سریال نجلا | بازیگران نجلا ۲ | داستان سریال نجلا ۲ | زمان پخش سریال نجلا

پایان داستان سریال نجلا چطور می شود | قسمت آخر سریال نجلا لو رفت

پایان داستان سریال نجلا چطور می شود | قسمت آخر سریال نجلا لو رفت
کدخبر : 555786

سریال «نجلا» که پخش آن در نوروز آغاز شد و در ایام رمضان ادامه پیدا کرد، همچنان در حال ساخت است؛ با این همه تهیه کننده از پایان ساخت این مجموعه تلویزیونی در نهم اردیبهشت ماه خبر داده است.

سال گذشته سریال پربیننده نجلا در شبکه سه سیما پخش شد و با استقبال همراه شد. سریال نجلا یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی که در آبادان، شادگان و تهران ساخته شده‌است. فصل دوم سریال نجلا با حضور بازیگران قبلی و چند بازیگر جدید و بازی محیا دهقانی در نقش نجلا به جای سارا رسول زاده بوده است. نخستین قسمت از سریال نجلا در ۱۷ مهر ۱۳۹۹ روی آنتن شبکهٔ سه سیما رفت. فصل دوم سریال نجلا علاوه بر پخش نوروزی در ماه رمضان ۱۴۰۱ نیز از شبکه سه پخش می شود که ساعت پخش و تکرار فصل دوم نجلا در ماه رمضان امسال بعد از افطار و اذان مغرب خواهد بود.

سریال نجلا

پایان داستان سریال نجلا چطور می شود؟

سعید سعدی، درباره نحوه پایان بندی سریال «نجلا» تاکید کرد: به دنبال سرهم بندی کردن نیستیم و سعی می کنیم مخاطب را راضی نگه داریم.

او در پاسخ به اینکه آیا پخش «نجلا» با حذفیاتی از سوی تلویزیون روبه رو شد؟ اظهار کرد: با توجه به چارچوب تولیدات سیما، طبق ضوابط «نجلا» را ساختیم و به همین دلیل مشکلی در پخش نداشتیم و همه ی بخش ها به پخش رسید اما خود ما برای تند کردن ریتم کار تغییراتی داشتیم تا به آنچه که مطلوب تر است برسیم. در واقع در تدوین به دنبال این بودیم که ریتم کار را تندتر و قابل قبول تر اجرا کنیم و به اصلاح آب نبندیم. 

سعدی در ادامه پایان پخش سریال را همزمان با عید فطر عنوان کرد و گفت: «نجلا» در ۳۵ تا ۳۶ قسمت به پایان خواهد رسید.

این تهیه کننده در ادامه درباره ی واکنش ها به تغییر بازیگر «نجلا» نیز اظهار کرد: در هر صورت چون سارا رسول زاده سر کار آقای ایرج راد بودند، نتوانستند با ما همکاری داشته باشند و دلیل دیگری جز این نبود و خانم دهقانی توانستند به لطف خدا از پس نقش بربیایند و لطمه آنچنانی به کار نخورد. در ارتباط با گریم بازیگر نیز به هر حال معذوریت هایی در کار بود و باید لحاظ می کردیم و در چارچوب ضوابط سیما عمل می کردیم.

سعدی در پایان از دشواری های ساخت این مجموعه در دوران کرونا نیز گفت و توضیح داد: «نجلا» سریال پُر پروداکشنی بود و در هفت الی هشت شهرستان کار را پیش بردیم. به دلیل اینکه بتوانیم تصویر را با واقعیت منطبق کنیم، کار را در شادگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان، انزلی، اروندکنار، کرج و تهران تولید کردیم و این مساله بر سختی های کار می افزود.

وی در پایان با بیان اینکه ساخت «نجلا» حدود ۱۰ ماه به طول انجامید، گفت:  در دوران کرونا هم سختی هایی وجود داشت اما توقفی در کارمان نداشتیم و با رعایت پروتکل ها به مشکلی برنخوردیم؛ البته برخی بازیگران و عوامل به کرونا مبتلا شدند ولی به واسطه ی کرونا توقفی در ساخت نداشتیم.

سریال «نجلا ۲» هر شب ساعت ۲۰ از شبکه سه پخش می شود و تکرار آن ساعت های ۱۰ و ۱۵:۳۰ روز بعد خواهد بود.

سریال نجلا ۲ به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و با هنرمندی حسام منظور و آزیتا حاجیان در ۴۰ قسمت برای نوروز ۱۴۰۱ و ماه رمضان ۱۴۰۱ پخش میشود. پخش این سریال از یکم فروردین ۱۴۰۱ شروع می شود و تا ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

تصویربرداری فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و به تهیه‌کنندگی سعید سعدی از ابتدای تابستان ۱۴۰۰ آغاز شده بود و در لوکیشن‌های مختلفی مانند جنوب تهران، آبادان و خرمشهر، زندان و تعدادی از شهرهای کشور عراق مانند کربلا تولید شده است.

ساعت و زمان پخش سریال‌ نجلا ۲

فصل دوم سریال نجلا در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما می رود و بازپخش و تکرار و بازپخش آن نیز پخش در ساعات ۱:۳۰ بامداد، ۱۰:۰۰ صبح و ۱۴:۳۰ روز بعد خواهد بود و تا ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

داستان سریال نجلا ۲

فصل 2 سریال نجلا یک داستان ملودرام عاشقانه دارد و از بازیگران و عواملی حرفه‌ای بهره گرفته اسـت. داستان این سریال از قبل از جنگ تحمیلی شروع می شود و لوکیشن‌های تصویربرداری این مجموعه دراین یکسال در ایران و بیرون از کشور اسـت کـه بخش‌های خارج از ایران شامل نجف، عراق و کربلا می شود. فصل دوم این سریال در سال ۱۳۵۸ می‌گذرد. نجلا در اوضاع آشفته و ناامنی ها، به عبد که عاشق او شده وعده‌ای می‌دهد که طی آن اگر عبد بتواند او را از مرز ایران و عراق رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می‌دهد، اما همه این‌ها در طول مسیر دست‌خوش اتفاق‌هایی می‌شود.

تعداد قسمت های سریال نجلا ۲

فصل دوم این مجموعه در قالب ۴۰ قسمت تولید شده اسـت. هم چنین لازم بـه ذکر اسـت کـه ساعت پخش سریال نجلا 2 در ساعت ۲۰:۴۵ «ایام نوروز 1401» از شبکه 3 می باشد.

عکس و اسامی بازیگران سریال نجلا ۲

نام بازیگران سریال نجلا 2 : حسام منظور، محیا دهقانی، سوگل طهماسبی، مصطفی ساسانی، ملیکا شریفی نیا، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر و با هنرمندی هدایت هاشمی و آزیتا حاجیان و…

سریال نجلا

بیوگرافی حسام منظور بازیگر سریال نجلا ۲

حسام منظور بازیگر ایرانی و متولد ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران می‌باشد. جالب اسـت بدانید کـه پدر حسام منظور از اهالی بجنورد و مادرش ارومیه ای می‌باشد، از این رو وی دوران کودکی اش را در ارومیه گذرانده اسـت. سپس بـه همراه خانواده اش درسال ۱۳۶۷ یعنی در سن ۸ سالگی بـه تبریز نقل مکان کرده اند. بـه طور جدی فعالیتش در بازیگری را از دانشگاه ودر سال ۱۳۸۰ زمانی کـه ۲۱ سال داشت، شروع کرد.

سریال نجلا

بیوگرافی محیا دهقانی بازیگر سریال نجلا ۲

محیا دهقانی بازیگر خوش چهره و خوش آتیه نسل جوان ایران و متولد سال ۱۳۷۰ درتهران اسـت. خانم محیا دهقانی نخستین فعالیت هنری خودرا در سن سیزده سالگی با حضور در مجموعه تلوزیونی قهر و اشتی آغاز کرد. وی دارای لیسانس بازیگری و هم چنین مدرک ازاد بازیگری از محضر استاد داریوش محترم اسـت. ایشان تا کنون ازدواج نکرده و هیچ عکس خبری دراین خصوص تا کنون منتشر نکرده اسـت.

سریال نجلا

بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر سریال نجلا ۲

آن ماری سلامه متولد 1990 درروستای فاریا، کشور لبنان لبنان، بازیگر اسـت. خانم آن ماری سلامه فارغ‌التحصیل فوق لیسانس هنرهای نمایشی و تحصیل کرده موسسه هنرهای زیبای لبنان می باشد. وی با استعداد خود در بازیگری توانست در آثار تاریخی و مدرن از طریق نقش های مختلف با کارگردان های معروف لبنانی، ژاپنی، سوری، مصری و ایرانی کار کند. او بازیگری را از موسسه هنری و با تئاتر شروع کرده اسـت.

