود چه برسد به اینکه مدعی زندگی علی وار(ع) باشید که آهن داغ جواب خواسته برادرش بود مبنی بر دریافت کمک از بیت المال بخاطر فقر شدید!!! آیا رسول الله دلش نمی‌خواست برای دخترش حضرت زهرا(فخر زنان عالم) کنیز استخدام کند که ایشان از فرط خستگی و ازدیاد کارهای منزل و بچه داری بارها به پدر گرامی شأن شکایت کرده بودند؟؟
    تمنا داریم دست محبت و سایه سخاوتتان را از سر مردم کم کنید که بیش از این شما را آزمودن نه خطا که جفاست

  • ناشناس

    بنده خدا پول داده تبلیق کنند برا اینکه سمتی بگیرند سمت برا چی بر ا خدمت که تبلیق نمی‌خواد برا دزدی شاید

  • ناشناس

    تو که وجود منتشر کردن نداری غلط میکنی آین سطرو میزاری

  • عسگری

    وقتی این حصرات برای سیاحت و خرید و زایمان به کشورهای خارجه که مردم ایران را تحریم می کنند لطفا بی سرو صدا بروند و خریدشان مخفی بماند ما مردم که تو مخارج اولیه معاش و درمان درمانده هستیم لا اقل شوک عصبی روانی وارد نکنید ماشالله کشور در اختیارتان هست.

  • حسین ذببحی

    نویسنده زندگی‌نامه‌ آقای قالیباف‌عالما‌وعامدا‌ذکری‌از‌حضوراقای قالیباف‌درجبهه های‌نبرد‌باصدام‌واستکبارنکرده است.اقای دکتر قالیباف ازمفاخر‌چندبعدی ایران می‌باشند.هجمه‌وکوبیدن ایشان توسط عوامل داخلی و همزمان شبکه های ایران ستیز نمیتوان تصادفی باشد.یکی ازشهدای رزمنده نقل کرده‌که‌درماموریتی در جبهه راه راگم‌کردیم.ازفرمانده پرسیدیم کدام راه وکجا نیروی خودی است؟پاسخ دادانجاکه بیشتر کوبیده میشود...حالا هم هرمسئولی‌که از داخل مخارج موردتهاجم‌قرارمیکیرد حتما خاری درچشم‌انها‌میباشدومانعی برای اهداف شوم آنها
    ازمشهد«ذبیحی»

  • غلام

    سیسمونی یه نکته انحرافیه اینا وقتی می خوان یه پول قلمبه از کشور خارج کنند چون تحریم هستند و به جامعه جهانی ارتباطات‌ بین بانکی یا سوئیفت به طور کامل وصل نیستن و اعمالی مثل پولشویی را نمیتونن از سوئیفت استفاده کنند چون قابل ردیابی است که این پول کجا خرج میشه مجبورند چمدانی و پالتی پولها را جابجا کنند بنابراین به کمک آدمهایشان نظیر آقای اشتری که شاید اصلا این آدم وجود خارجی نداشته باشد و فقط یک اکانت توییتری است یک نکته انحرافی ایجاد می‌کنند که حواس ملت را ( حتی خدمه پروازی و باقی مسافران ) به آنطرف پرت کنند مثلا سیسمونی و از آن طرف کار خودشان را با خیال راحت انجام می‌دهند چون قبلا مردم را دنبال نخود سیاه فرستاده اند و کسی نمی پرسه این پالت ها چی هستند خوب معلومه سیسمونی هستند . منتها سیسمونی ها میره استرالیا. چون گوگولی مگولیشون استرالیا بدنیا اومده .بچه یه روزه شون که اینقدر پول میبره حالا حساب کنین بزرگاشون چقدر پول میبرن مردم هم که از اخبار سیسمونی فارغ شدند میرن شب احیا کتاب سر میگیرن و برای گناهان نکرده شون طلب بخشش میکنند خوبه دیگه چی از این بهتر . در ضمن از ترس ترور و هدف قرار گرفتن هواپیما ی شخصی شون با مردم و قاطی مردم میرن که میدونن کسی غیر خودشون پروازهای مسافری و تجاری را نمیزنه. از این بابت از مردم عادی برای خودشون سپر درست میکنند .
    به قول چرچیل در سیاست هیچ چیز اتفاقی نیست و اتفاقی هم نیست که قضیه سیسمونی را آقای اشتری کذایی و مجهول الهویه عنوان میکنند . اونا دلارها را میبرند و مردم هم که جوکشو میسازند
    چه عالی😭
    حتما نشر بدید.

