محیا دهقانی | همسر محیا دهقانی | بیوگرافی محیا دهقانی | محیا دهقانی در سریال نجلا

تصاویر لو رفته از محیا دهقانی | مراسم ازدواج محیا دهقانی با بازیگر معروف فاش شد | محیا دهقانی در سریال نجلا

تصاویر لو رفته از محیا دهقانی | مراسم ازدواج محیا دهقانی با بازیگر معروف فاش شد | محیا دهقانی در سریال نجلا
کدخبر : 555852

محیا دهقانی بازیگر جوان سریال پر بیننده نجلا 2 را بیشتر بشناسید.

محیا دهقانی هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. محیا دهقانی در ۲۴ دی ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمد. محیا دهقانی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری است و مدرک آزاد بازیگری خود را از داریوش ارجمند دریافت کرده‌ است. اولین بازی سینمایی محیا دهقانی در فیلم «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار است.

محیا دهقانی

سریال تلویزیونی «قهر و آشتی» نخستین تجربه او در تلویزیون محسوب می‌شود. او همچنین در سریال پایتخت۴ در نقش «سوسن» ظاهر شد.

محیا دهقانی در فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در نقش «فریده» شخصیت اصلی زن فیلم را بازی کرده‌ است. محیا دهقانی برای بازی در فیلم کوتاه «باهر» به کارگردانی «حسن آخوندپور» موفق به دریافت جایزه «بهترین بازیگر زن» در نهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی - سان‌فرانسیسکو شد.

بیوگرافی محیا دهقانی

نام: محیا

فامیل: دهقانی

سن: متولد 1370

همسر: مجرد

محیا دهقانی

زندگینامه محیا دهقانی

محیا دهقانی متولد 24 دی 1370 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی می باشد که از 8 سالگی ورزش کاراته را شروع کرد و حالا دان دو دارد و از 21 سالگی در عرصه بازیگری فعال است. می گوید آدم اخلاق گرایی هستم و اخلاق و ادب برای من خیلی مهم است.

با حضور در کلاس های بازیگری داریوش ارجمند با الفبای هنر آشنا شد تا اینکه سال 1391 وقتی 21 ساله بود با سریال «قهر و آشتی» جلوی دوربین رفت.

محیا دهقانی

سینما و شهرت محیا دهقانی

در سال 1392 بصورت حرفه ای در فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار کنار چهره هایی چون مریلا زارعی و مهران احمدی بازی کرد. با این حال شهرت ایشان با سریال پایتخت 4 در نقش سوسن یک دختر عصبی و یک دنده که درگیر بیماری روانی و روحی بود ، مورد توجه قرار گرفت.

محیا دهقانی در فیلم تحسین شده «ماجرای نیمروز» سال 1395 در قالب کاراکتر اصلی زن فیلم ، شخصیت خاکستری ، باهوش و توانایی را ایفا کرد.

محیا دهقانی

علاقه به بازیگری محیا دهقانی

در پنج سالگی برای دوستان و حتی فامیل و اقوام تقلید شخصیت ها را انجام می دادم و علاقه به بازیگری ریشه در بچگی من داشت. از سال 1382 و از طریق خانواده پیگیر این حرفه شدم و متوجه شدم درون من این استعداد به بازیگری وجود دارد. خیلی دوست دارم آنچه را که خودم می نویسم و چیزهایی که دوست دارم بنویسم را به اجرا در بیاورم ، ولی فعلا موقعیت ساختن آن را ندارم.

محیا دهقانی

بیشتر دوست دارم نقش هایی را بازی کنم که از غالب شخصیت خودم دور باشند. خیلی علاقه دارم کاراکتری را بسازم و خلق کنم همانطور که نویسنده آن را خلق کرده است من هم وقتی بازی می کنم چیزی به آن اضافه کنم و خودم لذت ببرم.