سریال نجلا

بیوگرافی هدایت هاشمی بازیگر سریال نجلا 

هدایت هاشمی در هفدهم ماه اسفند سال ۱۳۵۳ در شهر سبزوار متولد شد ولی تا زمان سربازی در شهر مشهد زندگی کرده‌ اسـت ودر آن جا بـه ورزش فوتبال نیز می پرداخته اسـت. این بازیگر دارای مدرک تحصیلی «کارشناسی ارشد کارگردانی» اسـت. او در ابتدا با نگار عابدی ازدواج کرده و بـه دلایلی از هم جدا شدند و برای دومین بار با مهشید ناصری ازدواج کرده اسـت. حاصل ازدواج این زوج دو فرزند بـه نام های اما و جانا می‌باشد.

سریال نجلا

بیوگرافی سوگل طهماسبی بازیگر سریال نجلا ۲

سوگل طهماسبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اهواز اسـت و اصالتا بختیاری اسـت. وی بزرگ‌شدهٔ اهواز اسـت ودر نوجوانی در سن ۱۶ سالگی بـه تهران مهاجرت کرد. پدر سوگل طهماسبی استاد مینیاتور بودو فوت کرده اسـت ودر حال حاضر سوگل با مادرش زندگی می کند. یک برادر بـه نام سینا و دو خواهر بـه نام ‌های ساغر و سحر و دارد. این بازیگر جوان ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

سریال نجلا

بیوگرافی سید مهرداد ضیایی بازیگر سریال نجلا ۲

سید مهرداد ضیایی متولد ۱۳۴۷ در اصفهان، بازیگر سینما و تلویزیون اسـت. ایشان دانش‌آموختهٔ بازیگری از دانشگاه هنر می باشد. ضیایی از سال ۱۳۶۹ حرفهٔ بازیگری را شروع کرده اسـت. وی چندین سال پیش با شخصی نقاش و داستان نویس بـه نام ژیلا تقی زاده ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان یک دختر بـه نام افروز اسـت. آقای ضیایی یکی از پرکارترین بازیگران تلویزیونی می باشد.

سریال نجلا

بیوگرافی آزیتا حاجیان بازیگر سریال نجلا ۲

آزیتا حاجیان با نام اصلی هدی حاجیان متولد ۲۱ دی ۱۳۳۶در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می‌باشد. وی دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیکِ دانشگاه هنر اسـت. آزیتا حاجیان وقتی ۲۲ سال داشت با محمدرضا شریفی نیا ازدواج کرد کـه در نهایت سال ۱۳۸۸ بـه جدایی و طلاق ختم شد. او بعد از جدایی از همسرش برای دومین بار درسال ۱۳۸۹ با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد.

سریال نجلا

بیوگرافی مصطفی ساسانی بازیگر سریال نجلا ۲

مصطفی ساسانی سال ۱۳۵۹ در کرج بدنیا آمده و فارغ‌التحصیل کارشناسی نمایش و بازیگری بوده کـه از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد درسال ۱۳۸۳ مدرک لیسانس خودرا در دریافت کرده اسـت. بازیگری را بـه طور جدی از تئاتر شروع کرده و تا کنون چندین نمایش را بازی کرده و علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی چندین نمایش در عرصه تئاتر نیز کار کرده اسـت. از ازدواج مصطفی ساسانی اطلاعاتی در دست نیست.

سریال نجلا

بیوگرافی ملیکا شریفی نیا بازیگر سریال نجلا ۲

ملیکا شریفی نیا متولد آبان 1365 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون دختر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان و خواهر مهراوه شریفی نیا اسـت. او وقتی 5 ساله بود بـه‌ صورت حرفه ای با فیلم اویناز وارد سینما شد و با مجموعه های خروس، نون و ریحون و فیلم سینمایی مهمان مامان ساخته داریوش مهرجوی در بین مردم دیده و شناخته شد. او وقتی 19 ساله بود با امیر رضا طلاچیان ازدواج کرد، اما خیلی زود از آقای طلاچیان جدا شد.