  • الهی پور

    آخه چه اشکالی داره بنده خدا بره از ترکیه لباس بخره،همه ما برا بچمون دوست داریم سنگ تموم بزاریم و بهترینها رو براش تهیه کنیم،

  • ناشناس

    تا به حال فرزندان مئسولین میبردن ومی خوردن .از امروز دیگه نوبت نوه هاشون می باشد آنهم نوه ای که هنوز به دنیا نیامده وای به حال روز مردم اگه به دنیا بیاد.ازپدربزرگ بازخواهد

  • ناشناس

    حتما سخنان رهبر انقلاب ایران اقا خامنه ای را در دوران ریاست جمهوریش گوش کنید
    لطفا در اینترنت سرچ بزنید

    گوشه ای از سخنان رهبر انقلاب آقا خامنه ای
    تظاهرات برای مردم ،راهپیمایی را مردم به وجود می اورند بار گرانی بر دوش این هاست
    اون کسی که پول داره از بیت المال می گیره که گرانی را نمی فهمه.
    وقتی بگند کم مصرف کنید تا گرانی بشکنه مردم کم مصرف می کنند نه اونها.محاصره اقتصادی ضررش به مردم است
    اخرش هم این مسئول و اون مسئول بخورند و به ریش این انقلاب و اونها که برای انقلاب جان دادن و خون دادن بخندند،این قابل تحمله

  • رضا

    ببخشید اگر واسه خرید ملک و سیسمونی نرفته بودند ،لابد برای زیارت قبر مولانا رفته بودند.

  • ناشناس

    لعنت خدا بر تنگ نظران

  • ناشناس

    سلام خوش به حالش ولی مامددجویان بهزیستی آرزوبرنج وگوشت گوسفندومرغ داریم پول خریدکردن خوراک وپوشاک نداریم ولی محمدباقر قالیباف باپول مامردم ایران ترکیه سیسمونی لاکچری /ولوکس خریدمیکنه ان شاء الله خدالعنتش کنه وان شاء الله به حق شب های قدر واگذارش به خدا

  • نث

    حالا ی ترکیه رفتن چرا انقدر بزرگش میکنید شما ک جای خدا نیسید قضاوت میکنید

  • یه ایرانی

    فازاونایی که ازقالیباف دفاع میکنن نمیدونم چیه
    میگن چرا سرک میکشید توزندگی مردم
    اینا باپول منو تو دارن عشق وحال میکنن چرا سرتو مث کبک کردی زیر برف واقعیتو نمیخای ببینی
    چقد این ملت صبور ومقاوم باشن
    ملتو خاروذلیل کردن مردم قدرت خریدشون صفر شده حتی اگه ۲شیفت کارکنن
    اونوقت اینا باپول ملت میرن خرید
    ایناهمش پول ملته حق مردمه چرا بعضیاتون میگین اینا زحمت کشیدن پول خودشونه ماچکارداریم وازاین حرفا
    پس چرا ما صبح تاشب جون میکنیم وضعمون ازصفر نمیشه یک
    بحث عُرضه نیست بحث فساده

  • ناشناس

    خب از ایران خرید میکردن یه کمکی هم به تولید ملی میشد والا چه اشکالی داره حرفم ازتوش درنمیومد

  • بدبخت

    اونوقت امروز سر اینکه من به همسرم گفتم برای بچه دو تا کیم بخره تا دوساعت فخش ازش شنیدم چون نداره و منم چندماهه ازکاربیکار شدم . لعنت بهتون

