ترور سردار سپاه | ترور سردار سپاه در شب قدر

ترور سردار سپاه در شب قدر | سردار ترور شده کیست؟ | تصویر دو دختر سردار ترور شده

ترور سردار سپاه در شب قدر | سردار ترور شده کیست؟ | تصویر دو دختر سردار ترور شده
کدخبر : 555622

امروز شنبه مقارن با شب قدر بر اثر تیراندازی فرد یا افراد ناشناس به سمت ماشین سردار الماسی فرمانده تیپ سلمان فارسی زاهدان محمود آبسالان محافظ وی به شهادت رسید.

ترور سردار سپاه مقارن با شب قدر بود. در ترور سردار سپاه محافظ سردار الماسی به شهادت رسید. در ترور سردار سپاه ۴ نفر مشارکت داشتند. در ترور سردار سپاه از اسلحه استفاده شده بود که سردار الماسی در سلامتی کامل به سر می برد. عوامل ترور سردار سپاه دستگیر شدند.

ترور سردار سپاه

ترور سردار سپاه در شب قدر 

 

امروز شنبه مقارن با شب قدر بر اثر تیراندازی فرد یا افراد ناشناس به سمت ماشین سردار الماسی فرمانده تیپ سلمان فارسی زاهدان محمبنابه گفته منبع اگاه دقایقی قبل محمود آبسالان فرزند سردار آبسالان جانشین سپاه سلمان استان براثر تیراندازی افراد ناشناس به شهادت رسید. گفته می‌شود این شهید بزرگوار در محل ایست و بازرسی نیروهای امنیتی بسیج در منطقه تامین اجتماعی زاهدان بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به درجه رفیع شهادت نائل آمده است».

در خبری تکمیلی؛ یک منبع آگاه در زاهدان خبر زخمی شدن سردار الماسی فرمانده تیپ ۱۱۰ سپاه سیستان و بلوچستان که توسط برخی کانال های معاند منطقه منتشر شده را تکذیب کرد 

وی گفت : سردار الماسی در صندلی عقب اتومبیل بوده و در این حادثه جراحتی ندیده و سالم هستندود آبسالان محافظ وی به شهادت رسید

شهادت محافظ فرمانده سپاه

بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به سمت خودرو فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی محمود آبسالان محافظ وی به شهادت رسید.

گفته می‌شود، این شهید بزرگوار در محل ایست و بازرسی نیروهای امنیتی بسیج در منطقه تأمین اجتماعی زاهدان بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده است.

ترور فرمانده سپاه

مطابق اطلاعات کسب‌شده با عکس‌العمل به‌موقع تیم عملیات سپاه، هر چهار سرنشین خودروی ضارب دستگیر شدند.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: ایرنا

ترور سردار سپاه در شب قدر | سردار ترور شده کیست؟ | تصویر دو دختر سردار ترور شده

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: