رضا رویگری | رضا رویگری و خانه سالمندان | همسر رضا رویگری

افشاگری از شکنجه شدن های رضا رویگری | سوزاندن موهای رضا رویگری شک برانگیز بود

افشاگری از شکنجه شدن های رضا رویگری | سوزاندن موهای رضا رویگری شک برانگیز بود
کدخبر : 555849

غروی که خود از مجریان صداوسیماست می‌گوید: حالم بسیار بد است و ناراحتم. من دو سال تمام سعی و تلاشم این بود که بتوانم کاری انجام بدهم که رضا به آخر خط نرسد و...

رضا رویگری بازیگر و خواننده معروف ایرانی است. رضا رویگری دارای یک پسر از همسر اولش است. رضا رویگری بازیگری را از سالهای جوانی اش آغاز کرده است. رضا رویگری چند سال قبل با همسر دومش ازدواج کرد اما گویا از همسرش جدا شده و به خانه سالمندان منتقل شده است. رضا رویگری در یک ویدئو که در آسایشگاه کهریزک ضبط شده است، اعلام کرد بدون تلفن همراه و کارت‌های بانکی‌اش در این خانه سالمندان رها شده است.

افشاگری از شکنجه شدن های رضا رویگری

علیرضا غروی، مجری، بازیگر و فیلمساز می‌گوید در حال حاضر حاج‌مهدی عباسی نامی که یکی از مالکان بزرگ شمیران تهران است، به او گفته است در خیابان نیاوران یک آپارتمان ۱۵۰ متری با تمام امکانات و چند پرستار آماده کرده است که رضا رویگری بیاید، فقط تنها. 

علیرضا غروی، مجری، بازیگر و فیلمساز که اظهار می‌کند از دوستان بسیار نزدیک رضا رویگری است و در جریان زندگی خصوصی این هنرمند قرار دارد، در حالی که بغض کرده است می‌گوید: «وقتش رسیده حرف بزنم و بگویم که چقدر به رضا ظلم شده است.»

او از این که چهره‌های هنری برای کمک به رضا رویگری واکنش نشان داده‌اند از منظری ناراحت است و می‌گوید: «چطور آن موقع که تماس گرفتم، گریه کردم و خواستم برای رضای عزیز کاری کنید، گرفتار بودید اما الان قهرمان‌بازی درمی‌آوردید؟!»

غروی که خود از مجریان صداوسیماست می‌گوید، دوستی‌اش با رضا رویگری مربوط به ۲۰ سال پیش است.

او ادامه می‌دهد: «حالم بسیار بد است و ناراحتم. من دو سال تمام سعی و تلاشم این بود که بتوانم کاری انجام بدهم که رضا به آخر خط نرسد و...»

او می‌افزاید: «خدا را شاهد می‌گیرم و به راستی این عالم سوگند می‌خورم مهم‌ترین دغدغه من در این دو سال رضای رویگری بود، از هزینه‌های درمانی و رفاهی تا پرداخت اجاره‌های معوقه خانه‌اش. امروز صراحتا اعلام می‌کنم که هیچ کس نزدیک‌تر از من به او نبود. او درد دل‌هایی با من می‌کرد که فکر می‌کنم پسرش، کیارش هم خبر ندارد، گریه‌هایی که رضا پیش من می‌کرد، به خاطر ظلمی که به او می‌شد. دو سال تمام این دردها را در دلم ریختم و کلامی نگفتم و فقط اجازه می‌دادم رضا خودش را خالی کند اما دیگر وقتش رسیده که حرف بزنم. من خودم سال‌ها در رشته روانشناسی کار و تدریس کرده‌ام و طی این دو سال همواره سعی می‌کردم با تمام ممنوعیت‌ها و محدودیت‌هایی که وجود داشت تا کسی به رضا نزدیک نشود، برای رضا سنگ صبور باشم. رضا متاسفانه مدت‌ها بود که در روابط‌اش دچار مشکل شده بود؛ تا جایی‌که در بغل من ساعت‌ها گریه می‌کرد و از مرگ حرف می‌زد.»

غروی با بیان این که «در این دو سال برای رضای عزیزم زیاد هزینه کردم اما با جان و دل»، در ادامه به کمک‌هایی که این روزها به رضا رویگری شده است، می‌گوید: «آقا دست شما درد نکند، چقدر شما بزرگوار و بزرگمرد هستید، چرا وقتی من زنگ زدم و گریه کردم و به مدیران و هنرمندانی که با رضا زندگی کرده بودند و با او خاطره‌ها داشتند اطلاع دادم، همه شما می‌گفتید علی جان شرمنده کاری از ما برنمی‌آید! هزینه‌هایی که شما آن موقع باید می‌کردید من از جیب خودم پرداخت کردم، حالا امروز قهرمان قصه رضا رویگری شده‌اید!؟ نمی‌دانم کجای این انصاف است. درد دارد. نمی‌خواستم بگویم، نمی‌خواستم حرف بزنم اما می‌گویم و حرف می‌زنم.»

او همچنین خاطرنشان می‌کند: «کجا بودید آن موقع که من به شما گفتم آقایان محترم، دوستان آقای رویگری، این مرد بزرگ سینما نیاز به حمایت معنوی دارد، حتی مراسمی را تدارک دیدم اما همین دوستان که امروز اعلام کردند پیگیر احوال رضا رویگری هستند نیامدند و وانمود کردند که گرفتارند. در حال حاضر حاج مهدی عباسی نامی که یکی از مالکان بزرگ شمیران تهران است، به من گفت در خیابان نیاوران یک آپارتمان ۱۵۰ متری با تمام امکانات و چند پرستار آماده کرده‌ام که رضا بیاید، فقط تنها، که من گفتم شما این کار را انجام بده، رضا کسی را ندارد و تنهاست. حالا آقایان از آن سر دنیا زنگ زده و می‌گویند ما برایت خانه می‌گیرم! آقای رضا رویگری نیاز به ترحم ندارد، آن روز که شما باید نوشدارو می‌دادی نبودی، غیبت داشتی، گفتی گرفتارم!»

دوست رضا رویگری در ادامه به یکسری اتفاقات ناگوار در زندگی این هنرمند سرشناس اشاره می‌کند و می‌گوید: «موهای رضا به طرز عجیبی سوزانده شده بود و من برای درمانش تا مدتی پماد خریدم که جای زخم‌هایش خوب شوند. گریمور خودم را به خانه شخصی رضا بردم و گفتم جوری موهایش را درست کن که فکر کند مو دارد و اصلا هیچ اتفاقی نیفتاده است.»

علیرضا غروی در پایان می‌گوید: در حال حاضر خانه، وسایل و پرستار رضا رویگری آماده است و این هنرمند بیش از این احتیاج به ترحم و دلسوزی نمایشی ندارد.»

اولین گفتگو با همسر رضا رویگری تارا کریمی بعد از انتشار فیلم خانه سالمندان

 اولین واکنش تارا کریمی همسر رضا رویگری به کلیپ آسایشگاه کهریزک قابل توجه بود. همسر بازیگر معروف سینما و تلویزیون در این گفتگو بیان کرد که شرایط مالی نگهداری آقای رویگری در مراکز خصوصی فراهم نبود. او چندین سال است که از وضعیت خود می گوید اما کسی توجه نمیکند. متأسفانه در این اواخر ایشان کنترل مسائل بهداشتی خود را از دست داده بودند. من هم توان مالی نگهداری از ایشان را در مراکز خصوصی نداشتم و از طرفی به لحاظ فیزیکی نمی توانستم مراقبتهای لازم را از ایشان داشته باشم با مشورتهایی که صورت گرفت تصمیم این شد تا ایشان را در شرایطی نگه داریم که انکان مراقبت از او فراهم باشد.

او در ادامه با تأکید بر اینکه اگر برخی از روی احساسات واکنش نشان میدهند من با ایشان ۸ سال زندگی کردم در این مدت چرا کسی کاری نکرد؟ من ۳۲ سال دارم و در این مدت هرکاری از دستم برآمد انجام دادم اما شرایطی به گونه ای جلو رفت که اولاً او نیاز به مراقبت بیشتری داشت.

هیچ کس در این مدت حتی یک روز هم دلش نمیخواست کنار ایشان باشد اما من بهترین سالهای زندگی و عمرم را وقف ایشان کردم. او در خصوص ویدئونی رضا رویگری اینطور توضیح داد: متأسفانه این ویدئو به گونه ای ضبط و وایرال شد که همه فکر می کنند من برای خودم اینکار را انجام دادم اما اصلا به شرایط موجود نگاه نمی کنند و از شرایط واثعی زندگی ما بی خبرند.

تارا کریمی همسر رضا رویگری در ادامه گفت: در این چندسال اگر ایشان نقشی هم بازی کردند آنقدر نبوده که کفاف اجاره و خرج خانه را بدهد. متأسفانه این خصلت ماست که تا کار به جاهای باریک نرسد واکنشی نشان نمی دهیم. همه کسانی که نگران اییشان بودند ایکاش وقتی برای ایشان بزرگداشت گرفته شد می آمدند تا او را بیشتر خوشحال می کردند.

او در ادامه گفت متأسفانه در آن کلیپ به دوستان زحمتکش کهریزک که مانند یک فرشته و بدون هیچ چشمداشتی از بقیه مراقبت می کنند جفا شد و من واقعا ناراحت شدم.

همه کسانی که امروز مرا قضاوت می کنند شماره همراه مرا داشتند ایکاش تماسی با من گرفته می شد تا برایشان برخی مسائل را روشن می کردم.

حمایت تمام قد پرویز پرستویی و علیرام نورایی از رضا رویگری

بعد از انتشار ویدئوی دردناک رضا رویگری در خانه سالمندان، به همت علیرضا اصغری (ممدکار اجتماعی) و پرویز پرستویی و علیرام نورایی یک دستگاه آپارتمان به همراه یک پرستار تمام وقت به رضا رویگری داده شد.

سکوت همسر جوان رضا رویگری شکست 

رضا سال‌ها جزو هنرمندان پرکار بوده و به طبع باید درآمد خوبی می‌داشت. من از روزی که با آقای رویگری ازدواج کردم وضع مالی خاصی نداشتند که پشتوانه‌ای باشد که به امید آن باشیم. متاسفانه از زمانی هم که ایشون سکته کردن ۸ سال میگذره و کم کار شدند. درسته یک کارهای کوچیکی انجام دادن، ولی در حدی نبوده که کفاف خرج و مخارج رو بده. در زندگی یک روزایی داشتیم که به لحاظ مالی سخت گذشته، ولی بالاخره گذشت. الان در دولت جدید قرار شده که مسئولین یک کار‌هایی انجام بدهند.

در ادامه می توانید گفت وگو جذابی را با همسر رضا رویگری ببینید:

این صحبت ها ادامه داشت و در ادامه به این گفت و گو توجه شما را جلب می کنم.

شاید خیلی قضاوت‌ها برای شما شد. بعد از ازدواج با آقای رویگری. کدام قضاوت‌ها بیشتر شما را ناراحت کرد؟

بله شنیدم. حرف‌هایی که میشنیدم حرف‌های قشنگی نبود. برخی آدم‌هایی که شعور بالایی داشتن به انتخابم احترام میگذاشتند و باعث دلگرمی بودن، ولی برخی با طعنه با من برخورد میکردند.

گاهی این حرف‌ها را با رضا درمیان میگذاشتم او میگفت اون‌ها تو رو نمیشناسن و با شخصیت تو آشنا نیستند.

بالاخره اون‌ها هم حق دارند، چون از کنار می بینند که یک خانم جوان در کنار هنرمندی که ۴۳ سال ازش بزرگتره ایستاده. شاید نگاه زیبایی نباشه منم احترام میزارم بهشون، ولی بالاخره انتخاب من بوده و تا الان هم دارم زندگی میکنم.

دروغه بگم خوشحالم، چون از همه لحاظ شرایط سختی میگذرونم.

سخن پایانی

تا روزی که زنده هستیم قدر همدیگر رو بدونیم.

رضا رویگری در خانه سالمندان

رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، این روز‌ها در آسایشگاه کهریزک به سر می‌برد.

رضا رویگری  در گفت و گویی اعلام کرد که همسرش به مدت یک هفته است که او را در #آسایشگاه به حال خود رها کرده و متاسفانه هیچ راه تماسی با دوستان و آشنایان خود ندارد.

رویگری که با شماره تماس یکی از حاضران در آسایشگاه با ما گفتگو می‌کرد می‌گوید از نظر جسمی حال خوبی دارد، اما در این مدت که در آسایشگاه رها شده گویی در زندان است و روحیه اش را از دست داده. در ادامه می توانید صحبت های رضا رویگری را ببینید:

بیوگرافی رضا رویگری

نام:رضا

نام خانوادگی:رویگری

تاریخ تولد:1325/10/6

محل تولد :تهران

تاهل:متاهل

زندگینامه رضا رویگری

رضا رویگری بازیگر و خواننده خوب کشورمان متولد 6 دی ماه 1325 در تجریش تهران میباشد، او تک فرزند است و خودش هم تنها یک پسر و یک نوه دختر دارد. رضا رویگری بعد از گذراندن دوران دبیرستان در تجریش در امتحانات خلبانی شرکت کرد ولی قبول نشد و پس از آن به نقاشی و سپس به بازیگری روی آورد. و با بازی در نمایش ویس و رامین وارد دنیای بازیگری شد، جالب است بدانید او در عرصه نقاشی فعالیتی حرفه ای داشته و حتی چندین نمایشگاه در ایران و آمریکا برپا کرده است.

رضا رویگری

فعالیت بازیگری رضا رویگری

رضا رویگری بواسطه معرفی خانم خجسته کیا که دنبال یک بازیگر خوش صدا بود به عرصه بازیگری معرفی شد و برای اولین بار در نمایش اویس و رامین طعم بازیگری را تجربه کرد. او بعد از چند سال فعالیت در تئاتر در سال ۱۳۵۶ با مجموعه تلویزیونی لحظه در تلویزیون دیده شد ولی پس از آن برای چند سال فعالیت خود را تنها در تئاتر ادامه داد و تا سال ۶۱ در تلویزیون حضور نداشت.

او بعد از چند سال دوری از تلویزیون در سال ۱۳۶۱ با بازی در سریال محله برو بیا به تلویزیون برگشت و به هنرنمایی پرداخت. این مجموعه تلویزیونی در سال ۱۳۶۲ روی آنتن رفت و موضوع آن درباره آموزش قانون به بچه ها و کاربرد آن در زندگی بود. اکبر عبدی، مرحوم رضا ژیان و آتیلا پسیانی از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی بودند.

رضا رویگری در سریال محله برو بیا

رضا رویگری بعد از بازی در محله برو بیا در سال ۱۳۶۳ در سریال محله بهداشت به ایفای نقش پرداخت، این سریال در ادامه مجموعه محله برو بیا ساخته شد و چند بازیگر جدید به آن اضافه شدند. این مجموعه تلویزیونی قصد داشت مقوله بهداشت و کاربرد آن را در زندگی به بچه ها آموزش دهد، یکی از نکات قابل تامل محله بهداشت سرودهایی بود که بچه ها با یکدیگر میخواندند.

ورود رضا رویگری به سینما

رضا رویگری در سال ۱۳۶۳ با بازی در فیلم سینمایی عقاب ها پا به عرصه سینما گذاشت و با بازی خوبی که در این فیلم از خود نشان داد توانست به شهرت زیادی دست یابد. عقاب ها به کارگردانی زنده یاد خاچیکیان داستان جنگ ایران و عراق را روایت میکند که با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم قرار گرفت و توانست عنوان پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داد. او بعد از آن در ۲۸ فیلم سینمایی بازی کرد و برای کارهای خود آهنگسازی نیز کرد. او از سال ۱۳۷۳ به امریکا مهاجرت کرد و به رشته نقاشی پرداخت و پس از بازگشت و دوری چندین ساله از سینما، در سال ۸۲ با فیلم بوتیک به سینما بازگشت.

رضا رویگری در بوتیک

بوتیک نام فیلمی ایرانی به کارگردانی حمید نعمت الله و ساخته سال ۱۳۸۲ می باشد. این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول از بیست و دومین جشنواره فیلم فجر شد. در فیلم بازیگرانی چون گلشیفته فراهانی، محمدرضا گلزار، حامد بهداد، رضا رویگری، افسانه چهره آزاد و ... به ایفای نقش می پردازند. رضا رویگری در سال ۱۳۸۶ در دو فیلم سینمایی قرنطینه و مجنون لیلی بازی کرد. مجنون لیلی فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی قاسم جعفری و نویسندگی فرهاد نوری و مسعود صحت بود که رویگری در کنار محمدرضا گلزار و الناز شاکردوست به ایفای نقش پرداخت.

زندگینامه رضا رویگری

خلاصه داستان: مجنون لیلی از ۵ اپیزود تشکیل شده و در رابطه با کادوی ولنتاینی است که بین چندین نفر دست به دست می چرخد تا نهایتاً ... .

رویگری در سال ۱۳۸۷ در سه فیلم سینمایی دل شکسته ، چشمک و موج سوم بازی کرد. او در سال ۱۳۸۸ در فیلمهای شور شیرین و زمهریر خوش درخشید. شور شیرین فیلمی به کارگردانی و نویسندگی جواد اردکانی ساختهٔ سال ۱۳۸۸ است.

خوانندگی رضا رویگری

 رضا رویگری یک کنسرت نیز در سال ۱۹۹۶ در آمریکا برگزار نمود.

رضا رویگری تاکنون سه آلبوم موسیقی با نام های «از عشق گفتن» و «غوغا» و «کازابلانکا» به بازار هنر عرضه کرده است.

وی همچنین، خوانندهٔ سرود معروف ایران ایران (الله الله) در اول انقلاب می باشد.

رضا رویگری

کارهای سینمایی رضا رویگری

زهرمار (1397)

لازانیا (1396)

همه چی عادیه (1395)

خوب، بد، جلف (1395)

فیلسوف های احمق (1394)

رفقای خوب (1393)

دوربین (1393)

360 درجه (1393)

باورم کن (1393)

قرار بعدی همان جا (1392)

شاباش (1391)

چهارباندی (1391)

گناهکاران (1390)

راه بهشت (1390)

صداست که می ماند (1390)

یک داستان عاشقانه (1390)

اخراجی ها 3 (1389)

شور شیرین (1389)

زمهریر (1388)

پشت در خبری نیست (1388)

موج سوم (1387)

چشمک (1387)

دل شکسته (1387)

قرنطینه (1386)

مجنون لیلی (1386)

جنایت و جنحه (1384)

ستاره ها 1:ستاره می شود (1384)

بوتیک (1382)

شک (1380)

مسافر ری (1379)

جوانی (1377)

شیخ مفید (1374)

بلوف (1372)

آلما (1371)

خوش خیال (1371)

طعمه (1371)

ماه عسل (1371)

مردی در آینه (1371)

افسانه مه پلنگ (1370)

خانه خلوت (1370)

دیدار در استانبول (1370)

آخرین مهلت (1369)

دخترم سحر (1368)

رانده شده (1368)

شب بیست و نهم (1368)

وسوسه (1368)

شاخه های بید (1367)

سرزمین آرزوها (1367)

غریبه (1366)

کانی مانگا (1366)

اجاره نشین ها (1365)

یوزپلنگ (1364)

عقاب ها (1363)

رضا رویگری در تلویزیون

 1398 دنیای گمشده

1395 تله فیلم میان بر 

1394–1395 تله فیلم «شوکا»

1394 تله فیلم «دو خواستگار»

1394 تله فیلم پایان یک کابوس

1394 آقا و خانم سنگی

1394 تنهایی لیلا 

1393 مسابقه ستاره بیست 

1393 تله فیلم پازل

1393 تله فیلم «سراب» 

1393 آخرین بازی

1393 مدینه بازیگر 

1392 معراجی ها 

1392 تله فیلم «دهه شصتی ها» 

1392 زمانی برای عاشقی 

1392 تله فیلم «شکفتن» 

1392 تله فیلم «آقای عبدی نسب و بانو» 

1392 تله فیلم «صندلی چهارساله»

1392 تله فیلم «سه قدم تا حماسه»

1391–1392 تله فیلم «دونده» 

1391 تله فیلم «سرانجام» 

1391 تله فیلم «شاعر و برادران» 

1390 تله فیلم «منطق عفونی»

1390 سه، پنج، دو 

1383–1389 مختارنامه 

1389 موج و صخره

1389 ملکوت .

1388–1389 دارا و ندار 

1388 تاوان

1388 تله فیلم «تشخیص هویت»

1388 سال های مشروطه 

1388 به کجا چنین شتابان بازیگر 

1388 تله فیلم «برگ و باد»

1388 تله فیلم «سرقت» 

1387 تله فیلم «خواب برفی»

1387 عملیات 125 - سری اول 

1387 تله فیلم «سرشاخ»

1387 تله فیلم «مرد» 

1387 تله فیلم «حکم جلب»

1386 خط شکن 

1386 تله فیلم «یغما»

1386–1385 شکر تلخ 

1385 پول کثیف 

1385 تله فیلم «تله روباه» 

1384 تله فیلم الفبای مرگ 

1383–1384 تله فیلم «پیشنهاد بی شرمانه به نقاش مرده» 

1381 معصومیت از دست رفته 

1380 تله فیلم «سلام بر صبح» 

1374–1380 خورشید شب 

1379 تله تئاتر در پوست شیر 

1378 دلبر آهنی

1378 روح فراموشکار

1377–1376 برگ و باد

1376 بومرنگ

1374 سواران دشت سرخ

1373 میثاق خون

1372 خورشید بر خاک 

1372 حماسه ایثار

1364 جنگی برای فردا 

1363 محله بهداشت

1362 تله تئاتر ماه پنهان است 

1361 محله برو بیا 

1356 لحظه 

بیوگرافی رضا رویگر

رضا رویگری

رضا رویگری در شبکه نمایش خانگی

شاهگوش ۱۳۹۲

تئاتر های رضا رویگری

ویس و رامین-آربی آوانسیان ۱۳۴۸

عبادتی بر مصیبت حسین بن منصور-خجسته کیا ۱۳۴۹

پا انداز-هوشنگ توزیع ۱۳۵۰

خودت باش و عرقتو بخور-هوشنگ توزیع ۱۳۵۰

حالت چطوره مش رحیم-اسماعیل خلج ۱۳۵۰

ناگهان هذا حبیب اله-فرهاد مجدآبادی ۱۳۵۱

گلدونه خانم-اسماعیل خلج ۱۳۵۲

جمعه کشی-اسماعیل خلج ۵۴-۱۳۵۲

قمر در عقرب-اسماعیل خلج ۵۵-۱۳۵۲

شبیخون-سیروس ابراهیم زاده ۱۳۵۳

صندلی کنار پنجره بگذاریم-عباس نعلبندیان ۱۳۵۳

امشب شب مهتاب-آشور بانیپال-جشن هنر شیراز ۱۳۵۳

جان نثار-بیژن مفید ۱۳۵۴

رایش سوم-بیژن مفید ۱۳۵۴

ققنوس و بوتیمار-حسن ملکی ۱۳۵۴

دو خواهر-علیرضا رضایی ۱۳۵۴

آتراکیسیون-رضا ژیان ۱۳۵۵

آخر زمان-آشور بانیپال ۱۳۵۵

طاعون-آشور بانیپال ۱۳۵۶

شبات-اسماعیل خلج ۱۳۵۶

اژدها-صدرالدین زاهد ۱۳۵۷

سنجاب ها-محمود ابراهیم زاده ۱۳۵۸

بر دار شدن حسین بن حلاج-سیاوش طهمورث ۱۳۵۸

معرکه در معرکه-سیاوش طهمورث

سیرک باشکوه-صادق هاتفی ۱۳۵۹

باغ وحش شیشه ای-خسرو شجاع زاده ۱۳۶۶

توراندخت-رضا کرم رضایی ۱۳۶۷

سایه سیمرغ-سعید امیرسلیمانی ۱۳۶۸

آرتوراوئی-مجید جعفری ۱۳۷۹

مضحکه قمر در عقرب-شهره لرستانی ۸۰-۱۳۷۹

والس خداحافظی-امیر دری ۱۳۸۱

مرغ مینا-تاجبخش فنائیان ۱۳۸۸

افشاگری از شکنجه شدن های رضا رویگری | سوزاندن موهای رضا رویگری شک برانگیز بود

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۶ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • ناشناس

    تاراکریمی ی زن بیشرف بیمعرفت عوضی

    • ناشناس

      به نظر من در کار خدا هیچ شکی نیست شاید دارن تقاص کاری را که کردن اینچنین پس میدن

  • ناشناس

    با سلام واحترام
    سرکار خانم رویگری در سن کم ازدواج کردی با یک مردی که همسن پدرتون بوده که مدام فاصله سنی رو اعلام میکنی به قول خودت !!!؛! مگه شما دختر خانمهای جوان از پیرمردها که می‌رید زنشون می‌شید با میل و اراده خودتون به زور که زنش نشدی بله رو گفتی چی فکر کردین که شدین ؟؟؟؟ زندگی هم شیرینی داره هم تلخی حتی اگر با همسن خودت ازدواج میکردی از کجا معلوم اون سکته نمی‌کرد ؟؟؟؟ کسی که ازدواج می‌کنه چه پیر چه جوان باید بمانید و زندگی کنید . لطفا از دیگرانم خرده نگیرید دلسوز تر از این ملت ایرانم کسی نیست

  • ناشناس ها

    رویگری دودی هست . شاید وقتی زده بوده بی اختیار سرش افتاده تو منقل و موهاش سوخته یا حقه وافور خورده به موهاش و یا ... شاید زن بیچاره ش هم نبوده که از قرار نگهداری از چنین موجود ناتوانی براش طاقت فرسا شده بود ...

  • محمد اولاد علی حسن۰۹۳۹۳۰۳۷۳۰۰

    آقای پرستویی نظری هم به ما کن.یادته میومدی باطری ساز در خزانه سر كوچه که بنام برادر شهیدت بهروز بود.منم باهاش رفیق و پیکان ۵۳ام رو پیش اون میبردم.شصت سالمه و جانباز از کار افتاده و محروم از توجه بنیاد.کمک به من بار تبلیغاتی نداره؟خب عکاس و فیلمبردار بیار گزارش تهیه کنند.توی مغازه کهنه ای مستاجرم.شش تومن پول پیش دادم و چون ۴ ماهه اجاره ندادم چهار میلیون صاحبخونه برداشته و ماه دیگه یه میلیون بر میداره و یه میلیون باقی مانده رو میده که اثاثم که صد هزار تومن ارزش نداره خالی و به گرمخونه برم.جانبازی که در جوانی رفت جبهه برائ خاک و ناموسش و الان تنهاست و انواع بیماریها رو داره بره گرمخونه؟این شرم یک کشور نیست.اگر مایل بودید شماره میزارم اگر خواستید ادرس میدم

    • ناشناس

      بخدا که دروغ میگی خودت هم میدونی که دروغ میگی!!؟ خیلی مثل شماها دیدم از شما هم مدعی تر بود برای بعضی هاشون چندین ماه افتادم دنبال کارشون ولی متوجه شدم یا سرباز فراری بودن یا حداقل۳۰۰ کیلومتر از منطقه جنگی فاصله داشتن بعد نعره می‌کشیدن که جانباز هستم یکی شون اسم چندتاشون رو هم حفظ کرده بود هی میگفت رفیقام بودن توی جنگ رفتم با هزار مصیبت فرمانده اون زمان رو توی اون منطقه پیدا کردم بالخره با کلی نشونی وعکس گفتم فلانی میگه من ۳سال جبهه بودم و جانبازم اولش نمی‌گفت ولی با اصرار گفت راست میگه جبهه بوده ولی ۳ روز بعد از ۳ روز از سر پست فرار کرد نزدیک بود از همون جا کمین بخوریم و قتل عام بشیم بعدها از چند نفر سراغ اونجا رو گرفته بود فهمیده بود که بعضی از بچه ها شهید شدن!! گفت برو بیارش پیش من از رشادتهاش براش تعریف کنم باورم نمیشد چنین رکبی خورده باشم برگشتم سراغ جانباز الکی هر کاری کردم حاضر نشد بیاد پیش فرمانده سابقش!!!.. راستی فرمانده سابقش توی خانی آباد نو صافکاری داره خیلی هم راضی بود گفت توقعی از هیچ کس وهیچ جا ندارم من برای کشور ومردم و اعتقاداتم رفتم الان هم مستاجرم خدا رو صدهزار مرتبه شکر ؟!! پس اگه دیدید هرکس واکس زود کاسه گدایی دستش گرفت وگفت جانبازم باورنکنید!!! یه جانباز زیر پل عابر حبیب الله واکس میزنه اگه جرات داری برو بهش بگو کمک مالی نمیخوای ببین چی بهت میگه رفتم براش کارای مجروحیت رو دنبال کنم گفت سر نماز نفرین میکنم اگه این کار رو بکنی زن وبچه اش هم از خودش مشدی تر خیلی باصفای یه سر بهش بزنین.یاعلی

  • ناشناس

    خود رویگری هم مقصر هست مردانی که به خاطر خوشی های خودشون با دختران جوان ازدواج میکنن باید عواقبش هم در نظر داشته باشن نباید این ازدواج ها صورت بگیره ولی بحث شکنجه هم قطعااتفاق می افته چون خیلی از خانواده ی سالمندان شکایت کردن که زن جوان پدرم شکنجه اش میده اینها به خاطر پول و یکسری شهرت ها ازدواج میکنن این خانم هم به خاطر گرین کارت آمریکای رویگری باهاش ازدواج کرده