  • ناشناس

    نمی شود یک مشغول زحمت کش و پر تلاش با سابقه درخشان را با یک سفر معمولی بد نام کرد چرا در بیست و چهار ساعت بیست پرواز به ترکیه داریم اینها که با این پروازها به ترکیه می روند همه کسانی هستند که حالا از خانواده قالیباف انتقاد می کنند چه کسی تا حالا سفر رفته که هیچ خریدی انجام ندهد اصلا مگه رفتن به ترکیه جرم است به نظر من خوانواده آقای قالیباف اشتباه کردند در شرایط فعلی به مسافرت رفتند چون بهانه به دست یک مشت اختلاسگر ودزد دادند که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و زدیها و واردات قاچاقی خودشون رو توجیه کنند ما در جاهای دیگه دزدی واختلاس شنیدیم اینجا شنیدیم داماد.دختر قالیباف لباس بچه از ترکیه خریدند ببینید هر کسی به اعمال خود گرفتار خواهد شد این بهانه در آوردن های شیطانی فایده ای ندارد همه کسانی که متهم می کنند بدونند کسی که یک عمر برای ملت زحمت کشیده است نمی شود به این راحتی متهم کرد

  • محمد

    سفر تو این شرایط اقتصادیی

    شما ها مال مردن رو دزدیدین بعد میگین تو این شرایط
    بابوت نزدیک ۸هزار میلیارد دزدیده حتی بیشتر

    بعد به این میگی اشتباهه

  • Baran

    خب از بسکه جنس در ایران گرانست بنده خدا رفتن ترکیه که ارزان‌تر است خرید کنند. چون دختر رئیس مجلس است که نباید حق حیات را ازشون گرفت مبارکشون باشد. آنقدر دو بهم زنی واقعا کار زشتی است. سیاه نمایی بس است.

  • آیناز

    مقصرمردمن،، اونهمه دزدی اختلاس بخوربخورتوشهرداری کردچندین دوره به مقام بالاتررسوندنش ملت خودتون مقصیرید وگرنه گرگ زاده که بره نمیشود

  • بی نام

    این تازه قطرهای از تناقض گویی مسولان کشور است که رسانه‌ای شده ،از اینا بگذریم برای اونایی که این سفر رو توجیح میکنند در صدا و سیما و تریبونها و دنبال حجت دینی میگردند بپرسید فلسفه سفر برای خرید و گشت و گذار و خرید ملک تو ماه رمضون واجب است که روزه را نگیری،اینها میخواهند با روزه گرفتن حال فقیر بچارها رو بفهمند.

  • ناشناس

    اینها که همیشه دم از حمایت تولیدداخلی می زند خوب دروغگو هستند.

  • ناشناس

    عذر خواهی برا مردم نون وآب میشه برید بمیرید از شرم

  • علی

    اولا طبق ماده 18 قانون گذرنامه زن بدون اجازه شوهر حق خروج از كشور نداره قالیباف از تمام اینا باخبر بوده ..

    در ضمن یادمون نره قالیباف در استرالیا املاك در حد شاهی خریداری كرده

    در همین صفر هم غیر سیسمونی خرید كردن شایعه خرید دو دستگاه

    آپارتمان به قیمت 40 میلیارد تومن هم هست .. كه حتی تكذیب نكردن خانواده قالیباف كه این سند / درست بودن / این قضیه نیز هست

  • ناشناس

    تو کار لا پوشونی قشنگ خبرگی لازم دارن. همشون اینجوری هستن.غقط برا مردم عادی ممنوع ممنوع.

  • ناشناس

    ابر دزد ایران ،زنده باد انشاالله ،یکی ودوتا نیستن که همشون دزد تشریف دارن فقط مبالغ یکم بالا و پایین داره

  • ناشناس

    حاکم شهری که مرغابی بوود بر سر ان شهر رسوایی بوود

  • Mazd

    محاکمه روحانی چی شد،،؟؟؟
    چرا همه چی داره گرون میشه هی؟؟؟؟
    کیا دارن احتکار میکنن جنساشون گرون بشه بفروشن؟؟؟
    چرا پول چادر بین ۱میلیون تا۲میلیونه ولی مانتو ۴۰۰تا ۱میلیون؟؟؟؟
    چرا سفر کربلا۶میلیون سفر ترکیه ۴تومنه ؟؟؟؟
    وهزاران چرای دیگر؟؟!!!
    همه چی دیگه خوبه سوژه نداریم چسبیدیم به سفر طرف ولمون کنید بابا خودتونید