عوامل فصل دوم سریال نجلا

کارگردان: خیرالله تقیانی پور

مدیر فیلم برداری: سیروس عبدلی

مشاور و مدیر هنری: دکترمحمدرضا شجاعی

ناظر کیفی: امیر ابیلی

صحنه و لباس: امیر ملک‌پور

چهره‌پردازی: سیدجلال موسوی

مدیر صدابرداری: محمد شیوندی

تدوین: مهدی سعدی

صداگذار: مهرداد جلوخانی

موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست

مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد

منشی صحنه: ماهگل کرامتی

عکاس: سمیه میری

پایان داستان سریال نجلا چطور می شود | قسمت آخر سریال نجلا لو رفت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • ناشناس

    خنک ترین سریال با بازی خاندان شریفینیا

  • ناشناس

    به نظر من پخش آخرش باید عبد ودیگر بازیگرانی که در حال مبارزه با دشمن هستن عباس ومصطفی به خاطر دفاع از شهرشون باید شهید شن سریال خیلی قشنگتر میشه وباور پذیر تر وگرنه فاتحه سریال خونده است

  • ناشناس

    این دوتا عبد ونجلا اگه بیشتر ازاین التماس هم دیگه رو کنند سریال بی مزه واز طب وطاب میوفتد

  • ناشناس

    الان دقیقا کجای داستان لو رفت

  • A. H

    با تغییر نقش شخصیت بازیگر نجلا، این سریال هیچ ارزشی برای حیف و میل بیت المال و هزینه های بعدی نداشت. فقط ای کاش داستان رو تو یه برگه می نوشتید و خلاص.

    • کل سریال توهین به شعور مخاطبه از قسمت اول فصل اول تا همین الان

  • ناشناس

    خیلی برای ساخت ابن فیلم باوجود کرونا، زحمت کشیدند، واقعا خسته نباشند همگی، داستان فیلم باواقعیت آن زمان، گذشته از دید سیاسی وامنیتی که درنطر گرفته شده، تطبیق بالایی داشت!؟! آنهایی که درخرمشهر وآبادان بودند می توانند، بیشتر این موضوع رابیان کنند!؟

  • ناشناس

    نکنه پایان سریال راباشهادت همه بازیگران، تمام کنید که خیلی نامردید، میشه موفق بود وزنده ماند!؟!

  • ناشناس

    بدترین سریال خاک تو سرتون با این اثر داغونتون

  • ناشناس

    واقعاً حیف بودجه که صرف چنین سریالها میشه یاد مامان بازیهای دوران کودکی میندازه آدم را

  • ناشناس

    اتفاقا این سریال با حضور خانم دهقان قشنگتر شده ودیدنی تر بعدشم قرار نیست که آخر هر سریالی شخصیت های اصلی بمیرن که ، اونی که باید بمیره عدنان هستش نه عبد ، حضور خانم حاجیان دختر شون خانم ملیکا شریفی نیا بیشتر به جذابیت فیلم کمک کرده ان شاالله که خیلی قشنگه پایانش بالاخره که باید نجلا بعد اینهمه رنج به یه سرانجامی برسه زندگیش وغم ها و رنج هاش پایان پیدا کنه و عبد هم بدونه که نجلا چقدر دوستش داره و عاشق واقعی تو این قصه نجلاست

  • امیر

    چیه این فیلمهای ایرانی
    برین بشینین سریالهای خارجی ببینین مث سرقت پول ، صد نفر
    سریال از سرنوشت بد نیس
    ولی نجلا نگاه کردن حروم کردن عمرتونه

  • مهدی

    سلام سوال چراشما اذیت وازار عراقی هارانشان یاضعیف ،خیلی ضعیف نشان میدین،واقعااگرفیلم یاروایتی میسازین خواهش میکنم به مملکت خودتان ایران خیانت نکنید،ببینیدچه دسته گلهایی بادست خالی پرپرشدن ،ممنون

  • کارشناس بیمه

    باسلام،
    مژده مژده مژده

    بانک خاورمیانه ، چند سالی است در کشورمان ، یک بیمه ای را تأسیس کرده، که فقط و فقط بازنشستگی است. ثالث و بدنه و.. نیست ،
    درآمدش عالیییه
    عزیزان حتما نمایندگی شو برای فرزندانتان بگیرید.
    مشاوره رایگان.
    ارسال عدد ۱ به شماره

    148 - 65 - 75 - 0919
    مهدی کاظمی.
    کد01060081
    تو عمرمان کسی بهمون نگفت بیا نمایندگی رسمی رو بگیر ☹️
    همه گفتن بیا منشی باش
    بازاریابی کن
    ماشینتو بیمه کنم
    زن و بچه ات رو بیمه کنم
    و...😔😔😔😔😔
    بفکر آینده فرزندان مان باشیم.