    • ناشناس

      بقول داش مشدیا دمت گرم. از درون دل من گفتی. طلا گفتی. خوب بعضیها هم میپرسی چند درصدی. میگه من خودم نرفتم دنبالش. چرا نرفتی دنبالش میگه نیازی نداشتم.ما فی سبیل الله رفتیم. به جبهه.وقتی میگی خوب الان درد چیه میگن برای این ناراحت هستیم آن سهمیه مارا مسئولین میگیرن میخورند. ناراحتی ما برای این است.آخه یکی نیست به این برادران بگه وقتی تشکیل پرونده نشدی.درهیچ جای آمار وحتا آثارنداری آنوقت مسئولین چگونه سهم شمارا بالا میکشند. بابا ایمان داشته باشید اون دنیا جوابگوهستید.الان بنده جانبازم حالا هردرصدی ولی کارت جانبازی صادرشده. ماه به ماه حق حقوقم به حسابم واریز میشه تمام امتیازات استفاده میکنم. اگر یک روزی بنده را ازاین مزایا محروم کنند.دودلیل داره یکی اینکه ازجانبازی سوء استفاده کردم خوب حقم است.دوم درغیراینصورت بدون دلیل محرم شوم. بلی این میشه گفت اونم هرگز تابحال نه شده ونه خواهد شد. ای برادران که... نکنید.

  • آزاده

    شاید سرنوشت ایشون درس عبرتی باشه که پیرمردها نروند دختر جوان بگیرند و فکر کنند خیلی زرنگ تشریف دارند . خب معلومه آخرش همین میشه . پولی هم نداشته بیچاره که دل این دختر جوان لااقل به اون خوش باشه .

  • ناشناس

    واقعا خجالت داره دختر ۳۲ ساله صاحاب نداشتی که با یه پیر مرد ازدواج کردی واقعا که فکردی همیشه سرحال میمونه حتی ثروتمند هم نیست که بگیم بخاطر پولش باشه مگه دردت چی بود

  • ناشناس

    همیشه کارای ما مردم نمایشی و ریا بوده.
    موقعیکه نیاز داری هرچی التماس می‌کنی هیچکس توجه نمیکنه همین که به ته خط میرسه یه عده میشن رابین هود. چون شرایط برای تبلیغات فردی فراهم....
    از طرفی ازدواج با تفاوت یه عنقلاب اختلاف ۴۳ سال!!!!!
    اولش شنگولیم خوب فکر نمیکنم....

  • ناشناس

    میشه یکی بگه چنین ازدواجی دلیلش چی بوده که الان ماله میکشن؟!!!!؟
    باید فکر پیری و کوری بود...‌‌زندگی همه اش عکس بگیریم و دریا بریم نیست دختر پلنگ

  • ناشناس

    من به شخصه دست این خامم رو میبوسم.چون باید با این وضعیت زندگی کرده باشی تا درک کنی .نه ایمکه از روی معده حرف بزنید وظاهر را نگاه کنید.تارا کریمی عاشق این مرام ومعرفتتم

    • احسان

      والا بخدا یجای کار میلنگه کسی که با اینهمه سابقه بازیگری و خوانندگی و درآمد و اعتبار به این فلاکت بیفته بدون شک خودش هم مقصره.....

  • بوربور

    حق با خانم تاراست الان وقت یاری ماست شماره کارت اقارضارو بذارید کمک کنیم

  • هانیه

    سلام . از شنیدن و دیدن وضعیت آقای رضا رویگری در کهریزک بسیار غمگین شدم، امثال آقا رضا و استعدادهایش شاید دیگر تکرار نشود . و از صداسیصداسیمای جمهوری اسلامی گله دارم
    چرا بودجه ای جهت بیمهء این عزیزان که طول عمر خود را برای ما زحمت میکشن تا در پای تلوزیون بنشینیم و سرگرم باشیم و لذت ببریم. ولی خبرنداریم برای یه سانس از فیلم چقدر زحمت میکشن و مدام از این شهر و آن شهر حتئ در اوضاع بحرانی جانشان را به خطر می‌اندازند تا شبکه های تلوزیون روشن بماند در حالی که شبانه روز جوانی و عمر خود را باید برای مبلغی که فقط هزینهء زندگی عزیزان بازیگر باشد . بدون باز نشستگی و مستمری و بیمه به حال خود رها میشوند و اکثر خانواده هایشان از هم جدا میشود . من خودم معلول هستم و برای من جنسیت مهم نیست انسانیت مهم است .به خدا سوگند در این لحظه وساعت وقت اذان حاضر به پرستاری از ایشان هستم . انسان بودن نماد است ، انسانیت بباید .
    آرزوی تندرستی روز افزون برای آقای رضا رویگری عزیز بازیگر بنام و شخصیت محترم سینما و تلوزیون دارم .

  • ناشناس

    کجا خانمش معرفت داشته تااقای رویگری زوری داشته کارمیکرده بدنش ابی داشته خانم بودندواستفاده کردن حالاکه بدبخت ازکاراوفتاده اخی شده بیچاره روولش کرده ورفته دنبال خودش چه مرامی چه معرفتی یه خورده به اون مغزنخودیمون فشاربیاریم

  • ساقی

    متآسفانه در کشوری زندگی میکنیم که از خود یک چهار دیواری نداریم . همین خاکی که رویش قدم برمیداریم سقف خونهء انسانهایی است که هزاران سال پیش فوت کردن . عمر میگذرد
    ولی بدنامی به بی مسئولیتی دولت بزرگ ایران میماند .
    ما همه مسافریم چه زود چه دیر زیر همین خاک خواهیم خفت که در زنده بودنمان یک متر از آن حقی نداشتیم و امثال شخصیتی چون آقای رضا رویگری با این همه کار در سینما و ..... نباید از خود یک چهار دیواری داشته باشد .
    همه جوره داریم نسبت به روز و ماه وسال بدبختر میشیم .
    پس زمین برای چه آفریده شده . مگر یک نفر در هر مقام و رتبه ای بیشتر از یک متر جا آشغال میکند و یا روزانه بیشتر از دو سه وعده غذا به اندازه‌ی میلش یک بشقاب میخورد.
    پس این همه ظلم و جور ستم برای چیست؟
    چه کسی پاسخگو خواهد بود . آرزوی سلامتی برای بازیگر بنام و شخصیت محترم سینما و تلوزیون آقای رضا رویگری دارم.
    ما مسافریم . و خدا شاهد اعمال ماست و روز حسابی هست که حق به حق دار برسد .

  • ناشناس

    باسلام وتاسف ازوضع بزرگ مردسینماوتاتروتلوزیون ایران درعجبم بااین همه کارچراایشان یک منزل نداردو....ایاواقعافکراین روزهانبوده...بحرحال متولیان حکومتی بایدکمک کنن..هرچندسبلیریتهاوقتی جوانان ب چیزی اهمیت نمیدهندوفقط میتازن...

  • امیر

    با اینهمه سابقه چرا هنوز اجاره نشینه

  • عبدهمرزم شهیدان

    این زنیکه بی حیا حالا که یه خانه وپرستاراومده وسط کثافت چشمش بازدنبال پول استادرویگریه،فقط این هرزه رابیرون کنید

  • ناشناس

    زمان ازدواج فاصله سنیت رو نمیدونستی بیخود کردی که ازدواج کردی مگه به زور گفتن بیا ازدواج کن برای چی انقدر اذیت کردی بی حرمتی کردی زن و شوهر در همه شرایط باید پشت و پناه هم باشن کنار هم باشن ولی تو خیلی ظلم کردی امیدوارم خدا جوابت رو بده

  • گندم

    من دست خانوم تارا کریمی را می‌بوسم
    شما عقده ای هایی که میگید اون یکی بد کرده و.....
    عاشق بودند ..دلشون خواسته
    به شما چه مربوطه

    • ناشناس

      اگر عاشق بود چرا درزمان ناتوانی ولش کرد

  • ناشناس

    خانم کریمی میخواستی تواین ده سال کجا باشیم .اگه دوست دارید همه ی ایران تمام قد بایستیم در خدمت شما باشیم.
    2.خودت حماقت کردی حرف خانوادتو گوش ندادی حال و روزت اینطوری شده .از چی گلایه می کنی .خود کرده را تدبیر نیست.
    3.میخواستی تو همون دِهتون تشریف داشتید نمی آمدی تجریش زن یه پسر تو همون دهتون میشدی .بلند پروازی نمی کردی با کله بخوری زمین

    • ناشناس

      اوناکه میگن خانمش معرفت داره،،میشه معرفت روواسه ماهم بیان کنید..اونموقع که میگفت بله،نمیدونست چقدفاصله سنی داره؟نمیدونست یه روزاین مرد ازپامیفته وبایدپرستاریشوکنه؟کسی اجباربه ازدواجش نکرد..حالاکه آقاازپاافتاده،ولش کرده رفته..بی معرفت ترین افراد،اتفاقا امثال همین خانم هستن

    • عباسعلی

      آقا عزیز اطلاعات کامل نداری چرا نظر میدی ، خانم کریمی قبل از ازدواج تو خارج از کشور بودند ،

  • حمایه

    بابا ابن بنده خدا ده روز بود به آسایشگاه برده شده بود اینهمه ماجرا چیه براش درست میکنید ضمنا اییشان با آنهمه فیلمی که ایشان بازی کرده ودستمزدهای میلیاردی گرفته خرج گشت وگزار و..نمیکردامروز مثل بقیه خودکفا بود ونیازی به کسی نداشت وباز هم الان غوغا بازی درمیاره مثل همه مردم مریض شده خوب تحت پوشش دستگاههای امدادی قرار بگیره .مردم چه گناهی کردند که بابت این مسایل ناراحتی بکشندیاجبران کم کاری سینما وخود فرد ودولت را بدهند در سن۶۷سالگی هم لا یه خانم ۲۶ ساله ازدواج کرده والان اون هم یه مشکل دیگه .