بازی جولیتا ماسینا همسر آقای فدریکو فلینی (کارگردان) را دوست دارم. «رومن پولانسکی» را دوست دارم ، «وودی آلن» ، «مارتین اسکورسیزی» و «آلفرد هیچکاک» هم مخصوصا بخاطر متن و داستان هایی که دارد هنوز برای من جذاب هستند. همانطور که می دانید موسیقی کامل ترین «آرت» است در حدی که تنها با شنیدن یک کار ، دنیای شما از درون متحول می شود. در کودکی به فراگیزی ساز دهنی پرداختم اما ادامه ندادم ، من شنیدن موسیقی را دوست دارم اما هیچ استعدادی در نواختن ندارم.

محیا دهقانی

فیلم و کتاب مورد علاقه محیا دهقانی

فیلم زیاد می بینم اما فیلمی که آنرا خیلی دوست داشتم «Tenet» بود ، در کتاب ها هم کتاب «ساربان سرگردان» خانم سیمین دانشور خیلی خوب بود

تماشای فیلم و سریال خارجی را ترجیح می دهم چرا که فیلم های ما بیشتر دیالوگ محور هستند تا بازی محور ، رویه ای که امیدوارم تغییر کند.

ازدواج محیا دهقانی

ازدواج برای جوان های این نسل خیلی سخت شده است بخصوص هنرمندان چرا که مردم از اینکه شغل همسرشان بازیگری است را خیلی سخت می پذیرند. اولویت زندگی من بعد از کار این است که دوست دارم یک همسر و مادر خوب باشم.

محیا دهقانی

از کاراته تا شطرنج محیا دهقانی

از 8 تا 21 سالگی کاراته کار کرده ام و تا دان دو کاراته هم پیش رفتم اما بخاطر بازیگری آنرا کنار گذاشتم و الان بیشتر بدنسازی می کنم و شنا می روم. پیاده روی رو هم دوست دارم و به بازی شطرنج هم خیلی علاقمند هستم. زندگی برای من مثل یک رنگین کمان است و خط قرمز من خلاف جهت انسانیت بودن است ، حالا هر چیزی که می تواند زیر شاخه این موضوع باشد. بی شک مانند هر شغل دیگری در بازیگری هم روابط ناسالم وجود دارد اما خوشبختانه تا به امروز خود من با این معضل مواجه نشده ام من گزیده کار کردن و درست کار کردن را به هر چیزی ترجیح می دهم ، من از 19 سالگی که وارد بازیگری شدم به خودم گفتم ، محیا خودت هستی و کفش هایت …

تجربه مدلینگ محیا دهقانی

بواسطه پیشنهاد یکی از دوستانم مدت کوتاهی در عرصه مد و مدلینگ حضور داشتم ، درآمد خوبی هم داشت اما ترجیح می دهم صرفا بازیگری را دنبال کنم

محیا دهقانی

سریال های محیا دهقانی

● هم سایه – 1400

● هم بازی – 1400

● پایتخت 4 – 1394 

● قهر و آشتی – 1391 

فیلم سینمایی محیا دهقانی

● لب خط – 1399

● کُنجانچَم – 1396

● لیلاج – 1396

● ماجرای نیمروز – 1395

● سبز سفید سرخ – 1394

● فیلم شیار 143 – 1392

محیا دهقانی

فیلم کوتاه محیا دهقانی

● باهر – 1395

● شب، سکوت، رهایی – 1395 

اینستاگرام محیا دهقانی

محیا دهقانی (@mahyadehghani70)

تصاویر لو رفته ازمحیا دهقانی | مراسم ازدواج محیا دهقانی با بازیگر معروف فاش شد | محیا دهقانی در سریال نجلا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • محمد

    واقعا بازیگر عالی ای هستینن .....

  • ناشناس

    خانم مهیادهقانی خداپشتو پناهتون باشه چقدر باوقارومتین هستید وپوششتون هم برازندتتون هست