  • محسن

    مگه زن بدون اجازه شوهر میتونه از کشور خارج بشه؟؟؟؟

  • سرباز اسلام

    حمایت از تولید ملی.(ترکیه )😂😂😂

  • بینام

    آقای قالیباف شما اگر درستکار مومن هستی و لقمه حرام سر سفره خانواده نیاوردی حد اقل سرانجامش این بود که دخترت باسروبدن عریان مجلس عروسی و نامزدی نمیگرفت واز حرف جنابعالی سرپیچی نمیکردن بروند سفرخارج. پس حتما یک جای کار می لنگد

  • علی

    اون مسئولی که حمایت میکنه و لاپوشانی از این چنین فسادهای که فساد این آقا یکی دوتا نیست. پست ترین آدمه. این آقا دم از درست کاری میزنه همیشه. ب کل نماینده ها رشوه داد تا تحقیق تفحص از شهرداری وقت نشه. اگه حسابت پاک بود چه باکی داشتی

  • ناشناس

    درود بر قالیباف

  • .

    یکی پول ندارن نون شب بخوره اون وقت اینا میرن از ترکیه سیسمونی میخرن واقعا ک

  • ناشناس

    داداش می‌دونی داخل این شب‌های عزیز که میگید چند نفر گشنه می‌خوابند بعد اینا به نام اسلام به نام دین همه کار میکنم متاسف هستم که بگم ایرانی هستم بابا جان میرن داخل سرزمین مادریشون خرج میکنن اینجا که نمیتونن وسیله بخرن متاسف هستم واسه ما که اعتقاد داریم اینا واسه مردم راه حل مشکلات باشن نوش جان خودش و داماد عزیزش

  • سيدحسين

    حالا خرید سیسمونی انقدر واجب بوده که باید تو ماه رمضان میرفتند .
    مگه اینا مسلمون نیستند .حال فرض می کنیم دختر و خانم جناب قالی باف عذر شرعی داشتن داماد ایشان چطور .گذشته از این سیسمونی ممکنه مسئله انحرافی باشه و کلا ملت سر کار باشن. پس خدا چی میشه؟

  • مهسا

    به هرحال عذر خواهی زمانی وارد است که حق الناس را به مردم بازگردانند مردم نان شب ندادند عذرخواهی فایده ندارد خدا باید شماها ببخشد وانهم درصورتی امکانپذیر است که مردم راحت بتوانند خرید کنند ازهمان مزایایی که شما استفاده میکنید مردم هم استفاده کنند یا حداقل نصف امکانات رفاهی شما را مردم داشته باشند چون میدانبد که خدا از حق الناس نمیگذرد

  • ناشناس

    آقای قالیباف هم حالا یه بار بچه اش رفت ترکیه انگاررفته اروپاکه گیردادن بهش یا انگار رفتن به پولها واملاکشون سربزنه واقعا که ترکیه مگه کجاست همین بغل به هیچ دردی هم نمیخوره این گیردادنا الکیه آقای قالیباف برای کشورزحمت می کشه....



    میگن مردم نون ندارن بخورن اینا حرف مفته اگه پول ندارن این سفرهای نوروزی میلیونی چی بود پس...یه دوتا معتاد‌ دوتا تنبل که زورشون میادبرن سرکار میگن نون ندارن تلاش کنن برای زندگیشون مثل همه...

  • ناشناس

    آقا دمتون گرم انقلاب کردن مملکت رو به دست گرفتن .مردم عزیز ایران مثل خانوم ها نیوفتید دنبال سوژه یکم به دانش ودرست فکر کردن رو خودتون کار کنید بخدا همین کسایی که دارن اعتراض میکنن و خورده میگیرن آب نیست والا از خودشون شناگر تر تو دنیا پیدا نمیشه .