  • سمانه

    دوستان عزیزم دیگران رو قضاوت نکنیم
    به امور خود بپردازیم و به تعهدات خود بیاندیشیم

    • ناشناس

      خب توام فردا مشکلی برات پیش اومد میگیم ولش کن به امور خود بپردازید
      هنوز نمیدونید این کلمه قضاوت رو‌کجا استفاده کنید این حقیقت هست نه قضاوت
      هیچ دختر جوانی با پیرمرد ازدواج نمیکنه مگر کیسه پولی وسط باشه

      موهاشم که سوزوندن پرتش کرده خونه سالمندان فرار

      قضاوت با حقیقت فرق داره

      هیچوقت ایرانی از کلمات جای مناسب استفاده نکرد

  • محمود

    دنیا دار مکافاته

  • ناشناس

    اقای پرستوی وهر خیری که مایل دوتا جوان دارم وهمسرم جانباز وترکش توی سرش دوسال پیش بعد سالیان زجر جونش بلاخره گرفت الان با داشتن دخترجوان ازدست صاخبخانه که پول پیشش نتونستم بدم فراریم وبدترازهمه ۸۰ میلیون دیه که ازدستش فراریم وهرسال اضافه میشه واقعن شرایطخیلی سختی دارم به ابرروی فاطمه زهرا وحضرت علی وخون امام حسین کمکم کنید نزارید نابود بشیم ماه رمضان قسم به علی قسم کمکم کنید وشماره هرچی خواستید درخدمتتون هستم همسرم خیلی بیش ازاندازه ابرومند ومظلوم بود ویک ریال ازکسی کمک نگرفت ولی الان عاجزانه درخواست کمک دارم برای نفس کشیدن

  • ناشناس

    سلام من چه چیزی میگم شما قضاوت کنید!!!؟ ۱-سریال مختار نامه نزدیک ۱۰ سال طول کشید و آقا رضا که یکی از نقشهای اصلی بودتقریبآ در تمام مراحل ساخت بود من از یکی از عوامل شنیدم دستمزد آقای رویگری نزدیک به به ۱۰ میلیارد در طول این ۱۰ سال بوده۲- از سال ۹۲ تا حالا که آقا رضا به این روز افتاده طبق آمار۲۰ فیلم تلوزیونی و۱۰ فیلم سینمایی بازی کرده شما اگه فقط وفقط برای فیلم‌های سینمایی دستمزد ایشون رو۱۰۰ میلیون حساب کنید( البته میدونم که خیلی بیشتره ولی من کف کار رو درنظر گرفتم) وبرای بازی در۲۰ سریال و تله فیلم تلوزیونی بازم طبق آمار ۱۰۰ میلیون در نظر گرفته باشید آمار تاتر ها و تبلیغات رو اصلا حساب نمیکنم آقای رو یگری باید دراین ۸سال ۳ میلیارد در آمد داشته این پول غیر از پول سریالهای فاخرمختار نامه ولایت عشق معصومیت از دست رفته و تنهاترین سردار بوده!!!؟ چرا باید خانم تار کریمی بگه از اول هم که من ازدواج کردم پولی نداشت آقای رویگری در ضمن در جشنواره صدا وسیما سال ۹۶ احسان علیخانی بعنوان بهترین مجری ۶۰ میلیون ‌پول دریافت کرد و رجا همه اون رو داد به آقای رویگری یکی نیست بگه ۶۰ میلیون سال ۹۶ معادل ۶۰۰ میلیون حال حاضره اون پول چی شد!!؟ من وشما میدونیم آقای رویگری چهره شناخته شده و پر کاری بود پس چرا این خانم باید با منت صحبت کنه و خودش رو قهرمان نشون بده یکی نیست بگه هر باری که باشما مصاحبه کردن یا در برنامه ای برای آقای رویگری حاضر شدی ازبهترین لباسها آرایش ها و زیورآلات استفاده میکردی اگه آقای رویگری پول نداشت پس چطور شما با اون ظاهر میومدی!!! در آخر اینکه من نمیدونم ولی معلوم نیست چه چیزی باعث میشه آقای رویگری هیچ حرفی درخصوص این خانم نمیزنه نه تعریف میکنه نه انتقاد میکنه بنظرم از چیزی می‌ترسه! ؟آنگاه که پرده ها افتد همه چیز معلوم خواهدشد

  • حسن

    کلاهبرداری نوین با سو استفاده از عواطف پاک مردم. عیاشی و شب نشینی ها تموم شد، هرکی به خونه خودش رفت و از همه پاطیل تر بود وسط مجلس بی هوش افتاده و پول و خونه با پرستار و ...مفتی میخواد و عده ای هم شده اند سیاهی لشکر این دونکیشوت سیاه مست!

  • ناشناس

    هر کسی باید با برنامه ریزی مناسب زندگی کند . چطور ممکنه یک هنرپیشه صدها فیلم بازی کرده باشد ولی در فقر باشد در عین حال در بالای شهر اقامت داشته باشد ؟ اینها با هم جور در نمی‌آید

  • ناشناس

    آقای رویگری خیلی فیلم بازی کرده پولاش چی شده که تو این شرایط زندگ۶ی میکنه

  • هوشنگ جوزائی

    من ابتدا فکر میکردم آقای رضا رویگری سرمایه خیلی زیادی دارند که در انتهای عمرش برای راحتی خودش از ان استفاده کند ولی الآن مشخص شد که بنده خدا در تامین یک زندگی ابتدایی مانده است و البته این مشکل بزرگی برای کشور ثروتمند ایران است که هنرمند انقلابیش در اواخر عمر به چنین مشقتی افتاده است و امیدوارم مشکل این عزیز حل شود ، اما در رابطه با خانم کریمی من به شخصه دست ایشون را می بوسم و به تحمل و اراده این خانم آفرین میگویم ،عزیزانی که انتقاد می کنید میدونید از دست دادن کنترل ادرار و مدفوع بعنی چه ؟ میدونید رسیدگی از یک بیمار که در اثر سکته به این دردها مبتلا شده یعنی چه ؟ این خانم چه گناهی کرده که با ناتوانی جسمی و مالی بخواد پاسوز ایشون بشه ، پس پسر آقای رویگری که این هنرمند جوانیش را به پایش گذاشته کجاست ؟ البته اون بنده خدا هم شاید شرایط مناسبی نداشته باشه ، ولی خانم تارا کریمی همین که هشت سال از بهترین سالیان عمرش را به پای ایشون گذاشته بسیار ایثار کرده اند و سزاوار نیست که از یک زن ناتوان به این صورت قدر دانی شود ، در آخر مجددا برای رضا جان بهترین عاقبت را ارزو میکنم و از همسرش خانم کریمی به پاس زحماتش تا کنون قدر دانی میکنم

  • رویا

    سلام..تروخدا اقای پرویز پرستویی اون اقای که دوست رضا رویگری هستن وخیر..شمیرانات تهران هستن...منم دوتاجوون دارم سه ساله عقدن...نمیتونن خونه بگیرن.جهیزیه بگیرن.تروقران کمکون کنین اگه خیری میشناسین....شماره میدم.۰۹۳۶۷۵۳۷۶۴۰،،به خداوندی خدا بجم اوارس تو تهران...دختره وحایی نداره..التماس دعا.

  • بهاره رهنما

    آخه کی میگه با یه زن جوان ازدواج کنید که آخر عاقبتش این باشه معلوم که هرزنی که بیایدبرای پول آدم میاد معلوم خودش عقل نداشته

  • کامبیز

    سلام
    ما بااینکه میدونیم این تفاوت سنی رو، و اینکه رویگری ب خانه سالمندان افتاده و همه میگن تارا کریمی اینجوری کرد اونجوری کرد ....
    اولا نگهداری از یک فرد فلج و علیل و کسی ک سکته مغزی کرده ، و توان و اختیار جسمی و بهداشتی خودشو نداره خیلییییییییی سخته.
    دوراز جون عزیزانمون ، وقتی یکی از عزیزانمون حتی فقط یه سرما میخورند چقدر اعصابمون بهم میریزه و داغون میشیم، نظم زندگیمون بهم میریزه... هی دعا که زود خوب بشه.... حالا ببینید بخواهید با یه همچین آدمی زندگی کرد....
    شرایط و دلیل ازدواج تارا با رضا رویگری ب خودشون مربوطه چون زندگی شخصی خودشونه.
    ولی لطفا در مورد آدما قضاوت نکنیم... قاضی همه ما آدما فقط و فقط خداوند هسش ولاغیر .
    فقط دعا کنیم برای همه بیمارا و رویگری.