    🇮🇷باتشکر از مدیریت محترم سایت🇮🇷

  • ناشناس

    وا

  • وای وای وای وای وای وای وای وای 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • عبد

    سریال نجلا سریال خیلی خوبیه چه از بازیگران ، کارگردان وهمه عوامل پشت صحنه واقعاً خسته نباشید بهشون گفت سریال پربینداست ولی ی سکانسهایی نشون دادن یا جاهایی تو فیلم هرچه خواستن خودشونو جابندازن نتونستن مثلا روایت جنگ . خود جنگ نشون نمیدادن بهتر از لاف آبادانیشون بود . یاروایت بعثی هاا یا نقش خود عبد عبد انگار نجلا بهش دستور میداد میرفت خود صدام بیاره آسپیتالیا ببره لب شط آبادان تابی بخوره عاااموو
    ببینیم آخرش چی بشه .یزید دست امام حسین ع کشته میشه یا ن .

    هههههههههای

  • حمد

    اولا این لهجه ساخته کدام شخص هست ابادانی ها عرب هستند وعربی صحبت میکردند عراقی ها هم اصلا فارسی بلد نیستند الا بعد ازجنگ که امدند ایران یاد گرفتن بعد حالات عربا روطوری میساختن که همیشه عصبی وانکه چفیه داره خائن هست اقا حرمت اقوام راداشته باشید مثلا بلوچی ها رایا رقاص ویا قاچاق چی شمالی هذ همیشه نوکر تهرانی ها کرد همیشه ادم کس

  • علیرضا

    سریال خوبی بود خصوصا قسمتهای جنگی فقط یه اشتباه در بخش جنگی پیش آمد و آن هم استفاده از اسلحه کلاشینکف که یک دسته هم در جلو داشت. این اسلحه با این شکل سال آخر جنگ یعنی سال ۶۷ وارد جنگ شد و در اوایل جنگ وجود نداشت.

  • ناشناس

    به نظرم سریال خیلی قشنگ و سرگرم کننده ایی بود من نقش نجلا رو خیلی دوست داشتم خسته نباشن همه دست اندرکاران سریال نجلا.

  • ناشناس

    این سریال واقعا جذاب بود مخصوصا قسمت های جنگی ولی ای کاش سارا رسول زاده را میذاشتیم و زیاد عبد و نجلا کش نمی‌دادند واقا ممنو لطفا فصل های بعد هم درست کنید



    با تشکر

  • ناشناس

    فیلمهای خارجی هرچی هم جذاب باشن احساس تعلق به اینگونه فیلمها نداریم چون یه چیزیهایی تو فیلمهای ایرانی هست که هر ایرانی اونو رو تو زندگیش لمس کرده این همون احساس تعلقه وبه نظرم اینکه بعضی فکر میکنن با فیلمی که سراسر بی بند باری باشه مخاطب جذب میشه کاملا اشتباهه

    واکنون میبینیم فیلم نجلا با رعایت پوشش چقدر مخاطب رو به خود جذب میکنه

  • ناشناس

    یه موقعه همه رو شهید نکنین فردا روز خواستین نجلای ۳ و۴ درست کنین بازیگر کم میارین...کل فیلم چرته ولی آهنگ تیتراژ آخرش بد نیست.🤣🤣

  • ناشناس

    اینا خودشون موندن تو داستان فیلم ک چطوزی تمومش کنن.یکی دست اینارو بگیره

  • ناشناس

    من این سریال را نگاه نکردم،سریالی که در چارچوب قوانین صدا و سیما تهیه شود معلوم است که باید نشان دهد عراقی ها متجاوز وبی شرف زن و مرد اسیر ایرانی را با ماشین تا لب مرز می آورند و آزاد می‌کنند.پس آن چه ما در زمان جنگ تجربه کردیم چه می شود

  • ناشناس

    پایانش اینه ، عبد میره صدام رو می کشه و همون روزای اول عراق به سختی شکست میخوره و دمش رو میزاره روی کدللش ،البته ممکنه عراق رو هم کاملا فتح کنن