  • محمد باقر حجتی

    حضرت علی. ع. الناس وعلی دین ملوکهم.
    مردم به دین پادشاهان هستن
    اولین بار نیست پول ایران میره بیرون

  • سیما

    اینها روز قیامت باید جوابگو باشند چه قیامتی برپاشود در همین دنیا وقتی کسی حق الناس درنظر نگیرد آبرویش را خدا میبرد هیچ چیزی مثل آبرو نیست وقتی یک کارمند بازنشسته نتونه یخچال بخره اما اینها اینهمه حرامخور باشند این یعنی حق الناس

  • علی

    جناب قالی باف ما جانبازان را روسپید کردی لز شما توقع نداشتیم این کارصورت بگیرد اگرشماازخوانوادت خبر نداری ونمیتونی کنترل کنی چطور میخوای یک مملکتو کنترل کنی ما دلمون به شما خوش بود که فرمانده لشگر ۵نصر امروز میخواد درپشت جبهه خدمت کند قربونت بشه دامادت سیب زمینی شده کیلو ۲۰هزار تومن مردم دیگه نون سیب زمینی هم نمیتونند بخورند اوقت خوانواده شما این کار رامیکنند دمت گرم باید جبران کنی حقوق ملت را از دولت بگیری چیشد یارانه ۴برابری که اذعا کردین فقط دروغ تحویل مردم دادین

  • کرمانی

    لعنت برشما چشمتان را بر حقیقت بسته ایید ولی ملت آگاه و بیدا ند شرم کنید تا خیلی دیر نشده ملت زیر بار گرانی دارند نابود میشند ولی آقایان با خانواده شان در کل دنیا عشق و حال میکنند و بر ریش ملت میخندند / شرم کنید

  • محمد

    قالی باف مشهور بود مشهور تر هم شد خداوند همیشه مشهور نماید.این در حق جناب دانش آشتیانی وزیرروحانی برای رسیدن به مطامع دنیوی اجحاف نمود و خداوند هم بی جواب نگذاشت‌

  • ناشناس

    باسلام جالب هست این خانواده توماه مبارک رمضان هم رفتند ترکیه پس معلوم شد برای روزه هم ارزش قایل نبودند وهم تولید داخلی ارزش قایل نبودن بااینکه رهبرانقلاب توصیه کردن به تولید داخلی

  • علی

    میدونید بدترین چیز اینه که همه ما دانشمند ومتفکر هستیم و دهانمان برای هر چیزی باز هست ودر همه امور مربوط و نامربوط اظهار نظر می کنیم وبدتر از همه سجاده آب کشیدنمون هست مثل اون مجری خندوانه که دم از ایران و خلیج فارس میزد رفت کانادا بچه ش اونجا بدنیا اومد و خیلی های دیگه حالا هم این آخری که این طور شد میدونید درسته گناه فرزند رو پای پدر نمی‌نویسند اما این ها مثلا مسئولین مملکتی هستند با یک دنیا ادعا

  • م محمد

    سلام
    چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی .
    اون هم کی ؟؟؟؟قالیباف دوران جبهه و جنگ و خانواده اش ....یعنی فاصله گرفتن از مردم و هموطن ایرانی ...از چشم ما هم افتادند...

  • الیاس

    این سیسمونی برای خندون مردم بود، بابا خیلی هاشون، که چند تابعیت هستند. تو چندتا کشور حساب‌های کلان دارند تا تغی بطوقی خورد فرار کنن، سیسمونی هم یه بچه بازی بود ملت مشغول باشن، الان قالی بفا چکار کرد، حتی عذرخواهی هم نکرد، کلا مدیران مملکتی ما همیشه از ملت طلبکارند برعکس تمام دنیا، نه حسابی پس میدن نه طلب بخشش، تازه اگه بدوبیراه نگن هم جای شکرش باقیه، مال خودشون بوده، دوست داشتن، سیسمونی فروشی تو تهران نبوده یا جنساش دمده هستند، بقول بنده خدا، کجایید شما!!

  • ح.م

    در شهر ما یه زن تنها کلیه اشو فروخت تا پیش پول خونه بده... کسی مسلمانی سرش میشه به مردم برسه، خدا پسندتر نیست؟؟؟... شهدای ما اینجوری بودن؟؟؟... خب به مردم برسید... چه کاریه وقتی نون شده بعضی محله ها قسطی همونم مردم ندارن بدن یعده مسلمان برن سفر و خرید و ... در یک کشور دیگه؟؟؟....