  • ناشناس

    آقا ول کنید رضا رویگری و مملکت مشکلات بزرگتر داره مشکل 85 میلیون جمعیت ایران فقط رضا رویگری نیست
    چقدر میگیرید الکی جو ندین از جیب مردم یه خونه و یه ماشین و یه کارخانه به آقای رویگری بدین ولی دست بردارین از سر خانم کریمی و آقای رویگری

  • ناشناس

    بی شرف هنربند دروغگو چوپان دروغگو گداصفت کلاش مفت خور اشغال با احساس مردم بازی کردی مردم را غمزده کردی به خانه سالمندان کهریزک به پرسنل زحمتکشش که در زمانی بهترین فرزندانت از نگهدار ی پدرومادرشان خسته میشوند این پرسنل با جون ودل از آنهانگهداری میکنند توهین وبی حرمت کردی من از قبل از خودت فیلمهات بدم می آمد حالا بیشتر کثافت

  • فقط خدا

    سلام دوستان عزیز و خوب گروه این بنده خدا مشکل مالی دارن.پدرشون بیماره(ناراحتی اعصاب و روان،افسردگی،ناراحتی قلبی،زخم معده،سنگ کلیه،میگرن،دیابت،تیروئید،فشارخون،چربی خون،غلظت خون،کم خونی داره).حالا عزیزان هر کدوم هر چقدر وسعتون میرسه به این شماره کارتش واریز کنید.لطف کنید شماره کارتشو ذخیره کنید و روزانه،هفتگی،ماهانه، کمکشون کنید.ممنونم
    6037997317608082.شماره تماس : 09928177596

    • کم ددوغ بگو

  • ناشناس

    یااینکه خانم تارابرای خودش میلیون دلاری ازبرکت جناب اقای روگری جمع کرده که شکی هم نیست اگرهم نکردباشدپس بایدخیلی مشنگ باشه

  • فریبا

    دوستان عزیز من معلول هستم ضایعه نخاعی گردنی نزدیکه ده ساله بیرون راندیدم خیلی دلم میخواد بابچم برم بیرون ولی نیاز به ویلچر برقی دارم اهل شهرکردم هرکسی خواست میتونه تحقیق کنه واز بهزیستی استعلام بگیره کمکم کنید ویلچربرقی بخرم از همتون ممنونم شماره کارتم ؛
    ۶۰۳۷۹۹۷۱۶۵۱۳۱۶۱۷
    شماره تلفن ۰۹۹۴۴۳۷۰۸۲۹
    میتونین برا تحقیقات وگرفتن آدرس هماهنگ کنید

  • Rezaei

    انسان ها نباید به کسی امیدوار باشه به جز خدا و برای کسی هم گناه نکنه چون این لحظه لحظه سختی هست و قطعا خداوند از گناهکاران انتقام میگیرد واقعا سخته یه عمر تلاش کنی فقط میگم انسان وقتی پیر میشه دیگه هیچ کسی جز خدا نجاتش نمیده پس یکم انسان باشیم تا خدا لحظه تاریکی ها تنهایمان نگذارد پس خودمانرا حفظ کنیم که همه لحظه مرگ رو میبینیم و خداییکه اسمان ها و زمین را در شش هنگام افرید حتما مرده هارم زنده میکنه و بهشتو جهنم در میان است و حتی اگ یه نخ بی ارزشرو از کسی به زور بگیریم از گوشتو پوستو استخونمون اونو خدا میکشه بیرون با جان دادن انشالله همه در راه نیک از دنیا بریم و نیاز به هیچ کس نداشته باشیم جز خدا و مومنانش

    • ناشناس

      آقای رضا رویگری.هم بازیگر خوب وهم خوش تیپ بوده که خانم کریمی زنش شده ،حالا که رضا تواین حال افتاده طلاق گرفته وازسن کمش میگه،زندگی بالاوپایین داره، تادیدی بدبخت ازهمه چیز افتاده ازش جداشدی،یا بله نمیگفتی حالا که گفتی تااخرش میموندی

    • حمید

      احمق آدمها وقتی پیر می‌شوند همه فرسوده و ضعیف میشوند این کجاش انتقام خداوند هست این یه امر طبیعی هست احمق ما در قرن ۲۱ زندگی میکنیم نه ۱۴۰۰ سال قبل

  • بنده خدا

    کار ما درست رفتار کردن است نه قضاوت کردن !

  • میرکریم

    رصا برا بز انقلاب اسلامی با سرود الله الله خیلی زحمت کشید مثل یک رزمنده پشت خط باخواندن سرود اول انقلاب به انقلاب کمک بزرگی کرده امیدوارم بیت رهبری ولایتم امام خامنه ای دستور دهد تا از این هنرمند عزیز حمایت شود ومن الله توفیق سید کریم عبداللهی فرزند شهید ورزمنده دفاع مقدس وخانواده سه شهید انقلاب اسلامی

  • حبیب

    احتمالاً این که اینقدر اظهار دلسوزی می‌کنه و خونه ردیف کرده واسش اما گفته تنها بیاد نظر به زنش داره

    • ناشناس

      چرا چرت میگی؟

  • حقگو

    الان لیست فیلمها و تله فیلمهایی که جناب رویگری بازی کرده دیدم اگه از هر کدوم هزار تومان دستمزد داشته الان باید میلیاردر باشه آخه چه اتفاقی افتاده با این همه سابقه بازی الان با مشکل برخورده

    • فرهاد

      باعث شد برای ازدواج تغییراتی در افکارم بدم این موضوع. سازنده بود. ممنون

  • مصطفی

    خدا به این دختر کمک کنه. هر آدم باشعوری باید درکش کنه

  • علی

    رضا رویگری عشق و حال کرده فکر این روزها نبوده حالا داره گدایی کلاسیک میکنه
    گم شو بابا

  • نا شناس

    برای خانم کریمی هم سخته یه طرفه قضاوت نکنیم

  • مرتضی

    برادرمن فکراین روزهاروبایدمیکردی الان به این روزنمیوفتادی اون موقعه افتخارو کیف میکردی والان داری زجه میزنی خودتونو باسوادوباکلاس میدونید هرچیزی به اندازه باشه بهتره به قول مادهاتیا

    • افسون

      آخه هدف این خانم با مرد۴۳ سال از خودش بزرگتر چی بود فکر نکرده که این آقا پیری کف ومف داره که الان منت میزاره که من دارم نگهداری میکنم ایشان زندگی ی خانواده رو از هم پاشوند والا نمیگفت شماروکه دیدم عاشقت شدم که این آقا هوایی بشه بیاد بازن سابقش بنای ناسازگاری بزار وجدا بشه این همسر سی سال پیش خوب بود والان به اومدن این خانم بد شد

  • امیر

    اخه کی با این پیرمرد زندگی میکنه😱😱

  • علی

    اینهمه کا کردن و پول دراوردن کجا رفته پس

  • ناشناس

    خداوند تمام هموطنان مریضم به ویژه آن دسته که مرض قضاوت در زندگی دیگران دارند را حتی زودتر از هنرمند عزیز کشور مون آقای رضا رویگری شفا بده و شرم و حیا را مقابل چشمان شان بگستراند.

  • ناشناس

    کهریزک هم زیاده برایه هوسبازی مث اینا حقشه بره ایران ایران بخونه

  • عاطی

    😢😢 طفلی اقا رضا هی دنیا چقد بی معرفته روزی برای خودش کسی بود الان ارزوی مرگ😭 چقد دلم کباب شد برای ایشون هی خدااا

  • ناشناس

    بدترین کسان بازیگران هستند که هرچندوقت یک بار خودشان رانشان میدهند وادابازی درمیاورند

  • ناشناس

    اقای رویگری نزدیک به ۱۷۰ فیلم سینمایی وتلویزیون وتاتر بازی کرده میدونید چقدر پول گرفته کی این پول ها را به باد داد چرا دوستش پیگیری نمیکنه

  • ناشناس

    چرا هنرمندها وقتی پول دارند امریکا خرج می کنند وقتی گدا می شن تو سر ملت ایران هوار میشن کار کرده پولش را گرفته فکر پیریش نبوده خوش گذرونده حالا هم دوران بی پولیش است باید برد بهزیستی اصلا وقتی پول داشت یادش به آدمهای بهزیستی بود

  • عباد

    سلام و خدا قوت
    لطفا شماره بانکی جناب رویگری را اطلاع رسانی بفرمایید جهت واریز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به این هنرمند عزیزمان که شایسته چنین وضعیتی نمیباشند. با تشکر

  • ناشناس

    رضا رویگری جیک جیک مستونش تموم شده فکر زمستونش نبوده .برده خورده ریخته پاشیده ‌مالیده حالا هم طفلکی خالی شده خوب همسايه جمع شوید و به داد آقا برسید. خجالت هم که ...‌ اصلا چی هست. خونه خاله کدوم وره...🤔

  • اشکان

    قضاوت نکنیم.....قضاوتمان می کنند . ان الله السمیع و البصیر.

  • ناشناس

    رویگری حال و هولتو کردی پول سینما کم نبوده همرو خردی کیف کردی حالا به چه کنم چه کنم افتادی جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت نبود چیکار کردی بچتم به دادت نمیرسه شایدم فیلمتان بوده خونه بگیری دل مردمو بسوزونی

  • ناشناس

    هر جفتشون مقصر ماجرا هستن، آقا رضا اگه خانومی در حد سن و سال خودش کمی جوانتر میگرفت الان کنارش بود اونم بخاطر سن بالای همون خانوم نه این خانوم که فعلا اول جونیشه و آقا رضا وقتی فیل هوست یاد هندستون کرد باید هم کیش خودش میگرفت و برعکس خانمه هم مقصر تو که میدونستی نیم قرن اختلاف داری چشمت دنبال چی بود؟ اموالش؟ تیپ و هیکلش؟ خب شخصی با این سن معلوم بود از پا میوفته و دروغم نگو این همه سریال و فیلم بازی کرده تو این هشت سال ترکوندش بنده خدای مریض؟؟ خود کرده را تدبیر نیست و امیدوارم هرچه زودتر خوب بشه و توی آسایشگاه مواد بهش نمیرسه خواهید دیدید چقد عوض بشه

  • علی

    هم وطن های عزیز هزارن هزار آدم بدبخت تو این کشور هست که مریض هستن و پول دارو ندارن و کسی ازشون کسی حمایت نمیکنه واقعا فقط تمام تمرکز رسانه گذاشتن رو یک نفر پس بقیه مردم چی چرا رسانه فقط زوم کردن رو این آقا پس بقیه انسان نیستن واقعا متاسفم

  • رامین

    من‌بچه بودم این پیرمرد بود الان ۲۴ سالمه این هنوز پیرمرده و نمرده این چرا نمیمیره من پیر شدم این هنوز زندس

  • ناشناس

    سلام خدمت تمام هم وطن های عزیز،،عزیزان ما هزاران هزار آدم بدبخت و بیچاره داریم تو ایران که پول دارو و هزینه زندگیشون ندارن چرا رسانه فقط زوم کردن رو این آقا محترم و همسرش هزار زن برای تامین زندگیشون خود فروشی میکنن چرا کسی از اون حرف نمیزنه این آقا تا حال تو خوشی و عشق و حال بوده که زن ۳۲ ساله گرفته با این سنش رفته مالشو خرج کرده حال دنبال اینه که از دولت یه پولی بگیره مردم عزیز گول این رسانه ها رو نخورید

  • کوروش

    رویگری بخاطر فیلم مختار نامه به پول الان چند میلیارد گرفته.حالا این پولارو چکار کرده خرج چی کرده خدا میدونه.
    بعد اون زمانی که اهنگ عنقلابی میخوند باید بفکر الان میبود.
    اون زنم که الان اوج ۴۰ چلیشه و تشنه .....

  • ناشناس

    اگه میتونید کاری کمکی بکنید بسم الله ... اگه نمی تونید و نمی‌خواهید لطفا ینقد زر زر نکنید و فضولی هم نکنید و قضاوت هم نکنید ... ماشالله همه کارشناس همه نظریه پرداز همه قا^ی ... سریع. حکم هم میدن سه سوت. اجرا هم می‌کنند ... بسه دیگه چقد حرف مفت. آخه ... ؟؟؟!!! 😞🤔🥴🥵

  • ناشناس

    شما مگه از اوضاع آقای رویگری خبر نداشتی که الان میگی نگهداریش برام سخته ، میخواستی باهاش ازدواج نکنی حالا هم باید ازش نگهداری کنی ، بعد چطور تو بهترین نقطه تهران خونه اجاره میکنید ولی حاضر نبودید یه جای پائین تر بیائید ، این سالها کم پول در نیاوردید خودتون خرج عشق و حالتون کردید حالا از دیگران و مملکت طلبکارید ؟ از کی کسی که یک آهنگ انقلابی خونده شده هنرمند انقلابی !!! طرف سالهاست با درد و رنجی که از مجروحیت جنگ همراهشه داره زندگی میکنه ، یک تیکه گوشت شده روی تخت این ادعا رو نداره ، ماشالله به این رو ، بعد تازه آقای رویگری خودشو سالمند نمیدونه میگه سالمند کسی که تو مغزش مورچه راه میره !!! این بی ادبی رو همیشه از آقای رویگری سراغ داریم ، یعنی هر کسی شصت هفتاد سالش شده مورچه تو مغزش راه میره !!! واقعا که واقعیت این که اینا کیسه دوختن ، لورل تو تنگدستی مرد خیلی از بازیگرای هالیوود هم همینطور ولی از کسی طلبکار نبودن

  • یکی میگه در کشور زندگی میکنیم که یک چهار دیواری نداریم !!! وای خدایا الان یعنی ۸۵ میلیون همه بی خانمان هستن ؟!!! یه پولی به من بده یه عقلی به اینا ، تو خود کشورهای مدعی جهان اول کم بی خانمان و کارتنخواب وجود داره ، واقعا که راسته خداوند دشمنان شما را از احمقها آفرید ، قضیه رویگری رو یک عده عقده ای به چه چیزایی که ربط نمیدن اونم رویگری که تو بهترین نقطه تهران خونه اجاره کرد بجای اینکه تو یه جای متوسط شهر خونه بخره ، چون کسر شانش بود ،

  • عليرضا

    من یه راننده تاکسی بدون ماشین هستم الان مدتی هست زیر پاهام کلا خار دراومده نمیتونم سر پا واستم متاهل ودو فرزند دختر دارم کسی یتونهکمکی کنه۶۰۳۷۶۹۱۶۳۰۳۳۷۷۹۸

  • ناشناس

    یادمه چند سال پیش که آقا رضا وخانمش رو دعوت تلویزیون کرده بودن.زنش می‌گفت من اصلا آقا رضا رو نمی‌شناختم واز طریق دوستم باهاش آشنا شدم و همونجا عااااشقش شدم..تعجب کردم چطور دختر بیست وشیش ساله عاشق مرد هفتاد ساله میشه...حالا میفهمم عاشقی نبوده وهمه حرفاش دروغ بود😂

  • ناشناس

    اقای غروی رفیق ۲۰ سال اقای رویگری ایشون بهتون نگفتن قبل از انقلابم ازدواج کردن ؟نام کوچک اون خانم جمیلدخت بود تو خیابان سلسبیل روبروی سینما خرم زندگی میکردن ایا احیانا بهتون نگفتن چرا اون ازدواج به طلاق رسید ؟معلوم که حال ایشون خیلی خراب که سالهای سال اون ازدواج نفی میکنه اینار ازشون بپرسید اون دختر ۱۸ سال که بخاطرش جمیلدخت از خونه بیرون کردی خانم هاشمی نباید باشه سن و سال ایشون نمیخوره با اون دختر چیکار کردی ازشون بپرسید شاید کمی حافظشون به کار افتاد

  • شعله

    اصولا زنان جوان به پیرمردها هیچ احساسی ندارند و اگر به انان ابراز علاقه کنند دروغ میگویند و هدف خاصی دارند.

  • مهتاب

    غروی سالهای قبل چرا سکوتت رو نشکوندی؟جریان چیه جناب؟خجالت بکش

  • ابابیل

    رضا رویگری حقش هست و چوب خدا بیصدا هست و در انقلاب با یاوه گویی هایش جوانان زیادی را به سینه قبرستان فرستاد و پاچه خوری یعنی عاقبتش این هست.

  • زهرا

    کسی که اینهمه با افتخار از کارنامه ی کاریش مینویسین نیاز به تعریف نداره چون حرفشو تو کشور عزیزمون زده وبه قدر کافی هم شخص مطرحی هستش ولی آیا حق این عزیز باید اینگونه باشد.حیف که همه ی ما نوشداروی پس از مرگیم .رجال کشور چرا باید این عزیزان زحمتکش را نبینن؟

  • کریمی

    رضا رویگری با دختری 25سال کوچکتر از خودش ازدواج کرده اون از رویدهوس بنظرم هر طنی حق زندگی داره

  • میلاد

    ایران ایران

    • ناشناس

      ۴۳سال نه ۲۵سال

  • یه نفر

    نظراتتون اینقده طولانیه کسی بیاد نمی‌خونه که هیچ، فرارم می‌کنه..😁

  • سلمان

    سلام من اصلا به رفتار و کارهای این خانم کاری ندارم که اول آشنایی ازدواج چرا فکر اینها رو نکرد و با اختلاف سنی زیاد هم خودش و هم رضا رویگری داغون کرده،،،،،اما متاسفانه ما مردم خیلی بد شدیم و به راحتی از با ارزش ترین چیزهامون مثل انسانیت عاطفه،،و وجدان میگذریم،نمونه بارز خود من،،،،در زندگی قبلی مثلا مادر دخترم،،،از من و زندگی دوازده ساله بدون هیچ مشکلی گذشت،به خاطر چشم هم چشمی با دوست خواهر و فامیل،،،،،اما مردم عزیز تا الان شنیدید بی عاطفه ترین موجود خداوند،،،،به راحتی آب خوردن از بچه خودش بگذره،،،،،؟؟؟!! آره از دختر شش ساله من گذشت به خاطر خواسته های گذرا و دور از انسانی،،،،،،،،پس خود ما بدیم نه اینکه میگیم روزگار بده،،،چون روزگار همون روزگار قبل هستش

  • ناشناس

    تف من صورت و قیافه شیطانی زنش
    اون موقع که سر حال بود و پول داشت خوب بود حالا چون نمیتونه پول بهت بده که بتونی ارایش جلف لباس جلف بپوشی بد شد
    تف بر ذات ادمی که فک میکنه این چیزا براش میمونه

  • ناشناس

    پ کم ژل بکردی من لبلت تا پول پس انداز بکردی زن بیشعور
    اون موقع که پول داشت تو به باد میدادی تا ژست بگیری حالا ملت بیان جورتو بکشن

  • ناشناس

    زن اولش رو برای چی طلاق داد ؟بدون مجازات باید می موند؟

  • دانیال

    بله ، فردا که بهار آید .... بعضی ها واقعا حقشونه هرچی سرشون پیاد

  • Fashu Poshteh

    آقای رویگری بهار اومد آزاد و رها هستی دیگه چه می‌خوای داداش ، خانم تون رفته دنبال یه لقمه نون حلال ، چرا اینقدر زار میزنی اون موقع تو داشتی راه به راه کار میگرفتی همکاران حتی سالی یه کار هم نداشتن ولی صورتشون رو با سیلی سرخ نگه داشتن اما تو دنبال یللی و تللی بودی با دختر همین نوه ات میپریدی ، حالا ناشکری نکن امیدت به خدا باشه نه مردم

  • عباس علمدار

    امیدت به خدا باشه آقا رضا ، بهار اومده انشالله آزاد و رها میشی داداش

  • ناشناس

    شیره

  • Ali

    همین الان رویگر باید لب خیابان جان بدهد و بمیرد ‌. چرا عوض این همه خانم های محترم رفته با هم سن دخترش را برای خوش گذرانی گرفته ‌ دست این دختر درد نکنه هر چه بکنه کمه تا عبرت شود همه را.

    • عباس گلدوست

      همسن نوه ش است ، چهل و سه سال ازش کوچکتره واقعا خجالت آور است ، معمولا دختر بچه ها تو سن و سال جوانی عاشق سلبریتی میشوند ، اما سواستفاده کردن از این علاقمندی خجالت اوره ،

  • ناشناس

    ۴۳سال اختلاف کم نیست فاصله ی سنی پدر و پسر اینقدر نیست ...حق ته اقای رویگری ...خوش خوش مستانت بود فکر زمستانت نبود

  • نجفی

    آقا رضا ما دوست داریم گلفروشی باران

  • سارا

    رصا رویگری چیکار کرده؟ وقتی به خانواده اش پشت می کرده که با همسن بچه اش ازدواج کنه در حق خودش و همه اطرافیانش بی مهابا ظلم میکرده حالا میخواد نتیجه کارهاش و ظلم هاش چی باشه مگه؟ همینه دیگه. اون خونه و پرستارها حقش نیست واقعا مگر از روی ترحم

  • mohamad

    زنش دید داره همه دارن بهش کمک میکنن گفت ای دل غافل برم یک خورده ننه من غریبم دربیارم شاید چیزی هم دست منو بگیره

  • سیروس

    حالا حی ۲۴ ساعت رضا رویگری رضا رویگری مثکه هسته اتم بری ملت ایران شکافته یا هر چه بار مردم ایران بوده ایشون بدوش کشیده ولمون کنید بابا

  • ناشناس

    هنرمندا وقتی خوب پول در میارن به فکر پیری نیستن و همش دنبال خوش گذدونی هستن بعد که پیر میشن تازه یادسون میوفته

  • من خودم یه معلم هستم که 10ساله با یه بچه دارم زندگی میکنم با حیوق 4تا 5 تومن ماهیانه بخدا نه خونه دهرم نه ماشین و نه کمک خرجی دیگه ای به خاطر کار دادکاه و تمبر هم دنبال شکایت از همسر و گرفتن حق نرفتم چون دادگاه ها فقط بازی دادن مردم رو یاد گرفتن و پول اضافه منو راهنمایی کنزد

  • نویدی

    بیخیال بابا تهش ی کمپین میزنن درخواست کمک مالی میکنن.
    سراسر گذارش همش توضیح خرج و مخارج بود
    یکی هوس زن جون میکنه. یکی هوس مال باد آورده

  • تاراتتلیتی

    قیافه تارا کریمی خدایی نگاه کنید عین جادوگراس،رضا رویگری هم معلومه خیلی شهوت پرست بوده به هرحال کارما بی جواب نمیزاره هیچکسو

  • رضا

    یعنی تویه اسایشگاه سالمندان فقط اقای رویگری اذیت میشن بقیه کسانی که اونجاهستن ادم نیستن اگرجایی بدهست برای همه بده نه فقط برای بعضی ها

  • ناشناس

    خدا میدونه چه ظلمی در حق زن و بچه اش مرتکب شده که اونا سراغش رو نمیگیرن بهشت و جهنم توی همین دنیاست

  • ناشناس

    76 سالشه
    چقدر از ایشون جوانتر در کهریزک هستند حالا چون هنرپیشه‌س از مردم طلبکاره؟ چرا تو ۵۰ سال کار پس‌انداز نکرده؟ چرا خونه نداره،
    خودش خواسته لاکچری زندگی کنه مردم تاوانش رو بدند؟

  • مگه تخم طلا گذاشته برای مردم؟ میخواست پولهاش رو جمع کنه عیاشی نکنه! اون آقایی که خونه ۱۵۰ متری بهش داده برای کس دیگه هم همچین‌کاری میکنه؟ اینهمه آدمهای بدبخت و گرسنه تو مملکت داریم که عیاش هم نبودند

  • خودم

    من متعجبم بازیگر با این پرکاری چطور نتوسته خونه داشته باشه این نشون میده تو جوونی باید بفکر پیری باشیم تا هیچوقت خار نشیم

  • ناشناس

    این همه سال بازیگری کردن درراه خدا که نبوده پس پولاشو چیکار کرده که حتی یه خونه ام نداشته الان به کارمند بازنشسنه که همسن ایشونه حداقل های زندگی رو داره بنظرم کسی که عاقبت اندیشی نگرده برای پیری و کوریش عاقبتش همینه اقای غروری کسی فکر نمیکرده بازیگری با این روزومه کاری چنین وضع مالی داشته باشه که شما داری گلایه میکنی

  • احسان

    اصلا همه بریدن ترمز

  • صادق

    عزیزمن خبردیگری ندارید که ده روزپی درپی پست میذارید رویگری زنده شد ،مرد دوباره زنده شد؟باباجون بجای اینکه وقت وهزینه وپول مردم روازجیبشون برداریددوتاخبردرموردورزش ،فرهنگ درست زندگی کردن ویاازطبیعت بذارید ،کل من همه رضارویگری رومشناسند دیگه لازم نیست اینقدرتیشه به جیب مردم بزنید ،التماس دعا

  • صادق

    گل من ،بنویسیدامثال ینده بایک پسرمعلول ذهنی ،حرکتی وجسمی بااین همه هزینه چکارکنم ،که فقط بالای ۵۰۰تومن هرماه ه زینه ی دارو داره ۲۲سال دارم تروخشکش میکنم ،دلارازاکریکاگرفتند،هیچی پوندازلندن اوردندهیچی سهم این فرشتگان خدانشده ،هزینه نوارمغز۳۰۰تومن ،،قرصی که درشهرصنعتی رشت تولیدمیشه (پریمیدون)میدونیدچنده ۲۰۰تومن ،همین قرص زمانی خاتمی خدابیامرز بوده ۱۲۰۰تومن ،زمان احمدی خودمون ۱۲۰۰۰تومن ،زمان حاج حسن کلیدسازبوده ۶۰تومن زمان اقای رئیس شده ۲۰۰۰۰۰تومن ،میگم چقدرراحت صفرهابی ارزش شده؟
    حالاپرسش بنده اینه چطوری این پوه رونگهداری کنم ،دیگه نمیتونم نفس بکشم؟

  • سمانه

    این همه فیلم و فعالیت هنری خب چه غلطی میکرده همش ب خوش گذرونی بوده ک الان به چهاردیواری براخودش نداره ؟

  • پروانه

    اخه مرده مومن اون موقع ک داشتی عشق و حالت و میکردی یاده پیری کوریت نبودی واقعا از شما هنرمندا بعیده اینجور رفتار مثلا الگو هستین شماها رفتی یه زنی گرفتی 43 سااال باهات فرق سن داره اخه اون قدرتو میفهمه اون دنیالع ی چیزی بوده ک بدستشم اورده حالا معلومه ک پرتت میکنه خونه سالمندان من واقعا از ته قلبم اقای رویگری رو دوس دارم و با شنیدن اینکه افتاده خونه سالمندان ناراحت شدم اما ما تو مملکتمون از رویگری بیشتر اواره داریم کسایی ک شب تا صبح دستشون تو اشغالایه دره خونه هامونه تا بتونن ی پلاستیک پیدا کنن و بفروشن ووووووو فقط میتونم بگم خدا ب داده ملت ایران برسه و بعد اقای رویگری
    و تو خانم جوان خووووب خوردیش حالشم کردی بزن ب چاک بزار طرفداراش بدادش برسن لطفا قیافه حق ب جانبم نگیر جیبتو پر کردی بزن ب چاااااک

  • ناشناس

    درودبرشماخانم تاراکریمی که یک شوهربیمارسکته ای را اینهمه سال تحمل کردید.وقتی یکنفرسکته کرده ومراقبت ازاوبرای شماامکان پذیرنیست،بایددرمراکزمخصوص ازاومراقبت شود.اصلارضارویگری نبایدبایک زنی ازدواج میکردکه۴۴سال ازاوکوچکتره .هوسرانی هم حدی داره.

  • نظر

    دوستان عزیز درسته این اقا برای ماها کارایی کرده که هم خندیدیم هم گریه کردیم واون پولشو گرفته اینها به کنار که چرا فلان کارو کرده یانکرده این اتفاقات ممکنه برا هرکسی پیش بیاد این تقدیر روزگاره ماهم انسانیم پس بیایید حداقل اگه کمکی یا کاری نمیکنیم نمک رو زخم هم نذاریم حالا این بنده خدا گرفتاره بیایید نه به خاطر خودش بلکه به خاطر خداو نیز خودمون که انسانیم کمکش کنیم این چرخ گرد است یه روز میبینی خدای ناکرده جلو ما ایستاد

  • شیرین

    قدم این تارا کریمی شوم و نحس بود که چند ماه بعد از ورودش به زندگی رضا رویگری عزیز سکته کرد و بدبیاری های زندگیش همش بیشتر و بیشتر شد، زنیکه شوم اگر پول نداشت گذاشتیش کهریزک چرا مبایلشو گرفتی که اونجا بمیره، ایکبیری آشغال اصلا معلوم نیست واسه چی رفتی زنش شد بد قدم نحس، یا شایدم یواشکی چیز خورش کردی که این بلا سرش اومد من که باور نمیکنم از عشق بوده باشه ازدواجت مطمئنم گولش زدی، حالا خوبه یک ایکبری بیشتر نیستی هی منت سنت و میذاری، همون اول ازدواجت هم رضا رویگری عزیز خیلی ازت سر تر بود، کثافت شریر شوم، باور نمیکنم که خوش ذاتی که گفتی ممنوع ملاقاتش کنن و ارتباطشو با همه قطع کردی، یه روزم تو کج میشی میمون آشغال کثیف حال بهم زن .
    اون آقایی هم که واسش خونه گرفته خدا خیرش بده. اون بازیگرای نمایشی و مثلا قهرمان هم برن گمشن که از اون موقع نبودن حالا ادعای مهربونی میکنن، خر خودتونید .
    لعنت به کسایی که تو آسایشگاه آقای رویگری رو شکنجه و اذیت کردن ، مریضای روانی ، نوبت شمام میشه، خدا داره براتون...

  • ناشناس

    وقتی زن اول را ول می کنید و میرین دنبال زن دوم و خوشگذرونی، فکر این روزهاتون را نمی کنید، چه میدونید شاید آه و نفرین زن اول و پسرت به این روز انداخت، قابل توجه آقایونی که دل زنهاتون را می شکونید و با هزار تا بهونه الکی طلاق میدین، فکر کردید زن دوم هم مثل زن اول بهتون وفاداره و توی تمام مشکلات و سختیها کنارتون میمونه؟! اصلا کسیکه با این همه تفاوت سنی با طرف ازدواج میکنه معلومه که نفعی برایش داره، یا به طمع پول یا گرین کارت امریکا یا شهرتش باهاش ازدواج کرده.